Ekat raskaus oireet??

Heips!

Mulla alkoi reilu viikko sitten omituisia oireita ja tuntuu vaan oireet pahentuvan. Esim: ällöttävä ja oksettava olo, mut ei kuitenkaan ole tarvnnut oksentaa, päänsärkyä, vihlomista ja polttelua vatsassa, lihassärkyä, jalat ja kädet menee yhtäkkiä hirmu kipeeks ja sit se menee ohi, selkäkipua, kuumeisa oloa, voimaton olo, ei jaksais tehdä mitään, heikottaa,huimaa, paleltaa ja hikoiluttaa vuorotellen... ssähän näitä oireita taitaa ollakki :) kuukautiset ovat nyt noin 1,5 viikkoa myöhässä, mutta en sit tiedä millon pitäis tulla kun e-pillerit lopetin viimekuukautisten aikaan. Auttakaa, teenkö testin ?! voiko olla raskausoieita? kiitos jo etukäteen. :)
 
Moikka!
Ennen viimeviikkoa ei ole tullut mieleenkään että raskaana voisin olla. Olen syönyt 2 laattaa e-pillereitä putkeen, joten menkkoja ei ole voinut tulla.

Nyt vasta viimeviikolla aloin yhdistelemään oireita toisiinsa;
Pahoinvointi, rintojen arkuus, lämpöä, palelua, hikoilua, housut ahdistavat, itkua ilman syytä, jatkuva virtsaamistarve, jatkuvasti nälkä, mahaa turvottaa, alavatsan viiltävä kipu.

Tarkistin oireita vielä netistä ja asioita loksahteli paikoilleen. Eilen meni viimeinen pilleri, niin nyt vaan katsotaan ilmestyykö ne menkat.
Odotan ensi viikkoon ja teen testin, jos maltan vaan odottaa!:D
Mutta jos raskaana ollaan niin se on jo rv 7 menossa, ellei jo rv 8?

Apua jänskättää !!!!!
 
Vihdoin ja viimein mäkin pääsen näitä listaamaan, tänään siis on plussattu "kunnolla" :)
*Väsymys, ollut ihan kamalaa jo useamman päivän
*lämmöt yli 37, ja sitä myötä jatkuva palelu
*Alkaa helposti närästämään, esim. tulinen ruoka
*Alkoholi ei jokunen päivä sitten noussut tavalliseen tapaan päähän (enkä mä kyllä paljoa juonut)
*Turvotus
*Tänään pahoinvointi ilmoitti itsestään ihan kunnolla
*Jatkuva vessassa ravaaminen
*Tunteet on ollut tosi herkässä
*Rinnat aristaa jonnin verran
*Alavatsalla outo tuntemus
*Ei jaksa paljon tehdä, kun pitää jo huilata hetki
*Iho on tosi herkkänä
Jokohan siinä oli kaikki :D
 
Itse en uskalla tehdä testiä vielä, mutta erilaisia oireita silti löytyy mm; huono vointisuutta, lämmöt on koholla hieman, alavatsa on hieman pinkeänä, mielialan vaihteluita välillä itkettää ja välillä tuntuu että suuttuu pienimmästäkin asiasta, vessassa pitäisi koko ajan ravata ja välillä mahaa pistää siihen malliin että on pakko olla hetki tekemättä mitään ja sitten välillä kun koittaa jotakin tehdä niin hiki alkaa tulla melkeinpä heti... ja kuitenkin kun olen aika nuori vielä niin en haluaisi ihan heti äitiksi tulla :/
 
Viimeksi muokattu:
Mulle tuli kierron loppuvaiheessa tosi klassiset oireet:
-Kuvotti
-närästi
-hajut tuntu voimakkailta (mies söi nuudeleita ja meinasin oksentaa hajun takia :LOL: )
- huimasi
-mahaa ja selkää nippas.

Noh, kuukautiset oli n. viikon myöhäs, ostin pari testiä ja töissä sitten plussasin tosi haalean viivan. Soitin innoissani miehelle, mut sanoin et testaan vielä toisella aamupissasta. Seuraavana päivänä ei mitään, todella vahva nega. Ja sen jälkeen alkoivat kuukautiset.

Mietin tossa myös sitä, kun saatoin kuvitella itselleni kaikki oireet, mutta ne hajut oikeasti ihmetytti :D Ja kuukautiset olivat sittein hirveimmät ikinä, liian paljon kipuilua.
 
