Clomittaret 2013

Mirjami_73, no mutta plussahan siellä näkyy! Onnea :heart:

Vauva haaveissa, tervetuloa mukaan :flower:

Luna, voimia outojen vuotojen/kiertojen kanssa :hug: Mulle on ikävä kyllä tuttuja juuri tuommoiset kierrot, lyhin taitaa olla 16 päivää... Jostain syystä vaan on kroppa sekaisin ja vuoto alkaa, vaikka siinä ei olisi mitään järkeä.

Mimmuskaisellekin halit kurjista fiiliksistä :hug: Mulla pienten vauvojen lisäksi raskausmahat aiheuttaa alakuloa, voi kun itsekin saisi...
 
Apsulle vielä, olen huomannut ihan saman rintaefektin! :D Ennen ekaa mulla oli myös arat rinnat luteaalivaiheessa, mutta nyt ei ole semmoista ollut ollenkaan (jos nyt niitä luteaalivaiheitakaan toisaalta...) Hienoa että sulla pistokset laittoi munasarjat toimimaan :)

Kystoista, mulla oli tosiaan kans toisessa clomikierrossa kp9 pelkkä kysta, n. 3cm kokoinen. Sitä ei kontrolloitu mitenkään, vaan ylipitkän taukokierron ja uusien clomien jälkeen ei sitä ultrassa enää näkynyt.
 
Kiitos rintapohdinnoista Heipa! Mielenkiintosta, jos se nyt on siis näin, että ehkä ne maidot on siellä avannut tilaa tai jotain yhtä hämärää :)

AIniin ja se kysta siis hoidettiin mulla pois primolut kuurilla. Kuulemma ytympää tavaraa, kuin terolut, jota olen syönyt jos ovista ei ole tullut.
 
Itsehillintä petti tänä aamuna jo ennen kello seitsemää. Mulla oli jemmassa edelliseltä kuulta jäänyt digitaalinen raskaustesti. Tänään siis dpo 11. Luin vielä ohjetta, että -4 päivää ennen menkkojen alkua näyttää 55 prosentilla, jos on positiivinen.
Eli ihan järjetöntä testata näin aikaisin. Tulos:

Raskaana 1-2 viikkoa.

Mulla kädet ihan tärisi. Miehen leveä hymy olis pitänyt kuvata muistoksi. 2-vuotias kerjäsi jaloissa, että "äiti antaa kynän leikkiin".
 
Fenixlintu: jesjes! onnea!
Kiitoksia onnitteluista, varovasti pitää kuitenkin vielä mennä. Huolestuttaa tuo mahdollinen keltarauhasen vajaatoiminta, siinä on iso riski että raskaus ei etene. Laitan nyt vielä lugeja, mutta taitaa olla niin, että niistäkään ei ole apua, jos keltarauhanen ei toimi : / Yritän varata soittoaikaa lääkärille, kysäisen asiasta. Ja toisaalta clomit oli käytössä, joten jospa ne olisi antaneet mun follille potkua että olisi tullut kunnon keltarauhanen. Kyllä nämä asiat ovat korkeamman kädessä, voi vain toivoa parasta.

Luna, minullakin on ennätyskierrot olleet 21 pvä, ja ei ole kyllä hampaita naurattanut. Silloin tuntui että tässä kropassa ei toimi mikään :mad: mutta kyllä se kierto on vaan sitten löytynyt. Mutta tosiaan, miten sitä sitten tietää aloittaa lääkkeet, kun ei ole ihan varma missä kohden kiertoa on menossa! toivottavasti saat lääkärin kiinni pian.
 
