Ekat raskaus oireet??

Heippa.

omia oireita olis aika läjä.. :)

-Omituiset nippailut, kipuilut, "repimiset"
-n.6pv oletetusta oviksesta aivan järkyttävät menkkakivut.. siis JÄRKYTTÄVÄT.
-rinnat turvoksissa ja nännit kipuilee
-tukkoisuus ja aivastelu
-huono olo
-nälkä, mut ei mukään maistu
-valkovuoto omituista
-paineen tunne kohdussa ja munasarjoissa

muokkaan, ku muistan muita:)

testit kaikki negatiivisia.. yhyy!
 
Viimeksi muokattu:
Mä olen tosiaan ihan keltanokka näissä kuumeilu hommissa, mut se mitä olen näitä testailu-ketjuja lukenut, ni moni kieltäis lailla noi testit.. ovat kuulemma tooosi epäselviä ja epäluotettavia:/
toivon silti sydämestäni, että tulos olis sulle mieluinen.. mun testit antaa kerta toisensa jälkeen aina enemmän viivanpaikkoja.. koska niihin saatais väriäkin:( Noh, lupasin, etten heti masennu.
 
Pakko sanoa tähän, että kyllä tuo oikea plussa on. :) Itselläni kolme lasta ja aina testannut "liian aikaisin" ja silloin on käynyt juuri noin, että viiva tulee vasta varsinaisen testiajan jälkeen. Ei se tuolla tavalla väärin näytä, olen jopa soittanut maahantuojalle asti asiasta. *nauraa*
 
Heips! Vieläkö tänne pääsee oireita ihmettelemään?
Itsellä kp 26 menossa (kp24-30). Tämä viikko ollut erikoisin kaikista reiluun vuoteen. Eli pillerit jätin pois 6/11 elikkä reipas vuosi tässä odoteltu :)
Väsymys, nuhantunne, aivastelu, turvotus, vihlonta, valkovuoto ja omituiset "ilmakuplat" (onko kellään muulla ilmennyt moista ikinä?), seksin aikana aavistus veristä vuotoa, palelu, pahoinvointi, ällötys.. mitähän vielä... voi olla kuvitelmaakin...aikaahan tässä vierähtänyt ja välillä tunne nimeltä turhautuminen alkaa nostaa päätään..
Menkkoja nyt odotellu muutaman päivän... ja toivo kasvaa. ensviikolla testaus, jos loppuviikosta ei vuoto ala.. :heart:
 
Ei täällä taida paljon enää eloa olla. :), mutta nuo oireet mitä kuvailit, oli kopiot omistani jokaisessa raskaudessa (neljä niitä on siis ollut ja kolme lasta on maailmassa) ja aina ovat plussaa tarkoittaneet, joten voi hyvinkin olla sitä itseään! Pidetään peukkuja. :)
 
Olis kiva kuulla miten Ötsillä kävi+ Tuliko sitä plussaa :) Tosin mäkin oon nyt just lukenut niin monet viestit, että noi clear bluen plussa testit on persiistä, mutta digit hyviä. Itekkin just ostin totaplussa testii ja nyt harmittaa,kun aika kalliitakin ovat. Noh, minkäs teet.
Ite en nyt mitään oireita tänne laita,kun just alko uus kierto eikä ollutkaan tärppiä käynyt vaikka oli kaikenmoisii mahdollisii raskauteen viittaavia oireita. Jos sitten tässä kierrossa...
 
Tungen tänne väliin... :) Itsellä menossa kp 27/ 26-29. Yk 2 enkä siis osaa kierron pituutta sanoa, kun pilsut jätin pois toukokuusta. Mitään menkkaoireita ei ole, päin vastoin. Mielestäni 5 päivää sitten kiinnittymisvuotoa, muutama tippa rusehtavaa. Ja sen jälkeen runsastunut ja limahtava valkkari jota ei edes normaalisti ole lainkaan. Alavatsassa tuntuu painetta ja se pömpöttää pinkeänä. Itkenyt oon nyt reilun viikon, siis valtavan tunteellinen tullut tälläisestä ei-itkevästä naisesta. Kamalaa..
Tänään hain testin ja sormet syyhyää sen tekemistä! Kiiks! Kauanko odotan!?? :D
 
No tein mää sen! Mut onnistuin saamaan negan. Testi tosin oli halpis ClinicBasic. Sellainen pahvinen juttu. Meni sitten pissa ihan muualle pitkin sitä testii paitsi siihen tikkuu. Joten vaikuttanee asiaan. Huomenna haen uuden ellei menkat ala ja torstaina sitten testailen aamupissasta =) kp 29/26-29 mennään!
 
