Ekat raskaus oireet??

iidapiida voi olla!! =) Soita terkkariin ja kerro oireista ja sano että haluat testeihin! Ja käske niiden ottaa verestä se siitä ainakin näkee tosi tarkasti!! Paljon onnea siis siihen!!

mur-mur kiitos kun kerroit!! :) Mietiskelin tässä just että on parina päivänä ollu alamahassa pientä nipistelyä ja vääntöä tai jtn.. ni jos mullakin olis voinu tärpätä tällä ovulaatiolla ni jos vaikka kokeilis viikon parin päästä tai sitte odottelee seuraaviin kuukautisiin... =)
 
Nyt rupee tätä tyttöä mietityttämään oma kohtalo.. Tosiaan kuukautiset ny on tulossa ensi viikolla, mutta on siis mahdollista että olisin raskaana.
Tänään on ollut aamusta asti sellanen ällöttävä olo ja aina syömisen jälkeen se on jotenki pahempi se olo ja nyt aina välillä vatsassa vihlasee. Ja myös on sellanen painon tunne vatsassa.
Noita vatsan vihlasuja mulla on kyllä ollut ennenkin ennen kuukautisten alkua, mutta tälläistä oloa ei kyllä ole koskaan enne ollut.
En vielä toivo liikoja etten sit tipahda korkealta ja kovaa! Mut silti pieni ääni sisälläni sanoo, et kunpa nyt saisimme mieheni kanssa lapsen. :heart:
 
Voi vitsi mulla on jo muutamana päivänä putkeen kipuillu tuo alamaha!! :) ja ärtyneisyyttä on ollu. alaselkää särkee välillä ja kuukautisten ei pitäis alkaa ainakaan kahteen viikkoon vielä ja yleensä oireilee vasta samana päivänä tai päivää enne. Ja lievää äklötystäki on ollu.

Jokohan vois olla? :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja prinsec:
Voi vitsi mulla on jo muutamana päivänä putkeen kipuillu tuo alamaha!! :) ja ärtyneisyyttä on ollu. alaselkää särkee välillä ja kuukautisten ei pitäis alkaa ainakaan kahteen viikkoon vielä ja yleensä oireilee vasta samana päivänä tai päivää enne. Ja lievää äklötystäki on ollu.

Jokohan vois olla? :heart:
toivotaan parasta :heart:

miula kans alamaha tosi kippee..:S menkkakipuja on alaselässä pitkin päivää toissapäivästä asti, mutta aina hetkittäistä, eikä kovin kovaa..:S
 
huh huijaa... eilis päivä oli jotain niin kamalaa.. etova olo, kamalat munasarjojen pistelyt jotka olivat tajuttoman kivuliaat, ja vielä kolme kertaa kesken yön piti nousta vessaan.. pitää varmaan soittaa lääkäriin jos oireet ei lopu mut plussaa ei näy..
 
Alkuperäinen kirjoittaja sameoldsong:
huh huijaa... eilis päivä oli jotain niin kamalaa.. etova olo, kamalat munasarjojen pistelyt jotka olivat tajuttoman kivuliaat, ja vielä kolme kertaa kesken yön piti nousta vessaan.. pitää varmaan soittaa lääkäriin jos oireet ei lopu mut plussaa ei näy..
Kuulostaa ovulaatiolta. Oletko varma, että ovis tapahtui jo aikaisemmin ja nyt olisi kierron loppu meneillään? Jos olet vasta lopettanut pillerit, niin kiertohan voi olla pahastikin sekaisin. Plussaonnea!
 
