Clomittaret 2015

Noniin tulokset tuli ja kuulemma kaikki arvot on normaalit, itse en osaa noista mitään sanoa mutta jos joku osaa niin tässä:

FSH 9,0
LH 19,88
prolaktiini 103

Kuulemma ovistestien jatkuva plussa johtuu siitä, että lh on korkeampi kuin fsh.
 
Jaaha, täällä alkaa mennä piinailu mielenkiintoseksi! Nyt dpo 9, flunssaa pukkaa kera kuumeen, en muista milloin viimeeksi oisin ollu kipeenä. Valkovuoto edelleen aika vetistä, alaselkä kipeenä ja ihanku tissejäkin vähän aristais. Tänään tein rtestin, jottei ne negat jatkossa kirpaisis niin pahasti, taisin saada viivanpaikan.

Mites teillä muilla?
 
Viimeksi muokattu:
Dpo 10 ja testaillu oon toki. Niin ärsyttävää kun testi kun testi näyttää mulle viivanpaikkaa. Voikohan se johtua prolaktiinista? Tai joku muu järkevä selitys koska raskaana en todellakaan ole aiemmissa kierroissa ollut ja tuskin nytkään.
 
Kiitos vastauksista kaikille Letrozoleihin liittyen. Söin tosiaan 5 päivää lääkkeitä kierron alkuun ja tänään (kp12) oli ultra --> ei löytynyt johtofollikkelia eli lääkkeillä ei ole tainnut olla juurikaan vaikutusta mun munasarjoihin.

Koskapa mulla on monirakkulaisuutta munasarjoissa (PCO), niin lääkäri laittoi mulle nyt menopur-reseptin, eli pistän 5 päivää putkeen menopuria ja sitten uusi ultra ja katsotaan kehittyykö tilanne.

Lisämaustetta: Mies joutuu yllättäen lähtemään lauantaina työmatkalle, joten se ei ole sitten lopulta edes todennäköisesti paikalla kaiken tämän lääkitsemisen jälkeen. Vittujee. (sori kiroilusta). Nyt mietitäänkin, että oisko pitänyt jättää lääkkeet väliin tässä kierrossa vai lähtisinkö lomailemaan sen työmatkaseuraksi, heh. Haluisin nyt kuitenkin kokeilla näiden lääkkeiden vaikutusta, koska ollaan tässä piakkoin muuttamassa ulkomaille ja olisi kiva, jos löytäisi jonkun annostuksen ennen lähtöä, ois helpompi sit jatkaa hoitoja muuton jälkeen. Huoh, meidän elämä on kyllä ihan loputtoman sekavaa.
 
Sain juuri tietää että progesteroni oli 2 päivää oletetun ovulaation jälkeen alle 1 (yksiköstä en ole varma) eli ovulaatiota ei kai ole tapahtunut. Kai siellä on jotain yrittänyt tapahtua, kun niin selkeitä ovisoireita oli, ja lähes plussan sain tikkuun myös. Oiskohan tässä selitys myös tähän jatkuvaan valkovuotoon?! V*tuttaa rankasti. :(
 
Kp 1 ja ainut positiivinen asia on sitten että juhannuksena saa skumppaa juoda! Fertinova lääkärin mukaan meidän kannattaisi ottaa kovemmat otteet syksyllä mikä tarkoittaa isompaa laskua. Meillä täyttyy nyt tämän pikku kakkosen kanssa vuoden yritys kesällä ja ymmärtääkseni toisen lapsen kanssa saa myös apua TYKS:in kautta. Mietityttää jonot ja muut sitten että kuinkas pitkälle asia siirtyy.. Potuttaa myös se että kaikki ystävät ovat sitä mieltä että yritys kannattaa lopettaa, silloin onnistaa. Muut tyhmät kommentit tulevat myös joka suunnasta!

Anteeksi nyt negatiivisesta kirjoituksesta, kp 1 vitutus päällä :(

Toivottavasti muilla parempia uutisia!
 
Täällähän on positiivisiakin uutisia luettavissa!! HIENOA!!

Itsellä ei niin positiivista, mutta jännät paikat..
Ensimmäinen clomi kierto meni harakoille kun olin niin turvoksissa (ilmeisesti ovulaatiosta ja clomeista) ettei seksiä harrastettu kuin kerran sinä iltana kun sain tikkuun saman värisin viivan testiviivan kanssa. Tämän jälkeen en tikuttanut kun tikut loppu. Seksi tuntui niin kamalalta etten koskaan aikasemmin ole kokenut mitään vastaavaa.

