*** Elokuun 2011 masumurut KESÄKUUSSA ***

Raitis mä kyllä sanoisin naapureille niistä kissoista, varsinkin kun ne saattaa mennä vaunuihin. Meillä oli kanssa sanomista edellisessä paikassa naapureille kun kissat kävi meidän kukkapenkissä ja tuli sisälle. Mä tykkään eläimistä mutta en halua niitä meille tai meidän pihalle.

Tsemppiä Kuuttis! =)
 
Pikasesti kissoista. Tässä kans naapureilla on muutamia kissoja, sisälle ei onneks kukaan tunkee, mut menipä isännän lenkkarit pilalle viime yönä! Matonpesun jälkeen jätti ne yöksi pihalle rappusille kuivuun. Joku on käyny sit kusemassa niihin ja vaikka pyykkikoneessa ne pesi niin haju ei lähde! Eihän ne mitkää uudet ja priimat ollu, mut käyttökelposet kotihommiin. Pakko siis harkita vakavasti sellasen verkon hommaamista vaunuihin. Kissojen lisäks tässä liikkuu oravia ja harakoita ym jotka voi keksiä vaunuihin ängetä. Onko ideoita mistä sellasta lähden ekana metsästään? =)

Salama 32+1 :heart:
 
Heips! Kirjoittelen piiiiitkästä aikaa :) Luen tätä ketjua päivittäin, yleensä aamulla ja illalla, mut jotenki en "osaa" kertoilla tänne omia asioitani. :) Mutta yritetääs:

Monella on ollut supistuksia, kipuja ja slomia. Täällä sitä samaa. Tänään oli kontrolli, jossa kohdunsuun tilanne tarkistettiin (edellinen käynti 2vkoa sitten). Lepäilin sen kaksi viikkoa ja tänään tosiaan sainkin "tuomioksi", että enää 5päivää tarvitsisi levätä. Sitten saa kuulemma syntyä! :O Kamalaa? Ei kai nyt näin pian.. Vastahan tää seikkailu vasta alkoi :ashamed: Mutta onnekseni lääkäri sanoi, että tilanne kohdunsuulla on hyvä, taidettiin viime käynnistä selvitä säikähdyksellä. Eli pituutta oli vielä 2cm jäljellä, kohdunsuu sormelle auki (tämän sanoi, mutta äkortissa ruksi 'kiinni'-kohdassa), ruksi tuli myös 'kiinteän' ja 'pehmeän' väliin. :)

Tavaroista:
Mies on siivonnut vauvan huoneen, kun mulla oli tämä synnytyksen riski päällä. Vaatteet on pestynä, mutta vielä on vaatteita myös ostettava lisää.. Vaunut, pinnis, turvakaukalo on esikon vanhoja, kaikki pesin muutama kk sitten. Pinnis on koottuna, patja uupuu. Ja patja ostetaan uus.

Vaipoista:
Me kokeillaa kestoilua. Oon tehnyt lisäimuja vanhoista pyyhkeistä ja vaippaharsoilla ajateltiin aloittaa.. Siis et siinä ois se ulkokuori ja sit harso sisäl. Kai :ashamed:

Mistähän muusta täällä on puhuttu.. Kun en ole moneen kk kirjoittanut mitään, niin hankala muistaa. :)

Mites teillä muilla lapset on suhtautunut, kun perheeseen on tulossa vauva? Meillä vauvaa on odotettu jo pitkään. Lapsi on puhunut puolet elämästään siitä, että meillekin vois tulla vauva (5v nyt). On vähän kade ollut lapsille joilla on sisarus. Jotenkin tosi suloista mustasukkaisuus, kun se ei ilmene muuta ku sanoin. Esim: "Mulla ei ole yhtään veljiä" sanoi lapsi ollessaan alle kolmen vanha :heart: Tietenkin lapsen odotusta varjostaa äitin kivut ja makoilu. :/ Huoli äitistä.. Mutta onneksi lapsi on jo niin "vanha", että ymmärtää katsoa asioita monesta laidasta. :) Onneksi en ole joutunut osastolle lepäämään, se olis ollut "äitin pojalle" jo liian vaikea asia. Sen seurauksena olisi aika varmaan tullut negatiivisia tunteita sisarusta kohtaan.

KKK 33+2
 

Yhteistyössä