Alkuperäinen kirjoittaja macy gray:
Alkuperäinen kirjoittaja sameoldsong:
huh huijaa... eilis päivä oli jotain niin kamalaa.. etova olo, kamalat munasarjojen pistelyt jotka olivat tajuttoman kivuliaat, ja vielä kolme kertaa kesken yön piti nousta vessaan.. pitää varmaan soittaa lääkäriin jos oireet ei lopu mut plussaa ei näy..
Kuulostaa ovulaatiolta. Oletko varma, että ovis tapahtui jo aikaisemmin ja nyt olisi kierron loppu meneillään? Jos olet vasta lopettanut pillerit, niin kiertohan voi olla pahastikin sekaisin. Plussaonnea!
jos pitäisi mennä noiden ovistuntemusten mukaan, olisi ollut ovulaatiota viimeiset 3 viikkoa tässä :eek:

hmm tarkentaakseni, kivut jatkuivat tänään, pahin kipu on navan vierellä vasemmalla puolella, kuin sormella joku kovasti painaisi..:/ välillä kipu siirtyy navan oikealle puolelle, jonka jälkeen rupeaa taas munasarjoja särkemään :S

 
mul on kans tota vasemman ja oikeen puolen kipuiluu ollu jo hetken aikaa. Mut ei kyllä munasarjoissa ja mun ovis on menny vissiin jo tai sitten ei.. :D

Kävin hakemassa testit tänään jo valmiiks ens viikkoa varten kun pitäis kuukautisten alkaa.. Jos ne nyt sitten tulee taaskaan ajallaan! :$
 
minulla on ollut nyt pian viikon verran pahaa oloa, lantionseudulla kipua/nipistelyä, pää on särkenyt, pyörryttävää oloa, mahan nipistelyä myös jalka puutuu todella helposti.. Mietin voiko olla mahdollista että olen raskaana :) Viimeksi menkat oli toukokuun lopussa ja ne olivat vähäiset ja loppui todella pian. Jos olen raskaana niin onneksi minulla on vakituinen poikaystävä =)
 
äsekisestä jäi viel et olen kokoajan väsynyt, voin nukkua hyvin 13 tuntia ja jopa yli, lämpöäkin on välillä ja viluväreitä tulee todella usein ja helposti. Mahassa tuntuu jotain sillon kun makaan mahallani ja hetken päästä maha alkaa sattua jos makaan mahallani, kyljellään on parasta olla.
 
roosakas kaikki mahdolliset oireet kuulostavat todella samanlaisilta..

ihellä on kans kamalaa tuo vasemman jalan puutuminen, enpäs oo aiemmin älynny tähän liittää. kamala voimattomuus myös käsivarsissa.

tein aamulla testin sittari paskatestillä mikä näytti negaa tietenkin :'( vetoan nyt siihen että ei ollu herkkä testi, eikä se vaan näytä vielä. en ees taho uskoo muuta :ashamed:
 
onkovaikeeta
Täällä yks joka ensimmäistä kertaa kirjottelee näille palstoille ja yleensäkään miettii mahdollisia raskausoireita vaikka yksi lapsi (2003) on jo... silloin en paljon ajatellut asiaa kun oli ihan vahinkoraskaus, vaikkakin iloinen yllätys. Mutta silloin ennen plussaamista muistan hirmuisen palelun ja itkuisuuden paria päivää ennen plussaa. Mutta aikasemmin n. yli viikkoa ennen plussausta muistan miettineeni mahan turvotusta ja ilmavaivoja.

Nyt toinen kuu takana "yrittämisestä" ja viikon päästä pitäs tädin tulla mutta epäilen vahvasti että jättää tulematta. Lämmöt on koholla 37.1-37.3 (yleensä 36.5) ja tällänen lämmön nousu mulla yleensä tarkottaa ihan petikuntoa, niinkun nytkin oon, mutta ei mitään muita kipeyden oireita.. ei normaalia mulla. Ihan hirmu kylmä ja maha nippailee ja turvottaa..

saapa nähdä miten käy...
 
