Ei kolmekymppinen tai nelikymppinen mies rakastu parikymppiseen tyttöön

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sellaista voi tapahtua korkeintaan sarjoissa tai elokuvissa.

Ainoa mitä vanhempi mies parikymppisessä tytössä voi rakastaa, on ulkonäkö ja nuori pillu. Todellista rakkautta tuollainen suhde ei koskaan ole.
 
vierailija
Kiitos hei hirveesti tästä ihan järkivapaan arvokkaasta mielipiteestäsi joka todistaa lähinnä sitä että et pysty nähdä kenenkään voivan kokea elämää ja maailmaa eri tavalla kuin mitä itse teet.
 
Millä auktoriteetilla määrittelet, ettei rakkaus ulkonäköön ja nuoreen pilluun ole oikeaa rakkautta?
Joo, voithan sä rakastaa tulenpalavasti pelkkää nuorta pillua tai nuorta ulkonäköä.

Mut muut ihmiset ottavat koko paketin. Naisessa on paljon muutakin.
Silloin siinä naisessa ei ole "parasta ennen" -päiväystä, vaan se on rakas kumppani vanhuudessakin.
 
Joo, voithan sä rakastaa tulenpalavasti pelkkää nuorta pillua tai nuorta ulkonäköä.

Mut muut ihmiset ottavat koko paketin. Naisessa on paljon muutakin.
Silloin siinä naisessa ei ole "parasta ennen" -päiväystä, vaan se on rakas kumppani vanhuudessakin.
Älä henkilöitä vastaustani - en minäkään parisuhdettani pelkästään noilla perusteilla ole aloittanut. Mutta "oikea rakkaus" ei ole missään virallisesti määriteltyä. Jokaisessa ihmisessä on monia ominaisuuksia, minä arvostan suhteessa naiseen erittäin paljon älyä/luonnetta, kuten olen aiemminkin maininnut.
Tälläkin palstalla on usein esitetty ajatuksena, että "oikeaa rakkautta" parisuhteessa voi olla ilman seksiäkin. Se on yksipuolinen määritelmä kuten tuo ulkonäkö+pillu-määritelmäkin. Pitääkö siis aina ottaa koko paketti (mukaanlukien aktiivinen seksi). :sneaky:

Tällä kertaa kuvitukseksi Raamatun (Vanha testamentti) avioliittokäsityksiä, rakkautta ei tarvittu vaan seksistä, vallasta ja rahasta oli kysymys.

 
Älä henkilöitä vastaustani - en minäkään parisuhdettani pelkästään noilla perusteilla ole aloittanut. Mutta "oikea rakkaus" ei ole missään virallisesti määriteltyä. Jokaisessa ihmisessä on monia ominaisuuksia, minä arvostan suhteessa naiseen erittäin paljon älyä/luonnetta, kuten olen aiemminkin maininnut.
Tälläkin palstalla on usein esitetty ajatuksena, että "oikeaa rakkautta" parisuhteessa voi olla ilman seksiäkin. Se on yksipuolinen määritelmä kuten tuo ulkonäkö+pillu-määritelmäkin. Pitääkö siis aina ottaa koko paketti (mukaanlukien aktiivinen seksi). :sneaky:

Tällä kertaa kuvitukseksi Raamatun (Vanha testamentti) avioliittokäsityksiä, rakkautta ei tarvittu vaan seksistä, vallasta ja rahasta oli kysymys.

Siis avioliittoon kuuluu seksi, mutta kummastako luopuisit ennemmin:
-voimakkaasta yhteenkuuluvuuden tunteesta/läheisyydestä
-seksistä?

Mä vastaan että mä luopuisin seksistä, koska on olemassa puolisoiden välistä rakkautta ilman seksiä.
Koska seksi on se, joka on altis vähenemiselle/muutoksille normaaleissakin parisuhteissa lasten saannin, muiden kiireiden ja myös iän myötä. Se väheneminen on luonnollista. Hyvähän se on, jos vaikka 80-vuotiailla on vielä seksiä, mut monet vanhat on melkein huojentuneita kun ei tartte riisuutua ja vääntäytyä sen takia.

Muutama tuhatta avioeroa vältettäisiin varmasti Suomessa vuosittain, jos tajuttaisiin että seksi on ylimääräinen mauste, ei pääruoka. Sen vähenemisestä:
a) se ei ole kiireinen asia hoitaa
b) voi kääntyä enenemiseksi milloin vaan
c) siitä ei kannata liikaa stressata vaan antaa asioiden kehittyä omalla painollaan.
Jos sen sijaan läheisyys/yhteys/keskustelut/lämpö/hellyys puuttuu, niin SE on oikea ongelma.

