***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

Onnea paljon vauvan saanneille tässä välissä!! :flower: :heart:

Meille syntyi Prinsessa (omat aavistukset meni oikiaan. :heart: )
ti 17.8 klo 20.24 rv 40+2
Paino 3480g, pituus 51cm.
Piti nuo tulla vielä laittaan.

Äiti ja tytär voivat hyvin....kirjoittelen myöhemmin kans synnytys kertomusta.

Elli ja Justiina :heart: Katoin kans, että marlinilla on Justiina. :)

Neitim viestiä laitettu. :)
 
tääl on pitkin päivää nyt tullut kipeitä supistuksia, väliin mahtuu yli 3h autossa istumista kun lapset haettiin, nyt vaan alkaa olemaan sen tasoista supistusta että voisi lähteä synnärille, mutta mihin laitetaan lapset siksi aikaa :headwall:
mä sen melkein arvasinkin et toinen alkaa pökkii itteään ulos kun sisarukset olis kans tääl, kun mulla ei ole täs lähellä niille mitään hoitopaikkaa :(
 
Giraffe, toivottavasti menis siihen, että saat hoitajan tai voit viedä johonkin! Meillä vähän sama juttu, että sais alkaa hitaasti niin kerkeis noita hoitajia, tosin tänään hiukan helpotti, kun saatiin kummikin mukaan "hoitopäivystäjäksi".

Mä kävin äsken kipuamassa rinnettä ylös alas ja saunassa, sain aikaseks vaan kipeen lantion, muttei supistuksia. No, onhan se tietysti niin, että vauva tulee kun on tullakseen. Kyllä mulla täällä tekemistä riittää, ei aika käy pitkäksi (vielä).... mutta tietysti kauheen kauas yliajan ei jaksais odotella, varsinkaan jos sit alkaa kasvamaan joksikin jätiksi vielä :eek:

Mutta nyt, naamiot pois nassusta ja iltapalaa ja sit töllön äärelle. Ei tämä vauva täällä vatsassa voi majailla enää kuin pari viikkoa maksimissaan, joten kai tämän kestää :D
 
Onnea Marlin ja Elli Etikka :flower:

Voi että oli niin mukava kölliä päivä lämpimässä vedessä ja onpaha jokunen hetki kun ei tunne itseään niin ISOKSI :LOL: Ihmiset katsoo kun viimestä päivää kun ison mahan kans on julkisesti bikineissä julkisessa paikassa. Ihan kun mä tartuttasin jonku taudin tai jotai :LOL:
Meidän 3v oppi uimaan kellukkeen kanssa. Ihana katsoa kun toisella on niin onnellinen ilme uudesta taidostaan.

Nyt on pakko lähtee nukkumaan, itse on ihan piipussa samoten lapset jotka kerrankin meni nukkumaan ihan ilman onko pakko-kyselyjä.
 
Jänskättää täällä....! :attn:

Ensin onnittelut taas heille onnellisille, jotka tässä välissä jakautuneet. :D

Täällä on ollut liikkeiden suhteen turhan hiljaista eilen ja tänään. Illalla jo tein liikelaskentaa sängyssä, mutten saanut varmaan kahta liikettä enempää. Aattelin, että josko toinen nukkuu ja katselen sitten uutta päivää kohti uudestaan. No, tänään sitten ehdin ekan kerran iltapäivällä yrittämään liikelaskentaa, kun esikoisen PITI nukkua päikkärit. Silloin sain ekaan tuntiin 3 liiketta ja sitten sitä seuraavaan puoleen tuntiin kaksi liikettä. :/

No sitten aattelin, että katsellaan nyt vähän vielä, josko sitten vaik soittelis äippäpolille ja kyselis tarkastuskäynnistä sielä. Tossa sitten touhutessa välillä tunsin liikkeitäkin aina silloin tällöin ja aattelin, että en mä nyt sitte mihinkään vielä ainakaan mene ja lasken liikkeitä kohta taas kunnolla. Sitten kun pääsin sitä vihdoin yrittämään, sain yhden liikkeen puoleen tuntiin. Ja nää kaik tosi vaimeita jotenkin.... Päätin sit kuitenkin soittaa synnärille ja kysyä saako mennä näytille. Kehoittivatkin sinne sitten menemään...