Nyt on uusi kierto menossa ja eilen nappasin viimeisen clomin. Nyt menossa kp 10 ja ensimmäinen ultra on varattu kahden päivän päähän. Pääsen samalla juttelemaan lääkärin kanssa tuosta että seksiä ei voitu harrastaa turvotuksen ja sen kivun takia mikä siellä jossain kohdun kaulan kohdilla tuntui!
Sitten saan sen pelottavan uutisen, että mitä siellä näkyy ja tapahtuu vai tapahtuuko mitään. :unsure:

Niin ja ostin nyt 14kpl ovistestit ja aloitin tänään tikuttelemaan, vaalea viiva piirtyi kuten viimeksikin joka kerta ennen tummaa viivaa, olen laskeskellut että ovis osuisi juhannukseen about kp 16.

Tsemppiä muille yritykseen!! :)
 
Tervehdys pitkästä aikaa! Täällä menossa kp 29 ja menkkoja odottelen alkavaksi. Torstaina pitänee tehdä tuo raskaustesti laatikosta kuleksimasta. Uskaltaa sitten aloittaa taas uuden kierron Letrot. Hah, kuulostaako jo niin luovuttaneelta?! En edes osaa ajatella, että olisin raskaana :unsure: Tähän pisteeseen on tultu jo kauan sitten!

Ihana kesä on kuitenkin edessä. Ensin juhannus suunnitelmineen, sitten häät ja ihana matka. Näin sitä ollaankin kohta jo elokuussa ja voi alkaa miettiä, mitä sitten tehtäisiin tämän lapsettomuuden kanssa. Painoakin olisi pitänyt ja pitäisi pudottaa reilulla kädellä.

Tsemppiä kaikille ja muistetaan nautiskella myös kesästä! :)
 
Amouret mullakin tuli ekassa letrokierrossa aivan jäätävät oviskivut ja juurikin illalla kun piti ruveta vauvanteko puuhiin, teki kyllä kipeetä. Tsemppiä tähän kiertoon :)

Wawwille pahoittelut epäonnistuuneesta kierrosta, toivottavasti tuleva on parempi :) Ja samat sanat Rooroolle!

Nuttusen kuulumisia odottelinkin kun mietin missä vaiheessa on testipäivä :) Kovasti peukkuja!!

Täällä olisi rv6+2, torstaina ultra, jännittää ihan kauheasti että onko masussa ketään. Pelkään niin kovin tuulimunaa tai jotain keskeytynyttä keskenmenoa. Aika jännittämistä ollut nämä pariviikkoa. No ylihuomenna ollaan viisaampia taas :)
 
  • Tykkää
Reactions: Amouret ja RooRoo1
Kävin tänään aamulla seuranta ultrassa ja tulos oli se, että kohdunlimakalvot siistit ja erittäin hyvät. Follikeleja näkyi kaksi 16mm ja 8mm. Kp nyt 12 eli juhannuksena meillä yritetään tehdä taikoja :love: (tai lääkärin määräyksestä seksiä pitäisi harrastaa viikon ajan joka päivä, niinhän me sitten tehdään!)

Huojentunut olo oli kyllä lääkäriltä lähtiessä. Odotushuoneessa olin niin jännityksessä että jos siellä ei tapahdukaan mitään.

Ja kyllä hymyilyttää kun lääkäri toivotti vielä lähtiessäni "vauva onnea" kuulostipa ihanalta :love:
 
No niin, tosiaan viikko sitten sain plussan testiin! Dpo 11 tein testin missä saattoi ehkä näkyä jotakin viivanpaikan esiastetta mutta sellaisia mulla näkyy aina joten odotin menkkojen alkavan dpo 13. Ei alkanut, oletin että letrot ovat vähän sekoittaneet pakkaa. Dpo 15 illalla tein sitten testin kun ei menkat olleet alkaneet ja plussahan sieltä pärähti. Ihan puun takaa ja puskista, tottakai etsiskelin itsestäni samoja oireita kun ekassa raskaudessa, eli runsas valkovuoto, kipeät rinnat, jatkuva pissahätä. Näistä mitään ei ollut mutta olin ollut ihan tosi väsynyt pari päivää jonka luulin johtuvan matkaväsymyksestä kun olimme matkoilla. Myös jonkinlaista pientä etovaa oloa oli havaittavissa mutta luulin sen johtuvan siitä kun oltiin pitkiäkin aikoja syömättä mitään.

