Clomittaret 2013

Noniin, nega testattu. En kyllä just nyt pätkääkään usko, että se edes positiiviseksi muuttuu. :( Pitäisköhän sitä itekin alkaa vaan näkemään itsensä jatkossakin yhden lapsen äitinä, eikä haaveilla toisesta. Tuntuu niin turhauttavalta :(
 
Mimmuskainen, harmi, kun menkat alkoi sittenkin. Voimia. :hug:
Seemi ja Laala, negapahoittelut. Toivon, että oli hoppuilua vaan. :hug:

).( Prog tulokset tuli vihdoin: 35 nmol/l dpo 7!!! :) Miks ihmeessä tuhrua tuli sitten dpo 8-9 ja menkat alkoi jo dpo 10?! Siinäpä taas lääkärille pähkinä purtavaksi... (Lisäys. Viitearvot luteaalivaihe: 12-69 nmol/l)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: hanzku_91
Marjaana mietit sitä limis juttua.. Uskon, että sun limis oli tosi hyvä, kun sulle kerta tehtiin se inssi. Mun mielestä AINA kun oon käyny gynellä, ni ne tyyliin ensimmäisenä mainitsee limiksestä (vaikka syy on ollu muu kuin lapsettomuushoito),ihan varmasti se on tarkistettu! Eli ole huoleti sen suhteen.

Voi Seemi, toivotaan, että se haamutteli siellä oikeasti ja pian se viiva palaa vahvempana!

Ja mimmuskainen, pahoittelut. Tosi harmi juttu, toivottavasti mies suhtautuu kuitenkin lämpöisesti ja halaa sua illalla. Toivottavasti seuraavassa kierrossa sitten onnistaa!

Laala, toivotaan, että se oli vaan hoppunega. Mä sain dpo10 ihan täysin puhtaan negan ja luovutin koko touhun.. Tänään tuli hieman toivoa lisää, joten malta sinäkin vielä muutama pvä!

Ovisplussaajille paljon onnea! Toivottavasti pian kuullaan ihania uutisia!

Tosta luovuttamisfiiliksestä.. Se niiiiiin taitaa kuulua tähän hommaan. Mun mies sanoi ihanasti yksi ilta, että koska ollaan petytty niin monta kertaa ja tämä on ollut niin rankkaa, niin ainakin rakastetaan lasta sitten ihan tosi paljon jos ja toivottavasti kun sellainen meille suodaan..

(.): En ihan tiedä mitä aatella noista testeistä, en oo ikinä saanu mitään merkkiä testeihin, mutta nyt kun jotain pientä kai näkyy, niin iskee epätoivo siitä että kaikki ei oo hyvin, kun oon voinu tässä reilun vkon aika huonosti (lähes joka paikkaan särkee..).. Noh, nyt mä rentoudun (jos tältä pahoinvoinnilta pystyy...) ja otan lomafiiliksen vlopuksi enkä mieti vauvajuttuja yhtään!

Ihanaa loppuviikkoa ja paljon plussatuulia meille kaikille!
 
Titiuu, mä ainakin näen sulla ihan selvät plussat. :heart: Siis CB:stä en sanoo enää mitään, kun se mullekin näytti jotain haaleaa plussantapaista viime kierrossa, mutta tuo Apteekin testi on musta kyllä ihan selkeä plussa! :heart:
 
titiuu, selkeät plussat molemmissa. Toi CB saattaa joskus näyttää vääriä plussia, mutta sulla siinäkin selkeästi tasapaksu viiva. Onnittelut! :) :heart: Saatinpahan tammikuulle yksi plussa ja tän vuoden tili auki! :)
 
Mimmuskainen: Voimia :hug:

Pahoittelut negan testanneille. Kyllä se vielä voi muuttua plussaksi... :)

Titiuu: kyllä nuo ihan selviltä plussilta näyttää! Onnea! =)

Olin tänään (kp 10) ultrassa. Limis oli 6 mm. Gynen mukaan tässä kierron vaiheessa erinomainen. Vasemmalla oli 12x15 mm johtofolli. Gynen mukaan ovis vois tapahtua viimeistään 3-4 päivän päästä, joten täytyy nyt ahkerasti heilutella peittoja...

En muista oliko tässä ketjussa puhetta ultran hinnoista yksityisellä. Mun ultra maksoi tänään 38 euroa eli oli tosi edullinen. Hinnat kyllä vaihtelee paljon lääkäriaseman ja lääkärin mukaan.
 




Perjantai 1.2.