En jaksanut tuota VT:n kaaviota suomentaa, mut UT:ssa on mies+vaimo -asetelma, usein vanhemmat päättivät lastensa puolison. Ei toimi se vanhempien tekemä valinta nykyään, mutta totuus on se että hyviä, läheisiä avioliittoja syntyi sitäkin kautta, koska UT painottaa puolisoiden välistä yhteyttä ja palvelemista (koskee myös miestä).
 
vierailija
Siis avioliittoon kuuluu seksi, mutta kummastako luopuisit ennemmin:
-voimakkaasta yhteenkuuluvuuden tunteesta/läheisyydestä
-seksistä?

Mä vastaan että mä luopuisin seksistä, koska on olemassa puolisoiden välistä rakkautta ilman seksiä.
Koska seksi on se, joka on altis vähenemiselle/muutoksille normaaleissakin parisuhteissa lasten saannin, muiden kiireiden ja myös iän myötä. Se väheneminen on luonnollista. Hyvähän se on, jos vaikka 80-vuotiailla on vielä seksiä, mut monet vanhat on melkein huojentuneita kun ei tartte riisuutua ja vääntäytyä sen takia.

Muutama tuhatta avioeroa vältettäisiin varmasti Suomessa vuosittain, jos tajuttaisiin että seksi on ylimääräinen mauste, ei pääruoka. Sen vähenemisestä:
a) se ei ole kiireinen asia hoitaa
b) voi kääntyä enenemiseksi milloin vaan
c) siitä ei kannata liikaa stressata vaan antaa asioiden kehittyä omalla painollaan.
Jos sen sijaan läheisyys/yhteys/keskustelut/lämpö/hellyys puuttuu, niin SE on oikea ongelma.

En jaksanut tuota VT:n kaaviota suomentaa, mut UT:ssa on mies+vaimo -asetelma, usein vanhemmat päättivät lastensa puolison. Ei toimi se vanhempien tekemä valinta nykyään, mutta totuus on se että hyviä, läheisiä avioliittoja syntyi sitäkin kautta, koska UT painottaa puolisoiden välistä yhteyttä ja palvelemista (koskee myös miestä).
Sinä et ole enää tiukkapimppanen kakskymppinen hempukka niin sulla ei ole käytettävissäsi sellaisen vaihtoehtoja. Siksi joudut tyytymään normaaliin pitkäaikaiseen kumppanuuteen perustuvaan suhteeseen.
 
Vanha kansa sen tajus.

Jos puolisot oli
-ahkeria
-ei riidanhaluisia
-rehtejä
-leppoisia, lämpimiä
-ei alkoholismiin taipuvaisia
-huolehtivaisia kasvattajia

....niin se riitti, siitä tuli jo hyvä avioliitto. Kun oltiin heinätöissä, niin raskaan päivän jälkeen kaaduttiin sänkyyn, isäntä korkeintaan tuuppasi päivällä myhäilevää emäntää ladossa/karjakeittiöllä, sit joskus ja jouluna puhuttiin tunteellisempaa.
"Oot sä hyvä emäntä."

Vs...

-nykyajan pariskunnalla 5 dildoa ja 10 anustappia ja kohta myydään omia tiskikoneita niille
-"ei olla Maken kanssa pantu ylösalaisin seinäryijystä roikkuen nyt viikkoon, kriisi!"
-Mitä tehdä kun puoliso haluisi parinvaihtarit....
-Puoliso vaihtoi liian lämpimiä viestejä exän kanssa kun lähti hakemaan muksuja siltä viikonlopun jälkeen, mitämitämitä....sit sen ex-hoitokin-fuck buddykin viestitteli.
-Puoliso on ruvennu kokemaan että on itse asiassa 3/4 pan-multi-winx-seksuaali vaikka luulin saavani perus-Reiskan...

Mä valitsisin vanhan kansan version.
 
Sinä et ole enää tiukkapimppanen kakskymppinen hempukka niin sulla ei ole käytettävissäsi sellaisen vaihtoehtoja. Siksi joudut tyytymään normaaliin pitkäaikaiseen kumppanuuteen perustuvaan suhteeseen.
Eli miehillä on oikeus vaihtaa muijaa
-aina kun se synnyttää -> paikat löystyy isolla osalla naisista
-joka tapauksessa 20 vuoden välein, eli kun se parikymppinen misu saapuu keski-ikään?