Mulla on ollut vaan pientä rintojen arkuutta, näppyjä naamassa, väsymystä, palelua ja huimasti lisääntynyttä valkovuotoa. Tosin toive toisesta lapsesta on niin suuri, että voihan oireet olla kuviteltujakin... Jos oikein laskin näin äkkiseltään, niin kp 24 olis nytten. Toivotaan, toivotaan =)
 
Heippa,

täällä taas, toiveikkaana...? :ashamed:

Pari kiertoa tainnut mennä ihan ilman toiveita. Nimittäin en ole antanut itseni 'innostua' noista oireista, joita on ollut ennen negatiivista testiä (närästys, vihlonnat yms), koska näköjään ne tulee joka kerran ovulaation jälkeen, näin kun tarkemmin itseään seurailee. Nyt menossa kp22/26 ja kolmatta päivää menkkamaiset kivut päällä. Ensin säikähdin, että miten ne jo nyt alkaisi. Mutta nyt olen sitten toiveikkaana ollut.

Jos nämä kivut ei tarkoita sitä, mitä toivoisin, niin varmaan sitten pitää pikkuhiljaa alkaa katsella lääkäriä... Kerran eräs lääkäri heitti mahavaivoihin liittyen ilmaan epäilyn endometrioosista. Nyt tässä kun vauvaa toivotaan, niin olen alkanut miettiä tuota 'heittoa'... Jos ei tämän vuoden puolella tärppää, niin pitänee hakeutua siitä sitten lääkärille tai kai gynekin sen osaa jollain tasolla määrittää...?

Onko muilla kokemuksia endometrioosista?
 
Pitkään aikaan en ole tänne kirjoittanut, kun en ole antanut itseni oikeastaan edes toivoa plussaa, jotta ei joka kuukausi tippuisi pilvistä.
Nyt kuitenkin plussasin, ja oikeastaan ainoa oire on ollut kuukautisten puuttuminen. =) 22.12 olisi ensimmäinen ultra, jännää..
 
ja tänään plussasin haamun!!!! kp 41.. :D hui kamala.. en kyllä riemastu liikaa ennen kuin olen tehnyt kymmenen testiä lisää, ja tarkastanut lääkärissä :D
Hih! Sain kanssa haamun viime viikon tiistaina, nyt maanantai, ja vasta 8 testiä mennyt ja ovistesteilläkin olen leikkinyt. Voishan sitä rahansa järkevämminkin käyttää, mutta kun hermostuttaa niin vietävästi :D. Siis nyt jo haamut muuttuneet plussiksi, mutta hermostuttaa, että jos se vaikka häviääkin : /.

Niin ja kipeänä olen, joten en ole varma onko lämpö, palelu ja väsymys sekä limakalvojen kuivuminen sitä, mutta oireena on arat rinnat ja voimakkaat juilinnat kohdussa ja muniksissa, ilman tyypillistä selkäkipua, muuten kivut kuin menkoissa.
 
jeeni
No tässä odottelen, että tuleeko se täti kylään jouluksi.
Jouluaatto olisi kp 36, kierto yleensä 32, joskus sen 35. Nyt menossa kp 34 ja ei ole tätiä kuulunut.

Oireita on:
- vahva tunne, että en minä raskaana ole
- väsymys, ihan on pitäny päikkäreitäkin ottaa
- tämä viikko flunssanen olo aamuisin, helpottaa kun ylös pääsee (tosin töissä sairaslomalla 3, niin en tämän varaan mitään laskisi)
- alavatsaskipuilua (voisi tietysti liittyä menkoihinkin, mutta yleensä ei ole mitään oireita)
- palelee (tosin aina palelee talvisin)
- tukka ollu pari päivää tosi hankala, ei sitten millään suostu asettumaan ja on rasvanen (jostain ketjusta luin, että tämä ollut jollakin oire)
- ja haistaa tiskikoneen, ym. ja kaikenlaisia muita hajuja ulkona, veikkaan, että hajut tulee selvemmin kun on pakkanen
- alkoholia ei tee mieli, vaikka yleensä mielelläni siiderin tai punaviinilasillesin kerran tai pari viikossa nautiskelen

Mutta kuitenkin täti ainakin normaalista aika taulustaan hieman myöhässä, odottelen kuitenkin häntä vielä kyläilemään.

kp 30 testasin, mutta nega se oli. eli eipä siis oikeestaan mitään kerro, täti voi tulla kylään tai sitten testaus liian aikaisin.