Nyt hieman huolestuttaa se että väsymys ja etova olo on kadonneet. Tänään(kin) tein testin missä vahva plussa mutta tämä oireettomuus kyllä huolestuttaa.

Tässä se dpo 11 tehty testi http://aijaa.com/7N2wLa
Ja dpo 15 tehty testi http://aijaa.com/MPQmQs

Eli, letrozolit toimi mun kohdalla ekassa kierrossa vaikkakaan en ole vakuuttunut että tämä olisi pysyvää laatua. Menen kyllä varhaisultraan reilun parin viikon kuluttua.
 
  • Tykkää
Reactions: RooRoo1
Tänään tärähti ovistestiin todella tumma viiva. Nyt on kyllä ainakin harrastettu sitä itseään!! Vielä muutama päivä jatketaan yhtä tehokkasti :)

Täytyy kyllä ihmetellä miten olin niin kipeä ensimmäisestä clomikierrosta!! Nyt ei ole mitään!! :O mutta kyllä siellä se follikkeli oli kuitenkin! Tunnen välillä menkkamaista kipua oikealla puolella jossa johtofolli olikin, muuta ei ole :)

Jännitystä siis luvassa seuraavat 2vk ainakin!!! Pidän peukkuja kovasti muillekin ja näistä plussanneista saadaan uskoa, mahdollista se on :)
 
Mulla ekan letrokierron seurantaultra takana. Johtofollia ei löytynyt, isoimmat kaksi oli 8mm ja 9mm. Nyt siis kp13. Onkohan mitään mahiksia ovikseen tässä kierrossa? :( Harmittaa kauheasti.. Kaikki kuulemma muuten oikein hyvin, limis tasainen ja hyvän paksuinen. Mietin, et jos follit voi kasvaa sen 2mm päivässä, niin eikös sitten hyvällä tuurilla voisi viiden päivän päästä olla ovis?

Kannattaakohan enää edes testailla ovistikuilla vai onko tämä kierto jo menetetty peli..?(n)
 
Mulla oli nyytikki tässä kierrossa kp12 9mm ja 11mm follit, luulin että eivät ehdi kasvaa mutta kolmessa päivässä toinen oli kasvanut niin että oli 17mm. Hyvinkin saattaa olla että sieltä toinen kasvuspurtin ottaa. Mulla tuli ekassa letrokierrossa vasta kp20 ovisplussa :)

Ja hoitaja sanoi että letrot saattaa vähän myöhässä herätellä munikset, että siitä johtuu että ovis tuleekin hieman myöhemmin :)

Peukkuja kovasti!
 
Onnea vielä Leonelle ja kirpsakka. Aivan mahtavaa, että on meitä plussanneita myös täällä! :)

Nyytikki: suosittelen tikuttelua. Itselläni ovis letroilla myös myöhäisemmässä vaiheessa aina. Viime kierrossa taisi olla kp. 16 ja edellisessä kp. 17 eli kyllä se vielä sieltä voi tulla aivan hyvin.

Täällä menossa kp. 2 ja huomenna aloitan jälleen kerran Letrot. Eipä näistä lääkkeistä taida meikäläisellä olla mitään apua. Nyt takana neljä tuloksetonta kiertoa Letroilla. Kyllä se vaan on niin, että painoa pitää saada alas. Joo, miten monta kiertoa olen siitäkin täällä maininnut? Näinpä!

Taas siis mennään kuitenkin kohti uutta kiertoa ja uutta mahdollisuutta :)
 
Mä oon täällä joka puolella nyt kokoajan kyselemässä kun olen ihan aloittelija näiden hoitojen kanssa! :D Mutta joo eli oon tässä tehnyt ovistestejä tämän viikon ajan ja tänään oli jo aikas tumma viiva aamulla:

[/url]

Ja kun tosiaan maanantaina siellä ultrassa ne follit oli vain 8mm ja 9mm, niin eikai ne voi irrota liian pieninä tai jotain? Viiva kun on vahvistunut ja alkaa kohta olemaan jo sen näköinen et ovis olis.. :/
 

Yhteistyössä