" Ei vaan ehdi syödä " ...

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Mun suusta kuultuna toi lause tarkoittaa, että en ole ehtinyt syödä kunnolla, vaan olen napostellut ja ahtanut kiireessä jotain napaani jottei nälkä pääsisi liiaksi yltymään. Sitten illalla tekee mieli ihan kaikessa rauhassa syödä joku aivan mega-annos jotain tosi hyvää :D Pastasalaatti ja nuudelit ovat ihan lemppari iltasyömisiä. Tai sitten leipää, jossa on välissä paistettua kananmunaa, avokadoviipaleita, kurkkua, tomaattia, majoneesia, KAIKKEA namia. Niitä voi mennä vaikka viisi yhdeltä istumalta. Omnom.

Äh, miks mä avasin tän keskustelun just tänään ku ei ole mitään ihmeellistä kaapissa valmiina mitä syödä :D Pitäisköhän keittää nuudeleita...
 
Kotona on aina lapset pitäneet huolen, että säännöllisesti syödään. Kun tekee lapsille ruokaa, niin samalla tulee syötyä itsekin. Mutta jos olen yksin jossain mennossa, niin saatan unohtaa syödä ja kotiuduttuani huimaa ja heikottaa. Töissä myöskin saatan unohtaa syödä.
 
Mulla ainakin on päiviä, etten tosissaan ehdi syömään. Paitsi sitten illalla, ja siinä vaiheessa nälkä on mennyt ohi eikä muista tai jaksa syödä. Esim. tänään oli sellainen päivä (vaikken töissä ollutkaan) että vasta tuossa viiden aikaan olisin ehtinyt syömään, mutta sittenkin oli muuta hommaa joten unohdin sen syömisen. Enkä mä voi kiireessä survoa jotain leipää kitusiini, tulee vaan huono olo.
 
Miulla ei oo ongelmaa,ettenkö ehtis :D Mutta siis...Miksi työ jotkut ette ehdi syödä..?Kai teette lapsillekin ruuan,ettekö syö lasten kanssa?
Kyllä töissä ollessakin kerkee syödä...Tai sitten kun hakee lapsen/lapset hoidosta..Ja tarkotan nyt niitä,jotka sanovat,etteivät ehdi,en niitä jotka unohtavat!
 
[QUOTE="vieras";23595872]Miksi sä et syö lastesi kanssa? Mä oon aina pitäny tärkeänä että näyttää esimerkkiä.
Toinen variaatio on se että yksi tuntemani äiti on tosi nirso ja silti edellyttää että lapset syö ja maistaa kaikkea, vaikka hän itse "yökkii" ko ruualle.[/QUOTE]

Kuten sanoin aiemmin, en missään kohdassa todennut että tämä olisi jokapäiväistä. Lukutaito kunniaan ja silleen..
 
vierailija
Sitä mietin että miten aikuisia ihmisiä kiinnostaa tuntemattomien ihmisten touhu? Minulle aina sanotaan että keskity omaan elämääsi ... T: 14v älä huolehdi muista, keskity itseesi. Jotkut ovat vain kiireisempiä kuin sinä, jolla on aikaa nököjään tällaiselle.
 

Yhteistyössä