Jouluksi tässä Lahjaa odotellaan, jännät paikat, kun vanhempien luo mennään joulun viettoon niin olisi se nyt kiva tietää ennen sinne menoa :)
 
Täällä saatu ensimmäinen haamu maanataina testiin ja tänään jo selkeämpi. :heart:

Oireita:

-dpo 7 alkaen rintojen kihelmöintiä. (vähän kun maito nousisi)
-Nyt dpo 12-13 etovaa oloa eilen illalla ja tänään aamulla.
-palelua
-lämmöt ylhäällä >37
 
Listani :D

- Nivusnippailut (+ repäisykipuja aivastaessa, venytellessä yms ja välillä myös selänpuolella kipua)
- Ensin nännit kipeenä ja nyt myös rinnat
- Valkoiset näpyt nännipihoissa ja nänneissä
- Finnejä naamassa, selässä, rinnassa (1) (isoja ja kipeitä!)
- Päänsärkykohtauksia
- Huonoa oloa (pari kertaa yökännyt)
- Lämmöt koholla (norm. 36,4 ja nyt ollut 36,8-37)
- Väsymys! En muista koska olisin nukkunut öitäni näin hyvin ja päivälläkin uni maittaa
- Turvotus (kädet, sormet, jalat ja maha turvonneena kokoajan)
- Vatsaa "kiristää" (vaikea kuvailla, mutta samanlaista, kuin edellisellä kerralla (km))
- Aftoja suussa
- Hengästyn pienestä
- Ummetus

Näitä en laske oireiksi, koska ne ovat mulle muutenkin aika normaalia

- Pissalla ravaaminen (myös öisin!)
- Nenän tukkoisuus
- Nälkä :D

Kp 34 saatu haamunen ja eilen digillä raskaana 1-2 kp 36(32)42 :)
 
Viimeksi muokattu:
Tänään saatu herkällä 10mlU testillä vahva haamu/plussa kp 29/26-27.
Oireita:
-dpo4 KOVA viiltävä kipu alavatsassa, kesti n. 10 sekuntia, tuntui kuin olisi puukolla joku tuikannut sisuksiin
- Muutamia päiviä tämän jälkeen alkoi rintoja aristaa, mutta tuntemus ei eronnut aikaisemmista kierroista, eikä vieläkään ole arat kuin painettaessa tms.
-Outoja vatsatuntemuksia n. dpo 7->, mutta niitäkin oli ollut ennenkin ilman sen kummempaa syytä.
-Dpo 13 alkoi pitempikestoiset tuikkivat juilinnat/ säryt, joista ajattelin menkkojen kohta alkavan, vaikka tuntemus olikin enemmän toispuoleinen menkkasäryistä poiketen
-Se mikä sai ajattelemaan raskautta oli Dpo 12 petipuuhien aikana huomaamani limakalvojen herkkyys (vaikka kosteutta olikin) joka muistutti minua e-pillerinsyönti ajoistani. Tuo limakalvojen kuivuminen oli minulle syy lopettaa pillereiden syöminen

Muita tuntemuksia ovat olleet jonkinasteinen väsymys, näläntunne ja makeannälän katoaminen, mikä on hyvin erikoista minulle. Voin toki syödä makeaa, muttei ole tullut yhtään sellainen olo, että voi kun nyt saisi jotain hyvää...
 
Tänään dpo12/10, selvää haamua näyttänyt eilisestä saakka.

-mahassa erilaisia tuntemuksia, sectiohaavaa "kirvelee", jomottaa yms.
-alaselkää särkee
-nivusia ja häpyluussa tuntuu sellaisia repimiskipuja
-tissejä kihelmöi, maidon herumisen tunnetta
-KAUHEA NÄLKÄ, joka ei lähde syömällä :D

Mulla on myös ei-oireita:

-lämmöt aivan normaalit 35.2 astetta
-alakerrassa kuivaa ollut oviksesta saakka, ei siis mitään lisääntynyttä niinkuin monella muulla tuntuu olevan
 
Viimeksi muokattu:
Laitetaan nyt vielä tännekin tämä litania. :)

