EI voi olla totta.... :'(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 14:43 vieras kirjoitti:
Tää on taas joku provo \|O
EI OLE! Miten jotkut aina jaksaa tollasta väittää :headwall: (tääl oli ihan paikallisessa sanomalehdessäkin juttua asiasta, siis tämä mies on maalivahti ja joukkueesta kertovassa artikkelissa kerrottiin myös syövästä) Eli epäilijät lopettakaa!!!! \|O Ja IITA toivottavasti tää mitä kirjoitin ei haittaa/loukkaa sua tai miestäsi, mä vaan nään punaista kun epäillään et joku keksii tälläsii juttuja :ashamed:
 
Kidetär, ei haittaa vaikka kirjoitit. :wave: Ja kiitos sinulle :heart: :heart:

Ja mitä tänne, mies voi yhä hyvin, ei juurikaan mitään huonoa oloa, ainoa vaan että paino noussut viikon aikana 7 kiloa... Niinhän ne siellä sanoivat lääkärissä että nuo lääkkeet ja varsinkin kortisoni voivat toisille tehdä noin. Mutta hullua on se , ettei mies näytä yhtään turvonneelta ja housut pyörivät jalassa.

Itellä välillä tosi itkettävä olo...ja haikea.. Mutta sitten tulee olo helpommaksi. Pelottaa jos ei tuo hoito tehoakkaan jne... Mutta kaiken kaikkiaan ihan suht hyvä olo meillä kok perheellä, kyllä me voitetaan tää taistelu, pakkohan meidän on, meillä on täällä neljä aarretta , jotka tarvii isiä, ihanaa , rakasta isiä ja minä tarvin. :heart: :'(

Mutta kiitokset kuuluvat taas tänne, teille ihanille ihmisille , te luotte uskoa tähän kaikkeen, teillä on iso osa tässä taistelussa myös .
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 12:21 kidetär kirjoitti:
Mites teillä jaksellaan? :wave:
Ihan ok, hiukset alkaneet jo lähteä, vaikka sillä nyt ei ole mitään väliä, en sillä sitä kirjoita. Välillä tosi väsynyt simahtaa sohvalle , mutta pahoinvointia ei ole ollu, kahvi ei enää maistu juurikaan. Eipä oikein muuta tänne.

Kiitos kysymästä :heart: :wave:
 
Hei!

Ihan hyvin täällä voidaan. Miehellä nyt alkanut tulemaan suun limakalvot todella kivuliaksi, posket sisäpuolelta tosi kipeät ja kitalaki ja kurkkukin. Siis ei flunssaa eikä yskää vaan ne solumyrkyt tekevät tuon. Muuten mies on ihan hyvävointinen, välillä väsyneempik,kovasti hikoilee ja hengästyy ,mut mut muuten ihan hyvä olo hällä. .

Itellä ihan ok olo myös, toki välillä ajatukset harhailee vaikka minne pelottavaankin, mut kaikenkaikkiaan ihan ok olo. Mun eräs ystäväiseni ihmetteli et miten voin ajatella edes sitä, että mies voisi kuolla, tai että miksi minua ahdistaa kun minunhan pitäisi olla vaan tukena , koska eihän syöpä minulla ole.

Että tällästä täällä.
 
Jos minulle läheinen ihminen sairastuisi,
suurin piirtein näin mun ajatukseni kulkisi.


Tahtoisin piiloon mennä ja unohtaa,
kunpa taikasauva voisikin heilahtaa.

Tai jospa yhdenkin toiveen haltijalta saisin,
tietäisin minkä asian silloin mä muuttaisin.

Toivoisin että aurinko paistaisi ja hymyn toisi,
uuden päivän ihanan ja murheettoman loisi.


Kun teimme matkaa tässä hetkessä,
yhdessä olimme elon joka retkessä.

Mutta meitä ei kaada luonnon myrskyt,
yhdessä jaksetaan ohimenevät tyrskyt.

Kun voima on siinä että toinen kantaa,
kun toinen on loppu sitä toivoa antaa.

Ilman toivoa ihminen ei jaksa kulkea,
ilman uskoa tahtoisi silmänsä sulkea.


Mutta kuka avaisi verhot kun on pimeää,
ja sytyttäisi sisälleni valot kun hämärtää.

Kuka avaisi oven kun voimat ei riitä,
kuka auttaisi ulos kun ovea ei löydä.

Kuka veisi pois mustan ja toisi kevään,
kuka toisi valon ja sammuttaisi ikävän.

Kuka veisi pois syksyn ja pimeän,
ja toisi mukanaan valon ja kesän.


Kun jalat on heikot eikä ne kanna,
mene lähelle ja toiselle kätesi anna.

Polku niin pimeä on kulkea ja autio katu,
sano että onnellinen loppu on meidän satu.

Vaikka surullinen olen ja sisällä ikävää,
niin silti tarinamme jatkuu täynnä elämää.