Eli nainen on sun mielestä vain pimppa.
Ja naisen kulloinenkin arvo=pimpan kulloinen tiukkuuden määrä?

Uussovinismia, sanon minä! :eek::ROFLMAO:
 
Siis avioliittoon kuuluu seksi, mutta kummastako luopuisit ennemmin:
-voimakkaasta yhteenkuuluvuuden tunteesta/läheisyydestä
-seksistä?

Mä vastaan että mä luopuisin seksistä, koska on olemassa puolisoiden välistä rakkautta ilman seksiä.
Koska seksi on se, joka on altis vähenemiselle/muutoksille normaaleissakin parisuhteissa lasten saannin, muiden kiireiden ja myös iän myötä. Se väheneminen on luonnollista. Hyvähän se on, jos vaikka 80-vuotiailla on vielä seksiä, mut monet vanhat on melkein huojentuneita kun ei tartte riisuutua ja vääntäytyä sen takia.

Muutama tuhatta avioeroa vältettäisiin varmasti Suomessa vuosittain, jos tajuttaisiin että seksi on ylimääräinen mauste, ei pääruoka. Sen vähenemisestä:
a) se ei ole kiireinen asia hoitaa
b) voi kääntyä enenemiseksi milloin vaan
c) siitä ei kannata liikaa stressata vaan antaa asioiden kehittyä omalla painollaan.
Jos sen sijaan läheisyys/yhteys/keskustelut/lämpö/hellyys puuttuu, niin SE on oikea ongelma.

En jaksanut tuota VT:n kaaviota suomentaa, mut UT:ssa on mies+vaimo -asetelma, usein vanhemmat päättivät lastensa puolison. Ei toimi se vanhempien tekemä valinta nykyään, mutta totuus on se että hyviä, läheisiä avioliittoja syntyi sitäkin kautta, koska UT painottaa puolisoiden välistä yhteyttä ja palvelemista (koskee myös miestä).
Mitä jos seksi ei ole ylimääräinen mauste kaikille? Mitä jos joillekkin se on yksi tasa- arvoinen osa hyvää ja tervettä parisuhdetta?
 
  • Tykkää
Reactions: r0s
Vanha kansa sen tajus.

Jos puolisot oli
-ahkeria
-ei riidanhaluisia
-rehtejä
-leppoisia, lämpimiä
-ei alkoholismiin taipuvaisia
-huolehtivaisia kasvattajia

....niin se riitti, siitä tuli jo hyvä avioliitto. Kun oltiin heinätöissä, niin raskaan päivän jälkeen kaaduttiin sänkyyn, isäntä korkeintaan tuuppasi päivällä myhäilevää emäntää ladossa/karjakeittiöllä, sit joskus ja jouluna puhuttiin tunteellisempaa.
"Oot sä hyvä emäntä."

Vs...

-nykyajan pariskunnalla 5 dildoa ja 10 anustappia ja kohta myydään omia tiskikoneita niille
-"ei olla Maken kanssa pantu ylösalaisin seinäryijystä roikkuen nyt viikkoon, kriisi!"
-Mitä tehdä kun puoliso haluisi parinvaihtarit....
-Puoliso vaihtoi liian lämpimiä viestejä exän kanssa kun lähti hakemaan muksuja siltä viikonlopun jälkeen, mitämitämitä....sit sen ex-hoitokin-fuck buddykin viestitteli.
-Puoliso on ruvennu kokemaan että on itse asiassa 3/4 pan-multi-winx-seksuaali vaikka luulin saavani perus-Reiskan...

Mä valitsisin vanhan kansan version.
Merkittävää muiden ihmisten ajattelua, jos pesee dildoarsenaalinsa ihan sille tarkoitetussa astianpesukoneessa eikä kahvimukien kanssa.

Jos suhteessa Maken kanssa on oleellista panna ylösalaisin seinäryijystä roikkuen päivittäin, niin miksi joku muu voi vähätellä heidän kriisiään?

Jos puoliso haluaa parinvaihtarit, niin siitä tarvii varmaan keskustella onko kummallekkin ok? Jos ei, niin sitten mietitään, että mitäs nyt sitten tehdään?

Omasta näkökulmastani seksi on ihan normaali osa ihmisen elämää. Haluissa ja toiveissa tulee varmasti muutoksia ajan mittaan. Toisille seksi on tärkeämpää kuin toisille. Mutta en oikein ymmärrä tarvetta vähätellä niitä ihmisiä, joille seksi näyttelee suurta roolia elämässä. Yhtä vähän tarvitsee vähätellä niitä, joilla seksillä ei ole juurikaan painoarvoa. Pääasia, että tässäkin asiassa kaksi samankaltaista kohtaa ja homma toimii? Eikö?

