***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

Miulla on muuten nivelet kipeytynyt. Etenkin sormista. Pienen pientä turvotusta johtuisikohan siitä.

Mutta ompahan inhoittavaa, vaikka pieni vaiva onkin.

Heinis oikein paljon onnea :flower:

Utelijaisuus heräsi täälläkin. Ketä on morkattu? |O
 
Onnea heinis!! :flower:

Tääkin ois utelias tietään mitäs siellä on kommenteerattu? Ja mielellään kirjoittelen vauvan synnyttyä johonkin suljetumpaan yhteisöön.

Vauvahaaveita, mulle on tullu myös kauhee väsymys..päivät menee melkein maatessa ja jokainen homma vaatii voimanponnistuksen..surkeeta ku ei jaksa tyttöjen kans edes touhuta isompia :/

Synny jo rakas lapsi!

 
Alkuperäinen kirjoittaja UpsyDaisy:
jos joku sitä kerhoa perustaa niin mukana ollaan.
En tiedä moniko huomas että n. viikko takaperin aika ikävään sävyyn meidän ketjusta joku harmaana *mitäs nyt* osiossa kirjotti....
Mä luin kanssa ko ketjun, ja aika inhottavasti mun mielestä oli kirjotettu. Yritin kyllä hiukan puolustaa (tosin harmaana, mutta ituhippi-nikillä ) tätä moitinnan kohteena ollutta henkilöä, kun mun mielestä oli ihan asiatonta alkaa tollee mollaamaan toisen kirjoituksia. Mäkin voisin tulla kerhoon mukaan, en vaan kyl mee vannomaan kuinka ahkerasti sitten jaksaa/ehtii kirjoitella, kun on pikku vaavi maailmassa. Ei nimittäin vielä kokemusta ole, mutta niinhän mulle on väitetty, ettei sen jälkeen paljon muuta elämää ole... ;) :D

Heinis, paljon onnea vauvasta!!! :flower:
 
Hei,

pikaisesti kirjoittelen ja luen myöhemmin. Olen aika paljon vain taustaillut, mutta jonkn verran myös kirjoitellut.

Meille syntyi pieni tyttö 28.7. rv 36+4. Eilen päästiin kotiin, mutta alku oli kyllä yllättävä ja kauhea. Istukka irtosi osittain ilman kummempia varoituksia yhtäkkiä illalla. Päivällä ja illalla oli supistellut kivuttomasti ja sitten vain verta holahti suuri määrä kotona lattialle. Ambulanssilla sairaalaan ja kiireelliseen sektioon. Vauvalla oli yllättäen kaikki koko ajan hyvin. :heart:

Kirjoittelen vaikka myöhemmin lisää...
 
Vau mikä määrä vauvoja syntynyt! Onnea KAIKILLE vauvautuneille :flower:

Onko kukaan perillä, että onko elokuu jotenkin ennätyksellinen kuukausi laskettujen aikojen suhteen? Itse muistelen, esikoista odotellessani (LA oli silloin lokakuussa), että silloin elokuussa oli ihan älyttömästi synnyttäjiä ja pääkaupunkiseudulla taisi olla peräti sulku päällä..

Täällä ei kummempia. Selkää jomottaa, en tiedä jomottaako rasituksesta vai peräti jostain muusta. Siis kipu on kk-kiputyyppistä jomotusta.

Tänään on synnytystapa-arvio ja synnytyskeskustelu. Aion väläytellä sitä käynnistämistä. Saas nähdä mitä siellä sanotaan.

Tänään poksuu 36+0!

Vointeja kaikille,

kreta
 
AnQ
Onnea vauvaantuneille :flower: :heart:

Yritin tehdä reippaan lenkin leikkipuistoon työntäen samalla vajaa 3-vuotiasta rattaissa, jos olis vähän tullut vaikka supistuksia tai jotain - p****n marjat! Ei paina mihinkään, ei kolota mistään, sen kuin painais vaan täysillä eteenpäin! Vielä ei siis selkeästi ole meikän aika, niisk.

AnQ + tyyppi 37+5
 
Onnea Tirliina, Heinis ja Minervi! :flower: :flower: :flower:

Moona81 Mulla on myös sormien nivelet tosi kipeät ja jäykät, varsinkin aamulla herätessä. Johtuu ilmeisesti turvotuksesta, vaikka sormet ei mitenkään erityisen turvonnelita näytäkään. Aamulla ei meinaa saada käsiä ollenkaan edes nyrkkiin, kun sormet on niin jäykät. Ja sattuu aivan pirusti kun yrittää... Niin ja yks yö heräsin pariin otteeseen kun rupes sormet oikein puutumaan, ei kivaa!

Hendu ja herra A 37+5
 
Onnea Heinis ja Minervi! Hurjia juttuja täällä on, kun istukkakin on tuolleen ottanut ja irronnut! Mutta onneksi kaikki hyvin, kuitenkin =)

Ansuli, kiitos tsempeistä. Hammaslekussa meni pari tuntia ja otettiin röntgen (oujee, tekee hyvää raskaana olevalle), kolmas piikki puudutusta vasta alko vaikuttamaan, kun niin tulehtunut oli tuo alaleuka. Juurihoito alotettiin, oli ihan alkanu märkimään koko hammas :x Ilmankos vähän koski :LOL: No, nyt on vielä turpa puuduksissa, niin en tiedä miten paljon vielä se ronkkiminen särkee (sanoi että voipi vielä koskea tämän päivää aika kovastikin), mutta pääasia että on hoito nyt alotettu.

Supisteluja taas bongasin tossa kun kävelin hammaslääkäriltä autolle, mutta nyt on taas ihan normi meininki. Jospa ottas pikkutirsat, tyttökin on nukkumassa jo niin vois itekin levähtää, viime yö meni niin reisille.

ps. mä löysin sen ketjun eikä siinä nyt ollu kuin jonkun raskaanaolevan hormonihöyryjä, jätettäköön omaan arvoonsa moinen.

Kannatan sitä fb-ryhmää, se kerhon puoli tökki ainakin viime vuonna tosi paljon =)

 

Yhteistyössä