Viimeksi muokattu:
mirjami_73: Ihan selkee haamuplussahan tuo on!! :hug: Onnittelut! fenixlinnulle myös valtavasti onnea plussasta! :) Hienoa, kun heti alko plussia tippumaan. Tää on nyt hei meiän kaikkien vuosi ja kesällä käppäillään jo jokanen mahat pystyssä! :D

Ootteko muuten muut pcolaiset kokeillu VHH-ruokavaliota? Mä karppasin sillon esikoisen yrityksen aikaan ja voihan olla, et siitä oli jotain apua raskautumisessa.. :rolleyes: Nyt en oo saanu aikaseks alottaa sitä uuestaan ja kilojakin edellisestä raskaudesta on jäljellä viel 5.. En nyt mitenkään ylipainonen oo, mut pyöreä kumminkii ja muutaman kilon karistaminen tähän saumaan ei ois kyl pahitteeks. Jos vaan sais itteään niskasta kiinni. Myös muut kikkaskonstit esikoisen aikaan tuli kokeiltua; greippimehu, jalat kattoon seksin jälkeen, punaviiniä lasillinen oletetun kiinnittymisen aikaan jne. ;) Onhan noita konsteja, mut niin ku mirjami_73 totes, on nää vaan niin korkeamman kädessä.

Heipa ja apsu: Mulla oli kans rinnat tosi arat luteaalivaiheessa, joten saas nähä, miten nyt sit toista yrittäessä menee..
 




Maanantai 11.2.

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta

Sarppa-71.......44/28-30.....ya4/11..........2.c
NiQ................37/33.............yk10.............3.c+m+t......pco(1/2),2.lapsi
Neppu_...........34/28(34-59)..ya2010........mp...............pco,1.lapsi,26v
hanzku_91......29/29-30......ya1/2011............4.c..............selitm,1.lapsi
apsu...............29/30+.........ya 01/12......1.m+g+irr........2.lapsi,pco,30v
fenixlintu........28/29-34.......ya1/2012.....2.c......................2.lapsi,36v
Nyysy............27/28-29.......yk5......4.c+3 ins->IVF~2/03....selitm,2.lapsi
mirjami_73.....27/24-25......yv1.5............tk(c+t)...................3.lapsi
Poca...............27/34................................c.........................pco
Hempukkainen..27/28-32....ya10/10.......3.c+t.....................27v
Meri__............26/28............yk3..............1.c....................pco,1.lapsi
Angela............24/28-32.......yv8..............3.cx2......................2.lapsi
annalii............24/27-28.........................1.c+ins...............1.lapsi
Heipa…...........22/18-41……...ya11/11......3.c.....................2.lapsi,31v
Anne Elliot......22/26-32........yk12.....................................1.lapsi
Slartibart........22/28...........yk4/ya3/12...5.c..................pco,1.lapsi,25v
Enna_.............21/35-36........yk6.............1.c..........................pk,ovl
Miramei...........21/?..............ya6/11.........2.c.....................25v,1.lapsi
luna_82..........21/~34..........ya3/12.........4.c+pr+l..........pco,1.lapsi,31v
Karamelli81....20/28.............ya4/12........3.c........................2.lapsi
skorppari82...20/??..............yv2.............5.f+ins................pco,1.lapsi
TTT................20/28.............ya4/2012......2.c......................1.lapsi,29v
Hydrangea......19/31-44......yk12/ya1/12...3.ax2+l............pco,1.lapsi,26v
jenni_noora....15/27............ya10/11........11.t. tk.................1.lapsi
Mimmuskainen_..12/28-39...ya2/09.........1...............selitm,1.lapsi,24v
Hyy2..............10/28-34.......ya9/11..........1.c...........pco(1/2),2.lapsi,26v
Seemi.............8/28-41.......ya11/09.......4.c.........pco(1/2),1.lapsi,31v
Matti Katikainen..6/24-30...yk8.............2.c+t...................pco,2.lapsi
miimuli87........4/28..............ya2008........3.c+m...........pco,1.lapsi,26v

lyhenteet: c=clomit, a=anazol, f=femar, g=glonal-F, m=metut, pr=pregnyl, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko

Tauolla/taustalla


Piinailijat
mirjami_73 dpo 14
hanzku_91 dpo 13
fenixlintu dpo 12
Meri_ dpo 11
annalii dpo 11
apsu dpo 10
Heipa dpo 9
Anne Elliot dpo 8
NiQ dpo 6
Karamelli81 dpo 6
skorppari82 dpo 1
Miramei dpo 1-2
jenni_noora dpo 0

