Clomittaret 2013

Grilli ja SookyS keskusteluun Clomeista ja ovispäivästä. Mulla on ovis kp 18-20 luomukierroissa (siis jos satun ovuloimaan luomuna). Näin ollen mulle eka määrättiin Clomit kp 5-9 ja ovis tuli tuonne samoihin aikoihin. Sitten oikea lapsettomuuslääkäri muutti että syön Clomit kp 3-7 ja ovis aikaistui kp 14-16 tienoille.
 
  • Tykkää
Reactions: SookyS ja Grill
Miulla on ovis tapahtunut aina kp 17-18, kun olen popsinut kp 5-9 clomeja, eli kai aika normaali ajankohta, kun muillakin näkyy samoille päiville sattuvan :)

Mimmuskainen, mahtavaa, että sait konkreettisia suunnitelmia tuleviin hoitoihin! :heart:

Pumppeli Tänks, pessimisti ei pety jne... :/

On:Eilen illalla alkoi tuhruttelu ja tänään hanat aukesi kokonaan, joten tänään keskiviikkona olisi Kp 1.
Lomakin alkoi mukavissa merkeissä ystävän vauvajuhlissa, jossa olikin pieniä vauvoja, raskausmahoja.... oijoi. Onnellinen olen heidän puolestaan, mutta kyllä ikävä kouraisi monasti katsellessa heidän hehkuaan :|
 
Heip, mulla alkoi uusi kierto yöllä ja tulin nyt kuitenkin siihen tulokseen, että mut voi poistaa listalta kokonaan.

Me mennään nyt ihan luomuna marraskuun ivf-infoon asti. Ja sitten tositoimet alkaa!

Kaikille oikein hyvää jatkoa ja paljon paljon plussaonnea! =)

Ps. Grill luen kyllä edelleen ja jatkossakin sun blogia ahkerasti, mutta edelleen sama satunnainen blogikommentointi ongelma jatkuu tän tabletin kanssa, joten jälkiä tulee harvemmin jätettyä... Ärrimur :kieh: Mutta mukana hengessä olen! ;)
 
Viimeksi muokattu:
Minnikko Oletko käyttänyt Clearbluen testiä? Mä en luota enää muihin. Mulla toimi luomukierroissa tuollaiset Kiinasta tilatut halpatikut hyvin samalla mallilla Clearin kanssa, mutta nyt Clomien kanssa saan haamupositiivisia.

Sain jo KP12 aamulla ns. positiivisen yhteen liuskaan. Tein innoissani heti Clearbluen testin, kun ajattelin että voi jee, Clomit sysäsi oviksen 10 päivää eteenpäin. Negahan sieltä tuli.

Clomien kanssa muutenkin heittelee tuo viivan vahvuus. Mistäköhän tämä johtuu? Epäilen tän aamuista plussaa lähenetelevää viivaakin virheelliseksi. Viivojen tummuus on vaihdellut päivittäin tosi reippaasti. Kypsyyköhän mulla joku 10 munasolua nyt kun menee miten sattuu.

Muille kiitokset kommenteista. Hyvä tietää, että ovis KP 18-20 voi olla ihan normaali Clomeilla. En tajua miksi mulle määrättiin ne KP5-9 kun ideana oli just se, että pitkä kierto tasaantuisi ja ovulaatio tulisi aiemmin.

Itse olen muutenkin epäluuloinen, pelkään että tuo luomusti myöhään tuleva ovis on liian myöhäinen ja limakalvo jotenkin antaa jo periksi siinä kohtaa. Että sen takia olisi tullut se keskenmeno.

Ja tunnelmat on kaukana romanttisesta täällä. Alkaa ottamaan aivoon tää loputon tikkujen kanssa lotraaminen! Mutta kun aloitin testauksen KP10 toivo korkealla, kun luulin oviksen tulevan tosi aikaisin Clomien ansiosta. Saletisti tikuttelen vielä ensi viikollakin. Sit alkaa iskeä se paniikki, joka tietenkään ei auta asiaan. Mä stressaan ovista nykyään ihan liikaa. :ashamed:

Mut sit kun h-hetki joskus viimein tulee, se on vaan tiukkaa actionia, romantiikka jää sivuun :D
 
SookyS: En oo kokeillu Clearin testejä, pitää varmaan huomenna käydä ostaa ja kokeilla niillä. Tarkoitatko niitä, missä tulee hymynaama vai ihan tavallisia liuskoja (onko Clearilla edes tavallisia liuskoja?) ?