Istuin siellä sit kolme varttia sydänkäyrillä ja sinä aikana tunsin kolme liiketta.... Syke oli ensin puoli tuntia ihan tasaista 140, sit alko tulla pientä vaihtelua, mutta tuli myös kaks selvää yhtäkkistä laskua, joista lääkäri huomautti sitten tullessaan paikalle. Ultras ja sen mukaan kaikki ok. Painoarvio oli 3440g! Huokasin siinä kohtaa, että ei ainaskaan nyt niin kovin iso, vaikka aiemmin kasvo yläkäyrällä ihan. :D Tosin tuli kyllä sekin mieleeni, että onko tapahtunu jotain hidastumaa kasvussa... :/ Noh, se lääkäri tuli nyt kuitenkin siihen tulokseen, että mun pitää mennä aamulla uudestaan käyrää ottamaan heti, kun herään. Olisin kai joutunu jäämään, ellen asuis ihan sairaalan vieressä...

Eli nyt sitten täälä kotona yssisseni jännitän (tai no lapsi tuolla nukkuu), kun mies siellä yli 500 kilometrin päässä. Ja kaiken huipuksi, kun tuo lääkäri kokeilu ja ronkki tuon kohdunsuun tilanteen myös, on nyt ollut aikamoisia tuntemuksia niin alapäässä kuin supistustenkin osalta. Muutenhan olis tervetulleet tottakai,mut tahtoisin, et mies ehtis mukaan...!!!! :headwall: Eli viiltämistä, polttamista ja jopa oikeasti KIPEITÄ supistuksia tuli jo hetken aikaa tasan kymmenen minuutin välein! Nyt vähän ne KIPEÄT rauhoittu, mutta koko aika silti nyt polttaa ja tulee lievempiä suppareita + puukkoja emättimeen ja peräsuoleenkin.....

Ni, että voitte kuvitella, että vähän nyt täällä jänskättää todella. Mut ajattelin nyt kipittää kiltisti nukkumaan ja nukkua koko yön. Aamulla sitten lapsi kaverille hoitoon ja takas synnärille. Toivottavasti kaikki on vauvalla hyvin. Huolestuttaa kyllä....

Neuvolassakin kävin tänään aamulla. Sielä ei ollut erikoista. Kohdunpohjan korkeus sama kuin viimeks. Se ihmetyttää, ku tekee vähän hassua liikettä... Ensin kasvo tasaisesti, sit vähän pieneni, pysyi samana, kasvoi ja nyt taas pysyi samana.... Ja kuulemma pää vielä korkealla heiluu silti.

Niin ja se mun alakerran tilanne synnärillä kun katottiin, niin oli ulkosuu edelleen sentin auki, sisäsuu sormen kärjelle ja kanavaa saman verran jäljellä kuin mitä oli (1,5-2cm).

Anteeks oma napa, mut jänskättää.... :ashamed:

Tiinu ja vaavi 38+5
 
Blääh, sain vaan tuon häpyluun taas kipeeksi tuolla mäkilyllerryksellä. Saunassa kävin ja otin kunnon löylyt, mutta eipä sekään näytä auttavan. Huomenna kyllä siivoan ja kyykin pihamaalla sit..tuleepahan tehtyä kaikkea hyödyllistä sitten samalla, vaikkei tämä näillä keinoin syntyiskään.

Tiinuzille tsempit, sanoiko ne syytä miksi liikkeet olis vähäisemmät vai haluavatteko vain seurailla? Toivotaan, ettei lähde nyt sit syntymään vielä :hug:
 
Runttipulla: Ei ne sanoneet mitään.... Käskivät vaan heti aamulla takas käyrälle.... Et en tie... Kai se voi olla vaikka, että on napanuora pahasti kiertynyt tms, kun se ei näy missään. Mut en kyllä tie sitten. Usein muuten niin, ettei lääkärit paljon selittele mitään syitä ja sit ei ite tajua edes kysellä siinä tilanteessa. :headwall:
 
tää jatkaa lastenvahdin hakua kohta kyl tosissaan, kovempii supistuksii tulee pitemmällä välillä tosin, kipu ei laannu täysin lainkaan, tosi kovaa menkkamaista jomotusta ja näitä ihania puukon iskuja väliin tulee...

alan oikeasti haavailemaan jo synnärille lähdöstä :whistle:
 
Huomenia! :flower: B)

Täällä on ollut niin kova härdelli, mutta kiva sellainen, etten oo ehtinyt pariin päivään käydä edes lukemassa.. Aika urakan kävin läpi ja

Onnea Lion, Tin, Suppis, n11na ja, jennik, Marlin ja Elli Etikka
:flower: :heart:

synnärikertomuksista iso kiitos. Oma tuleva on alkanut pyörimään jo toteutuksen osalta mielessä..