---------------------------------------------------------

:heart: PLUSSANNEET :heart:

tammikuu:
titiuu85.... 31.1.2013..30/30-32...ya6/12....3.c.........pco,1.lapsi,27v

helmikuu:
Laala.........2.2.2013..28/32-40....yk9.........3.f......pco,2.lapsi,28v
Marjaana84..6.2.2013...27/28...........yv1.5...........1.c+ins..............1.lapsi

Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät:luna_82 ja hanzku_91
 
Viimeksi muokattu:
Slartibart :hug:

skorppari, Miramei ja jenni_noora, onnittelut ovisplussasta. :)

Vauva haaveissa, tervetuloa. Pikaista visiittiä.

mirjami_73 ja fenixlintu, onnittelut. :) :heart:

luna, eikä! :( Toivottavasti saisit lääkärin huomenna aamulla kiinni. :hug: Mulla lyhin kierto on ollut 13 päivää, kun kroppa taisi hermostua aukkarista.

).( Huomenna uusinta folliultra. Yhtään ei huvittais mennä sinne. Pitäkää peukkuja, että follin ja limiksen tilanne olisi parantunut ja kysta olisi tehnyt jonkin ihmekatoamisen. Heh joo, toiveajattelua...
 
Oi onnea paljon mirjami ja fenixlintu! :)

Peukut pystyssä hydrangea, että sulle huominen ultrareissu tuo positiivisia uutisia!

Onpa ikävää luna, toivottavasti saat lääkärin kiinni huomenna! :hug:

Mulla ei mennyt tämän kierron lämmöt yhtään yksiin ton ovisplussan kanssa, mutta toivottavasti siellä nyt jotain tapahtu ja ton plussan jälkeen vasta..:-/
 
Tervetuloa vauva haaveissa!:wave:

Hydrangea peukut pystyssä sulle huomiselle! <3

skorppari toivottavasti lämmöt vaan jotenkin sekasin ja siellä tapahtuu kaikki just niinku pitää:)

Mulla on huomenna koko päivä palavereita eli en tiiä saanko lääkärille soittoaikaa, kun mahis oikeastaan vain aamulla puol tuntia ja sit iltapäivällä kolmen jälkeen. Mut pitää kokeilla. Tiistaina sit pakko jos huomenna ei onnistu kun tiistaina ehkä sit alotettava lääkkeet. Hurjalta tuntuu jos jo parin viikon päästä taas ultra. Tuli mieleen että pitäskö pitää vaan taukokierto ja antaa kropan hetki olla rauhassa. Toisaalta en kyllä tahtos yhtään lisää taukoja, mutta lääkäri varmaan osaa sanoa mitä tässä kantsii tehdä.
 
Tervetuloa vauva haaveissa! Toivottavasti käyntisi on lyhyt :D

Voi Lunaa! Koita jaksaa oottaa lääkärin soittoon ja olla ajattelematta mitä tekis. Ois kyl ikävä pitää tauko, mutta uskon että lääkäri osaa sanoa! Toivottavast saat sielt jonkun kiinni!

Hyd Täälläkin on peukut, varpaat (ja tukkakin (; ) pystyssä huomiseen ultraasi! Oispa siellä jymyuutinen ja tasan kaikki kohdallaan!

Mirjami ja fenixlintu: :flower: Onnitteluni! Ja kamalankamalasti tarrasukkia lähettelen täältä.

Aivan ihania noi ovisplussailmoitukset, joten onnitteluita!!! :)

(.) Nepun omanapa tilitys:
Oon ihan sekasin. Järki sanoo, että negatesti on tehty niin se on tehty (eikä oo mitään tuntemuksia) MUTTA mitä jos ovis olikin myöhemmin, silloiha testi ois voinu näyttää väärin? Mitä meinaa kun 3 päivää sitten oli aikamoiset kivut ja ne saamarin 2 minimini tippaa verta paperiin. En voi tehdä uutta testiä, koska se olisi ihan tyhmää. Eikö??
Mä varmaan joudun koht johkuu suljetulle, ku hajoo pää tän vielä-toiveikas-olon ja vihaisuus-pettymys-olon välillä. huoh. Alkais ne menkat nyt jos meinaavat alkaa. Toiv. nyt vaan ei. Sanokaa nyt, että odottele vaan sitä tätiä, se on aina välillä myöhässä. :ashamed:
(Niin ja dpo:ta en tiedä, ku en ovista tunnistanu enkä tikuttanu)
 
