** ELOKUISET 2010 *** Kesäkuu ! 2 Vauvaa syntynyt !!!



Laitathan YV:tä jotta tiedot tulevat oikein ja perille asti !


ELOKUISET 2010

Odottajia yhteensä : 136 (joista kaksosia odottelee 3 )

Poikalupauksia /poikaoloja 42 / 4 ( = 46 )
Tyttölupauksia / tyttöoloja 34 / 2 ( = 36 )

Nimimerkki * Monesko tulossa * Ikä * Synnytyssairaala

16.7.10
Kepsukka * kolmonen * 28v * JS

23.7.10
Fiinukka * esikoinen * 26v * TAYS

26.7.10
hiipi * kakkonen * 28v * K-HKS

27.7.10
Kääkkänä * viides * 33v * EKKS * poika lupaus
heinis1 * esikoinen * 32v * Kät * poika lupaus

28.7.10
miinuliinu * kakkonen * ?? * ? * tyttö lupaus

29.7.10
Huisi hippu * esikoinen * 19v * OYS

28.7.10
punakaneli * kolmonen * 31v * JS * tyttö lupaus

30.7.10

LilyMily * esikoinen * 23v * TAYS * poika lupaus
äitivaan * kakkonen * 25v * ?? * poika lupaus

1.8.10
Mirde * esikoinen * 32v * ???
Jonetta * kakkonen * 21v * KPKS * poika lupaus
Selmiina * esikoinen * 20v * OYS * poika lupaus
jonnuli * nelonen * 32v * Oys * tyttö lupaus
ansuli87 * esikoinen * 22v * JS * tyttö lupaus
Maijamehi * kakkonen * 28v * SatKS * Poikaolo
Rebeska * esikoinen * 19v *TYKS * poika lupaus
emppux * kolmonen * 28v * EKKS * poika lupaus

2.8.10
Satsuki * kakkonen * 33v * Kät
amelie * ??? * ?? * ??
Edda * esikoinen * 24v * PKSSK * tyttö lupaus
sintti 08 * kakkonen * 23v * Kät
Kuukkunen * ?? * ?? * ??

3.8.10
viktooria * kakkonen * 29v * NKL/Kät
Dreamer78 * kolmonen & nelonen * 31v * SatKS * 2x Poika lupaus
Annala * esikoinen * 26v * SAS * poika lupaus
Melita * kakkonen * 31v * TYKS
Sintyli * kolmonen * 32v * NKL * poika lupaus
Marlin * kakkonen * 26v * OYS * tyttö lupaus

4.8.10
iippanen * kakkonen * 27v * PHKS * Tyttö lupaus
Nacu * esikoinen * 29v * ??
Ituhippi * esikoinen * 35v * Kät
Äiti Orkidea * kolmonen * 31v * PHKS * Tyttö lupaus

5.8.10
NeitiKat * kakkonen * 33v * JS * poika lupaus
Murske * esikoinen * 28v * ?? * poika lupaus
miumukka * kakkonen * 27v * K-HKS

6.8.10
n11na * esikoinen * 24v * SatKS * Poika lupaus
pikkumökö * kolmonen * 25v * LS * Poika lupaus
wallay * kakkonen * 25v * SeKS * tyttö lupaus
jenzkuu * ensimmäinen * 20v * LKS
Tiqustiina * ?? * ?? * ?? * Poika lupaus
Mymmeli10 * kakkonen * 31v * TYKS

7.8.10
neitim * viides * 31v * SATKS * Tyttö lupaus
Mijas * 23v * esikoinen * KYS * Tyttö lupaus

8.8.10
epplu * esikoinen * 19v * ?? * Poika lupaus
Neljännenkinkerran * nelonen * 26v * SatKS
Sipsunen* esikoinen* 28v* Jorvi * tyttö lupaus
Nate * kolmonen * 34v * Jorvi * Poika olo
Papunen84 * esikoinen * 25v * KPKS * tyttö lupaus

