Clomittaret 2015

Nyytikki: hyvinhän nuo viivat ovat vahvistuneet! Täytyy omasta kokemuksesta sanoa, että itse en oikein saa noiden viivojen vertailusta mitään irti. Olen ostanut clearblue-testejä, joihin tulee hymynaama tai sitten ei tule. Testailen kyllä viivatesteillä ensin ja sitten kun näyttää siltä, että viiva on todella vahva, varmistan sen vielä CB:n testillä. Hyvin on toiminut :)

Täällä kolmannen päivän Letrot otettu eli kp 5 menossa. Pientä pääsärkyä ilmassa. Tekemistä onneksi riittää, niin en ehdi mietiskellä näitä juttuja!
 
Nuttunen joo tänä aamuna oli kyllä jo saman vahvuiset viivat, en vaan usko että follit olis vielä ehtineet kasvaa niin paljon että olis mahdollisuus irrota.. Toivottavasti vaikka sunnuntaina pärähtäisi kunnon kirkuva testiviiva :rolleyes: Mullakin tää on vähän arvuuttelua kun viimekierrossa näytti ovistikku positiivista joka päivä koko 70 päivän kierron ajan..
 
Onnea plussanneille.. välillä tulla kurkkii tännekin pinoon..

Meillä oli se clomiton kierto ja kp venyi lähelle 70.. nyt sitten menty metut+clomit kompolla.. lisänä otan heti ensi kiertoon terolutit.

Nyt kävin kp14 ultrassa jossa limis oli 6mm ja johtofolli 10mm.. kp20 tuli eka ovisplussa ja tänään dpo4 kävin ekassa progessa.. maanantaina toinen.
 
Tällä uuteen kiertoon päästy tänään terolutien avulla, eli kp1 mennään. :) Kp 3 eteenpäin Letrot ja kp 11-13 varaan ultran ja meinasin pyytää myös sen irroituspikin, kun ei viimesimmässä ovulaatiota tapahtunut. Myös inssiä meinaan kysyä tähän kiertoon, ei oo noita munasoluja liikaa tai aikaa yhtään tuhlattavaksi.

Toiveet taas korkeella tän kierron suhteen. Apuna/tukena Letrot, gelee royale, d-vitsku, foolihappo, sinkki, ubikinoni ja huomenna käyn hakemassa vielä vehnänalkioöljyn. Akupunktiossa käyn myös kerran viikossa.

Tsemppiä kaikille ja plussatuulia, kesä on ihmeiden aikaa ! :)
 
Hei kaikki! Tuun nyt tänne tuskailemaan, tilanne sellainen että kolme raskautta saatu clomeilla aikaan ja kaikki vieläpä tärppäsivät ekasta kierrosta 50mg kp5-9 annostuksella. Kolmas päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon rv11. Sen jälkeen oon ottanut kaksi kiertoa clomeja 50mg annostuksella, ei ovista. Tällä kierrolla nostettiin 100mg:an ja kp17-20 oli kovasti vatsan jomotusta ja jopa vähän ovislimaa mutta ei plussaa. Kp14 kävin ultrassa ja siellä oli vaan 11mm ja 13mm follit toisella puolen, ilmeisesti ei sitten oo kuitenkaan kasvanut :( Kiertoni on pitkä, aiemmin ovisplussa ollut aina vasta kp19.

Paha juttu tuossa annoksen nostossa oli se että limakalvo oli silloin kp14 vaan 4mm vaikka ennen ollut 8-10mm. Kuulemma yhden kierron voisin vielä clomeja ottaa mutta en tiedä kannattaako? Luulisi että kolmella kierrolla jotain olisi tapahtunut jos olisi tapahtuakseen.

Laitan vielä kuvan kp18-21 tikuista. Kp19 näytti jo aika hyvältä mutta digi (illalla) nega :/ Ennen oon saanut ihan kunnon viivan joten en jaksa uskoa että testi ei vaan näyttäisi.