Mä sain äsken kutsun viikonlopun juhliin.. Plaah... Oon taas lirissä. Mitä mieltä te olette, voiko muutama siideri vaikuttaa kiinnittymiseen? Olen kuullut monesta suunnasta, ettei juomisella olisi vielä tässä vaiheessa vaikutusta mihinkään, koska eihän vielä voi tietää onko tärppi tullu. Mutta mä en tiedä... Tiedän vaan sen, että jos vedän mehulinjalla herätän epäilyksiä, enkä halua kaikille meidän tilanteesta.
 
Mulla ovis tuli kolmessa kierrossa, joissa oon todistetusti ovuloinut (lääkkeillä), niin ovikset kp 19, kp 20 ja kp 21. Eli kans aika myöhään. clomeja söin noista kahdessa kierrossa kp 3-7 ja kolmannessa (plussauskierrossa) anazoleja kp 3-7 +puregonpistokset. Mutta mä en oo ovuloinu ilman lääkkeitä (tai ainakaan todennäköisesti, koska kierrot oli jotain 3kk)
Mutta että kai noin myöhäisetkin ovikset siis on ihan ok:), vaikka oishan se mukava jos ovis ois sillon kp 14 tietämillä, ei ois niin paljon odoteltavia päiviä..

Joillain clearbluetkin antaa vääriä hymynaamoja oviksesta, mutta ite oon pystyny luottaan niihin plus apteekin omiin testeihin.

Miyaka ja Mojito voimia uuteen kiertoon!
Mojito hyvää jatkoa ja toivottavasti jo luomuyritys tuottaa tuloksen!

Tänään oli pikkuisen siunaustilaisuus, se oli tosi kaunis <3
Sen jälkeen oli tosi rauhallinen olo.
Kyllä tää tästä, pikkuinen on mun sydämen sylissä aina <3

Tuntuu oudolta aatella että mulla on tänään kp 11..huoh. Oishan se mahtavaa jos elämäni eka luomuovis tulis (vaikkei sitä toki käytettäskään), mutta enemmänkin aattelin laskee vähän päiviä että tiiän milloin sit lääkäriltä kantsii kysyä terolut-kuurin aloittamista, ettei kierto kestäis loputtomiin, ois varmaan hyvä että limakalvot sais kyytiä aina välillä nyt alkuun jos sinne on jäänyt jotain vaikka kaavinta tehtiin..
 
Minnikko Just niitä digitaalisia hymynaamatestejä tarkoitan. Ne on ainoat joihin todella luotan. Ennen Clomeja sain kaikilla halpiksilla hyvin testattua. Vaikka osassa tikuista kontrolliviivatkin oli hailurat, niin oviksen näki aina selkeästi. Mutta nyt on tosi vahvoja viivoja koko ajan. Ainoastaan tuo digitesti toimii kuten ennenkin.

luna_82 oon pahoillani. Hyvä, että siunaus antoi rauhallisen olon. Meillä siunaus oli heti sairaalassa seuraavana aamuna, oli siis 18 raskausviikko kun pikkuinen syntyi. Tämä tapahtui tammikuussa ja olo on edelleen tosi raskas sen jäljiltä. Kauhea kuume saada uusi raskaus alkuun alkoi heti. Kuvittelin, että uusi raskaus korvaisi jotenkin menetyksen. Vaikka tiedän ettei niin ole. En ikinä unohda mun ensimmäistä enkeliäni. Mutta tuntuu myös kurjalta, että tässä mä odottelen ovulaatiota ja oon epätoivoinen kun tuntuu ettei kroppa vaan toimi kunnolla.

Sahaako teillä muillakin noissa testeissä tuo viivan vahvuus pitkäänkin ennen itse positiivista? Entä oireet? Mulla ne tulee ja menee aika pitkäänkin. Se on tavallaan piinaavaa, koska silloin alkaa odottamaan ovista, vaikka siihen voi vielä mennä viikko. Sitten se asia pyörii mielessä joka kerta kun nippasee tai jomottelee alavatsassa. Tulis kivut vasta sitten h-hetkellä niin ei tarvitsisi arpoa.
 