Runttis: täällä kans alapää vihloo. oon puhunut puukosta, mutta toi kirves on kyllä toisinaan kuvaavampi ;) Joskus istuessa tekee mieli ojentaa jalat kramppisuoriks ja pitää alapäästä kädellä kii (kotona niin teenkin, julkisella paikalla...en vielä ainakaan... :LOL: )
onnittelut voitosta ja luvasta, pääpalkintoa vielä odotellessa.. :flower:

hb:huij, mitä lukemia joillain on. Aika hurja, jos laitetaan kotiin "voimaan paremmin" ilman lisäjeesinkiä!!
Lisärauta: mä söin ekasta Retaferia ja näistä kahdesta Obsidania. Lopetin tosin kolmisen viikkoa (kai) sitten, kun ajattelin, että jos se on se joka myös kovettaa mahaa ja etten sen vuoksi omaa toimivaa mahaa.. Arvojen puolesta mun ei tarvis enää syödäkään ja jos sen ihmeempiä ei synnärillä satu, niin esim Multivitan imetys/raskaus -paketin rauta riittää ihan mainiosti

joko-joko -kyselyt ei oo mua vielä hirveesti ahistaneet. Onneks. Sitä ärsytystä en oikeestaan kaipaakaan, mutta jahka nää päivät etenee, ni sekinvoi tulla eteen... :LOL:

Red Dragon: aattele jos olisit aloittanut vauvakäsityöt jo aiemmin, sulla olis kohta kaapin täydeltä kaikkee.. :D toivottavasti sulla ei kuitenkaan oo enää viikkotolkulla aikaa ;)
Kiitti myös asentokommentista. Oon miettinyt kans jos puolikonttusseisova tai nojaava, sänkyn reunaan tai muuhun tukeutuva, asento vois olla hyvä.

Rakkaudesta äiti: :hug: ja paranemissäteitä ~~~miehen isälle ja miehen "mielelle"

Tiinu :hug: mutta hyvä, että haluavat seurata (?)
mä oottelen kans aamun koputelua mahasta. Tosi hiljaista ollut

giraffe: toivottavasti löysit lapsenvahdin ja pääsit jo tositoimiin

Enpä olis (kesäkuun alkupuolella) uskonut tätä päivää näkeväni, mutta
40+0 POKS POKS POKS :heart: :heart: :heart:

En kyllä tiedä millä enää vois edesauttaa tai vauhdittaa pienen tulemista, ku kaikki ässät on olleet käytössä ja täyspitkiä päiviä on posotettu liesussa vieraiden kanssa..
No ehkä tänään, kun vieraat jatkaa matkaa, niin olo rauhottuu ja tietynlainen stressitila laukee ja sit mennään...
..tai sit ei..
Meille tuli vieraita kaukaa kaukaa ja ajankohta oli kyllä arveluttava ja mua jännitti kovasti miten tässä tulee käymään, mutta hyvin meni ja pääs itekin vielä liikkeelle. kiva kiva kiva
 
Tiinuz, tuo voi olla totta sen napanuoran kanssa. Mulla tyttö liikuksi tosi paljon vähemmän kuin tämä (tosin oli perätilassakin), ja napanuora oli moninkerroin. Mutta eipä siinä onneksi käyny sit kuinkaan, hyvä kun seuraavatte.

Giraffe, toivottavasti sait lapsenvahteja, kuulostaa että ei taida vauva enää pidätellä...

Månsdottir, just noita alapään pitelyjä täälläkin välillä :LOL:

Nyt aamupalaa napaan ja sit lähdetään "vauvauintiin", alkaa tänään ja mies ui sit tytön kans, mä hengailen hengessä mukana.
Pepanderia pakottaa kyllä kiitettävästi, jospa tästä pikkuhiljaa sit munkin vuoro tulis =)

runttis ja sytkylä 40+4
 
giraffe on jo ilmeisesti vauvanhaku matkalla? :whistle:

Täällä viime yö nukuttu aika kehnosti, monta kertaa heräsin lonkkien ja alapään kolotukseen, ihan eilen tuli yhtääkkiä tää vaiva, nyt yön jäljiltä ei enää vaivaa lonkat, mutta alapää on jotenkin "tipahtamaisillaan" , tai siltä se ainakin tuntuu.. :eek: :LOL:

Maanantain neuvolaa odotellessa..
 
ei ole, täällä viel ollaan yhdessä osassa... sain yön aikana nukuttua, mutta pientä supistelua on kyl vieläkin... jos tää kauankin jatkuu niin köpötän sinne sairaalalle ja vaadin sitä käynnistystä...

oon niin väsynyt supisteluiden takia että voisin nukkua kellon ympäri...
 