9.8.10
Niiti * kakkonen * 29v * K-SKS
epplu * esikoinen * 20v * ??
Dino80 * esikoinen * 29v * OYS * Poika lupaus
DeFeis * kolmonen * ?? * Kät * tyttö lupaus
venda * esikoinen * 31v * Kät * tyttö lupaus

10.8.10
launii * esikoinen * 22v * KAKS
Tirliina33v * kolmonen * ?? * ??
Sartsa83 * esikoinen * 27v *TAYS * poika lupaus
lolu * kolmonen * ?? * HYS

11.8.10
nippanappa * kolmonen * 30v * KYS
minilätta * kakkonen * 35v * TYKS
huisi * kakkonen * 31v * PHKS *tyttöolo
lamminsydan * seitsemäs * 33v * KAKS * Tyttö lupaus
mimosa 73 * kolmonen * 37v * TAYS * Tyttö lupaus

12.8.10
aleksiina * kolmonen * 33v * SatKS
ÄITI-86 JA EKA * esikoinen * 23v * TAYS * Poika lupaus
Mappis * esikoinen * 27v * TYKS * tyttö lupaus
SuukkoSuulle * toinen * 25v * K-HKS

13.8.10
Indah * nelonen * 32v * ??
Me9jaBonus * kahdeksas * 34v * TYKS * Poika lupaus
Oinas74 * nelonen * 36v * K-HKS * Poika lupaus
Theresia * kuutonen * 35v * NKL *tyttö lupaus

14.8.10
Katjuska-78 * nelonen * 32v * SAS * Poika lupaus
nainen1981 * viitonen * 28v * K-HKS

15.8.10
MiljaK * kakkonen * 22v * KAKS
Katriina77 * esikoinen & kakkonen * 32v * K-HKS * Poika & Tyttö
Hoblaa * kolmonen * ?? * ??
Elli Etikka * kolmonen * 29v * Seks * Tyttöolo
Ruuth81 * Kakkonen * 28v * ?? * Tyttö lupaus
Sandeliini * kolmonen * 29v * OYS * Tyttö lupaus
tin * kakkonen * 23v * SEKS

16.8.10
mmiilia * kakkonen * 22v * VKS * Tyttö lupaus
Copper * kakkonen * 23v * OYS * Tyttö lupaus
jonna82 * kakkonen * 28v * PHKS * Poika lupaus
Vilivet * nelonen * 24v * TYKS * Poika lupaus
caribbee * kakkonen * 30v * NKL
sunshine08 * nelonen * 30v * K-SKS * Poika lupaus

17.8.10
Hepetius * kolmonen * 23v * PS
runttipulla * kakkonen * 32v * NKL * Poika lupaus

18.8.10
peppiina77 * esikoinen * 32v * KSKS
AnQ * kakkonen * 23v * EKKS * Poika lupaus

19.8.10
Hendu79 * toinen * 30v * Kät * Poika lupaus
Siili H * esikoinen * 23 v * KHKS
Wanamo * kolmonen * 37v * PKKS
elovena79 * esikoinen * 31v * TYKS *tyttö lupaus

20.8.10
Selina76 * esikoinen * 33v * ??
salaisuuksienkammio * kolmas * 25v * SeKS
mennis * kakkonen * 27v * VAS/TAYS * Poika lupaus
Alppiina * esikoinen * ? * NKL * Poika lupaus
korvapuusti * kolmonen * 26v * PS * Poikaolo
Viherpikkurilli * kolmonen * 29v * JS *tyttö lupaus
Suvi78 * esikoinen * 32v * NKL

21.8.10
Sinimarja * kakkonen * 30v * K-PKS
UpsyDaisy * kolmonen * 32v * LPKS * tyttö lupaus
månsdottir * kolmonen * 33v * K-HKS
joannah * nelonen * 27v * JS *tyttö lupaus
Tiitu31 * kakkonen ja kolmonen * 32v * USA
Lion73 * esikoinen * 36v * KOS * Poika lupaus
Suppis76 * kolmonen * 33v * MKS *tyttö lupaus
nokikana * esikoinen * 23v. * MKS * Poika lupaus