SookyS kiitos. Ja oon niin pahoillani että sun on tää tarvinnut kans kokea:/
Juu kyllä sen tajuaa ettei nyt voi vielä yhtään tietää miltä tuntuu parin päivän, viikon, parin kuukauden jne päästä
Mäkin tiiän että uusi raskaus ei korjaa eikä korvaa tätä. Silti tuntuu että helpottais jos tulis raskaaksi, koska surun rinnalle tulis onni joka kantais..Vaikka varmaan pelkoineen. Ja pysyyhän se haave lapsesta jonka saisi elossa syliin ja kotiin:/ Vaikka tämäkin pieni niiiin tärkeä.
Mutta nyt koitan ottaa rauhallisesti, ja katsoa sitten jälkitarkastuksen jälkeen syyskuussa että miltä tuntuu.
Toki välillä tulee olo että oisinpa raskaana heti heti heti:'( Mutta kai se on ymmärrettävää.

Tuntuu turvalliselta jutella täällä välillä oviksista, kierroista, haaveista. Se pitää jotenkin jalat maassa ja
ja helpottaa, kun muistaa viime syksyn ja talven.
 
sookys - Juuri näin tulee mullakin aina ovis. Kp11-14 tulee yllättävän vahvaa viivaa ja oireita, sit häviää melkein kokonaan molemmat ja ovis tulee vasta viikon päästä toki uusien oireiden kera. Ja niitä ovistikkujahan sitten kuluu, käytän ainoastaan clearbluea. Viime kierrossa mulla oli ennätysaikainen ovis kp18, lieneekö kesän stressittömyydestä johtuen vai mitä. Clomit ei mulla muuttaneet kierron pituutta, eivät ainakaan lyhentäneet siis.
 
Minnikko: Niin mikäs kp sulla onkaan menossa? Kyllä mä olen ihan huoletta juonut vielä ovulaation jälkeenkin jos on ollut jotkin juhlat tms. Mutta toki yleensä vähennän alkoholin käyttöä ovulaation jälkeen, vaikka siitä ei mitään haittaa pitäisi ollakaan. Näinä ihan viimeisinä päivinä vältän aika pitkälti kokonaan alkoholia, vaikka en edes tajua että miksi... :headwall: Ei tule ainakaan niin huonoa omatuntoa.

Mojito: Hyvää jatkoa! :wave: Kiva kuulla että käyt blogia lukemassa ja aina kun vaan pysytyt niin kommentoihan myös omia kuulumisia. :)

luna: :hug:
 
luna, mä sillon keskeytyksen jälkeen pohdin noita ihan samoja juttuja ja sitten huvikseni tikutin ovista. En olettanu että olis ollut lähelläkään kp15 tienoilla, mutta testasin siksi juuri että tiedän miten kierto menee.
Jälkitarkastukseen kun menin niin sanoin että ovis vissiin oli pari päivää sitten ja tarkistivat senkin. Oli tosi huojentavaa, että keskeytyskierto oli vain 43päivää (ja sitä seuraava 32pv) koska ennen clomeja aloitin normisti terot joskus kp40 tienoilla :)

Alkoholia juon tosi vähän.. nykyään pari annosta sillon tällöin ruoan kanssa. sit joskus tulee nollattua ihan kunnolla (viimeksi lokakuussa).

Koskas kärkipäät testaa?
Itse ajattelin testata huomenna. Pessimisti pettyy tälläkin kertaa jos on nega. Enää mietin että otanko rehellisen vastauksen vastaan digillä vai haluanko vielä arvailla esim apteekin omalla testillä ?
 
dots Kiitos kun kerroit! Tuo helpotti! Mulla oli taas eilen aamulla lähes positiivinen liuskassa, joka haaleni illaksi. Hymyä ei ole näkynyt. Tulee joka kerta paniikki, että menikö jo. Nyt oireetkin lakkas hetkeksi. Eli ilmeisesti seuraavasta "aallosta" tulee sitten hymykin jo! Toivottavasti.

lunaKiitos. Mulla on olleet aivan samat tunteet tosiaan. Nyt on tilalle alkanut iskeä ahdistus, kun se raskaus on ollut toiveena koko ajan, eikä enää tunnukaan onnistuvan. Tai tietenkin tässä on mennyt aikaa vasta "vähän", mutta kroppa kenkkuilee ja tuo kierto sekoilee. Ja tää panikoiminen ei auta asiaan. Mutta kun kierto kierrolta alkaa mennä enemmän ja enemmän pieleen kaikki, niin tuntuu että ei tästä tule enää mitään.