Ärsyttää. Raskausoireita liikaa, nega testi eikä menkat edes ala. Alkaisi edes ne, kun en edes usko enää olevani raskaana.

oireita:
-nännit tosi arat ainakin 2 viikkoa (eivät ole enää niin arat kuin aluksi)
-välillä hetkellistä alaselkäkipua
-olen ollut pari päivää tukkoinen (flunssa tulossa :D)
-kuvottavaa oloa oli pari päivää, en meinannut edes nukahtaa kun joka asennossa oksetti (kuvittelinko tahallani itselleni huonon olon?)
-lämmöt nousseet selvästi...yli 37 asteen (ollut jo ainakin pari viikkoa niin)
-finnejä
-tissit kasvaneet? ja vatsa turvonnut pallo (vai olenko vaan syönyt huonoa ruokaa ja lihonnut?...ihan mahdollista)
-olen hermostunut ja suutun pienestä (vai olenko siksi koska ärsyttää kun menkat ei ala eikä raskaustesti ole positiivinen?). Itken kun nään vastasyntyneen vauvan telkkarissa (tulee mieleen oma synnytys ja vauvaaika...ikävä sitä :,( )
-gynekologi luuli että olen raskaana limakalvojen (ja kohdun kasvun, jonka myöhemmin huomasi mitanneensa virheellisesti...pissaa rakossa liikaa) perusteella (veritesti 50herkkyys näytti negaa kuitenkin sillon eli 2 viikkoa sitten ja hän sanoi että testaa kotona myöhemmin).
-menkkavihlonta ja lievä kipu, kädet ja jalat puutuu, reidet supistaa.

Eilen heräsin järkyttävään migreeniin. tänään vatsa kipuillut niin, että on tuntunut koko ajan että menkat alkaa, muttei ala!

Kamala vauvakuume iskenyt. :heart:
 
Ärsyttää. Raskausoireita liikaa, nega testi eikä menkat edes ala. Alkaisi edes ne, kun en edes usko enää olevani raskaana.

oireita:
-nännit tosi arat ainakin 2 viikkoa (eivät ole enää niin arat kuin aluksi)
-välillä hetkellistä alaselkäkipua
-olen ollut pari päivää tukkoinen (flunssa tulossa :D)
-kuvottavaa oloa oli pari päivää, en meinannut edes nukahtaa kun joka asennossa oksetti (kuvittelinko tahallani itselleni huonon olon?)
-lämmöt nousseet selvästi...yli 37 asteen (ollut jo ainakin pari viikkoa niin)
-finnejä
-tissit kasvaneet? ja vatsa turvonnut pallo (vai olenko vaan syönyt huonoa ruokaa ja lihonnut?...ihan mahdollista)
-olen hermostunut ja suutun pienestä (vai olenko siksi koska ärsyttää kun menkat ei ala eikä raskaustesti ole positiivinen?). Itken kun nään vastasyntyneen vauvan telkkarissa (tulee mieleen oma synnytys ja vauvaaika...ikävä sitä :,( )
-gynekologi luuli että olen raskaana limakalvojen (ja kohdun kasvun, jonka myöhemmin huomasi mitanneensa virheellisesti...pissaa rakossa liikaa) perusteella (veritesti 50herkkyys näytti negaa kuitenkin sillon eli 2 viikkoa sitten ja hän sanoi että testaa kotona myöhemmin).
-menkkavihlonta ja lievä kipu, kädet ja jalat puutuu, reidet supistaa.

Eilen heräsin järkyttävään migreeniin. tänään vatsa kipuillut niin, että on tuntunut koko ajan että menkat alkaa, muttei ala!

Kamala vauvakuume iskenyt. :heart:


Aivan kuin minun suustani, mutta minulla kuvotus vaan jatkuu vaikka vuotoa jo tulikin kunnolla ja migreeniä oli parikin päivää ja vessassa saan juosta ja tänäänkin taas nukahdin sohvalle kun oli vapaa päivä vaikka nukuin noin 10 tuntia yöunia.Reidessä ihmeellinen "viiltävä" kipu ollut tänään ja unet ollut taas ihmeellisiä 8(
 
Tein taas iltapissasta, päiväunien jälkeen. Noin 3-4h rakossa ollut. Tosi selkeä nega, ei haamua Apteekin omalla testillä. On se uskottava, ettei tässä raskaana olla. Tai sitten odotella rauhassa viikonloppuun ja testailla sitten jollei menkkoja kuulu :p tänään kp 29 /26-29
 
Moi,

Onko kenelläkään ollut ihan alkuraskauden ensioireena yhdyntäkipuja?
Tuntui kuin "se" ;) olisi lävistänyt koko vatsan ja aktin jälkeen oikean munasarjan ja kyljen alueella oli kovaa kipua, joka hetken päästä siirtyi kohdun alueelle...Ei pystynyt hetkeen liikkumaan yhtään vaan vain maata pitkällänsä.