22.8.10
Ihaa82 * esikoinen * ?? * VKS

23.8.10
Minervi * kakkonen * 26v * ?? *tyttöolo
vauvahaaveita * kakkonen * 26v * OYS * Poika lupaus

24.8.10
jennik * kakkonen * 21v * Kät
Jouska * kakkonen * 29v * SaKS

26.8.10
mamacita74 * kakkonen * 35v * K-SKS * tyttö lupaus

27.8.10
pikku3nen * kolmonen * 32v * ?? * Poika lupaus

28.8.2010
manta83 * kakkonen * 26v * PHKS
Elkku10 * esikoinen *29v * HYS * Poika lupaus

29.8.2010
moona81 * kolmonen * 29v * KYS * Poika lupaus

30.8.10
Chevanne * esikoinen * 24v * SAS * Poika lupaus
Sann-81 * kakkonen * 28v * KOS
KaMaAn * kolmonen * 28v * HYS * Poikaolo
kreta * kakkonen * ?? * ?? Poika lupaus

31.8.10
rakkaudesta äiti * nelonen * 29v * OYS * Poika lupaus
Lydie * nelonen * 24v * OYS
papupuppis * ?? * ?? * ??
Peppi78 * nelonen * 32 * PHKS * tyttö lupaus
k-ati * esikoinen * 21v * OAS
tuikku10 * esikoinen * 31v * ??
giraffe * kolmonen * 24v * ??

2.9.10
marsa22 * kakkonen * 23v * Oys * tyttö lupaus

5.9.10
Neila * kolmonen * 28v * ??

LA ?
pur * kakkonen * ?? * ??
minna90 * esikoinen * ?? * ??
Suvi78 * ?? * ?? * ??


SYNTYNEET !!!!



18.5.2010
Sannuli88 , Tyttö, 37cm ja 1140g ( rv 26+3 )

15.6.2010
sirri81 Tyttö , 37cm ja 1350g ( rv 33+ )




Synnytys sairaalat ja lyhenteet :

JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
Kät, KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
IAS = Iisalmen aluesairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kotkan/Kymenlaakson sairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
Kät/H = Kätilöopisto, Haikaranpesä
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
VSAS = Vakka-Suomen aluesairaala
ÅCS = Ålands centralsjukhus

Listaa päivittää neitim

edelliset keskustelut :
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1610661 ( tammikuu )
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1639126 ( helmikuu )
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1662774 ( maaliskuu )
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1691159 ( huhtikuu )
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1718329 ( toukokuu )


***************************
Elokuisten muistoissa :

adama (la 26.7.2010)
viivi ja vagner (la 30.7.2010)
Tuittu- (la 1.8.2010)
Rhiannon (la 4.8.2010)
Noopu (la 6.8.2010)
Pippuri-83 (la 9.8.2010)
melina84 (la 10-18.8.2010)
Pirppis79 (la 16.8.2010)
Onnellinen x5 (la 19.8.10)
Sokruli (la 21.8.2010)
erka (la 24.8.2010)
sunshine25 (la 17.8.2010)
Martta78 (la 3.8.2010)

******************************


 
Heti korkkaamaan :whistle: olo vähän parempi jo kun on saanut hieman levättyä ja verenpainekin hieman laski. Edelleen kuitenkin korkeempi kuin aikaisemmin on ollut.

Sokerirasituksesta Meillä aina ohjeet ollut, että klo 22 jälkeen ei mitään muuta kuin korkeintaan lasillinen vettä. ja muistaakseni klo 8 on pitänyt olla labrassa paikalla. Muistaakseni oon joka kerta saanut kaks eri lappua, jossa toisessa puhuttiin 12 h paastosta ja toisessa taas tuo ohje ettei kymmenen jälkeen mitään, niin oon sit sen mukaan aina mennyt ja ei oo arvoissa mitään vikaa ollut. En oo muistaakseni kyllä sitä vettäkään sit juonut sitä lasillistakaan.