Onneksi täällä ollaan kannustavia :heart:

Mä aloitin testauksen tässä kierrossa KP10 kun luulin oviksen tulevan lääkkeillä aikaisin. Eli testausta on menossa jo 7 päivä. Ja teen testejä aamuin illoin, ettei pääsisi menemään ohi.

Muokkauksena vielä, että siis ennen sitä ensimmäistä raskautta, toimi kierto aivan eri lailla. Siksi tässä alkaa ahdistelemaan koko ajan enemmän. Ovulaatio tuli aikaisemmin ja erilaisilla oireilla. Jotenkin kaikki oli selkeää silloin. Nyt tää on tällaista arpomista. Testejä kuluu. Vitsi noihin meneekin rahaa, vaikka koitan liuskoilla tehdä niin paljon kuin mahdollista.
 
Viimeksi muokattu:
Ambro: Mä tiedän ettei tarvii edes testata, mutta JOS ei tätiä huomenna kuuluiskaan niin maanantaina varmaan tarttis testata... Mut peukut pystyssä sulle! =)

Minnikko: Kyllä mun mielestä voit ihan huoletta juoda, mut oma päätös se on. :)

SookyS: Unohdin kommentoida, että mullakin sahaa noi ovistestien viivat jos vaan tarpeeksi kauan testaan. Täällä multa hyvä esimerkki: odotan.: kp18
 
Mäkin juon alkoholia yleensä tosi harvoin. Yleensä juhlissa ja niitäkin on aika harvoin. Kyllähän se lääkärikin kehoitti elämään täysin normaalia elämää ennen kuin tärppää. Joten ehkä mä uskallan muutaman maistella. :)

Sain taas tänään ihanan ilouutisen tuttavalta, heille tulee vauva... Soittaja oli niin innoissaan asiasta, että melkein oksensin. Tottakai olen iloinen toisten puolesta, mutta jotenkin se tuntuu niin turhauttavalta kun kaikki muut ympärillä pamahtelee paksuksi paitsi mä. :( Kaiken lisäksi tää mun tuttava sanoi, että "ruvetkaas nyt tekin yrittämään niin ollaan yhtä aikaa raskaana!". Just joo.. Pitää kai sitten alkaa yrittämään, eihän tässä vielä yritetty ollakaan kuin vain pari vuotta.

Tänään tikutin haamuoviksen, joten ehkä se mun ovis oli toissapäivänä/eilen. Ajattelin vielä varmuuden vuoksi tänään hoidella hommat, jos vaikka kävis tuuri. Sittenpä alkaa taas piinaviikot!!
 
SookyS, mullakin ovistestin viivat saattaa vaihdella huomattavasti. Välillä vahvistua ja sitten taas hiipua. Myös juominen laimentaa pissaa ja siten haalistaa viivoja. Tässä kierrossa sain kp 14-15 lähes kontrolliviivan vahvuista testiin. Sitten se taas hiipui. Kp 22 testissä alkoi taas näkyä vähän vahvempaa viivaa ja kp 23 tuli tosi mojova plussa. Viiva oli selkeästi kontrollia vahvempi ja digi hymyili. Mulla CB:n digit on todistettavasti antanut kolme kertaa väärän plussan. Mulla myös liuskoihin saattaa tulla noita lähes tasavahvoja viivoja pitkin kiertoa PCO:n takia. Nyt oon oppinut, että vasta räikeä viiva on mulla plussa. Tämäkin tosin yksilöllistä, mikä riittää plussaksi, mutta testien ohjeiden mukaan vähintään tasavahvat viivat pitäisi olla.

luna :hug:

Matti Katikainen, onnea yllätyksestä! :flower:
 




Torstai 25.7.

