EI voi olla totta.... :'(

Tiistaita !

Huomenna mies lähtee Lahteen. Huomena ottavat luuydinnäytteen, torstaina kehon karttakuvan ja sitten perjantaina antavat solumyrkkyä.Pe pitäisi päästä kotiin .

Hitto ku piti tulla mulle flunssa, mut onneks ei oo tarttunu mieheen.

Ei oikein mitään uutta oloon nähden, paitsi että hirvittää kun selviää onko mihin levinnyt jne.. Täytyy pitää fingerit ristissä.. :heart: :heart:

 
harmaana nyt
tiedän mitä koette, miehelläni todettiin kivessyöpä kaksi vuotta sitten.aika pian vauvan syntymän jälkeen, se oli aikamoinen shokki ja se aika oli todella rankkaa. mieheni kävi leikkauksessa ja sai solumyrkkyjä.hänellä ei ollut onneksi kuitenkaan syöpä levennyt muualle. kyllähän tuommoinen asia pysäyttää ja laittaa asiat tärkeysjärjestykseen.tällä hetkellä hän käy kontrolleissa säännöllisesti, ettei mitään yllättäää tule. voimia teille ja varmasti asiat menevät hyvin :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 14:12 harmaana nyt kirjoitti:
tiedän mitä koette, miehelläni todettiin kivessyöpä kaksi vuotta sitten.aika pian vauvan syntymän jälkeen, se oli aikamoinen shokki ja se aika oli todella rankkaa. mieheni kävi leikkauksessa ja sai solumyrkkyjä.hänellä ei ollut onneksi kuitenkaan syöpä levennyt muualle. kyllähän tuommoinen asia pysäyttää ja laittaa asiat tärkeysjärjestykseen.tällä hetkellä hän käy kontrolleissa säännöllisesti, ettei mitään yllättäää tule. voimia teille ja varmasti asiat menevät hyvin :hug:
Onpa todella ihana, että miehesi voi hyvin ja kaikki näyttää hyvältä nyt :heart:

Toivottavasti meille käy yhtä hyvin =)

Kiitos sinulle ja halauksia teille, koko perheelle :hug: :heart:
 
myös harmaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 14:12 harmaana nyt kirjoitti:
tiedän mitä koette, miehelläni todettiin kivessyöpä kaksi vuotta sitten.aika pian vauvan syntymän jälkeen, se oli aikamoinen shokki ja se aika oli todella rankkaa. mieheni kävi leikkauksessa ja sai solumyrkkyjä.hänellä ei ollut onneksi kuitenkaan syöpä levennyt muualle. kyllähän tuommoinen asia pysäyttää ja laittaa asiat tärkeysjärjestykseen.tällä hetkellä hän käy kontrolleissa säännöllisesti, ettei mitään yllättäää tule. voimia teille ja varmasti asiat menevät hyvin :hug:
Voisitko kertoa hieman kuinka todettiin ja oireiliko miehesi? Kun minun miehellä kivekset olleet nyt reilun vuoden todellakin ARAT, ei kosketusarat vaan niin että sattuu jos vähänkin hipaisee, mutta en saa häntä lääkäriin asiasta. Ei itse halua tietää mikä vaivaa ja vähättelee asiaa. Hoitoihin ei ikinä menisi.
 
Nyt on kulta siellä sairaalassa... Yhdeltä ottavat sen luuydinnäytteen.

:/

Huomenna mennään varmaankin kattomaan, vaikka en tiiä kannattaako sinne mennä ku mä ja vauvat räkätaudissa..."vaihteeks" kipeinä. :\| :snotty:

Jotenki taas sellanen fiilis et miks he**etissä piti tällästä tulla.. Mut joo... se on tullu ja that's it..ja taistelu mielellä..
 
Pöpötys
Voimia teille! Rankkaa on varmasti ja tulee vielä olemaankin, mutta te selviätte! *sormet pystyssä uskoo niin*.
Itse selvisin luusyövästä ja kaikista kamalinta koko prosessin aikana oli epätietoisuus ei niinkään ne rankat (suoraansanottuna #&%?$!*) hoidot. Nyt olen taas menossa leikkaukseen missä poistetaan hyvänlaatuinen luukasvain ettei vaan muutu pahanlaatuiseksi.

:hug:
 
Tänään käytiin lasten kanssa kattomassa isiä, hieman oli huonovointinen. Tänään olivat ottaneet sen kehokarttakuvauksen , ja eilen siis sen luuydinnäytteen. Luuydinnäyte ei ollut kuulema sattunu paljoakaan.

Huomena aamulla alottavat solumyrkkyjen pumppaamisen , tämä ensimmäinen kerta kestää kuutisen tuntia, ensi kerralla sitten vähemmän aikaa. Huomena tai lauantaina pääsee kotiin. Kova onkin jo ikävä.. :ashamed: Kun ajelin sinne sairaalaan niin meinas itku tulla muutaman kerran, kun tajus et todella siellä se mies on nyt ... Mutta olipa ihana nähdä rakas , lapsetkin olivat kovin iloisia , vaikka kyllä Olivialla sitten itku pääsi kun pois lähdettiin, meinas tulla minullakin.

Mutta juu, nyt iltapalalle ja sitten lapset unille :wave:

Kiitos teille jälleen :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 11:47 Pöpötys kirjoitti:
Voimia teille! Rankkaa on varmasti ja tulee vielä olemaankin, mutta te selviätte! *sormet pystyssä uskoo niin*.
Itse selvisin luusyövästä ja kaikista kamalinta koko prosessin aikana oli epätietoisuus ei niinkään ne rankat (suoraansanottuna #&%?$!*) hoidot. Nyt olen taas menossa leikkaukseen missä poistetaan hyvänlaatuinen luukasvain ettei vaan muutu pahanlaatuiseksi.

:hug:
Kiitos sinulle :heart:

Ja oikein paljon voimia ja halauksia :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 20:40 ATB kirjoitti:
Voimia koko perheelle ja toivottavasti saa lapset pian iskän kotiin ja sinä rakkaan miehesi! :heart: Terveenä!! =)
Kiitos ja todella tuota toivotaan, koti tuntuu niin jotenki tyhjältä ku isi ei oo höpsöttelemässä täällä..vaikka kyllä mekin kaikkea hassutellaan jne..mut silti *pyyhkii silmäkulmiaan * :ashamed: :'(

Ja voi kunpa nuo hoidot sitten auttaisivat sen pirulaisen pois..ja elämä jatkuis taas suht normaalisti :heart:
 
Nyt on jotenki tosi surullinen ja haikea olo..ja kauhea ikävä...yöllä en meinannu saada unta ku sänky tuntui niin tyhjältä, ei sitä tuttua tuhinaa ja lämpöä.. ja tuli mieleen, että tälläistä se sitten olisi jos.... kävisi huonosti.. :'( Mutta sitten onneksi sain unta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 20:53 töyhtöhyypiö kirjoitti:
Hienoa kun hoidot pääsee vauhtiin! Koska saatte tuloksia noista uusista tutkimuksista?

Olette ajatuksissa.. :hug:
Siitä luuydinnäytteestä tulee tulokset kai kahden viikon päästä..jos muistan oikein.. Ja tuosta karttakuvauksesta tulisko jo huomiseksi..en oikein muista... :ashamed:

Kiitos :heart: :heart:
 

Yhteistyössä