Oireet, jotka ei sittenkään olleet houreita:

dpo 4: Hetkellinen alamasujomotus
dpo 5:Tissejä nipistelee
dpo 7: Jotain limaa aamupäivällä? Ja alamasukramppi illalla. Järkyttävä jano koko päivän.
dpo 8: Kaikenlaisia masutuntemuksia, milloin kutittelee, milloin jomottaa, välillä repii ja elohiirikin bongattu taas!
dpo 9: Toistaiseksi klo 12 mennessä ei edes masutuntemuksia, mutta 12h yöunet kylläkin takana kun vähän simahdin yhdeksän jälkeen... Ja lenssuinen olo, mut se on ollut jo kaksi viikkoa enempivähempi. Tänään jäin sitten kotiinkin sen takia.
dpo 10: Joitain masutuntemuksia, illalla aivastaessa kunnon repäisy!
dpo 11: Heti aamusta mahajomotusta, ja yskäistessä nivusia repi jotenkin tosi alhaalta... Muistelisin, että ennen on tuntunut lähempänä munasarjoja, nyt tosiaan ihan nivusissa, kuin joku lihas olis revähtänyt? Valkovuoto on pikkuhiljaa lisääntynyt. Tissit ei ole ihmeemmin kipeät, vähän ehkä äkki-arat, mutta ei mitään minkä huomaisin, ellen tarkkailis.
dpo 12: Heti aamusta menkkamaista jomotusta, ja hirveitä repäisykipuja yskiessä. Testi hailusti positiivinen 10miu. Iltaa kohden voimistuvia, ajoittaisia repäisyjä ja puristuksia kohdun seudulla.
dpo 13: Testi vähän selvemmin plussa, aamulla heräsin kovaan puristuksen tunteeseen kohdun alueella. Nenä tukossa, mutta nuhainen ja köhäinen olen tässä ollut parisen viikkoa.Tisseissä ei edelleenkään mitään mainittavaa. (kuulostipa surulliselta )

Yleisesti koko kuluneen viikon paleltanut, tosin mua palelee aina loppukierrossa. Naamaan ilmaantui alkuviikosta kolme finniä, myös selässä ja rinnassa pientä näppylää. Jostain syystä olen ollut dpo 10-13 poikkeuksellisen energinen ja aamuvirkku?
 
Plussasin kp27/27-28 (dpo 11 tai 12) selkeän mutta haalean haamun. Oireita oli ja osa oli myös mielestäni aika selkeästi normaalista kierrosta poikkeavia, siksi uskalsin varovasti toivoa plussaa.

Tässä siinä järjestyksessä kuin ne ilmaantuivat:

kp21, dpo 5 tai 6: aloin nähdä todella paljon unia, jotka ovat tosi todentuntuisia. Tuntuu että aamulla herää ihan suoraan unesta. Päivällä mahassa tuntui lievää jännää vihlontaa, kuin vuoristoradassa mutta paljon heikompaa. Leuka alkaa kukkia todella kivasti, finnejä on erikokoisia joka lähtöön : /

kp22, dpo 6/7: iltapäivällä iski hirveä väsymys ja palellus. Aamuisin herään aika pirteänä mutta iltaa kohden olen selvästi väsyneempi kuin yleensä.

kp23, dpo 7/8: alkaa kauhea JANO! Siis todella, tuntuu että vettä menee litratolkulla. Luin myöhemmin että jano johtuu siitä, että kehon verimäärä lisääntyy todella paljon etenkin raskauden alkupuolella. Suuhun ilmestyi yhtäkkiä todella outo ja paha, vähän karvas maku, johon ei auta mikään paitsi syöminen :p Henki ei kuitenkaan haise. Maun syyt ovat kai epäselvät, mutta joidenkin arvelujen mukaan se voisi johtua estrogeenitason noususta.

kp27, dpo11/12: plussa! Alkoi ajoittaiset menkkamaiset juilinnat, mutta ne ei kuitenkaan olleet ihan samanlaisia, vaan tuntuivat jotenkin paikallisemmilta tai olevan alempana kuin varsinaiset menkkakouristukset. Kuitenkin pelottaa että menkat sieltä alkavat, vaikka ei ainakaan vielä ole mitään. Myös kohdunsuuta (?) vihloo välillä. Vasemmalla puolella vatsaa (munasarja, josta munis irtosi) tuntuu myös välillä nipistelyjä, vissiin keltarauhanen se siellä jotain tekee.