Niin ja kiitokset taas uudesta pinosta =)
 
UpsyDaisy: mulla on samanmoisia ohjeistuksia takataskussa ku edellisillä. 22 jälkeen ei syödä ja vettä korkeintaan se lasillinen. Mä purskuttelin vesitilkoilla.. :D
Ja sit se musta litku meni alas alta aikayksikön. Tais olla jano...
Mähän pötköttelin ja nukahdinkin (taas siellä käytävällä. Onneks olin jo valmiiks ottanut sen sänkypaikan ekä edes yrittänyt pärjäillä sitä kahta tuntia niissä epämukavissa tuoleissa täydessä odotussalissa..
tsemppiä päivään!

Maijamehi: mä luulen, että toi työ verottaa muakin ja ihmeekseni oon alkanut jo odottaa ens viikolla (mahdollisesti) alkavaa kesälomaa.. Lomaa... Ensimmäistä vuosiin. Hämmentävä ajatus


Sain eilen muuten pissakokeen tulokset ja niissä näky "yks punasolu". Ei mulla silmälle mitään verta näkynyt oo. Neuvolan täti kysy meinaan ja sit sano, että eipä hätiä 0-2 on ok.
En oo vielä ehtinyt huolestuun. Tänään vois ettiä tietoa ja tehdä senkin.. ;)


Mukavaa ja edes vähän energistä päivää kaikille!!
 
Huomenta!

Kiitos uudesta pinosta! Näin ne vain kuukaudet vaihtuu.

Mulla oli eilen se ultra ja sielä oli kaikki hyvin vauvalla,painoa vauvalla nyt 1100g eli pikkuinen neiti sielä köllii :) Ja uus ultra taas ois 9.6 jo,mua sitte seuraillaan nyt jo 2-3 viikon välein ultrassa ja pissatikut sain matkaan myös.

Pissatikuista kysymys joilla ollu? Mulla oli ne proteiinit/valkuainen +1 siinä tikussa,mahtaakohan lie tarkottaa vielä mittään? Netistä tossa lueskelin juttuja mitä löyty,ettei ole vaarallista ja saattaa johtua valkovuodostakin tuo +1. Kertokaa jos jollaki ollu noita tikkuja,että onko ollu toi +1 ja oletteko tehneet mitään?

Ärsyttää kun kaikki matkasuunnitelat menee piloille kun joutuu ravaamaan kokoajan joko neuvolassa tai ultrassa :(( Olen jo pari kertaa perunut lähdön vanhempieni luo,jotka asuu lapissa,koska aina joku aika sattunu niille viikoille MUTTA asiat täytyy laittaa tärkeysjärjestykseen. Vauvan vointi on tottakai nyt tärkeintä ja hyvä,että seuraavat.

Tatuoinnista ollu teillä puhetta täälä kans niin itellä haluttas myös ottaa tatuointi ja otanki varmaan sitte ku tyttö syntynyt. Kuvakin ois valmiina,sellanen tribaali mut paikkaa en vielä oikein ole osannu päättää. Tekijäkin ois ehkä valmiina,tekkee kotonansa.

Välillä ollu kauheen raskas olo itellä niinku täälä muillaki mitä ole lukenu ja kun syöpi ni tulee kauhea ähky ja väsy heti,ei sit jaksa mittää :/ plääh...

sirri81 ja typy 30+2
 
Huomenta

Kiitos jälleen kerran neitim uudesta pinosta ja kiitos tyttölupauksen päivittämisestä =)

Ei olis enää montaa herätysaamua jäljellä kun esikoisella loppuu koulu. Niin se vaan eka luokka on kohta käyty, ja mun pieni tyttönenkin menee syksyllä jo eskariin, mihin se aika menee??