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta

Alma*.............54/28-34.......yv2.............4.c x2
Sarppa-71.......34/28-30.....ya4/11..........2.c
titiuu85...........31/30-32.......ya6/12.........3.c+t..............pco,1.lapsi,27v
Seemi.............30/28-41.......ya11/09.......3.c.........pco(1/2),1.lapsi,31v
Hyy2..............29/28-34.......ya9/11........................pco(1/2),2.lapsi,26v
NiQ................27/33.............yk10.............3.c+m+t......pco(1/2),2.lapsi
Laala..............27/32-40........yk9...............3.f...............pco,2.lapsi,28v
Matti Katikainen..24/24-30...yk7.............2.c+t...................pco,2.lapsi
Neppu_...........24/28(34-59)..ya2010........mp...............pco,1.lapsi,26v
Marjaana84.....22/28...........yv1.5...........1.c+ins....................1.lapsi
miimuli87........21/?..............ya2008........2.c+m...........pco,1.lapsi,25v
hanzku_91......19/29-30......yk25............4.c..................selitm,1.lapsi
apsu...............19/30+.........ya 01/12......1.m+g+irr........2.lapsi,pco,30v
fenixlintu........18/29-34.......ya1/2012.....2.c......................2.lapsi,36v
Nyysy............18/28-29.......yk5......4.c+3 ins->IVF~2/03....selitm,2.lapsi
mirjami_73.....17/24-25......yv1.5............tk(c+t)...................3.lapsi
Poca...............17/34................................c.........................pco
Hempukkainen..16/28-32....ya10/10.......3.c+t.....................27v
Meri__............16/28............yk3..............1.c....................pco,1.lapsi
Angela............14/28-32.......yv8..............3.cx2......................2.lapsi
annalii............14/27-28.........................1.c+ins...............1.lapsi
Heipa…...........12/18-41……...ya11/11......3.c.....................2.lapsi,31v
Anne Elliot......12/26-32........yk12.....................................1.lapsi
Slartibart........12/28...........yk4/ya3/12...5.c..................pco,1.lapsi,25v
Enna_.............11/35-36........yk6.............1.c..........................pk,ovl
Miramei...........11/?..............ya6/11.........2.c.....................25v,1.lapsi
luna_82..........11/~34..........ya3/12.........4.c+pr+l..........pco,1.lapsi,31v
Karamelli81....10/28.............ya4/12........3.c........................2.lapsi
skorppari82...10/??..............yv2.............5.f+ins................pco,1.lapsi
TTT................10/28.............ya4/2012......2.c......................1.lapsi,29v
Hydrangea......9/31-44......yk12/ya1/12...3.ax2+l............pco,1.lapsi,26v
jenni_noora....5/27............ya10/11........11.t. tk.................1.lapsi
Mimmuskainen_..1/28-39...ya2/09.........1.c..............selitm,1.lapsi,24v

lyhenteet: c=clomit, a=anazol, f=femar, g=glonal-F, m=metut, pr=pregnyl, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko

Tauolla/taustalla


Piinailijat
Matti Katikainen dpo 16
titiuu85 dpo 14
Hyy2 dpo 13
Laala dpo 11
Marjaana84 dpo 9
miimuli87 dpo 5
mirjami_73 dpo 4
hanzku_91 dpo 3
fenixlintu dpo 2
Meri_ dpo 1

PLUSSANNEET

tammikuu:

Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät:luna_82 ja hanzku_91
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut negan testanneille :hug:

titiuu aivan selvä plussa, hurjasti onnea ja tarrasukkia asukille :heart:

Hydra en oikein osaa sanoa mitää tohon miks alko kk nii aikasin vaikka prog tulos oli nuinki "korkea" :hug:

titiuu joko sut siirretään plussanneisiin? :)
 
Viimeksi muokattu:
Oij, kiitos paljon ihanat. Tuli sellainen tunne, että oonko oikeasti raskaana kun kaikki onnittelee.. Mä kun aattelin, että te sanotte, että kuvissa ei näy kunnolla oikein mitään.. :) Hölmö minä

Täällä huono cb näytti vahvaa plussaa äsken, mutta en haluaisi vielä plussanneisiin, ennenkuin teen vloppuna sellaisen digitestin reissussa. Toisaalta, en tiedä miten tää pahaolo on voinu jo olla yli viikon? Musta tuntuu, etten taida päästä tänä keväänä hirmuisien helpolla jos tuolla mahassa pysytään mukana.. Mut ei haittaa!

Ihanaa viikonloppua kaikille! Ja ainiin, voidaanko sopia, että jos mut siirretään plussanneisiin, niin mä haluan ainakin ne kolme muutakin mun mukaan!!!
Plussatuulia kaikille! Ja kiitos ihanista kommenteista. Olette olleet korvaamattomia tässä prosessissa!
 
  • Tykkää
Reactions: Laala
Onnea Titiuu!!! Mahtava juttu! Nyt vaan sormet ristiin että kestää matkassa.