Minä sinulle kerron ja tahdon niin luottaa,
mutta kaikki tapahtunut niin tuskaa tuottaa.


Minä olen voimasi minä minua kannan,
sinä myös minulle toivon ja uskon annat.

Sinua minä kiitän ja sinua minä halaan,
kun täältä murheiden laaksosta palaan.

Minä olen karttasi joka auttaa eksyneen,
sinut takaisin löytämään omalle polulleen.

Minä olen sinulle silmät kun omasi eivät nää,
kun sisälläsi on mustaa näet pelkkää pimeää.

Minä olen sinulle se voima joka puhaltaa,
hengittää kun itse on joskus niin vaikeaa.


Minä olen se pelastusrengas joka nostan vajonneen,
sekä pintaan nostan hukkuneen pohjaan painuneen.

Kaiken tämän jaksan tietäen koittaa se päivä,
jolloin suru ja murhe on eiliseen jäävä häivä.

Minä haluan valon tähän pimeään sekä tuon kesän,
avaan oven vieden oikealle polulle ja näytän pesän.


Kerran koittaa se päivä kun taakse jää suru,
unohtuu sairaus ja huoneen täyttääpi nauru.


 
Harvoin vierailen nykyään enää palstalla, mutta aina etsin ketjun, jotta näen kuulumisianne... sanoja en löydä kertomaan kuinka pahoillani olen puolestanne, mutta uskon vahvasti ja toivon koko sydämestäni, että teillä menee kaikki hyvin ja saatte elää vielä pitkän ja ihanan elämän yhdessä, koko perheenä! Voimia sinulle, jotta jaksat olla miehesi tukena ja miehellesi, jotta jaksaa käydä läpi raskaat hoidot!!! :hug: minulla on sellainen olo, että teidän suuri rakkaus auttaa teitä menemään yli tämän raskaan ajan! Olen kirjoituksistasi saanut sellaisen kuvan, että perheessänne rakkautta riittää. Muista niinä huonoinakin päivinä, että se rakkaus kantaa teitä kaikkia tämän raskaan vaiheen ylitse...

 
äitisairaanhoitaja
moikka, rikkinäisiä suun limakalvoja voi hoitaa bepanthen imeskelytableteilla ja jos on suu kipee on apteekissa purskutettavaa lidokain pohjaista puuduteliuosta mihin pyytää reseptin lääkäriltä. jotta siis saa syödyksi...
suun oireet kannattaa ilmoittaa lääkärille,vaikuttaa joissain tapauksissa hoitoannoksiin,jos tulee liian voimakkaat sivuoireet. voimia :hug:
 
äitisairaanhoitaja
ja viel lisäisin kun tuli mieleen ettei olis stomatiitti tulehdus suussa joka tarvis antibioottihoidon? kannattais varmistaa se pois vaihtoehdoista,siis näyttää suu lääkärille..
 
Toivon miehellesi paranemista ja teille yhdessä ja erikseen voimia taisteluun :hug: ja kaiken kivun ja huolen keskellä toivon että saisitte levätä kauniissa kesäisissä päivissä ja että sellainen lapsuuskesien huoleton kesäolo voisi teidätkin tavoittaa.

:hug:
 
Hölmölän-Iita: Kuinka SINÄ voit?

Monesti unohdetaan että jos joku sairastuu perheessä vakavasti niin silloin sairastuu tavallaan koko perhe. (Jos ymmärrät mitä ajan takaa).

Muista pitää huolta myös itsestäsi, jookosta!


Meillä jännätään minun magneettikuvien tulosta. Luusyövästä olen parantunut ja nyt sitten löydettiin sääriluusta ja polvesta luukasvain. Perjantaina saan kuulla tulokset. Tuntuu olevan perhe tällä kertaa kovemmalla kuin minä joka olen jotenkin niiiiin rutinoitunut noihin tutkimuksiin ja hoitoihin.

Taisteluhenkeä teille kaikille. :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 22:09 JaLehmätkinLentää kirjoitti:
Hölmölän-Iita: Kuinka SINÄ voit?

Monesti unohdetaan että jos joku sairastuu perheessä vakavasti niin silloin sairastuu tavallaan koko perhe. (Jos ymmärrät mitä ajan takaa).

Muista pitää huolta myös itsestäsi, jookosta!


Meillä jännätään minun magneettikuvien tulosta. Luusyövästä olen parantunut ja nyt sitten löydettiin sääriluusta ja polvesta luukasvain. Perjantaina saan kuulla tulokset. Tuntuu olevan perhe tällä kertaa kovemmalla kuin minä joka olen jotenkin niiiiin rutinoitunut noihin tutkimuksiin ja hoitoihin.

Taisteluhenkeä teille kaikille. :hug:
on sinullakin kovin jättävät hetket, odottaa tuloksia! :(
Toivottavasti mitään vakavaa ei löydös ole!! voimia :hug:
 

Yhteistyössä