Mäkin sain ensimmäiset pikkuruiset vaatteet ostettua, prismasta löytyi aivan ihana valkoinen kietaisubody jossa punaisia kaloja ja ruskeat puolipotkarit kokoa 56cm. Nyt en vaan tiiä uskaltaako niitä 56cm ostaa kun pitkää vauvaa kerran luvattiin.
Pitäisihän nuo vaatteet ja muut tarvikkeet alkaa laitella että olisivat hyvissä ajoin valmiina, vaikka synnytänkin sitten joskus hamaassa tulevaisuudessa lue syyskuussa ja pitkällä :LOL:

Peppi ja Hertta 26+2 (26+6)
 
AnQ
Kiitos neitim uudesta pinosta :flower:

Tatuointia on harkittu täälläkin, edellisestä on nyt 5,5 vuotta - oon kuitenkin koko ajan ollut ottamassa uutta! En vaan oo vielä päässyt täysin selville siitä kuvasta, eli pitänee vielä harkita. Helpottaa kyllä varmaan, kun marssii liikkeeseen ja pyytää niitä pistämään ideat toteuttamiskelpoiseen muotoon :xmas: Haluaisin kuitenkin jotain isoa ja värikästä, haavena olis käsivarteen, mut luultavasti päädyn ottamaan jalkaan - se on kuitenkin helpompi piilottaa, jos niikseen tulee.

Huh, ei olisi taas kuin kaksi päivää viikonloppuun. Jotenkin on nyt ollut ihan sikavaikea nousta aamulla ylös, tosin oon ottanut näköjään tavaksi kukkua yhteentoista tai myöhempään. On vaan niin outoa, kun iltaisin on virtaa :xmas:

AnQ + tyyppi 28+1
 
Kiitos neimim uudesta pinosta :flower: :)

Tatuonitia täälläkin on harkittu viimiset pari vuotta, muutama kuva jo koristaa ihoa. Nyt en vaan oikeen tiedä millaisen haluaisin. Enkä oikeen tiedä että mihin paikkaan

Onneks kohta on viikonloppu, vaikka eihän mulla oo vapaata ennenkuin sit vasta kun jään kesälomalle eli 16.6. on eka kesäloma päivä:) Sitä siis odotellessa.
Onneks pojan eskari loppuu ens maanantaina niin sitten saa aamuisin nukkua hieman pidempään.

Maijamehi ja Toukka rv 30+4
 
Huomeniaa... ja merkkiä uuteen pinoon :) Kiitos neitim!
Enää kaksi uutta pinoa, aatelkaa :D

Juuh, mies vei tytön tarhaan.. nyt ois sitten vuorossa sitä tavallista eli pyykkäystä, siivousta ja järkkäämistä :whistle: Äitille pitänee soitella, millonka voitais tulla tytön kanssa. Mies kun lähtee reissun päälle tänään, niin lähdetään sitten mun porukoille kunhan kyyti jostain saadaan. Tyllerö on taas aamusta tosi virkkuna ja potkii mua oikeaan kylkeen.. Jännä kun osaa jo ite oottaa, millon se alkaa mellastaan tuolla.. joka päivä niin samoina aikoina ja hetkinä herää potkiin äippää ja ilmoittamaan olemassa olostaan :)

Eilen käytiin vähän kaupoilla ja hipelöin pikkuruisia vaatteita, mutta ei tullut vauvalla vieläkään ostettua mitään uutta. Tytölle piti ostaa uudet lenkkarit ja kun tuo raha ei kasva puussa niin turhaa kai sitä ostaa mitään turhaa, kun kaikki vaatteetkin on jo vauvalle valmiina.

Jep.. ei kait täällä muuta kuin heräilyä... Tuon alhasen hempan takia oonkin ollut niin pirun väsynyt. Pitäis käydä hakemassa niitä rautatabletteja apteekista.

Hei te joilla on muksuja tarhassa Annatteko tarhan täteille jotain lahjaa viimisenä hoitopäivänä? Mä haluisin jotenkin kiittää hyvästä hoidosta, mutta en oo vielä keksiny miten.. Tyttö vielä vaihtaa isompaan ryhmäänkin ens syksynä niin ois kiva jotain viedä.. Leipoisko jotain, vai ostaisko kaupasta? kukkia? tai jotain tytön ite tekemää???

