Clomittaret 2013

Kuin tyhmä voi ihminen olla. Mä jostain aivopierusta keksisin tehdä ovistestin ja se oli niin negatiivinen kuin voi negatiivinen olla... Ja nyt olen siis varma, etten ole raskaana, kun jossain joku sanoi (hyvä tiedonlähde tämä "jossain joku"), että ovistesti näyttää plussaa jo ennen kuin raskaustesti, jos on raskaana. Väääh. Kirves on kyllä kaivossa ja syvemmälle uppoaa. Eikä oikeasti vissiin edes voisi mitään raskautta näkyä vaikka miten olis dpo9...
 
OVIS, OVIS! Jes, jes, jes! Ei tarvinu odottaa tällä kertaa jonnekin kiertopäivään 21. Eli Clomeilla saatiin toisessa clomikierrossa ovis ensinäkin aikaiseksi ja ainakin parilla päivällä aiemmin kuin mun luomukierroissa on ollut.

Eilen illalla tein uuden ovistestin, kun oli koko päivän niin pirulliset juilinnat alavatsalla. Ja sieltähän se kauan odotettu hymynaama löytyi! Tein vielä aamullakin testin ja edelleen sama tulos. Talletukset hoidettiin heti eilen illalla. Ja arvaatte varmaan mikä odottaa miestä, kun se raukka tulee kohta tuolta lumitöistä takaisin sisään... ;-)

Nyt meni ihan omanapailuksi, mutta melkein tekis mieli hihkua ääneen :)

Lisäys: onkos tämä nyt sitten tänään virallinen ovispäivä? Eli dpo0 vai 1???
 
Viimeksi muokattu:
fenix jeeee! :) Mun mielestä tänään sulla on dpo 0, kun se päivä millon tulee eka ovisplussapäivä on dpo -1
Kivaa iltaa;)

Laala voih, mut älä vielä murehdi, oon kans kuullu tosta ovistesti-jutusta mutta ei se varmaan ihan 100% varma juttu ole sekään

Meri valkuaismainen vuoto kai on oviksen merkki, muunlainen runsas vuoto ei kai ainakaan varma merkki.

ON: mulla on joku masis päivä, tuli yhessä vaiheessa jopa olo että oisko sittenkin parempi etten vielä tule raskaaksi, että mitä kaikkea voi sit tehä kevään ja kesän ja työjutut jne. Että ehkä menis näinkin. Mutta tää on varmaan jotain puolustusmekanismia, eli ettei muka sit harmittas niin paljon jos ei onnistu:( Mutta sekavat fiilikset. On tää vaan vuoristorataa, välillä lohduton olo, välillä innokkaan odottava, välillä tämmönen.
 
Laala Minä oon lukenu ihan samaa ja eilen tein ovistestin ja negahan se oli :D
Mä en vaan ymmärrä, mulla olevinaan on vaikka mitä oiretta ja nuo pirun testit ei näytä mitää. Ens viikolla pitää soittaa, että mitä testi näyttää, entä jos edelleen nega ja kuukautiset ei oo tullu, määrääkö ne edes verikoetta vai käskeekö alottaa sen keltarauhashormoonin vai mikä lie? =/

fenixlintu ONNEA oviksesta, nyt pääset jännäilemään pariks viikoks :)
 
Aijaa.com - Positiivinen ovulaatiotesti, kp 14.

Näkevätkö silmäni oikein??????

Sanokaa että se on positiivinen? Eikö olekkin??? (ovistesti)
Tänä aamuna oli vielä selvä nega, mutta nyt illalla kun tein,
niin tulos oli tämä!!!!!! (:) :) :)

Siis oikeasti.. Tää on ehkä "pieni" edistys vasta, ja ehkä tää ei riitä.. Mutta..
yksi ja puoli vuotta mä oon tätä odottanu!! En oo ovuloinu koskaan. IKINÄ en ole
saanu kahta viivaa tikkuun. JA NYT SE TAPAHTUU!! :heart:

Ei kai nyt ole liian myöhäistä pupuilulle?? Eihän?? Eli siis mikä nyt sitten on DPO 1?

