Eilen alkoi cambridge-kuuri

Hienosti katilla kyllä mennyt! :flower:
Minkä verran meinaat vielä pudottaa? Eikö pussit töki jo?

Mie olin neljä viikkoa lähestulkoon puhtaasti cambridgepusseilla, mutta nyt olen siirtynyt jo normaaliin ruokaan. Tai lähinnä salaattia ja lihaa, kalaa tai kanaa. Hiilareita vältellään. Ja paino on jatkanut putoamistaan lähes samaan tahtiin kuin pusseillakin. Kokonaispudotus tällä hetkellä -11,5kg ja enää olis viitisen kiloa pudotettavana. Todella tyytyväinen olen :)
 
vieläkö on ketju voimassa? Aivan mahtavia painonpudotuksia ja ONNEA siitä. itse olen 6 pvässä menossa ja nyt on hyvä olo ja kahden päivän päästä puntarille.. toivottavasti on lähtenyt muutama kilo. 15-20 kg edessä puottaa..
 
Laihutus jatkuu edelleen, vaikka pusseja en enää käytäkään. Cambridgellä sain kyllä todella hyvän alun tähän projektiin ja konsulentilta tarpeellisia ruokaohjeita jatkoa ajatellen. Kokonaispudotus tällä hetkellä -15,2kg ja painoindeksi jo normaalipainoisen rajoissa. Muutaman kilon yritän vielä nipistää, jotta on sitten helpompaa myös pysyä normaalipainoisena...
Mites katilla menee? Vieläkö pussit mukana kuvioissa?
 
Vieläkö täällä on elämää? Mä aloitin tän kuurin tammikuussa 09 ja sain pudotettu 14 kiloa ennenkuin tyssäs. Muutama kilo on tullut takaisin ja nyt tänään aloitin uudelleen puhtaalla kuurilla ja jos kestän viikon hyvin, meinaan olla kaks viikkoa tällä. Sitt alan todellakin pitään kiinni siitä ettei kilot tuu enään ikinä takas! -20 kg on edelleen se tavoite ja jos nyt siihen päästään, katotaan mennäänkö vielä vähän enemmän miinukselle! Tsemppiä teille kaikille! Mahtavia tuloksia!
 
Vähän rauhallisempaa tässä on ollut, kun toi grillikausi pukkaa päälle :p :/ . yhteensä olen saanut nyt n. 24kg pois ja nyt olen alkanut syömään yhden tai kaksi pussia päivässä. 10 kg pitäisi vielä saada, mutta syksyllä sitten aloitetaan taas tehokuuri :)
 
Kati, tosi mahtava tulos sulla jo! Älyttömän hienoa, onnea =)
Mulla ollut tosi vaikea viikko, mutt sinnilllä on menty ja viitisen kiloa on 5 päivän aikana tippunut, joten nestettä on lähtenyt! Mulla vaan tulee kauhea ummetusvaiva tän kuurin aikana, aika kiusallista!
 
Hei kaikille! Olen uusi täällä. Minä olen aloittanut viikko sitten cambridgekuurin ja tänään olisi illalla sitten eka punnitus. Lähtöpaino minulla oli 97.8kg ja tänä aamuna oma puntari näytti 92kg. En voi olla enempää kuin hurjan tyytyväinen tulokseen. =)
 
Hei ihania juttuja onnistuneista pussidieteistä hienoa. Itse aloitin tänään, lähtöni on 91,1 hälyyttävä numero..tavoite olisi ensin saada paino 75,0 hirvittää, että onnistunko. Kivennäisvettä voi kuulemma juoda mutta entäs light limsoja? onko kenelläkään kokemusta tai tietoa tästä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sofi60:
Hei ihania juttuja onnistuneista pussidieteistä hienoa. Itse aloitin tänään, lähtöni on 91,1 hälyyttävä numero..tavoite olisi ensin saada paino 75,0 hirvittää, että onnistunko. Kivennäisvettä voi kuulemma juoda mutta entäs light limsoja? onko kenelläkään kokemusta tai tietoa tästä.
Vain vettä ja vichyjä on lupa juoda. Itse aloitin eilen kuurin ja tavoitteena on 1,5l maustettua vichyä ja 1,5 vettä joka päivä saada alas menemään. Ja ihan hyvin on vielä menny :) Eilen tosiaan aloitin ja jo tänä aamuna puntari näytti -1,5kg :eek: Aivan älytön nesteiden poistuminen :D

Eilen illasta särki hieman päätä ja oli nuutunut olo. Mutta nekin oireet meni saunoessa ohi. Tänään ollut todella hyvä olo, mitä nyt hieman "humalainen" olo ollut. Mutta oon ottanu huumorilla senkin, niin jospa se tästä alkaa helpottamaan. Konsulentti kertoi että 3 ja 4 pvä pahimmat joten huomista odotellessa :xmas:


Tsemiä!
 
hienoa salamander 1,5 on hyvä alku :) minulla kolmas päivä takana enkä ole käynyt puntarissa. En tiedä kuuluko ilmavaivat tähän kuuriin mutta niitä kyllä valitettavasti on sekä päänsärkyä ja murinaa vatsassa..
 
neljäs päivä alussa ja oli pakko syödä aamupalaksi yksi pussi oli niin kova nälkä meni melkein kuorineen :p edelleenkään en ole käynyt puntarissa odotan että viikko on ohi niin sitten...olen huono juomaan ei meinaa kolme litraa mennä nestettä vichy menee mutta vesi ei maistu :/
 
Höh :headwall: Kirjoitin pitkän tekstin ja se katso bittiavaruuteen...
Mutta otetaas uusiksi. Mulla nyt viides päivä menossa ja kiloja karissut yhteensä 2,9kg nyt :D Tuntuu että voiko olla tottakaan tää kuuri, kun niin helposti menee =) Mulla ois tarkotuksena olla 3 viikkoa puhtaalla kuurilla ja sitten miltä tuntuu.. jos jaksa pidempäänkin niin annan mennä, mutta siirryn yhdistelmälle jos siltä tuntuu. Aika näyttää. Tavoite ois myös saada tuon 3 viikon puhtaan kuurin aikana ainakin se 6kg pois, tietty enemmänkin on toivottavaa :whistle:
Mulla ei nälkää ole pahemmin ollut, onneksi. Joskus mahassa tuntunut murinaa ja siihen olen ottanu lasillisen vichyä. Vettä mulla menee päivittäin 2-3l ja vichyä 1,5l. Hyvin tulee kyllä juotua. Mutta olen aina juonu paljon vettä päivittäin. Niin ja teetä menee muutama motillinen myös.
Olo on mitä mahtavin, ensinnäkin jo se, että tää oikeasti toimii ja on vielä kaiken lisäksi super helppoa! En voi kuin ihmetellä aina kun aamulla puntarille nousen, niin uskomattomalta tuntuu nähdä ne pienenevät luvut sielä JOKA aamu.
Mutta nyt kanakeittoa syömään :p
 
Hei

Onko täällä nyt enää mitään eloa? :|
Mulla nyt Cambridge toinen viikko puhtaalla menossa, enää 3pvää jäljellä. kiloja karissut tähän mennessä - 6.5kg ja toivon että loppusaldo olisi 8-9kg. :D

Muita vai olenko yksin tässä?! :attn:
 
Mulla on ollu mielessä et jos alottas ton kuurin, vielä on raskauskiloja jäljellä ja omiakin on tullu lisää muutama. Mut mua vaan mietityttää et miten sen alun oikein selviää ku pitää vaan muutamalla pussilla selvetä ja ainaki oon sellanen hermo heikki ku on nälkä..
 
tikru-85

Mä ainakin ajattelen/ajattelin että tämä on 'vain' viikko. Sitten se joka aamuinen - kg lukema kannustaa ja jaksaa eteenpäin ja illalla aikaisin nukkumaan kun pussit syöty ja rupee olemaan taas nälkä.

Kyllä se menee kun on asennoitunut siihen. Tsemppiä! :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miranda:
Juu nyt ois sit pussit haettu ja maanantaina ois tarkotus alottaa, ainakin viikko on tarkotus mennä sillä puhtaalla kuurilla, et saas nähä kuinka mun käy..
Joko oot alkanu sille yhdistelmäkuurille vai menetkö vielä puhtaalla? Sulla on kyllä tippunu hyvin painoa jo. Onko tarkotus paljon pudottaa?
 
Tsemppiä sulle ja 'pussiviikollesi, älä luovuta vaikka tuntuukin välillä raskaalta. Mene aikaisin nukkumaan jos nälkä yllättää illalla (jos vain mahdollista)
Juo vettä/kivennäisvettä maha täyteen.
Nopeasti se viikko loppujen lopuksi menee vaikka pitkältä viikolta tuntuukin ja viikonloppu tulee olemaan se vaikein..

Itse en tällä hetkellä ole cambridgellä vaan yritän proteiinipitoisella dieetillä, munaa lihaa salaattia raejuustoa yms ja vältän hiilareita.
Silläkin olen saanut 1.5kg menemään joten hissunkissun ja on mulla vielä30kg mitä haluaisin saada pois mutta ainakin sen 20kg.
 

Yhteistyössä