** ELOKUISET 2010 *** Kesäkuu ! 2 Vauvaa syntynyt !!!

Onnea Sirrille pikku prinsessasta :heart:

Painonnoususta. Mulla sitä riittää teidän kaikkien muidenkin edestä... 61 oli ekassa neuvolassa (nousi jo siihen mennessä :() ja maanantaina neuvolassa oli jo huimat 79!! ja vielä kerkee nousta 11vkoa+ylimenoaika. Mä en tiedä mistä mä aina kasaan nää kilot, syön kyllä herkkujakin mut tulee liikuttuakin noitten hevosten takia. No, mut lähtee ne sit joskus ainakin osa :LOL:
Muuten neuvolassa kaikki ok, meidänkin Hertta tosin köllöttää poikittain. Edellisessä raskaudessa vauva oli perätilassa viikolle 36 asti joten en vielä panikoi, vaikka käännytystä ei pystytä istukan takia tekemäänkään.

Mäkin sain vihdoin päätökset äippärahoista ja paketista. Kestikin yli 4vkoa!

Mulla on vieläkin laittamatta kaikki vauvakamat, sen verran saanut aikaiseksi et vähän listasin mitä pitäs hommata ja mitä multa löytyy. Pesemään alan kunhan saan äippäpaketin.

Onnea Katjuskalle syntymäpäivän johdosta :flower:

Onnittelut kaikille muuttaneille. Teitä olikin aika monta =)

Peppi ja Hertta 29+1 (kohta poksuu 30!)
 
Paljon onnea sirrille pienestä tytöstä :)

Tänään poksuu 34+0 :heart:
Neuvolakin oli aamulla, kaikki ok. Hb:kin oli noussut itestään taas 132, vaikka kuukausi sitten oli 119. En oo siis syöny rautaa.. Väsymys on silti hurja, samoin kauhee saamattomuus vaivaa.. :ashamed: Painoa mulla tullu 13kg :snotty: Musta ois kiva tietää painoarvioita, mutta ei täällä tehdä ellei jostain syystä saa polille lähetettä, jota tuskin tuun saamaan, kun ei mitään kummempaa vaivaa oo..

miinuliinu ja nyyti rv 34+0
 
kiitti Me9jaBonus & rakkaudesta äiti Oma olo on vaan jotenkin niin epäuskoinen. Miten muka voi olla näin, mähän oon voinut tosi hyvin jne yms ja sit just, että ei tarvis tulla ihan vielä ja etten aio antaa sen tulla ihan vielä ja kuitenkin, että entäs jos... Tunteet seilaa laidasta laitaan (niinku muuten ei raskausaikana olis.... :whistle: )

Kesälomareissu piti olla nyt viikonloppuna. Alkaen vuorokauden Turku-visiitíllä ja siitä viikonlopuks Ahvenanmaalle. Jonkun verran piti taistella puolesta ja vastaan, mutta kyllä mä päätin nyt sit varmuuden vuoks jäädä kotiin ottaan iisisti.. Uutta kummempaa reissua ei varmaan oo tiedossa samaisesta syystä lähiaikoina. Jos juhannukseks mökille lepääjäks..
Ehkä sit lähempänä laskettua aikaa vois repästä jonkun pienen Suomi-reissun, jos jaksaa ja pystyy..

Painosta
: Viimeks paino nous vajaan 4 kiloa, nyt on tullut jo himpun yli 6kg. Harmittaa kun neuvola oli maanantaina grilli- ja mässyviikonlopun jälkeen ja anto aika huikeen lukeman. Eilen oli taas edellisen viikon tasolla.. Alotin kerta viikkoon herkkupäivät tästä viikosta synnytykseen asti. Toiv pitää! varsinkaan, kun jos nyt ei sit pääse edes liikkumaan...
Viime raskaudessa en ees herkutellut. Mikä itsekuri!! Tosin olin viime kesäkuun alusta jouluun tollasella kerta viikkoon maltillinen herkuttelu -meiningillä ja hyvin toimi. Kevään aikana sit repsahti pahemman kerran...

