Ekat raskaus oireet??

Juu lisää toivoisin kans noita oireita...on kai olemassa ketju mahd. raskausoireista mutta se on niin pitkä ettei jaksa selailla ja tarkistaa aina keiden oireet on ollu ihan oikeasti raskaudesta johtuvia.

Lisäksi minua kiinnostaisi se, kuinka paljon täti oli myöhässä ennen plussaamista ja jouduitteko toteamaan negan puikosta samassa kierrossa ennen plussaa...
 
kiinnostavaa, kun itsekin mietin onko voinut meillä tärpätä vaavi.. Kun ollaan menty yksi kierto ainakín mitään ehkäisyä.. Ja juuri tänään mietin kaverini kanssa, että onko tärpännyt, kun pienestäkin tekemisestä tuli hiki.. No kuulemma se voi olla raskausoire...

Tästä en tiedä voiko olla mun kohdalla raskausoire.. Mutta selkä ei meinaa kestää edes yövuoron kävelyä.

Nyt ainakin taas tänä yövuorona on ihan tuskaa..

KP
 
mä tein tänä aamuna haamun (selvän sellaisen, joka ilmesty oikeassa ajassa ) ja seuraavat oireet olen huomannut:

-väsymys (oon nukkunut nyt kahtena peräkkäisenä iltana päiväunet )
-lämmöt edelleen koholla (noin 0.5 astetta alkukiertoa korkeammalla )
-kohdunnipukka on tiukasti supussa ja todella kova.

muita oireita ei vielä ole ollut.
 
Mahan turvotusta, alamahassa juilintaa, sitten tämä kuuluisa englanninlakun oksentaminen :LOL: No joo se ei kovin virallinen oire mutta olipahan yks pahoinvointia aiheuttava maku. Mielialan heittely melkein maanista :kieh: Välillä onnellinen, ja taas kohta masentunut mieli. Väsymys on ollut hurjaa. Aamupäänsärkyä on ollu.
 
Mulla on vielä viikko kuukautisten alkuun (jos alkavat), mutta tänään päivä alkoi huonolla ja yököttävällä ololla. Ainakin toivon, että olisi tärpännyt..raskaustesteistä ei taida vielä olla apua näi aikaisessa vaiheessa...
 
tomsku herkimmät raskaustestit näyttää 3päivää ennen kuin oletettujen kuukautisten alkamispäivä on. ja muistaakseni joku raskaustesti näyttää 7-11päivän kuluttua hedelmöittymisestä..

Mutta itse ainakin odottelisin siihen päivään kun menkat kuuluis alkaa.
Ettei tule joko vääriä negoja tai haamujen haamua joista ei ota selvää.. =)

Toivotaan että sinullakin olisi tärpännyt! :D
 
Kaa
Plussasin pari päivää sitten ja nyt eilen alkoi viides viikko. Viimeisen parin viikon aikana on ollut seuravaa:
- etovaa oloa iltaisin
- hikoilukohtauksia ihan ilman syytä
- ruokahalu on lisääntynyt huomattavasti
- pari viimeistä päivää alaselkä ollut todella kipeä, käy ihan hengitykseen
- pissattaa normaalia useammin
- olotila on koko ajan sellainen "eteerinen", tyyni
- mahan seutu on turvonnut
- väsyttää ihan koko ajan
- paleltaa vähän väliä

Mulla ei siis mitään rintojen kipeyttä, oksentelua, outoja makuja suussa...
 
  • Tykkää
Reactions: Vaavi-haavi
plussasin toissa viikolla. Viikkoja nyt 5+6. Oireita: Kn ihan kiinni ja ulottumattomiin vetäytynyt, rinnat arat, etovaa oloa silloin tällöin, mielialat heittelee, alaselkäsärky tosi helposta, painajaisia yöllä ja päivällä, vatsan turvotusta heti kun on ollut vähän liikkeellä, pakko syödä parin tunnin välein.

Eiköhän siinä ollu noi pahimmat. Ja negan tein ensteks, joku kp28 varmaan, haamu kp32 ja varma plussa kp34 :heart:
 
up....

huomenna aamulla minä testaan...mulla tulee valkkaria ja sit mulla on ajovalot päällä koko ajan :LOL: rakas mieheni on huomauttanu pariin kertaa...
Ja tänään töistä tultua mulla oli todella kylmä...lämpö nyt illalla 36,87...luulin tosiaan että menkat olis alkanu ku tuo lämpö laski...