Hauskaa ja aurinkoista päivää! :heart:
 
Copper mä oon aina muistanut opet,tarhan opet ja harrastusten vetäjät.
Oon ostanut joko pienen kukkakimpun,suklaata,jotain ihanaa teetä kauniissa pussissa.
Viimeksi ostin 3v jumpan ohjaajille jotka nuoria itsekin,käsintehtyjä tikkareita pussin :D
Vähän on saman kaavan mukaan aina menty,mut kai se muistaminen on pääasia!
Lapset sitten itse taiteilleet kortit niihin tai ainakin jonkun viivan vetäneet puumerkiksi :D
 
Heips!
Kauheesti tullu teksiä.. meni yli tunti ku luin kaikki ja nyt en ehdikkään pahemmin kirjotella enää mitään. Palailen paremmalla ajalla :)
Muuten mistä tota vadelmanlehtiteetä voi tilata?
Neitimille kiitokset uudesta pinosta, saa nähdä tulee kesäkuussa lisää vauvoja tähän pinoon..
Jonetta ja pikku-veeti 30+4
 
Tiqustiina
Copper Täällä kanssa pähkäiltiin noiden tarhatätien lahjojen kanssa.Lapsilla huomenna vika tarhapäivä ja sitten poika siirtyykin eri tarhaan eskariin syksyllä ja likka jää mun ja vauvan kanssa kotiin. Eilen sitten kirjoitettiin ylös lasten suusta kun ne kerto jokaisesta ryhmän hoitajasta jotain pientä.Eli tehdään kortti jokaiselle missä on lasten piirtämä kuva hoitajasta ja takana lapsen tarina hoitajasta. Sitten ajattelin antaa suklaasuukkoja rasiallisen. Ihan hauskoja juttuja sieltä tuli kun lapset kerto, meinas tipahtaa tää mamma tuolilta kun nauratti niin paljon :LOL:

Miten teillä muilla menee yöt? Mulla on jotenkin tosi kauheita vatsakipuja kun käyn nukkumisasentoon,en tiedä painaako vauva jotenkin sitten tuolla kun makaa. Ihan ihme kipuilua ja ei saa mitenkään asentoa. Oikeastaan ainut asento on kyljeltään ja tyyny jalkojen välissä,aamulla sitten herään samasta asennosta ja käsi puutuneena. Seuraava etappi on nousta sängystä ylös,vauva on valoittanut yön aikana toisen puolen mahasta ja kun nousee ylös ja vauva vaihtaa samalla toki asentoa se tuntuu ihan kaameelle |O

Kävin aamusta vähän ottaa lämpöö salilla, neuvolasta sanottiin että voi pikkuhiljaa alkaa taas urheilee jos siltä tuntuu. No tunti salilla ja hyvää se teki,ihanan pirtee olo tuli heti.

Huomenna vaihtuu viikot kolmoseen,mä en kestä miten tää aika menee näin vauhdikkaasti.
Mä just eilen tajusin että meillä on kesäkuussa joka viikonloppu jotain juhlaa tai menoa, mä en jaksais millään.

Tiqustiina & Tiqu Rv 29+6
 
:)

Jonetta Mä en löytänyt netin kautta hyvää tilauspistettä vadelmanlehtiteelle , mutta monessa luontaistuotekaupassa on valikoimissa ..
Itselläni olikin jo ostettuna aikaisemmin toi yksi paketti ja nyt eilen otin itseäni niskasta kiinni ja lapsetkin hommiin ja käytiin keräämässä tästä pian entisestä kotipihasta kunnon pläjäys vadelmanlehtiä :) En tosin muistanut kuivattamislämpötilaa uunissa , enkä jaksanut odotella pienellä lämmöllä piiiiitkiä aikoja , joten muutama pellillinen paloi ,mutta sain tosin onnistuneitakin satseja ja saldona n. 1L vadelmanlehtiteetä :D
En raaski ostaa enään toista pakettia valmiita lehtiä , kun omassa pihassa tulikin paljon lehtiä .