Synttärionskut Katjuskalle


ja hellyttävän vaaleanpunaiset onnittelut pikkuisen prinsessan syntymästä Sirrille ja koko perheelle. Kovasti voimia ja kaikkea hyvää tytön elämän alkuun!!

Månsku ja Iivari
 
Onnea Sirrille ja perheelle pienenstä prinsessasta. :heart:

Mä lukeudun kans herkuttelijoihin vaikka ei sais. Ihmettelen myös sitä,
kun paino ei oo noussu tuon enempää vielä. Poikien aikana nousi kummaltakin lähemmäs 15 kiloa. Onhan nyt alku paino jonku verran enempi, mutta onneksi ei aivan kamalia.

Vaasan reissu meni hyvin. Oli jo alkanut jonkunlaiset alennusmyynnit. Ainakin H&Mllä ja Top Sportis. Löysin esikooselle veden pitävän puvun 27e kun takki yksin makso 29e ja housut 39e oikialla hinnalla. iva löytö. :)

Me lähretään perjantaina helsinkiä kohti ja ollaan 2 yötä siellä hotellissa. Korkiasaari, Sea life olis ainaklin tarkoitus kiertää. Ja Tampereen ikeas käydään. B) Sinne pitää palata kyllä myöhemmin uurestaan jos kunto sallii ja tyhjällä autolla. :LOL: Pitää ostaa muutama vaatekaappi ja vauvan vaatteille säilytys tilaa.

Mä oon kans ottanut tukivyön käyttöön, kun selkä ei kestä seisomista/ kävelyä kauaa ilman sitä.

Kaikille isot :hug:

Onnea KATJUSKALLE! ja minä oon kans tosi hajamielinen professori, mieheltä voin samaa asiaa kans kysyä muutamaan otteeseen. :lauhg:

Nyt raahaa poijat sisälle iltapalalle ja nukkuun. On jotenkin väsyksis, kun klo 6.00 heräs pirteänä, kuin peipponen ja se reissu päälle. Nyt varmaan uni maistuu. :)

Elli Ja Öttis 31+3
 
OIKEIN PALJON ONNEA SIRRILLE UUDESTA IHMEESTÄ on se uuden ihanan ihmisen saanti syliin vaan jotain käsittämättömän ihanaa :heart:

:flower: :flower: :flower: :heart:

täällä ei mitään uutta, poksuttu on huisi ja pikkuinen 32 rv
 
Oih Onnea Sirri pienestä prinsessasta :heart:

Terkkuja neuvolasta. Kaikki oli taasen oikein mallikkaasti, viikkoja 31+5
* RR 102/68
* pissa puhdas
* paino miinus 200g edellisestä mittauksesta, Jeee!! Sitä on tullut jo ihan tarpeeksi
* pissa puhdas
* ei turvotuksia
* sykkeet 125-140, Nti Näpsä nukkui koko toimituksen ajan
* Sf 37cm, nyt ne numerot sitten kortista loppui kesken :LOL:

Kampaajallakin tuli tänään käytyä ja voi että se piristää. Illan olen touhuillut ja lakannut teinin kynsiä :) Nyt voisikin jo keskittyä itseensä ja väsätä vaikka iltapalaa.

Theresia ja kyytiläinen Nti Näpsä 31+5
 
kirjoitin pitkän rivin ja se hävisi kuin pieru saharaan !!! :kieh:

Onnea sirrille tytöstä ja kerrohan enemmän kun jaksat ! :) :heart:
ihmettilin tuota sannulin vauvan kanssa suht samaa kokoa vaikka viikoissa on eroa lähes 7 viikkoa !!!

Etusivu päivitetty , uutta riviä sitten paremmalla ajalla , joka ei toivottavasti häviä !!!! :kieh:

neitim + tytsy 32+4
 

HUIII, olipas viime yönä draamaa kerrakseen!!! Meidän talossa kaks kerrosta alempana syttyi keskiyöllä tulipalo, ja kaikki evakuoitiin ulos. :eek: Juostiin miehen kanssa resuisessa yöpyjamassa ( :ashamed: ) portaat alas savun katkussa, ja ulkona odotti paloautot ja -miehet ja ihmisjoukko ja kauhee vilinä. Oli sen verran kuuma ilma (jo ilman paloakin), että palopäällikkö päästi mut hänen ilmastoituun autoonsa istumaan =) Kandee olla raskaana B) Kävi vielä tarkistamassa mun vointia säännöllisin väliajoin!

