Detox-kuuri tms?

Luin lehdestä detoxista ja muista puhdistus-kuureista.
Onko niin, että kaikissa myös syödään samalla vai onko vain osa jotain ihan mehupaastoja?
Vähän vieras alue tämä, en ole ostanut tuollaisia puhidtuskuureja, mutta kiinnostus on jo aika kova.

Toiveena keveämpi olo ja painonhallinnan helpottuminen.
 
mymosa
Mulla on menossa colonic plus ja candida kuuri, aiemmin olen kokeillut tuota candidaa ja detoxin fortea, jota ei valmisteta enää, mutta se oikeesti tehos.

Suositellaan, että söisi kevyemmin ja vettä pitää juoda paljon. Vielä en osaa sanoa onko tuo colonic plus mitenkä hyvä, mutta halpa oli, niin ei harmita kauheesti tää kokeilu. Seuraavaks sitten kokeilen niitä detoxin juomia.
 
Mulla on hyviä kokemuksia detox-kuureista, syödä saa NORMAALISTI (eli tervettä maalaisjärkeä käyttäen). Itse olen käyttänyt Untoxinia ja mulla se toimii, olo on ollut paljon parempi ja kevyempi, iho alkanut voida paremmin jne. Laitan sulle tässä linkin untoxin.com, mutta ne sivut on kyllä englanniksi :/ Firma ainakin on luotettava, sillä tuotteet tuli molemmilla kerroilla tilatessani nopeasti. Kannattaa harkita!
 
Nostampa tätä ketjua esiin... nyt kun on jouluruokia mässäilty oikein tosissaan :).
Olen menneen vuoden kesäkuusta saanut laihdutettua -20kg liikunnan ja terveellisemmän ruokavalion ansiosta.
Nyt on kuitenkin ote herpaantunut jonkin verran joulusyömisten vuoksi ja haluaisin kokeilla jotain kehon puhdistuskuuria. Voisitteko suositella jotain mikä teillä itsellä on toiminut? Tarkoitus ei varsinaisesti ole laihduttaa millään erikoislitkuilla vaan auttaa kehoa puhdistumaan kuona-aineista ja keventää oloa ja siitä sitten palata entiseen liikntalukkariin ja terveelliseen ruokavalioon :).
 

Yhteistyössä