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta
Malla84.........44/30-? .......ya3/13.............t+f..............pco,1.lapsi,29v
Basilika2........41/25-35......ya6/2013......1.c.....................2.lapsi,43v
Emiliaani.......34/29-32.......ya 09/12........2.c......1.lapsi 28v.
Ambrosia85 ....30/32..............yk 2................g+o....................
Hydrangea....30/29-44........ya1/12...........tk (m+t)........pco,1.lapsi,27v
Grill..............29/30-32.......ya9/11 yk22......2.c......endo 1.lapsi 23v
SuAnn..........29/30.......ya 06/2012.........1.c .......1. lapsi, 31v
Niian.......25/n.28......yk11/ya4/2011....3.c (1.pu).....selitm.1.lapsi,27v
Vauva haaveissa... 24/33-36....ya 4/13..........4. c+m....pco., 2.lapsi, 27v
Seemi..........23/28-41.......ya11/09......3.f.....pco(1/2),1.lapsi,32v
Pumppeli.........22/31-42........ya01/11........2.c.......pco,2.lapsi,30v
plitsis...........20/28......ya11/2011......2.c.......1. lapsi, 26v
inessa_........19/30............yv6....... .tk........pco,keliakia,2.lapsi,27v
-minävain-.....17/30..............yk7.........3.t+c?...................1lapsi
Mimmuskainen_....18/28-33...ya2/09.......1.Letrozol......selitm,1.lapsi,24v
Kazu87..........15/28.............ya6/10...........4.c.................selitm,1.lapsi
apsu............15/30..............ya 01/12.......tk...............pco,2.lapsi,30v
USL...............14/25-33........ya 2009........2.IVF:n1.PAS.....selitt. 2.lapsi
marianna87....11/28-29.....ya 11/12.........tk..............pco ja 26v.
dots..............11/31.......ya6/12...........tk......pco,endo,1.lapsi,29v
skorppari82...9/??..............yv2,5............tk.................pco,1.lapsi
Miyaka..........2/32-34.........ya06............5.c+m+t........pcos,1.lapsi,34v

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko

Tauolla/taustalla/kadonnut
*Stiina, kaathy, Enna_, mavli, Heipa, hanzku_91, jenninoora, StellaI, hiulu, Hipsunpöpsy


Piinailijat
Grill dpo 14
Ambrosia dpo 12
Niian dpo 11
Hydrangea dpo 6-7
Pumppeli dpo 2



:heart: PLUSSANNEET :heart:

tammikuu:
titiuu85.... 31.1.2013..30/30-32...ya6/12....3.c.........pco,1.lapsi,27v

helmikuu:
Laala.........2.2.2013..28/32-40....yk9.........3.f................pco,2.lapsi,28v
Marjaana84..6.2.2013...27/28.....yv1.5........1.c+ins..............1.lapsi
fenixlintu....10.2....27/29-34.......ya1/2012.....2.c..................2.lapsi,36v
mirjami_73..10.2....26/24-25.......yv1.5........c+l...............2.lapsi,36v
Miramei.....19.2.......29/?.............ya6/11.........2.c...............1.lapsi
Karamelli81...23.2....32/28.............ya4/12........3.c.....2.lapsi...(km:()

maaliskuu:
luna_82....16.3.....35/~34....ya3/12..1.a+pu (4.c+l).pco,1.lapsi,31v(rk:'()
Hempukkainen...21.3....34/28-32....ya10/10......tk (4.c+l)...........27v
Hyy2.............28.3....28/28-34...ya9/11.2...c+pr...... pco(1/2),2.lapsi,26v

toukokuu:
Neppu_....3.5...28/28..ya2010syksy.....1.ivf........pco,1.lapsi,27v
NiQ..........6.5....28/32............yk13........5.c+m+pu+pr+IUI.......2.lapsi
miimuli87........13.5.......?/?............ya2008........tauko.....pco,1.lapsi,26v
RuutuAkka......14.5.....37/33-36.....ya 2012.........1.c+t...........pco,27v
Slartibart.................14.5......29/30.........ya 3/12............tk....pco, 25v.
Sarona.......18.5.....28/31-40.....ya 8/09......1.t+f+pu......pco,1.lapsi,27v
miss_piggy.-..31.5..29/30-70...ya2/12/yk10..1.c....1.lapsi, 31v.(kkm2/13)

kesäkuu:
takkuapina......14.6....29/30-40..........ya2/12....3.c........pco,1.lapsi,26v



Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2266091-clomittarien-plussaketju-lapsettomuushoidoista-plussanneet/

vanha ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät:Niian, Grill, skorppari82 ja Hydrangea
 
Tervehdys kaikille pitkästä aikaa! Täällähän on taas tapahtunut niin hyviä kuin huonojakin.. Lunalle pahoittelut vastoinkäymisestä, kovasti voimia ja haleja!