Mut saa lisätä piinailijoihin, jos joku osaa laskea dpo:t!! :)
 
  • Tykkää
Reactions: luna_82
Meri_ Todellaki on plussa:).Onnea siitä! Mun mielestä huomenna olis vasta dpo1.Kun tikku kerran näyttää, et ovis on tapahtumassa vuorokauden sisään. Antaa pupuilla vaan, niin on huomiselle jo valmiina. Ja varmistatte huomenna vielä;). Tää siis vain mun käsitys.

Joku tuolla aikasemmin meikäläisen perään jo huutelikin ja päivityksiäkin kattelin...Pitänee ehkä useammin kirjotella, niin pysyy ajantasalla.

Mulla on nyt kp 16/28-29. Dpo ??? kun en ole tässä kierrossa tikun tikkua pissinyt. Piinailijoihin on turha laittaa, kun yritys on ollu = surkee. Kovasti paljon ollaan tapeltu, lähinnä kai sen takia, et olen niin pettyny itseeni. Tappelusta taas seuraa se, et mieluummin vetää peiton korviin ja on hiljaa. Onpa tää miehellekin tuonu kai paineita; niin se miehen paras kaveri vetäytyy tantereelta ja mä siitä sit taas otan itteeni. Päättymätöntä:(. Ja kun tekis ehkä mieli, niin ei "uskalla", ettei taas pety. Kettu täst tuu mtn. Siks en oo paljon kirjotellu tänne viimeaikoina. Aattelin jo monta kertaa perua sen IVF-hoidon suunnittelun, mut kai me jatketaan. Mistä nekin rahat repii???

Jonkun aikaa sit kuulin mein tuttavapariskunnasta...Miehen tunsin entuudestaan jo pitkältä ajalta, jopa ystävänä. Olivat sitte patjarallaa 3 kk yhdessä, niin johan napsahti niillekin. Älyttömän hienoo; molemmat työttömii parikymppisii, ei minkaanlaista koulutusta, hyvä ku rahaa ees ruokaan, usein ei ees sauhuun! Juu tehkää vaan s*****a mukuloita:mad:
Ja niin sitä tuleva äiti lässyttää, et kaikki maailman eläimet sais mennä hänelle hoitoon. Onneks tuleva isä vähän toppuuttelee siinä; ei tarvi haalii kaikkii ilmasia lähipiirin eläimiä. Ei siinä mitään, ihan hienoo kun eläimistä välitetään, mut millä v***n rahalla?Ja vauva siihen sit. Tasan ei käy onnen lahjat !!!

Joo myönnetään; oon pahalla päällä ja NIIN katkera ja kateellinen:ashamed:
 
Onnea Fenix ja Meri! ihanaa kun saa viivoja testiin! Meri se on nyt juuri oikeat hetket talletuksille, ovis-plussa meinaa että ovulaatio tapahtuu vuorokauden sisällä (olikos se niin?) ja Hydra tiesi kertoa, että simpat ovat vikkeliä veikkoja, alta tunnissa ovat asemissa munatorvissa joten hyvin ennättää! Meillä on tällä palstalla kuumat paikat parin viikon sisällä!

Luna, täällä vähän sama fiilis... tämä kierto taisi mennä ihan punaiselle ristille, ei oikein vain saatu aikaiseksi peitonheilutusta oikeassa saumassa. Mutta yllättäen en ole temponut stressiä tai mököttänyt ukkorukalle, en vaan ole jaksanut. Vaikka nyt on napsittu clomit ja aloitin jo lugetkin kun ovis on jo mennyttä (oikeesti vasta kp 17 eli perjantaina) ja mun kierto on niin onnettoman lyhyt. Niinkuin niistäkään nyt olisi mitään hyötyä. On vaan hiipinyt mieleen, että menis kai tämä elämä näinkin, tällä porukalla.
 
fenixlintu ja Meri mahtavaa, onnea ovisplussasta :flower: Meikä oli kans kuin hangon keksi tässä kierrossa kun sain elämäni ensimmäinen plussan ovisluiskaan.