ON: eilen aloitin Luget. Olipas nekin yllättävän hinnakkaita Teroihin verrattuna. Varsinkin kun laitan 4 päivässä ainakin sen 2 viikkoa ja paketissa oli 15 kpl. Hinta tais olla 17€ ja lääkäri tosiaan sanoi, et jos plussaan ni niitä (samoin ku Zumenonia) jatketaan raskausviikolle 6-7 saakka. Oli pakko myös kysyä tuosta Alkon käytöstä, niin vastaus oli että kohtuukäyttö on sallittua. Eli aion ottaa pari lasia punkkia tänään hyvällä omallatunnolla :)
Nyt pitäs vaan kaks viikkoa mennä nopeesti, et pääsee testaamaan. Toisaalta omalla tavalla tää piinailu on parempi kuin mahdollinen pettymys. Ja ainakin ollaan nyt talletettu ennen ovista, sen aikaan ja eilen vielä että toivottavasti siellä nyt olis joku nopee uimari jolla on tarrasukat jalassa...
 
Ajattelin jo, että aika huono tuuri kaikilla, kun mitään ei tapahdu, mutta pamahtihan siellä joku paksuksi ;)
Onnittelut! Jos noi testit ei oo positiivisia, niin ei sitten mikään. Pahoinvointi on kauheaa, mutta on siinä se hyvä puoli, että tietää, että elimistö toimii ja istukkahormonin määrä kasvaa. Ja kyllä se sitten loppuu (joskus).

En tiedä, pitäisikö tehdä ovulaatiotestejä nyt lainkaan, kun mulla on master plan kuitenkin naiskennella ahkerasti viikonloppuna ja ensi viikon alussa. Kaapissa olisi muutama liuska jäljellä, mutta mutta, katsotaan nyt. Toivon, että kierto pysyy aikataulussa kun viime kiertokin sujui niin hyvin.
 
titiuu aivan selkeät plussat! :D Hurjan paljon onnea ja tarrasukkia masuasukille :heart:

Matti Katikainen samassa veneessä ollaan. Ärsyttää kyl tosi paljon!

Miramei onnea folliultraan! Jospa siellä näkyis jotain kasvavan!

Aamun v***tuksesta alkaa selvitä! Ja jotenkin kun sitä jo kuvitteli kaikenlaista :( Mut en kyllä ymmärrä, jos ovis ois ollu sillon kp11-12 (tai jotain), ni miten tämä kierto vaan venyyyyyy.... Tai sit ovis on ollu myöhemmin ja en oo homannut, mut tuon prog arvon perusteella olis kyllä kait pitänyt joltain tuntua :confused:
 
Pahoittelut negoista! Mua ainakin aina korpeaa, vaikka kuinka ajattelee, että tuleehan se seuraava kierto sieltä...

Mirameille tsemppiä folliultraan - voihan siellä odottaa yllätyskin... :)

Tarrasukkia Titiuulle - jos nyt koko laivan tuulet saataisiin kääntymään. Yksi plussa tuo toiveita meille muille :)

Omaa napaa: ovis on selvästi ohitettu, koska eilisen aikana tuntemukset vaimenivat. Vasemman munasarjan tienoilla harvakseltaan jonkinlaista juilintaa tuntuu, joten ehkä sieltä se munasolu sitten poksahti ja nyt keltarauhanen (toivottavasti) ahkerasti tekee töitään. Kummastelen sitä vain, että mun mielestä ennen ovista tuntui tuntemuksia oikealla, mutta miten nyt taas tuntuu sitten vasemmalla. Eli olisiko sittenkin taas käynyt niin, että oikea puoli vähän harkitsi munasolun kehittelyä, mutta todellisuudessa hommat hoisi kotiin taas vasen... Nyt onkin sitten pari viikkoa aikaa taas pohtia näitä syntyjä syviä ja kehitellä sellityksiä suuntaan jos toiseen.
 
Yksi johtofolli 11mm (useampia pienempiä), limis 4mm, mut lääkärin mielestä ihan ok tilanne ja limis kasvaa follin kanssa yhtäaikaa.. uusi ultra 5.2! Sillon katotaan mikä tilanne :) Täähän siis tarkoittas, et lääkärin laskelmien mukaan ovis olis kp17 eli melkein viikon aikaisempi viime kiertoon nähden! Jippii! :) Kyllä parempi mieli nyt.

Fenixlintu ja muutkin tukipilarit, kiitos tsempeistä :)
 
Viimeksi muokattu:
Seemi ja Matti Katikainen, negapahoittelut. :hug:

Miramei, hienoa! Eiköhän tuosta vielä kunnon limis ja komea folli(t) kasva. Mulla viime kierrossa oli limis 3 mm ja isoin folli 6 mm ja silti ovistikkuun tuli plussa noin 10 päivän päästä. :)
 
Täällä jälleen tänään testattu negaa. Silti nämä (kuvitellut) oireet vaan lisääntyvät taas. Voi miten sitä mieli toivoo niin sitä plussaa, että kropassakin jo tuntuu kummalta pelkän haaveen takia...
 

Yhteistyössä