Tilanne hoitui aika nopeasti, noin tunnissa, ja tuuletuksen jälkeen päästiin palaamaan takaisin koteihin. Palo oli saanut alkunsa ns. roskahuoneesta (joka kerroksessa on oma sellainen).

Eipä sit loppuyönä tullut juurikaan enää nukuttua, kun sitä oli niin täpinöissään vielä. Just kävin pesemässä savun hajusen tukkani, ja nyt pitäis jaksaa napata matkalaukut kouraan ja lähteä ajelemaan Dubaihin päin |O

Aika dramaattiset lähtötunnelmat oli kyllä, jospa loppumatka menisikin sitten hyvin, ja lentokoneetkin pysyis ehjänä ja ilmassa ;)

Murske

 
Alkuperäinen kirjoittaja neitim:
Onnea sirrille tytöstä ja kerrohan enemmän kun jaksat ! :) :heart:
ihmettilin tuota sannulin vauvan kanssa suht samaa kokoa vaikka viikoissa on eroa lähes 7 viikkoa !!!
Se on se raskausmyrkytys kun hidastuttaa/pysäyttää vauvan kasvun!Siksi varmaan hyvin samoissa paino vaikka viikoissa eroa...

 
En mä saanut enää unta...
Meidän koiranpennut lähtee tänään uusiin koteihin :'( Vaikka oon tietoisesti välttänyt olemasta liikoja pentujen kanssa,jottei liikaa kiintyis,niin silti sitä kiintyy ja on aina vaikea luopua suloisista karvapalloista....Vaikka toisaalta ihanaa saada takkahuone kuntoon,koiran pissan ja kakkan haju vek,enkä mä oliskaan nyt tässä jaksanut kouluttaa pentua sisäsiistiksi...
Seuraavasta pentueesta sitten toiveet korkealla että saadaan se narttu pentu...

Omaan napaan ei uutta,nettikatkoa tulee vkon loppu ,kun ollaan reissussa.Maanantaina neuvola.Siinäpä ne.

Me9 rv 31+6
 
Huomenia!

Ihan aluksi onnea ja hyviä vointeja Sirrille ja vauvalle :heart: :flower: Ihanaa, kun kaikki meni hyvin!

Murske no jopas kohtalo päätti tehdä kepposet, melkoiset lähtötunnelmat varmasti siellä! Jaksuja matkaamiseen, toivottavasti saat nukuttua jossain välissä!

Me eilen kotiuduttiin tytön kanssa mummolasta.. Eilen supisteli tosi rankasti, maha oli kireellä koko ajan ja piti levähdellä jatkuvasti. Nytkin tuntuu ihmeellistä "paineen" tunnetta tuolla alavatsalla, liekkö sit pitäs huolestua vai ei... alapää ei kuitenkaa vielä "tipu" :D

Jees, eipä mulla tähän väliin muuta.. pitänee alkaa puuron keittoon ja lähtä sitten kaupungille asioimaan!
 
huomenta päivää B) no jopas on ollut murskeella yö! onneks ei mitään henkilövahinkoja sattunut! mä nukuin tosi lyhyet unet viimeyönä..6h. :kieh: aamulla olin sit jos kukonlaulunaikaa hereillä! nousin vasta kasilta, koitin vaan köllötellä ja oottelin et mies lähtee töihin. Tänään olis tarkotus mennä vähän kaupoille koko viikon on pitänyt...ei sitä meikäläinen kantele enään mitään,mies onkin ollut oikeesti ihana se on hieronnut mun jalkoja/selkää välillä iltaisin kun olen tosi kipee ja muuteskin auttanut paljon siivous ym. voi kun se olis aina näin helppoo :LOL: täytyy nyt vaan nauttia tästä eikä puhua ääneen :D
aurinkoista päivää kaikille :wave:

lolu32+2
 

Yhteistyössä