Onnittelut taas kaikille teille onnellisille jotka olette jo nyyttinne saaneet viereenne! :flower: :flower: :wave:

Täälläkin ollaan edelleen yhtenä kappaleena, valitettavasti. Toissapäivänä oli kaikki kolme S:ää käytössä + puutarhassa kykkimistä, mutta se ei auttanut yhtään mitään, vielä vähemmän oli yöllä mitään tuntemuksia kuin normaalisti. No, eilen illallakin sitten saunoin ja otin vähän kovemmat löylyt niin sain sentään jotain tuntemuksia aikaiseksi, mutta eipä sitten kuitenkaan vielä H-hetki koittanut. No, nyt mies lähti lenkille ja otti pojun rattaissa mukaan, meinasi kuulemma kahden tunnin lenkin vetästä niin jospa mä sillä aikaa saisin täällä kotona taas touhuttua jotain hyödyllistä. Kuten istua tässä koneella :LOL:

Muillakin ollut tuota outoa alapäävaivaa, siis että se jotenkin "roikkuu" :ashamed: , täällä samaa havaittavissa...

Kiitos myös minun puolestani synnytyskertomuksista! Vaikka toista odotan, niin ekakertalainen olen kuitenkin alakautta synnyttäjänä, joten alkaa jo vähän jännittääkin. Mutta ei kauheesti onneks kuitenkaan, yritän vaan sitten ottaa vastaan mitä tulee, avoimin mielin ja kehoin, hopefully.

Jaksuja kaikille!

Runttis: Tosiaan samassa ketjussa oltiin esikoistenkin aikaan, ja muutenkin sama tilanne oli heidän kanssaan, eli perätilan takia sektio ja nyt sitten tämän toisen kanssa yritetään päästä "tositoimiin"! Muutenkin koen jonkinlaista yhteyttä suhun päin, itsekin mm. opiskelen töitten ohella ja suunnittelen opintovapaata tämänkin äitiysloman jälkeen. Tsemppiä sulle!

mamacita74 + Frijolito 39+2
 
Sektio meni hyvin ja tehtiin vauvan ison painoarvion takia. Viikko sitten pe arvio oli 4.2kg, eli ei se paljon heittäny, onneks.

Näin jälkikäteen sektiosta on kyllä jäänyt todella hyvä mieli, eikä harmita enään ollenkaan vaikka siihen jouduin. Kokemus se on sekin :heart:

Vielä tiistai aamuna olin aika rauhallisin mielin, mutta sitten ku saliin päästiin, rupes jännittään kunnolla. Piuhoja tuli joka paikkaan ja sain happiviikset. Anestesialääkäri tuli laittamaan epiduraalin ja spinaalin. Spinaali oli leikkausta varten, hieman tujumpi kuulemma mitä synnytyksissä käytetään. Ja epiduraali sitten kivunlievitykseen leikkauksen jälkeen. Epiduraalin laitto oli kyllä aika ikävä kokemus, neulan sai oikeaan paikkaan mutta katetria ei millään saanut. Nikamanvälit kuulemma tuntu hyvin, mutta ei silti meinannu mennä oikeeseen paikkaan. Tuntu tosi ikävältä tuolla takapuolessa selkärangan vasemmalla puolella, ihan niinku joku ois jollain sitä rankaa kaivertanu :x Jonkun aikaa yritti, mutta sitten piti vaihtaa asentoa ja heti onnistu.
Spinaali ku saatiin laitettua niin hoitajat rupes sitten valmisteleen leikkaukseen. Tuntu tosi oudolta ku palleasta alaspäin tunto pois, mutta silti tunsi ku jalkoja siirreltiin ja tukia laitettiin alle. Hieman siinä meinas tulla sitten huono-olo, mutta meni nopeasti onneksi ohi. Kaikki ku oltiin saatu valmiiksi niin gynekologi tuli saliin ja rupes leikkaamaan. Vauvaa ku ruvettiin ottamaan ulos niin hoitaja varotteli että kohta heilutellaan ja painellaan mahaa jotta vauva saadaan ulos. Sitten kuulu ne ihanat ensirääkäsyt ja itkuhan siinä tuli. Neiti osotti heti mieltään ja pissas gynekologin päälle :D Kätilö tuli näyttämään vauvaa ja pari minuuttia sain ihastella ja silitellä tyttöä. Sitten isi ja vauva meni kätilön kans viereiseen huoneeseen tarkistaan ja kylvettään vauvan. Ku neiti oli pesty ja puettu niin tuotiin taas hetkeksi näytille. Samalla mua kursittiin kasaan, ja sen jälkeen vietiin heräämöön.
Heräämössä painettiin kohtua ja joku hyytymä sieltä tuli, 5min myöhemmin uudestaan ja sama homma. Pyysivät gynekologin kattoon ja hän sano että laittaa kohtua supistava tippa. Ja sepä sitten autto. Tosi inhottavalta tuntu ku vähän väliä kohtua painelivat. Kolmisen tuntia taisin heräämössä olla ja sitten pääsin osastolle. Hyvä keuhkonen tyttö ja kuulemma häntä oli koko synnäri käyny ihastelemassa ku happikaapissa oli. Eikä kuulemma ois uskonu että 2 viikkoa yli lasketun synty.
Tiistai meni sängyssä maaten, mutta keskiviikko aamuna poistettiin kaikki piuhat ja pääsin liikkeelle. Paljon liikuin päivän aikana ja kyllä illalla huomas että kannatti, aika kivuton toipuminen kyllä ollut. Maitokin nousi yllätykseksi jo torstaina ja imetys on lähtenyt hyvin käyntiin. Maitoa tulee taas muille asti ja välillä on aika epämielyttävä olla ku tissit ihan täynnä.
Tytöltä seurattiin sokereita ja taas oli sama homma ku esikoisellakin, eli aina 2 hyvää arvoa ja kolmas oli alle rajan. Tosin nyt se oli vaan 2.9 ku raja on 3. Esikoisella se kävi muistaakseni välillä alle 2.5. Eilen aamulla se kolmaskin arvo oli sitten jo tosi hyvä. Tosin serpi-arvoja sai jännäillä ku yhessä välissä ne oli 33 ja raja on 3. Mutta nekin oli laskussa. Eikä tullu onneksi sitä keltasuuttakaan. Esikoinenki suhtautuu kyllä tosi hyvin neitiin ja niin nätisti osaa silittää päästä. Välillä kyllä meinaa mennä sormi silmään tai korvaan, mutta muuten ei oo ainakaan vielä havaittavissa mitään ihmeempää mustasukkasuutta. Tuntuu että esikoinen on kasvanu ihan silmissä sinä aikana minkä olin sairaalassa. Ei se voinu olla nuin iso poika maanantaina.
Haava on ruvenu paraneen hyvin eikä pahemmin arastele. Ainoastaan tuo iho haavan ympäriltä on tunnoton, mutta sekin kuuluu kuulemma asiaan ja menee ajan kanssa ohi. Tikit saa poistattaa alkuviikosta. Hieman vaan meinaa ittiä turvottaa, jalat ja kädet ihan kauheet patukat. Laitoksellekkaan ei muka jääny ku vaan 4kg. Mutta eiköhän se tästä ajan kanssa häviä.
Neiti on kyllä niin ihana ja kiltti tapaus. Viime yö kyllä meni vähän niin ja näin, mutta jospa sekin asia pian korjaantuu ku kunnolla päästään arkeen kiinni.
Itellä meinaa hormoonit taas heitellä ja eilen piti itkiä ihan ei yhtään mistään. Illallakin ku laitettiin nukkumaan niin itku pääsi ku ei ookkaan enään vauvamahaa jota silitellä :whistle: Pahalta tuntuu myös se ku ei voi esikoista enään nostella syliin millon haluaa. Toisaalta tympiä ku nyt on sitten sen suhteen ihan riippuvainen tuosta miehestä. Vaikka toisaalta nyt voi hyvällä omalla tunnolla lusmuta. Tosin täällä on sen verran sotkusta ku miehet ollu kahestaan kotona, että pakko kait se on tänään siivota :D

Ihanan pitkä teksti ja varmaan välillä aika epäselväkin, mutta olkoot ;)

Onnea kovasti myös muille nyyttinsä saaneille. Ja kovasti tsemppiä niille joilla urakka vielä edessä.

