Ei mennyt jussi niin kuin piti..

Mamma italiana
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
meillà tyttò keuhkokuumeessa, peruin juuri matkan :(
paranemisia tytölle, inha tauti. :hug:
onni, làhetà mulle onnenlàhettilàànà onnea optimistisena palstailijana. tyttò voi aika hyvin, mutta meni kaikki suunnitelemat niin mònkààn (kohta kaks viikkoa kuumeesta kàrsitty, olis ollu kiva tulla suomeen :( ). masentavaa, mutta pahempiakin asioita on
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
meillà tyttò keuhkokuumeessa, peruin juuri matkan :(
paranemisia tytölle, inha tauti. :hug:
onni, làhetà mulle onnenlàhettilàànà onnea optimistisena palstailijana. tyttò voi aika hyvin, mutta meni kaikki suunnitelemat niin mònkààn (kohta kaks viikkoa kuumeesta kàrsitty, olis ollu kiva tulla suomeen :( ). masentavaa, mutta pahempiakin asioita on
Iso kasa onnea lähtis tuleen täältä =)
Tyttö kuntoon ja sitte vasta matkustelemaan. Paha tauti jos ei kunnolla lepää ja paranna.
Suomi ei just nyt oo menossa mihinkään =) paaaaljon mukavempi tulla terveenä :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mekin kotona ja muuten kivaa mutta ilma on mielettömän hiostava ja itikoita ihan tolkuttomasti. Meillä ei normaalisti edes ole itikoita mutta nyt siis ei paljo tee mieli ulkona istuskella.
Yksi hyvä puoli löytyy tästä kämpästä, ei ole ainuttakaan hyttystä :D
:D
Helvatan kuuma täällä on :xmas:
Hmmm, tuo on jo sitten hitusen suurempi ongelma. Onko sulla minkäänsortin tuuletinta? Vai mitä ne puhaltimet on oikealta nimeltään. Mäitse vihaan sellaista hiostavaa kuumuutta yli kaiken.
:snotty:
Valitettavasti ei ole :|
Pitää kyllä ensi viikon kauppalistaan laittaa sellainenkin :saint:
 
Tina
Alkuperäinen kirjoittaja OmituinenOtus:
Onneksi meillä ei oo alkon kans ongelmia ku ei käytetä.

Muuten vaan meni Juhannus pyrstölleen. Tai pyrstölleen ja pyrstölleen, mutta suunnitelmat nurin kuitenki. Oltiin pitkään suunniteltu "mökille" menoa, matkaa noin 80 km. Osin kesken, piharakennus valmis ja oma vaunu siellä jossa voi yöpyä, piha valmis ja meren rannassa että ihan kiva ajatus.

Miekkosella ei kuitenkaa oo iku kuuna päivänä hermo pitäny asuvaunureissuilla. Ja siksi vähä hirvitti ajatus. ´Kotielämä ollu nyt muutenki vaikeaa agressivisen ja välillä vakivaltasen ihmisen kans. Hän on nyt kuitenki lastensuojehommien takia yrittäny oikeasti ja tosissaan ja uskon ja luotan siihen.

Nyt oon taas tiistaista asti ollu ittekseen kolmen mukelon kans 4vee, kohta 3 ja 1,5, kun mies ollu mökkiraksalla pätkätöitten välissä. Mulla liikaa perussairauksia ja toimintakykyä jälellä vajjaa 20% että koville ottaa.

Soiteltii ja sanoin että ihan mukava ajatus mutta en jaksa tapella vaunussa, että sielä pittää olla ihmiste lailla, ku en meinaa millää jaksaa tätä normiakkaa nyt.
Oma ajatus lähteäkkö vai ei seilas eestaas, ja aamulla sitte innostui että lähetäänpä! Pakkailin kamoja, siivottiin kämppää, oon pitkin viikkoa haalannu pyörällä eväitä reissua varten, tein salaattia yms.