Uskon nimittäin vakaasti, että Make on onnellisempi, jos sen vaimokin tykkää roikkua ryijyssä ylösalaisin, kuin se, että sillä on vaimo, jolle seksi on vain harvinainen herkku ja sekin mieluiten lauantaina pimeässä peiton alla.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
r0s
Entäs jos se nelikymppinen mies on halvaantunut silleen ettei kykene seksiin. Voiko silloin rakastua parikymppiseen?

Tai entäs jos se parikymppinen painaakin 150 kiloa vaikka on senteissä saman pituinen ja mies rakastuu?

Eihän kyse aina ole ulkonäöstä tai seksistä!
 
Mitä jos seksi ei ole ylimääräinen mauste kaikille? Mitä jos joillekkin se on yksi tasa- arvoinen osa hyvää ja tervettä parisuhdetta?
Semmoinen ajattelu altistaa turhille parisuhdeongelmille.
Suurin osa kun ei pysy hehkeänä, pirteänä, haluttavan näköisenä.

Mee vaikka uimahalliin ja tee vaivihkaa, huomaamatta tilastoa. Nuorten naisten kropat on suurimmalta osalta kiinteitä, 40-50-vuotiaista ehkä puolet enää omistaa semmoisen kropan.

En stalkkaa siis uimahalleissa, mut joskus on hyvä havainnoida asioita.
 
r0s
Semmoinen ajattelu altistaa turhille parisuhdeongelmille.
Suurin osa kun ei pysy hehkeänä, pirteänä, haluttavan näköisenä.

Mee vaikka uimahalliin ja tee vaivihkaa, huomaamatta tilastoa. Nuorten naisten kropat on suurimmalta osalta kiinteitä, 40-50-vuotiaista ehkä puolet enää omistaa semmoisen kropan.

En stalkkaa siis uimahalleissa, mut joskus on hyvä havainnoida asioita.

Ja uusi herrantähden. Mikä on haluttavan näköinen?

Veikkaanpa että siitä on mielipiteitä suunnilleen kuusi miljardia.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es ja AivanSama
Semmoinen ajattelu altistaa turhille parisuhdeongelmille.
Suurin osa kun ei pysy hehkeänä, pirteänä, haluttavan näköisenä.

Mee vaikka uimahalliin ja tee vaivihkaa, huomaamatta tilastoa. Nuorten naisten kropat on suurimmalta osalta kiinteitä, 40-50-vuotiaista ehkä puolet enää omistaa semmoisen kropan.

En stalkkaa siis uimahalleissa, mut joskus on hyvä havainnoida asioita.
Varmaan kumpikin suhteen osapuolista rupsahtaa enemmän ja vähemmän ajansaatossa. En oikein ymmärrä, miksi sen pitäisi vaikuttaa kahden toistaan rakastavan ihmisen haluamisen tasoon tai seksin laatuun?
 
  • Tykkää
Reactions: r0s
r0s
Varmaan kumpikin suhteen osapuolista rupsahtaa enemmän ja vähemmän ajansaatossa. En oikein ymmärrä, miksi sen pitäisi vaikuttaa kahden toistaan rakastavan ihmisen haluamisen tasoon tai seksin laatuun?

Niin ja se miten ihminen muuttuu on positiivistäkin. Mun miehelle esimerkiksi on tullut älyttömän charmikkaita naurunryppyjä silmänurkkiin ja muutama kulmakarva on vaalentunut liki valkoiseksi ja nyt se näyttää auringonpaisteessa entistä enemmän leijonalta.

Syötävän herkullinen. Suorastaan haastaa painiin.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
Mä kävin itse asiassa uimassa piiitkästä aikaa täs vähän aika sitten.
Mun katse skannasi naisten kropat sekunnin murto-osassa, en ollu siis pervo-stalkkeri eli ne kropat ei siis seksuaalisesti kiinnostaneet.

Melkein 1/1 meni se tosiasia, että aina kun nainen talutti mukanaan pientä lasta, oli tissit pienet/roikkuvat ja (ala)maha pömpötti.

Se oli kaunista, herttaista. Ne oli äitejä. :love:
Ne ihanat äidit ei ansaitse jotain #/@*$@ vellihousu-Makea joka panikoi messuhallista ja vetää hermosauhu-röökejä partsilla asiasta.
 

Yhteistyössä