En usko olevan raskaana, mutta huomenna testaan kun illalla bileet...
 
Mulla alkuraskauden oireet oli lähinnä riipivät repäsykivut ylösnoustessa ja rintojen aristus. Pahoinvointia mulla ei ollu koko aikana kun sellasia yökkäysrefleksejä vaan lähinnä. Ja toooosi väsyny olin kans alkuraskauden aikana, nukkua piti vaan koko ajan!

LaSposa & Nyytti rv 38+5 :heart:
 
Täälläkin tunnustellaan rintoja ja muita tuntemuksia. Ekassa raskaudessa oireena oli: rintojen herkkyys sekä pissan haiseminen hikiseltä. Onko kellään muulla ollut tuollaista oiretta? Koko vessa haisi mielestäni aivan hieltä, kun olin pissannut. Nyt ei ole ainakaan vielä pissa haissut voimakkaammalta. Odotin eka kerralla kyllä kaksosia. Tänään tosin, kun mies aamulla näpräili nännejäni, niin se tuntui erilaiselta. Se tuntui samalta kuin miltä metalli maistuu suussa. En osaa sitä muutoin kuvailla. Voi kun jo tärppäis.
 
Kertokaa lisää oireista, mä oon löytäny itteltäni lähes kaikki oireet mitä täälä on jaettu. Täti on myöhässä, eilen testasin negan :( Kai sitä taas kehittelee ittelleen noita oireita kun niin kovasti toivoo!!
 
Mulla nyt rv 5+4 ja ekat oireet ilmestyi varmaankin heti oviksen jälkeen... Eli lämmöt nousi tuonne lähemmäs 37, kun ne normaalisti on 36,4, rinnat kipeytyi vähitellen ja on edelleen kipeät. Sitten oli sellainen muutaman päivän kestänyt alavatsakipu, jota luulin pissatulehdukseksi ja kävin lääkärissäkin! Pari päivää ennen plussaa alkoi "repäisykivut" vatsassa ja kyljissä, kun tekee nopeita liikkeitä.

Ja plussasin vasta kp37 tai 38/? viikko aikaisemmin oli vielä selkeä nega.
 
Pitipä minunkin uskaltautua kirjoittamaan oireistani... Joo yritystä takana puoltoista vuotta,menkat tullut aina miten sattuu ja ei koskaan edes haamulla ilmoittanut itsestään. Mutta nyt jo heti tuntui erilaiselta ja tyyneltä, että jotain ehkä tapahtuikin..

en tosin jaksa uskoa, vaikka kovasti salaa toivonkin ja käteni ristin joka ilta..

mutta...

-jo heti ns. tärppäyksen jälkeen olo tuntui tyyneltä ja onnelliselta, ei voi kuvailla.
- mahaa alkoi juilimaan aika pian ja on jatkunut tauotta reilun viikon. Nyt jatkuvaa repimistä vasemmalla puolella ( munasarjoissa) ja oikeakin liittyy välillä mukaan.
- olo kuumeinen ja erittäin väsynyt, mutta öisin ei sitten nukuta vaikken päiväunia nukukaan.
- outoa pakotusta lonkissa ja sisäreisissä välillä
- iho kukkii, vaikka niin sen kuuluukin ennen menkkoja tässä vaiheessa.
-eilen tuli pieni klöntti rusehtavaa ja tänään ihan kirkasta valkovuotoa.
-tänään on pää ollut ihan sumussa ja oikein etova olo
-pissattaa jatkuvasti kovasti, mutta tippa vain tulee
-elohiiri on vaivannut tän viikon vasenta silmäkulmaa, en edes muista että ois koskaan ollut.
-olo ihan saamaton, välillä masentunut, välillä onnellinen...vaihtelee vähän liian nopeasti.
- nyt on menkkoihin kuusi päivää ja on pitänyt tietysti testata ( roskishaamu hyvin himmeä mutta kuitenkin) niisks, ei malttaisi odottaan.

Sanokaatten-voisiko todellakin olla positiivisia uutisia tulossa???-
tule pikkuinen ja laita maailmani sekaisin :heart:
 

Yhteistyössä