Core?

Vastaus taitaa tulla vähän myöhässä, olet ehkä jo kokeillut. Core-tunteja on aika erilaisia paikasta riippuen. Meillä (siis olen salilla töissä) core käsittää erilaisa vatsa- ja selkälihasliikkeitä, tasapaino-osion ja venyttelyt loppuun.
 
Siellä missä minä olen töissä core on ideansa mukaan keskivartalo-painotteinen treeni. Alussa enemmän aerobista työskentelyä ja lopputunnista lihaskuntoa lautaa apunakäyttäen. Upea tunti. Luulen, että pump treeni alla voi kyllä syödä liikaa mehuja, joten suosittelen ihan omaksi treenikseen.
 
Heippa ja kiitos!

En oo vielä kokeillu, mutta keskiviikkona ajattelin mennä(tosin kaveri haluais just sillon nähä), mutta en oo vielä varma. Ja pumpin jälkee se sit kyl ois..
Ja siellä on vaa sellaset steppilaudat, ettei tollasia hienoja lautoja. Caribialla käyn.

No katotaa jos keskiviikkona ehtisin. :)
 
pilviini harmaana
Se ei ole core harjoitus jos siellä ei ole core-lautoja. Core voi tunnilla tarkoittaa muunkinlaista keskivartalo-painotteista harjoittelua. Mutta ehta core vaatii aina kiertolaudan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.11.2006 klo 13:03 pilviini harmaana kirjoitti:
Se ei ole core harjoitus jos siellä ei ole core-lautoja. Core voi tunnilla tarkoittaa muunkinlaista keskivartalo-painotteista harjoittelua. Mutta ehta core vaatii aina kiertolaudan.
Core training -nimikkeellä on nimenomaan harjoitus sen Core-laudan kanssa. Pelkkä Core tuntinimikkeenä voi tarkoittaa muutakin. Meillä salilla Core tarkoittaa keskivartalotreeniä ilman välineitä.
 

Yhteistyössä