Laala, mä en ollut kuullutkaan että sitä raskautta voisi testailla ovisluiskoilla vähän "ennenaikojaan"... Ja nyt kun luit niin voit olla varma että aamulla tekee tiukkaa, etten löydä itseäni aamulla tekemästä testiä. Huoh, miten tää aika voikaan madella näin hitaasti, tekisin mitä vain että pääsisi tästä odottamisen piinasta... Mutta jotenkin kyl skeptinen olo, että jos ne toimisi (siis ne ovisliuskan r-testinä) niin kai niitä käytettäisiin enemmänkin? Joten älä vielä suotta hätäänny :heart: Sovitaan että ne on ihan hömpänpömppäjuttuja niin mäkään en mene testailemaan :D

annalii jos se lääkäri oli TOSI hätäinen, ei kysellyt mitään eikä myöskään kertonut mitään niin sama lääkäri :LOL: Raivostuttavaa, kun itselle nuo käynnit on aina niin odotettu asia ja aina on teiveet korkealla ja jännittää ja kaikkea... Ja eihän sitä sit tosiaan muista ja hoksaa kysyä mitään mitä olisi jälkikäteen sit hoksannut että olisi pitänyt kysyä ja varmistaa! Mutta mites siellä, mikä tilanne, ovista tapahtunut?

ON: Tänään siis kp 21 ja dpo 7. Aika masentunut olo, välillä vihloo mahaa kuten menkoissa ja pelottaa kokoajan että milloin alkaa. Menen viikon päästä perjantaina raskaustestiin, joka otetaan verikokeella. Siinä kuulemma näkyy jos raskaus on yrittänytkään alkaa tms. Tulokset saadaan vasta maanantaina, mutta täytyy varmaan silloin samana viikonloppuna tehdä jo testi, huolimatta siitä alkoiko menkat vai ei. En halua maanantaihin saakka odottaa jos onkin negatiivinen niin miten mä töissä pystyn nielemään kyyneleet ja kestämään shokin jos tulee pettymys... Joten parempi itkeä viikonloppu ja yrittää maanantaina sit jaksaa hymyillä töissä!

Lievä ällövaroitus :LOL:: Mut siis mä edelleen mietin noita limoja... kun siis mulle ei tosiaan ole lääkäri koskaan maininnut sanallakaan niitä, enkä olisi edes tiennyt että niillä on suurikin merkitys ellen olisi teiltä oppinut, kiitos vaan. Mutta siis kun mulla ei ole varmaan vuosikausiin enää tullut valkovuotoa ja viime kierrossa (kenties clomien takia?) ne menkatkin kesti vaan sen 2-3päivää, että nyt vasta se huolen lykkäs, kun tuskailen että onko ne mun limikset siis ihan olemattomat ja vaikeuttaa asiaa ja se mun lääkäri on vaan niin hätäinen ettei ole edes tajunnut niitä koskaan tarkastaan?
 
Viimeksi muokattu:
Apua apua, tänne tuli haamujen esiäiti (heti testin oton jälkeen)!!!!!!!!!

Kädet vaan tärisee enkä haluu sanoo täst mun miehelle vielä mitään... Lääkäri soittaa tänää niitä prog tuloksia niin sen takia tein ton testin, että voin sanoo sille, että mites nyt jatketaan kun taas tuli nega testiin...

Ou nou tytöt, olispa tää totta...

Me lähdetään miehen kanssa vlopuksi reissuun ja testailen vasta kyllä siellä seuraavan kerran, eli en intoile vielä yhtään... Se oliskin kyllä ikimuistoisin reissu tälle avioparille.. Aaapuuuaaaa...

Paljon plussatuulia meille kaikille!

t.tärisevä titiuuuuuu
 
titiuu: Megatykkään - puhaltelen täältä hurjasti, että plussa vahvistuisi!