Täällä näköjään viime päivien keskustelut pyörinyt ovisten tikuttelussa.. Mä tikuttelin vaan kahdessa ensimmäisessä kierrossa, ja totesin että en niin jaksa enää. Joten en osaa noihin viivoihin oikein mitään kommentoida. Mä ajattelen sen niin että ovis tulee jos on tullakseen ja talletuksia on noin kp 14 lähtien viikon verran joka toinen päivä tai joka päivä, miten nyt sattuu huvittamaan.

ON: oon ollut kesälomalla ja taukokierrolla, ja kyllä on lapsettomuus unohtunut. Pelästyin, kun näin äsken että listassa kp44! Taidan kaivaa terot esille tänään.

Onko kukaan aloittanut teroja ilman raskaustestiä? Ovista tuskin on ollut, kun ei ollut lääkkeitäkään.. Mulle lääkäri sanoi kierrossa, jossa ultrattiin ovuloimattomuus, että terot vois aloittaa ja jos niillä ei vuoto ala, niin sit raskaustestiä..

Toivottavasti kesä on helpottanut kaikkien paineita, nyt olis hyvä rentoutuneena alkaa plussailemaan muuallekin kuin ovistikkuihin :)
 




Perjantai 26.7.

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta
Malla84.........45/30-? .......ya3/13.............t+f..............pco,1.lapsi,29v
Basilika2........42/25-35......ya6/2013......1.c.....................2.lapsi,43v
Emiliaani.......35/29-32.......ya 09/12........2.c......1.lapsi 28v.
Ambrosia85 ....31/32..............yk 2................g+o....................
Hydrangea....31/29-44........ya1/12...........tk (m+t)........pco,1.lapsi,27v
Grill..............30/30-32.......ya9/11 yk22......2.c......endo 1.lapsi 23v
SuAnn..........30/30.......ya 06/2012.........1.c .......1. lapsi, 31v
Niian.......26/n.28......yk11/ya4/2011....3.c (1.pu).....selitm.1.lapsi,27v
Vauva haaveissa... 25/33-36....ya 4/13..........4. c+m....pco., 2.lapsi, 27v
Seemi..........24/28-41.......ya11/09......3.f.....pco(1/2),1.lapsi,32v
Pumppeli.........23/31-42........ya01/11........2.c.......pco,2.lapsi,30v
plitsis...........21/28......ya11/2011......2.c.......1. lapsi, 26v
inessa_........20/30............yv6....... .tk........pco,keliakia,2.lapsi,27v
-minävain-.....18/30..............yk7.........3.t+c?...................1lapsi
Mimmuskainen_....16/28-33...ya2/09.......1.Letrozol......selitm,1.lapsi,24v
Kazu87..........16/28.............ya6/10...........4.c.................selitm,1.lapsi
apsu............16/30..............ya 01/12.......tk...............pco,2.lapsi,30v
USL...............15/25-33........ya 2009........2.IVF:n1.PAS.....selitt. 2.lapsi
marianna87....12/28-29.....ya 11/12.........tk..............pco ja 26v.
dots..............12/31.......ya6/12...........tk......pco,endo,1.lapsi,29v
skorppari82...10/??..............yv2,5............tk.................pco,1.lapsi
Miyaka..........3/32-34.........ya06............5.c+m+t........pcos,1.lapsi,34v

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko

Tauolla/taustalla/kadonnut
*Stiina, kaathy, Enna_, mavli, Heipa, hanzku_91, jenninoora, StellaI, hiulu, Hipsunpöpsy


Piinailijat
Grill dpo 15
Ambrosia dpo 13
Niian dpo 12
Hydrangea dpo 7-8
Pumppeli dpo 3