Onkohan vielä toivoa tän kierron suhteen? Nyt siis kp21. Terolutit pitäisi aloittaa huomenna. Letrozolista lääkäri puhui clomien vaihtoehtona, toivottavasti saisin sen heti ens kiertoon.kuva (2).jpg
 
Hei vaan! Minäkin voisin liittyä tänne koska clomeilla yritän kolmatta lasta. Ekat raskaudet alkaneet clomeilla 100mg /vrk, ensimmäinen raskaus ekasta kierrosta vuonna -08 ja toinen raskaus kolmannesta -09. Aikaisemmin siis toiminut moitteettomasti. Mutta nyt takana kolme kiertoa clomeja samalla 100mg annostuksella. Ekasta kierrosta sain ovisplussan ja oireet, mutta ei ovista. Uusi kierto saatiin käyntiin teroluteilla. Toisessa kierrossa ovisplussa ja oletetusti myös ovis koska menkat alkoi itsekseen ja kierto jäi 28 päivään. Nyt kolmannesta kierrosta olin tuntevinani kunnon nippailuita jo kp9, eli toissa päivänä. Tänään seurantaultrassa kp11 ei yhtään suurempaa follia :( limis oli 4,8mm mutta näytti kuulemma jo loppukierrolta muuten kun ultrasi. Olettavaa siis, että ovulaatiota ei tässäkään kierrossa tule. Loppukierron progestiinia ei oteta tässä kierrossa, menee kuulemma rahat hukkaan. Oon aivan masentunut. Fiilis ettei enää ikinä saada vauvaa :( Mietitään nyt aloitetaanko seuraava kierto 150mg mutta itse pelkään että munasoluja irtoaa enemmän kuin yksi enkä sitä halua.
 
Täällä on menossa 2. Clomikierto ja kp 27/30-31, mulla on ollut menkkamaisia kipuja jotka ei tunnu kuin pienen hetken ja hävinnet taas nämä alkoivat aivan liian aikaisin normaaleihin menkkaoireisiin verrattuna. Päätin eilen illalla tehdä iltapissasta testin ihan huvikseen kun niitä on kaapissa jokunen. Tein testin ja UNOHDIN tarkistaa sen!! Noin parin tunnin päästä kurkkasin kun muistin ja siinä oli todella haalea haamu. Ajattelin että kyse on viivanpaikasta, ja ns "roskishaamusta". En siis juuri sen suuremmin asiaa miettinyt.

UNOHDIN tehdä suunnittelemani testin aamulla ja tein sen taas illasta virtsa oli ollut rakossa vain 3 tuntia, mutta nyt heitin testin matkaani laukkuun kun olin sen tehnyt ja kurkkasin sen kun pääsin autolla matkaan ja plussa viiva siinä jo selkeänä loisti!!! No tässä on ilta mennyt järkytyksen ja uskon puutteen rajamailla!! olen katsonut testiä varmaan sata kertaa!! :whistle:

Teen huomenna vielä aamulla testin ja jos se todella on edelleen plussa on se kai pakko uskoa!! Sitten voin ruveta miettimään miten kerron ja ilahdutan mieheni, sillä hänelle ehdin valitella kuukautiskipuja :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: another
Kai se on tosiaan uskottava :love::love::love::love:

Täällä siis selkeä plussa!!! (yritin liittää kuvankin mutta herjaa että liian suuri tiedosto. :(

ja lisättäköön vielä, että laskettuaika osuisi 2 päivää oman syntymäpäiväni jälkeen ja tulis juuri 30.v "syntmäpäivälahjaksi". Tämä olisi juuri se kevät vauva josta olen haaveilut :barefoot:

Tiedän, että riskit on vielä suuret ja matka pitkä, mutta leikittelin ajatuksilla :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: wawwi ja RooRoo1
Onnea plussasta!

Minulla oli eilen rv 7+2 alkuraskauden ultra. Alkio liian pieni viikkoihin nähden ja ei sykettä :( Ens torstaina uusi aika, katsotaan onko kehitystä tapahtunut vai onko mennyt kesken. Pää hajoaa ennen torstaita kyllä, huoli ja suru on kova.
 
onnea plussista ja leonella suuret tsempit piinaaviin päiviin.

Pitää kertoo oma tarina.. siis tosiaan sain sen ovisplussan kp20 ja 21, (kp14 oli limis 6mm ja suurin folli 10mm) dpo4 oli proge 11.4.. heitin siis toivon täysin kiertoon.. kunnes tänään tein haamun.. miten voi olla haamu jos ei ole proge ollut tuon suurempi.. :eek:

Tänään siis dpo 12 (tai rv 3+5)
 
Voi Leonella! Jaksuja piinapäiviin <3

Amouret! Ihanaa onneks olkoon❤

Toivotaan parasta pisamapeikko❤

Mä olin ma ultras niin sielä oli yks folli 15 mm ja to oli ovis nyt vaan peukut pystyyn et jotain tapahtuisi.. Tää on eka clomikierto.. Puol vuotta meni ennekö pysty alottaan.. Kävin eri lääkärillä tos ultras niin se määräs heti mulle metforminia... Kun on vähä ylipainoa niin pitää aloittaa.. Okei mut kaikki käy..
 