Meillä talletukset on urakoitu (mies kirjaimellisesti joutui hommiin) eli ovis on virallisesti hyödynnetty. Toivottavasti hyvät tuulet nyt pöllyttävät meitä täällä kunnolla :)

Iloista torstaiaamua kaikille! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Laala
Meri, onnea ekasta ovisplussasta. Muistan itekin vielä selkeästä sen huikean tunteen.

fenixlintu, onnittelut oviksesta sinnekin. Hienoa, että tuli kunnolla hyödynnettyä. :)

Nyysy :hug:

titiuu, mahtavaa! Pidän peukkuja! :)

luna, voi sua. :hug: Täälläkin vähän samanlaisissa tunnelmissa. Mua ei kyllä oikeestaan masenna, vaan on jotenkin alkanut tulla mieleen sellainen ajatus, kuinka ihanaa tää elämä onkaan näinkin. Mulla on rakastava aviomies, ihana koti, mukava työ, eikö se jo riitä. Olen alkanut myös miettiä, kuinka paljon oikeastaan vauvan tulo muuttaa meidän elämää ja olenko valmis luopumaan tästä ihanasta vapaudesta. Oon myös miettinyt tän projektin jatkoa ja mielessä on pyörinyt sellainen ajatus, että jos ei tässä kierrossa tai pian tärppää, niin ennen siirtymistä hoidoissa eteenpäin, voisi pitää pienen tuumaustauon ja hermoloman... Välillä hieman pelottaa nää omat ajatukset... Oon miettinyt, onko tästä vauvahommasta tullut vaan jokin pakkomielle ja koska olen tottunut saavuttamaan tavoitteeni kovalla työllä, niin sen takia pettymykset on niin raskaita, ei niinkään siksi että vauvaa ei kuulu. :ashamed: Tai sitten Anazolit tupla-annoksella on sekoittanut mun pään...
 
Onnea oviksen bonganneille ja titiuulle viivan vahvistumista! :)

Täällä alkoi kanssa taas tikkuun pissailut tänään ja aamulla yllättävän tummaa viivaa tuli, vaikka vasta kp 9. Saas nähdä aikaistuuko ovis taas vai tuleeko lainkaan..

Mukavaa päivää kaikille! :)
 
Titiuulle varovasti Onnea! :heart:
(kuvaa?)
Iik!

Itse tunnen suurta ylpeyttä itsekuristani, en testannut tänään vielä. :saint: Totesin eilisen ovistestin jälkeen, että oli aika naurettavaa testata edes sitä, koska ihan samat herkkyydet siinä on luultavasti (vähintään 25 mitä yksikköä nyt olikaan..), enkä mitenkään uskoisi, että dpo9 voisi olla 25 yksikköä raskaushormonia (koska eihän se nyt herkkyyttään vähempiä arvoja varmaankaan näytä vaikka kuin näyttäis muka etuajassa)... Itselleni muistutukseksi: Esikoisesta näkyi haamulainen vasta dpo11 tai dpo12 ja sekin Aconin 10-herkkyyksisellä testillä... (mä haluaisin silti niin plussata jo, mutta pelkään niiiiiiiin etten sitä tee)
 
Pikkusen ruskeaa vuotoa, mutta noin se täti yleensä on ilmotellut tulostaan, minä en kestä enää. Mieskään ei oo kotona ja miten minä taas kerron ettei taaskaan tärpännyt, pitäisköhän odotella jonkun aikaa ja katsoa alkaako nyt kunnon vuoto vai ei :(
 
Voi ei, Mimmuskainen. Pahoittelut. :hug:

).( Täällä täti jatkaa yhä pitkää vierailuaan ja nyt jo kp 8. Eilen meni vikat Anazolit. Täytyypä täydentää kauppareissulla PC-ovisliuskavarastoja, kun en oo muistanut tilata lisää, niin pääsee aloittamaan tikuttelut sitten viimeistään kp 12 lääkärin ohjeen mukaan. Folliultra sitten ens keskiviikkona.
 
