Elokuiset 2019

tuossa ei tietty haku toimi, mut mua se ei haittaa. Jos innokkaimmat haluaa jo höpistä muualla kuin täällä, niin voihan sen ryhmän perustaa ja siirtyä fb sitten myöhemmin. Jos joku ihana sen perustaa, niin voin liittyä ja laittaa numeron privana.
Mulla sama! Miten sen numeron saa privana annettua? Mutt en nää ongelmaa että face ryhmä perustetetaa. Siellä ainakin helposti voi numeroita vaihataa :)
 
  • Tykkää
Reactions: 1986/13 ja Siltsu
Äh. Olisin tehnyt testin tänään vaan varmistaakseeni, että varmasti eilen oli viiva :whistle: no tein kaksi. Molemmat viallisia, ei tullut kontrolliviivaa:mad: pari tuntia pitäis vielä pidätellä ja tehdä se mikä tuolla kaapissa vielä on,mutta ei ole luottoa siihenkään. Tänään kaupasta kasa uusia testejä..:whistle::whistle:

Vitamiinit pitäis käydä ostaa itsellekkin.

Pitäiskö tehdä joku sellainen esittely tyyliin monesko lapsi,missä synnyttää, ikä?
Täällä 30v esikoisen odottaja ja pitäisi osata sitten jossain vaiheessa päättää synnyttääkö Naistenklinikalla, Jorvissa vai Hyvinkäällä. Onko kokemuksia?

Onko teillä kuinka kovia vatsakipuja ollut? Täällä herännyt yöllä vatsa kramppeihin ja kokoajan pieni menkkakipu painen tunne alavatsalla. Tuntuu välillä että kaikki toiminen vaikeaa vatsakivuista johtuen ja tekisi vain mieli olla sängyn pohjalla sikiöasennossa. Minkää vuotoja ei ole ollut.
 
Mä oon ihan amatööri perustaa jotain face ryhmää, mutta voin kokeilla jossei oo innokkaampaa?:LOL:

Täällä 30v esikoisen odottaja ja pitäisi osata sitten jossain vaiheessa päättää synnyttääkö Naistenklinikalla, Jorvissa vai Hyvinkäällä. Onko kokemuksia?

Onko teillä kuinka kovia vatsakipuja ollut? Täällä herännyt yöllä vatsa kramppeihin ja kokoajan pieni menkkakipu painen tunne alavatsalla. Tuntuu välillä että kaikki toiminen vaikeaa vatsakivuista johtuen ja tekisi vain mieli olla sängyn pohjalla sikiöasennossa. Minkää vuotoja ei ole ollut.
Meidän kaikki kolme aiempaa on syntynyt Hyvinkäällä. Iso suositus.
 
  • Tykkää
Reactions: Hilma29
Täällä 30v esikoisen odottaja ja pitäisi osata sitten jossain vaiheessa päättää synnyttääkö Naistenklinikalla, Jorvissa vai Hyvinkäällä. Onko kokemuksia?

Onko teillä kuinka kovia vatsakipuja ollut? Täällä herännyt yöllä vatsa kramppeihin ja kokoajan pieni menkkakipu painen tunne alavatsalla. Tuntuu välillä että kaikki toiminen vaikeaa vatsakivuista johtuen ja tekisi vain mieli olla sängyn pohjalla sikiöasennossa. Minkää vuotoja ei ole ollut.
Itse olen ollut naistenklinikalla ja henkilökunta oli mitä mahtavin! Sitä voin ainakin suositella.

Täällä myös kovat vatsa kouristukset.. Mutta kai nämä normaaleja ovat.
 
Hei kaikki,

Perustan salaisen Facebook ryhmän tänään. Kutsun saat lähettämällä minulle sähköpostia osoitteeseen elokuu2019@gmail.com

Lisää sähköpostiin FB-nimesi, niin liitän sinut ystäväksi ja samalla voin lisätä sinut ryhmään.
Poistan sinut ystävistä tämän jälkeen.

HUOM! Laita kuvakaappaus profiilistasi tai kuvaus profiilikuvasta, etten liitä saman nimistä henkilöä vahingossa ryhmään.
 
Viimeksi muokattu:
Hei kaikki,

Perustan salaisen Facebook ryhmän tänään. Kutsun saat lähettämällä minulle sähköpostia osoitteeseen elokuu2019@gmail.com

Lisää sähköpostiin FB-nimesi, niin liitän sinut ystäväksi ja samalla voin lisätä sinut ryhmään.
Poistan sinut ystävistä tämän jälkeen.