Hälytyskellot sai soimaan etenkin tuo outo maku suussa ja kauhea jano, olisin ehkä jo vähän huolestunutkin niiden syistä jos en olisi ollut raskaana! Plussan jälkeen ei vielä ole tullut selkeitä uusia oireita, näillä mennään. Plussaviiva on jo testissä kuitenkin vahvistunut (dpo14/15 nyt menossa). Ajoittain olen huomaavinani lievää etomista, mutta ei vielä mainittavasti. Tisseissä ei ole ollut minkäänlaisia tuntemuksia eikä ne ole vielä kasvaneetkaan yhtään (olisi kyllä jo saaneet). Ainoastaan toisen nännin ympärillä olen havaitsevinani tumman reunuksen. Myöskään niitä kuuluisia repäisykipuja en ole ainakaan vielä havainnut.


Nämä seuraavat taas EI olleet mulla raskausoireita, vaan oli muuten vaan edellisillä loppukierroilla tuntemuksina:

- turvotus (edellisessä kierrossa ihan järkyttävää)
- lievä pahoinvointi
- herkistynyt hajuaisti
- kohonneet lämmöt, kuumotus, hehkuvat posket (on ollut nyt raskaanakin välillä, mutta myös ekassa luomukierrossa, ilmeisesti kertoo vaan oviksen jälkeisestä ajasta)
 
Minäkin elättelen toiveita; kp vasta 23/28 eli testiä en ole tehnyt..Mutta listaanpa kuitenkin tuntemuksiani, saahan ainakin nähdä olivatko vaan mielikuvitukseni tuotosta :D
-olevinaan pahoinvointia pitkin päivää
-tänään tuli herpes huuleen (joka voi siis johtua ihan mistä vaan mulla :LOL: )
-janottaa ja sen takia myös pissattaa koko ajan
-pieniä päänsärkyä muistuttavia jomotuksia jotka menee nopeesti ohi
-hengästymisen tapaista, pitää hengittää kunnolla syvään et tuntee hapen kulkevan
-lämmöt n. 37 asteessa eli koholla (mut niin taitaa kuuluakin tässä vaiheessa kiertoa)

JEP; eli kaikki noi oireet voi johtua mistä vaan eikä mul oo oikeesti mitään oksettavan pahaa oloa, eikä tissikipua eikä muutakaan mitä muilla on, kunhan vaan toivon.. :ashamed:

MUOKS; tänään kp 25/28 OVIS-tikkuun tuli tosi vahva testiviiva, mutta ei vielä yhtä vahva kuin kontrolliviiva vielä. Alavatsassa paineentunne ja eilen nippaili vatsan oikeelta puolelta.

MUOKS; tänään kp 28/28 tehty raskaustesti näytti : Raskaana 2-3 viikkoa. Eli ei ollut turhia tuntemuksia kuitenkaan :)
Uusimpana on tullut kuuluisa pahoinvointi sekä päänsärky on pahentunut entisestään..
 
Viimeksi muokattu:
Minä kerron omia tuntemuksiani myös :) N.Reilu viikko oviksesta (oli 3-5.12 luulisin oireiden perusteella,en tikuttanu.oli älytön selkä kipu ni siit arvelin) Ja tuona vko loppuna huomasin myös et yhdynnän jälkeen tuli vaalenpunasta vuotoa..Eli joo..

Ennen plussaa:

-yökötys olo,tietyt hajut oksetti(vunderbaum Lime,joka meil on autossa) marraskuun lopusta asti ollut..
-Älytön kylmä,varsinki iltasin
-jano usein
-paineen tunne alapäässä
-pientä nipistelyä rinnoissa
-tunne kokoajan et menkat alkaa,mut tuli vaan valkkaria
-ja tunne et on raskaana

Plussan jälkeen: :heart:

-Kylmä edelleen useemmin nyt mitä alussa
-Alamasu jullii jännästi
-rintoja vihlonnut jonku verran
-Jano
-maistuu paremmin kasvikset+ karkit,ei yhtää tee mieli esim.sipsejä :x
-VÄSY!! |O
-itku herkkyys,voimistunut
-tukkonenä melkee kokoajan,en tiiä sit onko nuha kausi meneillään vai johtuuko raskaudesta.