Kaikki paikat oli lähes tiptop, muutama lego siellä täällä ja kolme vaatekappaletta khh:n ovensuussa matkalla pyykkikoriin, ja mies astuu ovesta sisää ja alkaa meuhkaa että täältä ei lähetä mihinkää ku niin kamala sotku ja siivo. Siivotkaa ensin. Pienin astmaatikko itseskeli ahtaalla, ja oli päiväunien tarpeessa. Sitten isä osoitti "hellyyttä" pienelle viikon tauon jälkeen huutamalla että sun kans en ainakaa lähe mihinkää ku oot tuommone.

Sillon kilahti mulla

:headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Minä: Ja minä en lähe sun kanssas ku oot tuommone. Mies: No minä meen sitte yksin. Minä: Et vaan kahen isomman kans, jotka on neljä tuntia oottanee reppu selässä! -Laitoin lasten tavarat valmiiksi, raapasin eväistä vähän itelle, ja laitoin nuorimmaisen nukkuun. Ja lapset reppanat oli vähä ihmeissää miks äiti ei lähekkää, mutta rajat ne on mullaki. Ja nyt vaan ne tuli vastaan. Koetan parhaan kykyni mukaan luottaa että reissussa kaikki menee "hyvin", tai edes kelvollisesti :/

Nyt tuo pieni raasu nukkuun taas, ku ihan ahtaalla.
Siis onko sun mies väkivaltanen sua kohtaan vai lapsia kun lastensuojelu puutunu asiaan? Ja nyt tää väkivaltanen on teidän lasten kans jossain???
 
Tina

lapsia kohtaan ääritilanteissa aggressiivisuutta ja välillä väkivaltaa. Väkivaltaisuus karsiutunut perhetyön myötä kokonaan pois. Mutta äkkipikaisuus ja huono käytös valitettavasti ei.

Ihan yksin, taikka keskenään he eivät siellä ole vaan mun vanhemmat samassa paikassa. Joten olettaisin että ellei jotain ihan eriskummalisen katastrofaalista tapahdu niin heille tulee hyvä reissu.

Ainoa "harmi" on etten ehtinyt mitenkään lapsille selittää etten lähekkään, ja se jättisuuri pettymys tuota miestä kohtaan, ettei se melkeen koskaan voi olla mistään kiitollinen muuta kuin puhelimen välityksellä. Tai hillitä käytöstään. Tavallaan turhasta möykkeestä vejin herneet, mutta ei kai tuommone opi, jos vaan nöyrästi kaiken kestää.
 
Hienoa Bad Virgin,

Jos tähän aikaan vuodesta ja vuorokauesta soittaa selvinpäin!

Ei oo meiän väestä kuulunu mitää, jos ei kuulu niin annan olla ku tiiän että siellä on muutaki väkeä. Katotaan onko asiaa ku palaavat kotiin, ja jos ei oo, niin mulla on sitte.

Vitsi soikoo, ku en valita vaikka "raadan" yksin kaikki hommat kolmen penskan kans, kaikki sairastaa itseni mukaan lukien, kuljetan pyörällä/bussilla sairaalassa tai terveysasemalla, niin oisin pikkusen herttasempaa kotiintuloa oottanu, ku meillä oikeen vastaanottokomiteat täällä.

Mutta tämä on vissiin niin tätä. Näkymätöntä työtä. Taijan kouluttaa tuota miestä, ja kun lähtee seuraavalle viikon keikalle niin ei siivota mitään jälkiä, ostetaa kertavaippoja ku kestot loppuu ja kerta-astioita ku kaikki on likasena, ja annetaa kaiken olla siinä mihin ne jää. Katotaa kiitteleekö sitte, vai pallaako kenites ovelta takasi. :LOL:
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Eipä tuo haittaa tai sen verran haittaa, että olisi ollut kiva olla maalla, eikä mädätä kerrostalossa :|
No ihan juurikin samat fiilikset!! Maalla piti olla, mutta kerrostalossa on mädätty, ja vielä kinasteltu miehen kanssa, normaalia mälsempi ilta. :(
 

Yhteistyössä