:heart: PLUSSANNEET :heart:

tammikuu:
titiuu85.... 31.1.2013..30/30-32...ya6/12....3.c.........pco,1.lapsi,27v

helmikuu:
Laala.........2.2.2013..28/32-40....yk9.........3.f................pco,2.lapsi,28v
Marjaana84..6.2.2013...27/28.....yv1.5........1.c+ins..............1.lapsi
fenixlintu....10.2....27/29-34.......ya1/2012.....2.c..................2.lapsi,36v
mirjami_73..10.2....26/24-25.......yv1.5........c+l...............2.lapsi,36v
Miramei.....19.2.......29/?.............ya6/11.........2.c...............1.lapsi
Karamelli81...23.2....32/28.............ya4/12........3.c.....2.lapsi...(km:()

maaliskuu:
luna_82....16.3.....35/~34....ya3/12..1.a+pu (4.c+l).pco,1.lapsi,31v(rk:'()
Hempukkainen...21.3....34/28-32....ya10/10......tk (4.c+l)...........27v
Hyy2.............28.3....28/28-34...ya9/11.2...c+pr...... pco(1/2),2.lapsi,26v

toukokuu:
Neppu_....3.5...28/28..ya2010syksy.....1.ivf........pco,1.lapsi,27v
NiQ..........6.5....28/32............yk13........5.c+m+pu+pr+IUI.......2.lapsi
miimuli87........13.5.......?/?............ya2008........tauko.....pco,1.lapsi,26v
RuutuAkka......14.5.....37/33-36.....ya 2012.........1.c+t...........pco,27v
Slartibart.................14.5......29/30.........ya 3/12............tk....pco, 25v.
Sarona.......18.5.....28/31-40.....ya 8/09......1.t+f+pu......pco,1.lapsi,27v
miss_piggy.-..31.5..29/30-70...ya2/12/yk10..1.c....1.lapsi, 31v.(kkm2/13)

kesäkuu:
takkuapina......14.6....29/30-40..........ya2/12....3.c........pco,1.lapsi,26v



Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2266091-clomittarien-plussaketju-lapsettomuushoidoista-plussanneet/

vanha ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät:Niian, Grill, skorppari82 ja Hydrangea
 
Malla, teroista ei pitäisi olla varhaisessa vaiheessa haittaa sikiölle, mutta jos et ole 100% varma, että tärppi ei ole käynyt, niin tee ihmeessä testi. Mua on ainakin neuvottu testaamaan ennen kaikkia lääkkeitä. Ei se testi paljoa maksa ja eipä sitten tarvi myöhemmin katua, jos siellä olisikin pikkuinen tulossa ja lääkkeillä aiheuttaisi haittaa sille.
 
Siis ei voi olla todellista! Sain hymyn!!! Tällä palstalla on maaginen vaikutus!

Aamulla ei tullut vielä. Päivällä kivut kävi aika rajuiksi ja maha on ollut aivan sekaisin :$

Illalla sit päätin pidätellä ja tehdä vielä testin, kun ollaan mökillä ja ei päästä nyt asiaan ihan koska tahansa. Sain pidäteltyä 2,5 h ja järkky vessahätä, suorastaan kiisin jalat ristissä ulkohuussille. Siellä sitten kauhean sähellyksen kautta tein testit. Ja liuska antoi hilkun vaille positiivisen ja Clearblue hymyili. Clearin viiva oli aivan älyttömän hailea, sitä vähän ihmettelin. Mutta testaan aamulla vielä uusiksi. Oon nimittäin aina saanut Clearilla eri paksuisilla viivoilla positiivisen ja musta tuntuu, että se riippuu ihan siitä mihin kohtaan testi osuu. Osuuko se just siihen rajalle kun hormoni on alkanut nousta vai kenties hiukan myöhemmälle.

Nyt oon täällä sormet ja varpaat ristissä, että huomennakin hymyilis. Tää on jo lähes ennätyksellistä!
 
Eilen tein sitten illalla vielä viivanpaikkatestin (pregcheck).. :headwall:

Meidän laskettu olis ollu 4viikon päästä :headwall:

ans kattoa kuinka aktiivisesti jaksan täälläkään käydä.
Kyllä yritys varmasti on luomuna kokoajan, mutta ajattelin pistää ajatuksia nyt enempi esim ruokavalion uudistamiseen :) jos sitä ihan vahingossa saisi tehdä positiivisen raskaustestin laskettuna ;)
 

Yhteistyössä