Tässäpäs näitä on..Plussasin kunnon plussan vasta 6+6 vkolla (nyt ti) 5+6 vko:lla oli hailu plussa mut piti sitli viel yks tehä ja tulihan se vahva sieltä
 
s.e
Toivon saavani pikaista vastausta. Olen 17 vuotias nuori nainen ja haluaisin varmistaa onko epäilyjä raskaana olemiseen.
Syön e-pillereitä ja 22.12 otin pillerin yli 12 tuntia myöhässä. Ja muutenkin tuona viikkona tuli otettua aina vähän myöhässä pilleri. Urheilen paljon ja tänä aamuna harjoituksissani silmäni äkisti sumenivat, pyörrytti, kylmänhiki nousi iholle ja oksetti. Kävin vessassa oksentamassa, minkä jälkeen oli parempi olo. Epäilin kyllä huonoa aamupalaa syyksi.
Tänään on lisäksi tullut vaaleaa verestävää vuotoa pari tuntia seksin jälkeen, minkä huomasin vessassa käydessäni. Kuukautisten pitäisi alkaa vasta monen päivän päästä, sillä syön aina 2 pilleri laattaa putkeen. Lisäksi kokoajan tuntuu että pitäisi käydä vessassa, mutta virtsaa ei tule ku pari tippaa. Myös samalla kun käyn vessassa alavatsaa nipistää oudosti.
Lisäksi olen ollut kovin väsynyt
Kokoajan myös tuntuu olevan nälkä.
Auttakaa paremmin tietävät ja kokeeneemmat ihmiset. Voihan tämä olla muutakin kuin raskautta?
 
s.e jos sinulla on uusi seksikumppani, voi tuollaiset oireet viitata sukupuolitautiinkin, esim. klamydiaan. ei ole tarkoitus pelotella, ja siitähän selviää lääkkeillä. raskaustesti nyt kuitenkin kannattaa tehdä vaikka jo huomenaamuna, ja jos vielä epäilee testin ollessa nega, niin viikon päästä uudelleen. tsemppiä!
 
heips!

oon tässä pari päivää ihmetelly, kun menkkakivut (alavatsan juiliminen) jatkuu vieläkin, vaikka menkat on loppunu jo pari päivää sitten. onkohan mahdollista olla raskaana, vaikka kuukautiset tulivatkin ihan normaalisti ja ajallaan..? normaalisti mulla kestää menkkakivut vain sen ensimmäisen päivän. onko kellään muulla ollut vastaavaa (en jaksanut lukea kaikkia 45:ttä sivua tarkistaakseni, sorry:p)? vai onkohan muuten vaan jotain hormonaalista häikkää... muitakin raskausoireita on, esim. palelua mutta toisaalta välillä taas hikoilua (ilman erityistä syytä siis), väsymystä, vessassa ravaamista yms. toki nää kaikki muut paitsi vatsan juiliminen voi myös olla ihan keksittyä ja liioiteltua vauvakuumeilua:LOL:
 
No niin, katotaanpa mitä tällä kertaa on ilmenny =)

- Eli nyt on kolmas yö putkella kun en saa millään unta vaikka väsyttää, ja aamuisin nousen kuitenkin ylös melko aikasin, enkä ota päikkäreitä joten en ymmärrä miksei uni tule..?!
- Ruoka ei maistu, vasta lähempänä iltaa tulee erikoisia mielihaluja
- Huono olo (jonka syystä varmaan se ruoka ei maistu..), kuvottaa

Jotain tuommosta taas, saa nähä miten ensi viikolla käy. Saan hepulin jos menkat alkaa! :kieh:

Mutta onnea kaikille plussanneille!! Täytyy palata asiaan jos tulee lisää oireita, viimeistään sit ensi viikon jälkeen!
 
Täällä jännitetään myös!
Jätin e-pillerit pois reilut 2kk sitten, ja lapsi olisi toiveissa. Ensimmäisessä kierrossa tein testin joka oli nega. Nyt viime viikkoina on oireita alkanut ilmestyä ja ne ovat voimistuneet koko aja:

- alamahan juiliminen ja voimakkaita vihlaisuja tuntunut munasarjojen ja kohdun alueella yskiessä ja kääntäessä kylkeä sängyssä
- Myös se "jännä tunne" mitä moni on kuvaillut täällä perhosiksi vatsassa löytyy
- Etovaa oloa myös ollut välillä.

Nyt siis menossa kp 25/26, nyt on peukut pystyssä että menkkoja ei kuuluisi piiiitkiin aikoihin! :heart:

Ja onnea kaikille plussanneille :)
 

Yhteistyössä