Ei ole todellista! Hyvä Vauva-palsta! :)

Mä olen aika voimakkaasti ollut sitä mieltä että naisilla ei ole huumorintajua mutta näyttää siltä, että en ole 100% oikeassa.
Suomalaisilla naisilla on pistämätön sarkasmintaju, kun saa oikein porukalla ruotia ja haukkua toisten heikkouksia -ja mikä parasta, vielä anonyymisti. Tämänhän me kaikki jo tiesimmekin, mutta tämä kyseinen linkittämäni ketju on siitä kiva, että se on harvinaisen hyväntuulinen.
 
mietin vaan
Tuli tossa vauva palstaa lukiessa mieleen, että jos meillä tällä olis ollu samanmoinen aloitus, niin puolet vastaajista olis haukkunu aloittajan siittä että meinaa kuljettaa lasta kasvot menosuuntaan. Ja loput puolet olis naljaillu oikeinkirjotuksesta.

Miks musta tuntuu et meillä täällä on paljon kylmempi ilmapiiri?!?
Aina haetaan toisista jotain vikoja ja haukkumisen aihetta?!?
 
ajankohtainen asia mulle
Hauska! :D
Mut vakavasti puhuen: meillä on 9kk vauva, ja ostettiin kaverilta turvaistuin. Sitä ei saa kiinnitettyä selkä menosuuntaan! Nyt mietin, että mitä ihmettä, vauvako pitäisi istuttaa (autossa, huom! :) ) kasvot menosuuntaan. Mikä on oikeasti se ikä?
 
Tuli tossa vauva palstaa lukiessa mieleen, että jos meillä tällä olis ollu samanmoinen aloitus, niin puolet vastaajista olis haukkunu aloittajan siittä että meinaa kuljettaa lasta kasvot menosuuntaan. Ja loput puolet olis naljaillu oikeinkirjotuksesta.

Miks musta tuntuu et meillä täällä on paljon kylmempi ilmapiiri?!?
Aina haetaan toisista jotain vikoja ja haukkumisen aihetta?!?
Olihan tuonnekin onneksi viimeiseksi vastaajaksi joku plussalainen eksynyt, samoin kuin muutama tosikko väliin :D Tipautti kyllä muutama kommentti :D
 
Hauska! :D
Mut vakavasti puhuen: meillä on 9kk vauva, ja ostettiin kaverilta turvaistuin. Sitä ei saa kiinnitettyä selkä menosuuntaan! Nyt mietin, että mitä ihmettä, vauvako pitäisi istuttaa (autossa, huom! :) ) kasvot menosuuntaan. Mikä on oikeasti se ikä?
Meidän istuimessa jonka saa sekä selkä että kasvot menosuuntaan lukee että suositellaan 2,5v ylöspäin vasta nassu menosuuntaan vaikka 9kg on kiloraja että saa kääntää. 3v on se yleinen suositus Suomessa. Mutta siis kyllähän sen saa laittaa jos vain kilot täyttyy, ei sitä mikään laki kiellä.
 

Yhteistyössä