Eikö perse nouse sohvasta? Alkaisko joku mun kanssa siivoamaan?

  • Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti
:(
Eikö perse nouse sohvasta? Alkaisko joku siivoamaan mun kanssa? =)

Liittyen eiliseen ketjuuni.

Nyt olis tarkoitus alkaa eteistä siivoamaan, vartti kerrallaan. Keittiössä on lattia viel imuroimatta ja pesemättä, mutta muuten näyttää hyvältä. Ajattelin imuroida sit vasta, kun saa tätä ylimääräistä paskaa nurkista.

Mukana? Vartti ja tauko?

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2047046-ongelmana-siivous-vinkkeja-otetaan-vastaan/

(mun piti aloittaa äskön uus ketju mutta näköjään kämmäsin ja vastasin vanhaan) :D
 
  • Tykkää
Reactions: kittyb
Alotetaanko nyt vai heti? Mä viikkaan ensin puhtaat pyykit ja laitan uuden koneellisen pyörimään. Sit ois vuorossa kissojen hiekkalaatikoiden siivous ja sen jälkeen ajattelin, että pitäisi laittaa eteinen talvikuntoon eli pipot ja hanskat nätisti omille paikoilleen ja kesävaatteet piiloon :)

Mä alotan ...... NYT!!
 
Viimeksi muokattu:
:(
Alotetaanko nyt vai heti? Mä viikkaan ensin puhtaat pyykit ja laitan uuden koneellisen pyörimään. Sit ois vuorossa kissojen hiekkalaatikoiden siivous ja sen jälkeen ajattelin, että pitäisi laittaa eteinen talvikuntoon eli pipot ja hanskat nätisti omille paikoilleen ja kesävaatteet piiloon :)

Mä alotan ...... NYT!!
Joo mulla soi puhelin äsken. alotan 15 yli ja jatkan puoleen =)
 
:(
Puhtaat pyykit kaapissa, uusi koneellinen pyörimässä ja kissojen vessat puhtaat. Mites siellä, ap? ;)
sain raivattua eteistä, nakkasin jätesäkkiin vanhat lehdet, risat ja pienet kengät, keräsin roskia, postia, pyykkiä (pieni eteinen syö näköjään paljon kamaa :eek: )

nyt huilitauko. jaa niin, vein vartin päätteeks ne roskatki roskiin jaloista :D
 
  • Tykkää
Reactions: kittyb
Nyt aloitan operaatio Eteisen. Yäääk, siellä on älyttömästi kaikkea ja kaikki ihan sekaisin.. haluaisin sinne jotkut nätimmät säilytyssysteemit, noi muovikorit on kaukana kauniista. Ehkä joku metallirunkoinen, musta hylly mihin sitten laittais jotain nättejä koreja.. *haaveilee, suunnittelee*
 
:(
Nyt aloitan operaatio Eteisen. Yäääk, siellä on älyttömästi kaikkea ja kaikki ihan sekaisin.. haluaisin sinne jotkut nätimmät säilytyssysteemit, noi muovikorit on kaukana kauniista. Ehkä joku metallirunkoinen, musta hylly mihin sitten laittais jotain nättejä koreja.. *haaveilee, suunnittelee*
mä en ihan vielä, 5min ja sitten :D juon lasillisen vettä ja annan hien laskeutua :p samassa eteisessä siis menen...
 
"vieras"
liittyisin oitis siivousporukkaan mutta pakko olla töissä 16.00 asti... sitte haen lapset, laitan ruoan, syödään, piitää käydä kaupassa ja kirjastossa. sitten vielä pikainen lenkki ja lasten iltapalan laittoon. siinähän se päivä aina menee. illalla ehtii vähän siivoilla, mutta ei mitään perusteellisempaa. lauantaian sitten.
 
:(
Nyt loppu vartti ja mun on pakko käyttää tää tauko tyhjien pullojen viemiseen kauppaan. Pakko saada eteiseen tilaa ja tuossa on about puolen vuoden pullot. Taidan ostaa suklaata samalla :p

Kohta takas :D
 
Mulla hiipuu into, kun huomaan että pojalla on eteisessä KAHDEKSAN paritonta hanskaa. Yksi pari. Siis minne ihmeeseen se aina hävittää noita!? Kuvitteleekohan se, että äiti osaa munia rahaa tai vaihtoehtoisesti hanskoja.. huoh. Pikkusiskolla on KAIKKI tallessa. No, tehdään parittomille oma paikka ja sieltähän ne sitten löytyy, jos joskus pari sattuu vastaan. Ärsyttää, kun ei voi pikkutyyppi pitää tavaroista yhtään huolta itse...
 
:(
Mulla hiipuu into, kun huomaan että pojalla on eteisessä KAHDEKSAN paritonta hanskaa. Yksi pari. Siis minne ihmeeseen se aina hävittää noita!? Kuvitteleekohan se, että äiti osaa munia rahaa tai vaihtoehtoisesti hanskoja.. huoh. Pikkusiskolla on KAIKKI tallessa. No, tehdään parittomille oma paikka ja sieltähän ne sitten löytyy, jos joskus pari sattuu vastaan. Ärsyttää, kun ei voi pikkutyyppi pitää tavaroista yhtään huolta itse...
talteen vaan, kyllä ne parit sit jostain tupsahtaa =)

keitin kahvit ja nautin kupillisen fazerin sinisen kera :p jäin kauppareissusta 20€ voitolle :D :D

vartti ja jatkan, sattuu jo selkään tää rehkiminen. onneks vauva on mun äidillä tän päivän että saan rauhassa puuhastella. isommat on koulussa. saan suklaanki syödä ihan yksin ja SALAA :D
 
Mulla on eteisen siivous sotkuisimmassa vaiheessa, kaikki korit tyhjennelty ja parittomia vaan jostain sikiää lisää ja lisää.. ruokatauko :) sit jatkuu. Jos saisin EDES ton eteisen tänään siistiks ni voisin olla jo aika tyytyväinen.
 
"Kiti"
Mä voisin liittyä kanssa siivousseuraan :D Täällä ei kyllä ole edes kauhean sotkuista, mutta kuitenkin semmoinen olo, että jotain tehtävä.. Ihan alkuun käyn nyt ripustamassa pyykit ja tiskaan, jos ehdin ne molemmat vartissa :D
 
Mä en kyllä jaksa enää vartin välein lopetella, käyn myöhemmin kertomassa sitten että miten meni :D Tsemppi tsemppi, nyt ku yhen päivän riehut kunnolla ni voi illalla olla TOSI tyytyväinen itseensä :) Ja katella kaunista kotia..
 
"Kiti"
Tsemppiä tsemppiä! :) Täällä olis nyt pyykit kuivamassa ja keittiö kiiltää :) Seuraavaksi voisi vaikka pedata sängyn, laittaa sohvatyynyt ojennukseen, koiran lelut lelulaatikkoon ja muutkin satunnaiset tavarat paikoilleen.. Mutta ensin tupakki ja yksi puhelu..
 

Yhteistyössä