Viimeksi muokattu:
Neppu mulla on menny ohi että mikä kp sulla oli ovis, tai saitko sen testillä bongattua vai oireiden mukaan? Mä niin tunnen ton tunneskaalan vielä-toiveikas-olosta vihaisuus-pettymys-oloon. Mm. tänään sen taas koin kun aamulla viä ootin innolla ens viikkoo ja mahdollista ovista ja sit vessassa käynnin jälkeen saikin alkaa vihaisuus ja pettymys.
Toivottavasti täti ei tulis sulla kylään ja testiin vielä plussa ilmestys <3
 
Huomenta!

Taas on aamu ja ajatukset koossa. Tää on mulle aina päivän paras hetki, kun olen just tullut töihin ja varastan pienen hetken omaa aikaa.

Hydrangealle tsemmpiä folliultraan, kaikille oviksen tässä kierrossa bonganneille onnittelut, onnittelut myös Mirjamille, kiitokset Lunalle loistavasta enneunesta. Tosin meikäläinen taisi olla jo ylimääräinen, kun eikös se neljä tullut jo täyteen...

Aamulla mietin, että mitä tein tässä kierrossa toisin. Ensinnäkin nukuin oviksen aikaan selkäkipujen takia vatsallani, kun yleensä nukun jommalla kummalla kyljellä. Ostin myös varastoon kaksi pakettia tampaxeja, pari pakettia terveyssiteitä ja päätin vielä kokeilla seuraavien menkkojen aikaan sellaisia kotimaassa valmistettuja maatuvia pikkuhousunsuojia (ihan kuin musta tulisi elokologinen niiden ansiosta). Ajattelin, että tervetuloa menkat vaan, mä oon todella varustautunut...

Heitin myös jo viikonloppuna kirveen kaivoon, kun mies kertoi joutuvansa seuraavassa kierrossa just H-hetkellä työmatkalle. No, mies totesikin eilen, että mihinkäs häntä täällä enää tarvitaan, kun siitoshommat on tehtynä... ;-)

Mut leikki sikseen. Mä oon ihan satavarma, että mun plussan perustava syy löytyy clomipurkista. Ikävä kyllä ikä alkaa painaa. Eikä kroppa tästä enää nuorene. Ja munasarjatkin alkaa oleen sitä mieltä.

Laskeskelin, että joka tapauksessa pitää nyt odotella kaikessa rauhassa ja tehdä loppuviikosta uusi varmistustesti. Ja toivoa, ettei menkat nyt vaan ala. Jos sallitte, hengailen täällä teidän kanssa siihen asti, että mulle tulee edes jotain oireita...

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: apsu
Herranen aika, täällähän on ollut säpinää viikonlopun aikana!
Onnittelut fenixlintu ja mirjami_73!!

Tiedättekö, nyt kokonaisuudessaan tämän palstan tunnelma on muuttunut paljon positiivisemmaksi. Toivottavasti hyvä meininki jatkuisi =)

Täällä ei mitään ihmeellistä - vielä viikko pitäisi yrittää olla ajattelematta koko asiaa. Rintoja nipistelee myös, mutta saattaa olla vaan kipeytyvät rintalihakset johtuen eilisestä salitreenistä.
 
  • Tykkää
Reactions: fenixlintu
Voi ei hyd <3

Naureskelin jo itelleni sängyssä. Tunnustelin mahan nippailuja ihan tohkeissani vain huomatakseni syyn olevan ilmavaivat... jepjep ei auta muu kuin odottaa muutama päivä vielä. Googlekaan ei osaa kertoa olenko raskaana.
 

Yhteistyössä