Ollut aivan armotonta väsymystä viimeiset kolme päivää, neljän aikaan pakko mennä nukkumaan kun muuten ei pysy pystyssä..tänään koitin olla nukkumatta mutta kappas vaan kun menin sohvalle katsomaan telkkaria niin viiden minuutin päässä oli taas ihan tiedoton olo ja meikä veteli hirsiä sitten tähän ilta ysiin asti :whistle:

Alhaalla tuntunut nippailuja ja selkä on ollut tajuttoman kipeä ja rinnat aristaneet enemmän kuin yleensä menkkojen aikaan. Ja kyselisin onko kellään ollut sellasita tuntemusta että kun painaa kohdun päältä alavatsasta vähäsen yhdellä sormella niin toiselta puolelta alavatsaa yksi kohta vähän sattuu kun taas toiselta puolelta ei ollenkaan..? en tiedä kuvittelenko vain.

Lauantaina pitäisi täti tulla mutta katsotaan nyt sitten :)
 
Kp1 ja menkat alkoi ihan aikataulussa tihkuvuodon alusta laskettuna. Ne siis olivat menkat. Iloitsen normaalikierrosta, mutta hieman harmittelen etten raskautunut. Oireiden perusteella vaikutti kemialliselta, mutta en saanut testillä kiinni. Ehkä testasin liian aikaisin (kun en ollut varma kiertopäivistä) tai sitten näyte ei ollut riittävän voimakas. Nyt sitten uutta yritystä rennolla mielellä. Plussatuulia jännäileville!
 
onkovaikeeta
macy gary, nyt vaan stressiä pois ja vällyjen väliin ahkeraan ! Kyllä se vielä nappaa!!!!! Itse ajattelen ovikset sun muut sillätavalla ettei ne aina mene niinkuin kirjoissa sanotaan... jos lasta yrittää niin onhan se hyvä että siittiöitä on aina valmiina!!! Ja onhan se pupuilu mukavaa hommaa!! :heart: tsemppiä kaikille! =)
 
onkovaikeeta
tietääkö kukaan muuten tosta kohdun napukasta?Oon kuullu et jos on raskaana niin se olis aika ylhäällä ja valkkarissa.. mutta pitäskö sen olla ihan sileä vai ?? ihan pihalla koko asiasta.. h :LOL:
 
Vitsit.. Mulla tuli yhtäkkiä tosia vahva tunne tänään että en oo raskaana!! Mut silti alitajunnas toivosin et olisin mut sit kumminkin tiedän etten ole.. Mitäs näinkin ristiriitaisessa tilanteessa pitäis tehdä. No mää odottelen mun kuukautisia ja sitte katotaan uusiks..

Oon myöski miettiny et jos siirtäisin tätä vauva hanketta vielä ku rupee masentaa noi negatiiviset testit... :( no mut kai se sieltä ajaltaan. Niinhän sanotaan että ei se tärppää jos yrittämällä yrittää, mutta jos ei yritä niin varmaan osuu kohdalleen! Mut yritä nyt olla yrittämättä jotain sellasta mitä tosissaan haluaa?!
 
elä nyt lyö kaikkea jäihin! miula ihmeellisesti kadonnu kaikki oireet tänään, tai ainakin vähentyny. ainoa mikä on niin rinnat aristaa entistä enemmän, nyt koko rintojen alueelta..:/ ja naama rasvottuu ku mikäkin, samoin kun hiukset, aina käy näin ennen menkkoja.. toisaalta voi johtua myös noiden pillereiden lopettamisesta

älä prinsec luovuta nyt, anna tulla ajallaan vaan :hug: oikein kovasti plussatuulia siulle :heart:
 
onkovaikeeta
tää on ihan perseestä..... oon niin alakulonen ja turhautunu.. tippa linsiissä maalailen takkaa vaikka sehän on mukavaa homaa.. joo, äsken oli pakko laittaa miehelle tekstari et sori ku oon ollu niin bitch... jos en plussaa ens viikolla niin musta on tullu muuten vaan joku hormonihirviö.. jeej
 

Yhteistyössä