Elli Etikka Juu täältä löytyy kans Justiina. Isovanhemmat jo kauhistelleet että eikait me sitä nimeä tytölle oikeesti laiteta, ku kuitenki jo puolesta välistä raskautta sillä nimellä kutsuttu :D

Marlin ja Justiina 4vrk
 
Elli Etikka: Onnea, onnea, onnea!! :heart:

--

Kieltämättä tää odottaminen, että milloinkohan ne oikeat supistukset saapuu (ja miltä ne oikein tuntuikaan.. Kyllähän ne varmaan muistuu vielä mieleen :D ) ja milloin pääsee lähtemään KYS:iin. Mutta kuinka pitkään uskaltaa kotona olla, ku kuitenkin matkaan menee vähä päälle tunti.

Viikkosiivous suoritettu. Jos sitä vielä koneellisen pyykkiä laittaisi tänään pesuun.

månsdottir: Noh, villahaalari on edistynyt hurjaa vauhtia: Enää olisi hihojen teko, kappaleiden yhdistäminen ja pääntien teko. ja viimeisenä: Vetoketjun kiinnittäminen.. Ja mitenhän mä sen teen. Mä en oo hyvä yhdistelemään kappaleita.. Tulee huono jälki.

RD & Pörriäinen 40+3 (en halua enää mennä maanantain neuvolaan.. Sais alkaa supistelee siihen malliin jo.. Eikä tällaisia, jotka ei tunnu missään. En kyl tiedä onko edes supistuksia.. Mutta olettaisin, ku maha kovettuu ja pientä pistelyä samalla ja kestää hetken)

Ihania nuo kaupan tädit, kun isäntä tällä hetkellä kaupassa.. Ja tuttu myyjä (oon itsekin ollu siellä töissä siis), niin juossu kaupan toisesta päästä isännän luokse: "Joko joko?" Ja oli ollut, että johan pitkään antaa odotuttaa :D
 
Eilen roudasin n. 150 l multaa pihapensaille, poimin pihoilta kaikki pudonneet koivun oksat ja kitkin rikkaruohoja. Sitten iski väsy. Mut ei sen kummempaa. :( Illalla sitten käytiin miehen kanssa n. 3 km:n pyörälenkki ja se kyllä tuntui persuksissa. Yö oli levoton, mutta ei supistuksia.

Illalla kun tyttö meni ruokkimaan meidän hamsteria, niin se oli kuollut. :| Olihan se jo vanha ja osattiin tuota odottaa ja siitä oltiin keskusteltu, mutta silti tytön suru oli kauhea. Itki koko illan ja heräsi jo 7 aikaan aamulla itkemään. Aamulla käytiin sitten etsimässä sille metsästä nätti hautapaikka ja pidettiin hautajaiset. Kaivoin haudan koivun juurelle ja istutin siihen ruukkuruusun. Sitten tehtiin siihen risti ja koristeltiin kukilla. Tuli nätti hauta. Laulettiin Jumalan kämmenellä -virsi. Kyllä minäkin olen saanut itkeä. Mieli on niin herkkä, ja lapsen surua on vaikea katsoa. Se on niin paljasta ja aitoa.

Onneksi kerettiin nyt hoitaa tuo hautaaminen rauhassa. Tytöllä oli paljon parempi mieli sen jälkeen. On tämä elämä niin jännää. Monenlaista tunnetta mahtuu. Ensin jännitys koulun alusta ja sitten tuo suru. Ja vauvan odotus ja jännitys. Ja pian toivottavasti onni ja ilo. Nyt sitten vielä häkin siivoukseen viimeisen kerran.
 
kr83 :hug: Teidän tytölle.

Täällä ei mitään uutta auringon alla. Edelleen toivon että herra syntyisi tänä viikonloppuna. Mutta eipä siihen miun toiveet paljoa auta. Kokeilin muuten sitä nännien hierontaa. Kyllä se mahaa alkoi kovettelemaan. Ja tippa maitoa herui. Vaikkakaan sitä ei ole edellisissä raskauksissa näkynyt missään ennen synnytystä. Ja selässä alhaalla tuntuu nyt koko ajan. Ja alapäässä tuntuu siltä ihan kun sieltä olisi koko ajan valahtamassa jotain. Mutta kuivaa on kuitenkin :LOL:

Kaipa näitä merkkejä nyt löytää ihan joka nippasuksesta kun sitä synnytystä toivoo.

No just keräsin matot lattialta. Jos vaikka siivoilisi ja pesisi sen eteisen maton vihdoin ja viimein. Ja sitten pidellään peukkuja pystyssä, että illasta/yöstä tulisi lähtö.
 

Yhteistyössä