HUOM! Laita kuvakaappaus profiilistasi tai kuvaus profiilikuvasta, etten liitä saman nimistä henkilöä vahingossa ryhmään.
Laitoin kans säpon (y)
 
Hei kaikki,

Perustan salaisen Facebook ryhmän tänään. Kutsun saat lähettämällä minulle sähköpostia osoitteeseen elokuu2019@gmail.com

Lisää sähköpostiin FB-nimesi, niin liitän sinut ystäväksi ja samalla voin lisätä sinut ryhmään.
Poistan sinut ystävistä tämän jälkeen.

HUOM! Laita kuvakaappaus profiilistasi tai kuvaus profiilikuvasta, etten liitä saman nimistä henkilöä vahingossa ryhmään.
Laitoin kans viestin :)
 
Laitan @Marlauri viestiä minäkin ryhmästä. Itse tykkään enemmän fb-ryhmästä kuin whatsappista, en jaksa kirjoitella yhtään mitään ylimääräistä kännykällä t. nakkisormi :D

Nyt on neuvola-aikakin varattu. Nyt sitten vaan odotellaan, että varmistuu että tuolla mahassa todella on jotakin pientä ja elävää (ja että se pysyykin mahassa elokuuhun asti)!
 
Hei kaikki,

Perustan salaisen Facebook ryhmän tänään. Kutsun saat lähettämällä minulle sähköpostia osoitteeseen elokuu2019@gmail.com

Lisää sähköpostiin FB-nimesi, niin liitän sinut ystäväksi ja samalla voin lisätä sinut ryhmään.
Poistan sinut ystävistä tämän jälkeen.

HUOM! Laita kuvakaappaus profiilistasi tai kuvaus profiilikuvasta, etten liitä saman nimistä henkilöä vahingossa ryhmään.
Täälläkin facebook-ryhmästä kiinnostunut, mutta odottelen vielä lähemmäksi viikkoa 12 ja että saan varmistusta tilanteeseen :)
 
Joko kaikki on hävinneet fb ryhmään? @Hilma29 mä oon sun kanssa samoilla linjoilla fb ryhmän kanssa. Lähempänä viikkoa 12 ajankohtainen.

Mulla on ollut tänään kurja päivä, migreeni. Jouduin soittamaan neuvolaan. Sanoivat, että voin turvallisesti ottaa Buranaa päänsärkyyn silloin tällöin. No otin ja nyt jo vointi parempi. Toivottavasti vatsassa kaikki hyvin.
 
Moikka! Liityn mukaan tänne, en vielä Facebookin uskalla kun minulla on ollut kaksi keskenmenoa, molemmat rv 6+. Esikoista odottelen ja tänään viikot 5+2. Tänään tein digin ja olisin halunnut näyttöön 3+.. mutta tuli vain 2-3 :unsure: noh.. jos nyt odottelen vielä muutaman päivän ja sit uudestaan. Ens viikolla sit alkaa se mun ”km viikko”, ja jännittää hirveesti. (n) Onko jo kaikki jo hävinny facebookin? :)
 
Täällä yksi lisää, joka ei uskalla vielä lähteä Facebookiin tai Whatsappiin, mutta täällä juttelisin mielelläni :) Viikkoja vasta 4+1 ja keskenmeno pelottaa hirveästi, joten ei vielä uskalla ihan täysin iloita. Varasin kuitenkin varhaisultran jo.

Emmeli94 oon myös harkinnut ostavani lisää noita viikkonäytöllisiä että näkisi, nouseeko ne viikot, mutta ne on kyllä aika hintavia... Olen kuitenkin tehnyt joka päivä tavallisia testejä ja seurannut vain sitä viivan vahvistumista..
 
@Tiialiina83 mulla ei oo aiemmin ollut, mutta ennen meillä oli sellanen neuvolantätsy että se varas mulle viikoittain ajan ja ultras ja siinä välissä sain vielä käydä kuuntelee sydänääniä jos siltä tuntu. Nyt kun muutettiin eri paikkakunnalle niin en usko saavani samanlaista terkkaria :) Ja oon aina niin hysteerinen,että onko kaikki varmasti kunnossa :unsure:
 

Yhteistyössä