Peukkuja leonellalle että seuraavassa ultrassa todetaan että kaikki ok.

Täällä kp 2 mutta se vietetään kreikassa lomalla joten korkkasin breezerin ja se helpotti pettymystä. Heinäkuu on tauko kuukausi ja elokuussa yksityisellä aukkari-tutkimus ja sitten lähetteen pyyntö kunnalliselle (vuosi takana yritystä pikkukakkosen kanssa elokuussa)
 
Leonella onnea ! :)

Pisamapeikko
ootko testannut jo uudestaan?

Täällä kp 10. Viime kierrossa samoihin aikoihin olleita nippauksia munisten kohalla en oo tuntenut ollenkaan, eikä letroista tullut oikeestaan mitään sivuoireita. Ylihuomenna ultra.
 
Onnea pisamapeikko ! :)

Tänään kp 12 folliultra, limakalvo 9 mm ja folli 19 mm, pregnylin sain irroittamaan ja sen pistän ylihuomenna. Munanjohtimien aukiolotutkimus tehtiin myös tänään ja tuloksena vasen puoli auki, oikeasta ei varmuutta. Lääkäri sanoi kumminkin ettei haittaa vaikka folli on oikealla ja putken aukiolosta ei varmuutta, raskaus silti mahdollinen.

Jos ei tästä kierrosta tärppää niin ensi kiertoon tehdään inseminaatio. Lähete lähti myös ivf:ään. Toiveikkaana mennään. :)
 
Onpa ihanaa kuulla plussauutisia täältäkin!

Minulla on tässä kierrossa ollut kp 2-6 letrot ja kp 7-11 Menopur pistokset ja tänään kävin seurantaultrassa ja kappas, kappas, liikaa folleja (kuutisen kappaletta sellaisia, jotka voi kypsyä). Maanantaina käyn vielä uudestaan ultrassa ja katsotaan, että mikä tilanne, mutta näillä näkymin tämä kierto menee seksikiellossa. Vähän on pään hakkaamista seinään tämä, mutta pitää nyt kuitenkin yrittää pysyä positiivisena. Tavallaan tekisi hirveästi mieli rikkoa seksikieltoa, mutta kyllähän sitä jos yhtään järjellä punnitsee näitä, niin monisikiöisen raskauden riskit ovat tietenkin paljon painavammat vaakakupissa kuin se ärsytys mikä yhdestä epäonnistuneesta hoitokierrosta tulee.

Joka tapauksessa, loputtomasti onnea kaikille plussanneille ja Leonella, toivotaan parasta sen toisen ultran kanssa!
 
Tänään kävin uudelleen ultrassa ja alkio surkastunut viime perjantaisesta. Eli ei kauan tämä onni kestänyt, tänään olisi 8+1 ja todettiin keskenmeno. Nyt täytyy odottaa että sairaalalta tulee aika lääkkeelliseen tyhjennykseen.

Tämä olisikin ollut liian helppoa jos heti ekasta letrokierrosta olisi kaikki mennyt putkeen :(
 
Leonella pahoittelut. :(

Miulla ei perjantai Pregnyl ole ilmeisesti irroittanut yhtään mitään. Aamulämmöt ei oo noussut yhtään. Nyt pitäis kuulemma odotella menkkoja ainakin puoltoista kuukautta ennenkuin voin aloittaa Terolutin käynnistämään vuodon.... Tää on yhtä oottelua jatkuvasti.:(
 
Jännäks menee taas kun on tällänen testien suurkuluttaja. Pregnylin pistin 10 päivää sitten klo 8 aamulla, eli piikistä nyt 10 ja puoli vuorokautta. Raskaustesti näyttää hyvin haaleeta viivaa, mutta viivaa kumminkin kun mieskin sen siinä näki. Ja testin tein iltapissasta.
 
  • Tykkää
Reactions: RooRoo1
Tåähän menee ihan yksinpuheluks täällä. Tein äsken testin 3 h rakossa olleesta pissasta, ja hyyvin haalean haamun sain taas, haaleampi kuin eilinen. Te joilla Pregnyl käytössä, ootteko seurailleet testien kanssa kuinka nopeesti hcg häviää kehosta? Onkohan mahdollista että vielä 11 päivää pistoksen jälkeen antaa vääriä haamuja/plussia? Itse pistin 5000 IU.

Nyt taidan taistella itseni kanssa ja testata vasta ylihuomenna aamulla, luulis muuttuvan plussaksi jos on muuttuakseen.

Missäs vaiheessa te muut ootte? Pisamapeikko, miten siulla menee?
 

Yhteistyössä