Anne Elliot mulla on aina ollut lyhkäset ja suht niukat menkat. Limakalvot on ollu clomien kanssa ihan ok mutta vuoto ei ole ollut mitenkään runsaampaa. Välillä sitten taas vuotaa, ehkä kerran puolessa vuodessa, todella paljon enempi. Tiedä mistä sekin stten johtuu.

Mä en ole koskaan saanut mihinkään liuska testiin ovista näkyville. Lääkäri clomikierroissa suositteli digin käyttämistä ja niitä teinkin vaikka kalliitahan ne on. Samaan konkurssiin vaan kaikki :)

Täällä eilen pistin irrotuspiikin ja aamulla talleteltiin ensimmäistä erää. Jotta tämäkään ei olisi meille liian helppoa, pamahti mieheltä selkä viime viikkiksenä...Kiva tässä nautiskellen touhuta, kun toinen on aivan järkyissä kivuissa. Sehän ei siis ole vaihtoehto, että tämä kallis ovulaatio jätettäisiin käyttämättä ;) Mies parka. Huomenna siis tod näk ovis ja päätimme yhdynnät ajoittaa 12, 24 ja 36h irrotuspiikistä, josko siellä olisi sitten kunnon saattue ottamassa munasolua vastaan!
 
  • Tykkää
Reactions: fenixlintu
fenixlintu ja Meri onnittelut ovisplussista!

titiuu toivotaan, että lunan näkemä uni olisi todellista :D Peukut pystyssä viivan vahvistumiselle!

mimmuskainen voi kurjuus! :hug:

Minäkin sitten uskaltauduin dippailemaan. Ja negahan sieltä tuli... tai ensin näytti, että alkaa punaista kerääntymään kontrolliviivaan, mut se jäi todella hailakaksi vaaleanpunaiseksi. Kerkesen jo innostua, että pääsen haamujengiin. Lähdin hakemaan puhelinta, et olisin siitä teille kuvan napannut, mutta se vähäinenkin viivan alku oli kadonnut :(
 
Voi itku Mimmuskainen :hug: Voimia!

Onnea ovisplussasta Meri ja Fenixlintu!! :flower:

Luna: Noin ne ajatukset heittelee täälläkin! Välillä mietin, että onko musta koko touhuun, tuleeko musta kovin hyvä äiti jne. Olen vähän taipuvainen mukavuuteen ja mietin miten reagoin lyhyisiin yöuniin ja ainaiseen kiireeseen. Olen myös taipuvainen ajattelemaan, että asioilla on tarkoitus ja että ehkä mun ei ole tarkoitus saada lasta. Tällä hetkellä myös tuntuu (ainakin vielä) siltä, etten olisi valmis menemään hoidoissa kovin pitkälle. Vaikka ajatus surettaa ajattelen, että voisin elää ilman lasta. Toisaalta taas mietin, että miten ajattelen asiasta viidentoista vuoden päästä, kun ei enää ole mahdollista päättää toisin. Mieheni on hyvin lapsirakas, eikä minulla ole mielestäni oikeutta riistää häneltä oikeutta lapseen. Voimia siis ajatusten myllerrykseen tämän kaiken muun keskellä! :heart:

).( Täällä ovista ei joko ollut ollenkaan tai sitten se oli jo vloppuna (limoista päätellen) Kahdessa aiemmassa clomikierrossa on limat ilmaantuneet tarkalleen kp15. Tässä kierrossa jotain sen tapaista olikin jo kp10, kun olimme siipan kanssa kolme päivää eri kaupungeissa :headwall: Onko muilla ovis heitellyt näin paljon?

Teroja en oo vielä aloittanut. Yleensä oon aloittanut kp15, mutta pitkän kiertoni takia ajattelin odotella ovista... ja nyt en sitten tiedä oliko se jo, vai oliko sitä ollenkaan, niin en taas oikein tiedä milloin jatkais teroilla. Huokaus!!
Oon ihan luovuttanut tän kierron suhteen ja odottelen tätiä kylään. Kun niin käy, varaan ajan lapsettomuuteen erikoistuneelle gynelle :(
 

Yhteistyössä