Eiköhän aloiteta lomien jälkeen uudelleen

:'( Heips vaan!

Monella meilla tuntuu olevan näin kesäisten juhlien ja grillikauden aikana vaikea pitää itseään ruodussa. Eiköhän nautita kesästä ja grilliherkuista ja laihdutellaan sitten syksyllä. Seuraava juhlahan on vasta joulu. :saint:
 
Poppi Papukaija
Mä ainakin alotan maanantaina kunnolla. Jos mä venytän syksyyn niin paino nousee taas lisää ja on sitten enemmän pudotettavaa.
Viikonlopun aikaan en voi alottaa kun on juhlia, mutta maanantai on hyvä päivä.
 
Jasu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.07.2006 klo 19:12 Poppi Papukaija kirjoitti:
Mä ainakin alotan maanantaina kunnolla. Jos mä venytän syksyyn niin paino nousee taas lisää ja on sitten enemmän pudotettavaa.
Viikonlopun aikaan en voi alottaa kun on juhlia, mutta maanantai on hyvä päivä.
Minä ajattelen ihan samoin ja aloitan maanantaina..
 
Hitsi luin tän vasta, kun jo ehdin laittaa vistiä tonne hyppää remmiin ketjuun. Siellä nimittäin just ehdottelin, että aloitettas maanantaina ns puhtaalta pöydältä uudelleen, kun tuntuu et kaikilla on ote vähän herpaantunut. Ja kuukausikin vaihtuu just tuossa ensviikon alussa, se on hyvä aika aloittaa.. =)
Tulkaa mukaan sinne kimppaan?
 
Huomenna juu pitäs yrittää rutistaa itestään irti alkutsemppi ja saada muutamat kesäkilot pois. Tuntuu vaan että ei jaksais millään, mut alkaa jo vaatteet ahistaa. Toivotaan että täältä löytis meille kaikille uutta zemiä syksyyn!!! Milläs kukakin aikoo tiputtaa kiloja??
 
Viiho
No niin, tänään se alkoi... Minä ajattelin näin aluksi jättää ylimääräset herkut pois ja juoda sen 2-3 litraa vettä...Oon tosi huono juomaan vettä.

Pituutta on vajaa 150cm ja painoa 57kg. Ihanne ois et sais ton painon alkamaan numerolla 4, eli 49 passais... :D Mut kuhan nyt edes muutaman kilon sais pois ja sithän sitä vois olla motivaatiota pudottaa tohon toiseenkin tavoitteeseen.
Mulla kaikki tuntuu kertyvän takapuolelle ja mahaan... Mut tsempataan toisiamme!! :wave:
 
Mulla on kans repsahtanu kesän aikana. :wave:
Kuntoilen paljon mutta nyt työt aloitettuani ei tule syötyä niin terveellisesti kiireessä ja pakko myöntää et suklaatakin olen mussutellu.. :ashamed:
Nyt painoa 63 ja pituutta 163.
Viime kesänä paino oli 58...yli 60 EI sais mennä!!
Ois pakko alkaa rajoittaa mussutusta kun maha alkaa pömpöttään ja naama levitä, yök!
 
Moi!

Täältä yksi tosiyrittäjä ilmoittautuu! Viis kiloa ois liikaa mukana, joten niistä aion luopua tässä syksyn aikana. Huomenna alkaa mun "rojekti"! Miun mieskin aiko alkaa hieman niinku tukena laihikselle...

Valmiina, paikoillenne, nyt! :wave:
 
:heart: Tulihan sieltä mukaan muitakin.

Minulla tuota ylipainoa on melko rutkasti eli pituus 165 ja paino 79 kg. Tavoite olisi jouluun mennessä 65 kg eli 14 pitäisi pudottaa eli se olisi
3 kg kuukaudessa.
Minä liikun joka päivä mutta sittenkun syömäbuumi iskee niin siinä menee jääkaapin ritilätkin. Mutta jospa näin ryhmässä onnistuisi paremmin. Ilmoitellaan aina maanantaisin paino.

Ja eikun tsemppiä! :heart:
 
Heipä hei! Ilmottaudun mukaan remmiin!!

Oon Ellun kans samaa sarjaa, mulla pituus 164 cm ja paino 79 kg :p
Tarkoitus olis saada kymmenisen kiloa pois ja sitten katon miltä peilistä näyttää, ehkä siitä vielä pari-kolme jos vaan rahkeet riittää.
En laske mitään pisteitä, yritän jättää ylimääräset pois ja liikuntaa lisätä, mutten ole mikään himoliikkuja. Sauvakävelyä, pyöräilyä.. Toki kolme lasta pitää miut melko hyvässä liikkeessä, sitä hyötyliikuntaa..

Pitäskö meillä keksiä porukalle nimi?? :hug:
 

Yhteistyössä