Juu , saas nähdä koska seuraava vauveli syntyy , vaikka toivonkin että pidetään me loput vauvat masussa vielä edes jokunen viikko ! :)

neitim+ tytsy 29+5
 
Kiitos uudesta pinosta neitim! Se on sitten jo kohta kesäkuu! =)

Selmiina, olit ohjeistanut tuon lilypie-laskurin tekemistä niin hyvin jollekin, että minunkin piti kokeilla. Toivottavasti se nyt ilmestyy tähän alle:

*muoks. Eipäs tullut automaattisesti. Pitää vissiin aina liittää se linkki tuolta oman profiilin tiedoista erikseen:



*muoks2. Ihan hyvä vaan ettei tuu aina automaattisesti joka viestin jälkeen, kun onhan tuo aika värikäs! :D
 
Juu, pitää tytön kanssa värkätä jotain korttia ja käydä vaikka siellä kukkakaupassa tai suklaata ostamassa :) Kiitti vinkeistä!

Täällä taas suunnitelmat meni mönkään :headwall: argh... ei päästä viikonlopuksi mun porukoille ja nyt pitäis keksiä jotain kivaa tekemistä viikonlopulle! Mitähän sitä keksisi..
 
Tuikku10:

Huomenta,

Sain eilen mieheltä synttärilahjaksi Bola-korun, se on aivan ihana. Sitten sain masutuubin, sekin ihana. Vielä kaiken lisäksi parhaimpana lahjana sain ihanan muumikortin, joka oli täynnä tekstiä minulle. Itkin jo, kun näin kortin ja vieläkin itkettää. Minulla on maailman paras ja ihanin mies <3.

Mulla kävi hassusti ton kelalapun kanssa. Eilen jätin laatikkoon kelalle hakemuksen ja aamulla huomasin, että sieltä puuttuu koko lääkärintodistus, eikun sitten vaan erillisessä kuoressa viemään. Voi voi Muutenkin hinkannu lappua kuinka kauan!!!

Eilen käytiin asunnossa mittailemassa, ihanaa, pääsen remontoimaan! Onko ideaa pintamateriaaleihin?

Tarvii tonne apteekkiin mennä kyseleen sitä maitohapposettiä, kun on ongelmaa tuolla alapäässä.

Vointeja kaikille,
Tuikku ja masulainen 26 + 2 <3
 
Itse ostin esikoisen eskaritädeille nyt kevät juhlaan niin sellaiset pienet magneetit ja kortit.

viikonlopuks ei muita suunnitelmia kuin että sunnuntaina katsomaan pojan jalkkis turnausta kentänlaidalle... Kiva mennä kun äiskä ei ymmärrä muuta kuin sen että juostaan pallon perässä ja yritetään tehdä maaleja :LOL:
 
Kiitos uudesta pinosta!

Olin tiistaina siellä lääkärineuvolassa, jossa lääkäri tosiaan huomautti korkeasta sykkeestä vauvalla 170!. Lääkäri käski kontrolliin ensi viikolla. Olin ihan paniikissa koko tiistain, mutta illalla mies kuunteli vauvan sykkeen vatsan päältä ja syke vaihteli 130 - 150 välillä, joten olo on jo vähän huojentuneempi :wave: Kun siinä dopplerin alla sillon lääkärillä makasin, mulla olikin tosi huono olo. Ihan kun happi olisi loppunut... jos vaikka sillä olisi ollut osuutta asiaan. Olisin myös kysynyt, kun lääkäri oli kirjoittanut kohdunkaulan kohdalle, että 3 cm, puolikiinteä ja US. Merkkaako toi US uudelleensynnyttäjää vai mitä?

Mäkin ajattelin sitä vadelmanlehtiteetä kokeilla. Joko Ruohonjuuresta haen taikka tosiaan noista omista vattupuskista vois niitä lehtiä kerätä ja kuivattaa.

Viherpikkurilli ja tiitiäinen 27+6
 

Yhteistyössä