Muutenkin tämä kierto ollut kummallinen;
Kp 28/29 sain eri vahvuisia haamuviivoja muistaakseni kolmella eri merkkisellä testillä.
Oireina vatsan polttelu/paine ja huimaus. Niin kuin menkkakivut, mutta välillä katoavat kokonaan.
Särkyä välillä edelleen, mutta raskaustesti negatiivinen.

Sinä päivänä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, tuli ovulaatioliman kaltaista vuotoa. Päivä/pari päivää välissä ja taas uudelleen, paljon, ihan valumalla. Vähän niin kuin menkat, mutta ilman verta.
Eilen tein positiivisen ovulaatiotestin, jossa todella tumma testiviiva. Ensimmäinen/"oikea" ovulaatio tuli normaalisti kuun puolessa välissä.
David 10- herkkyys raskaustesti negatiivinen.

Nyt menossa kp 33/29 ja ihmettelen missä mennään.
Onkohan mitään mahdollisuutta olla raskaana vai onko tässä voinut olla varhainen keskenmeno tms.
Näitähän on - tuulimuna, kohdun ulkoinen, kemiallinen ym... En ole niistä ihan perillä. :)
Kuulostaako tämä minun tilanne joltain tällaiselta raskaudelta?
Toisaalta, eikö keskenmenon seurauksena ala heti verinen vuoto?

Tulipa tekstiä, toivottavasti joku jaksaa lukea. :D :heart:
 
Moi,

Onko kenelläkään ollut ihan alkuraskauden ensioireena yhdyntäkipuja?
Tuntui kuin "se" ;) olisi lävistänyt koko vatsan ja aktin jälkeen oikean munasarjan ja kyljen alueella oli kovaa kipua, joka hetken päästä siirtyi kohdun alueelle...Ei pystynyt hetkeen liikkumaan yhtään vaan vain maata pitkällänsä.

Muutenkin tämä kierto ollut kummallinen;
Kp 28/29 sain eri vahvuisia haamuviivoja muistaakseni kolmella eri merkkisellä testillä.
Oireina vatsan polttelu/paine ja huimaus. Niin kuin menkkakivut, mutta välillä katoavat kokonaan.
Särkyä välillä edelleen, mutta raskaustesti negatiivinen.

Sinä päivänä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, tuli ovulaatioliman kaltaista vuotoa. Päivä/pari päivää välissä ja taas uudelleen, paljon, ihan valumalla. Vähän niin kuin menkat, mutta ilman verta.
Eilen tein positiivisen ovulaatiotestin, jossa todella tumma testiviiva. Ensimmäinen/"oikea" ovulaatio tuli normaalisti kuun puolessa välissä.
David 10- herkkyys raskaustesti negatiivinen.

Nyt menossa kp 33/29 ja ihmettelen missä mennään.
Onkohan mitään mahdollisuutta olla raskaana vai onko tässä voinut olla varhainen keskenmeno tms.
Näitähän on - tuulimuna, kohdun ulkoinen, kemiallinen ym... En ole niistä ihan perillä. :)
Kuulostaako tämä minun tilanne joltain tällaiselta raskaudelta?
Toisaalta, eikö keskenmenon seurauksena ala heti verinen vuoto?

Tulipa tekstiä, toivottavasti joku jaksaa lukea. :D :heart:
Ei se vuoto välttämättä heti ala vaikka kesken menisikin. Se, että olet saanut haamuja kolmella eri testillä voi ehkä tarkoittaa kemiallista raskautta...? Toisaalta jos ovistestissä on ollut positiivinen eikä kuitenkaan kai ovulaatio nyt ole, puhuisi se raskauden puolesta, mutta kyllä sen pitäisi noilla kp:llä jo r-testissäkin näkyä.....:confused: Ei ihan yksinkertainen tuo sinun juttus nyt. :D Nevuokaahan viisaamat. :)
 
Heips =)
kp 34/26-29 mennään täällä suunnilla..Testailtu on ja vahvat negat ilman haamuja saatu. Oireina edelleen
- alamahan vihlominen puolelta toiselle, nyt tosin vähän rauhoittunut
- tietoisuus mahasta, koko aika tietää sen olevan
- paineen tunne alamahassa
- erittäin turvonnut alamaha
- alaselkä kipeä
- ns. repäisykivut molemmilla puolilla
- turpoaminen, raajat turpoo ja oon ihan läski
- pahaolo/kuvotus satunnaisesti, voi sijoittua mihin aikaan pvään tahansa
- hajuaistin selkeä herkistyminen
- vessassa ravaan mielestäni tiuhaan
- väsymys, mutta lämmin voi väsyttää
Lisäksi siis kierrossa ollut..
- muutamia päiviä oviksen jälkeen kivut
- viikko oviksesta "kiinnittymis" vuotoa


Että tälläisiä tänne. Tosiaan olen testaillut, viimeksi eilen ClearBluen aamulla ja selkee nega. Huomenna meen työterveyteen hakemaan lähetteen virallisiin testeihin. Toivottavasti pääsee verikokeisiin eikä pissatestiin.
Kyllä nuo NIIN paljon raskautta muistuttavat..samaa sanoi terkkarikin.Mutta voi olla edelleen et kroppa tekee tepposet ja menkat vaan myöhässä..Tosin googlettelin ja joillakin raskaus näkyy vasta kun menkat 3vkoa myöhässä..Mitä ootte mieltä?Oliskohan nyt käyny vihdoin flaksi? :cool:
- KM yk 2 34/26-29
 
Viimeksi muokattu:
Hei kaikki :)
Mulla on menkat myöhässä nyt kolme päivää ja kaiken näköisiä kipuja ja vaivoja on ollut ja epäilys siitä että olisin raskaana on tässä tämän päivän aikana vähän vahvistunut, mutta en uskalla toivoa vielä mitään. Huomenna menen ostamaan raskaustestin (elämäni ekan :D) ellei menkat yön aikana ole alkanut. Tänä aamuna kylläkin päätin että ostan sen testin vasta ensi viikon alussa mutta en jaksa odottaa vielä viikkoa, että alkaako ne vai ei. Jostain pitäisi saada vaan rphkeutta huomenna tehdä se testi.
Molemmat tulokset pelottaa. Toisaalta en usko että olisin raskaana, koska päätös ehkäisyn pois jättämisestä tehtiin poikaystävän kanssa vasta pari viikkoa sitten ja silloin oletan, että ovulaatio on mennyt jo ohi. Normali kiertoni on 30 päivää ja edelliset menkat oli 28.6 Huomenna selviää onko vauva tulossa :)


Edit//: Testi näytti negaa. Odotellaan ny menkkojen alkamista
 
Viimeksi muokattu:
Hei!
mulla on alkanut navan alle kasvamaan vähän tummia karvoja.. pinseteillä niitä olen nyppinyt.. voisiko olla raskausoire?
esikoista odottaessa oli kans ja nyt tullut taas.. mutta ongelma on siitä että eilen alkoi menkat =D et turhaan kai sitä testailisi.. =D mutta onko muilla tämmöstä??
 
Ajattelin testailla uudestaan sunnuntaina tai maanantaina jos menkat ei ala ennen sitä.
Toisaalta on koko ajan semmonen tunne et menkat alkais. Semosia vihlaisuja mahassa ja muuta.
Toisaalta tuntuu et voisin olla raskaana, koska esim. tänä aamuna oli hyvin etova olo ja aamulla en pystynyt tupakkia polttamaan vaikka yleensä ekan röökin poltan viim tunnin päästä heräämisestä. Tänään poltin vasta puolen päivän maissa ja heräsin 8. ja sama etova olo iski nyt illalla kun poltin tupakin. Vessassa saa hypätä usein, mutta saattaa johtua siitä kun on nniin kuuma on koko ajan jano.
 
kevätmamma saitko mitään selville sieltä verikokeista? Täällä peikut pystyssä, että olis flaksi käynyt :)

Mä ite oon alkanut dippaamaan kaikki testit, oli se sitten liuska tai puikko, kuppiin. Ei tartte miettii osuuko pissa siihen puikkoon oikeaan kohtaan ja tuleeko sitä tarpeeks kauan siihen :) Tosin pari haamujen haamua bongattu sekä ovis kertaalleen. Eli aika alkutekijoissä mennään. Nuo aiemman haamut ei itellä meinanneet mitään. Toi on kanssa hyvä pino tuo piinailijoiden viikot ovulaation jälkeen ja tulos vai mikä sen keskustelun nimi onkaan :)
 

Yhteistyössä