~elokuun epelit 2012~




Elokuun Epelit


LASKETTU AIKA


24.7.
mirkku76~35v~SATKS~kolmas

29.7.
Devil






1.8.
Vanella~26v~TAYS~ensimmäinen

2.8.
Piukke~26v~PHKS~ensimmäinen

3.8.
Ansukka~32v~MKS~kolmas

4.8.
Kata 72~39v~TAYS~
Annubella~27v~K-HKS~toinen
jonskuuh~26v~PHKS~toinen
emilien~22v~?~toinen

5.8.
hattarapupu~20v~PS~ensimmäinen


6.8.
-pansku- ~24v~OYS~ensimmäinen
Maygory~26v~JORVI~ensimmäinen
tiinelli~28v~SEKS~neljäs
Smurffiina~27v~TYKS~toinen
pikkupampula~28v~?~toinen

7.8.
Nepo~22v~KOKS~toinen
Pipsapippuri~26v~PHKS~?
Viimatar84~27v~KYS~toinen
runttipulla~?~?~kolmas


10.8.
taaperotx5~29v.~TAYS~kuudes
anfia~23v~SAS~ensimmäinen

11.8.
Callisto~32v~PS~ensimmäinen

22.8
Jenny90~21v~HYS~toinen

LASKETUT AJAT PUUTTUU VIELÄ!!!
Mamulis~32v~SEKS~toinen
äiskä-73~38v~PHKS~neljäs
Santtu81~?~?~?










SYNNYTYSSAIRAALAT

JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
IAS = Iisalmen aluesairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kymenlaakson Keskussairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKSSK = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
 
Viimeksi muokattu:



Elokuun Epelit


LASKETTU AIKA



29.7.
Devil ~ 34v ~ ? ~ toinen
Ruska79 ~ 32v ~ KOS ~ ensimmäinen




1.8.
Vanella ~ 26v ~ TAYS ~ ensimmäinen
Verita667 ~ 30v ~ TYKS ~ neljäs

2.8.
Jensku90 ~ 21v ~ PHKS ~ toinen
lupu80 ~ ? ~ ? ~ ensimmäinen

3.8.
Ansukka ~ 32v ~ MKS ~ kolmas
~Mimmu~ ~ 28 ~ ? ~ ensimmäinen
Ihmemamma ~ 32v ~ OYS ~ kolmas

4.8.
Kata 72 ~ 39v ~ TAYS ~ ?
Annubella ~ 27v ~ K-HKS ~ toinen
jonskuuh ~ 26v ~ PHKS ~ toinen
emilien ~ 22v ~ ? ~ toinen
lumikide ~ 25v ~ SeKs ~ toinen
pampulainen87 ~ 24v ~ KOKS ~ ensimmäinen
Jaanel ~ 21v ~ K-SKS ~ ensimmäinen

5.8.
hattarapupu ~ 20v ~ PS ~ ensimmäinen
Sulo-Sylvia ~ 34v ~ ? ~ kolmas
Shadowy ~ 25v ~ HYS ~ toinen


6.8.
-pansku- ~ 24v ~ OYS ~ ensimmäinen
Maygory ~ 26v ~ JORVI ~ ensimmäinen
tiinelli ~ 28v ~ SEKS ~ neljäs
Smurffiina ~ 27v ~ TYKS ~ toinen
minea_~ 21v ~ K-PKS ~ ensimmäinen
Linnu85 ~ 26v ~ SEKS ~ ensimmäinen
Tii* ~ 21v ~ EKKS ~ ensimmäinen

7.8.
Nepo ~ 22v ~ KOKS ~ toinen
Viimatar84 ~ 27v ~ KYS ~ toinen
runttipulla ~ ? ~ ? ~ kolmas
ekaa odottamassa ~ 23 ~ ? ~ ensimmäinen
Piukke ~ 26v ~ PHKS ~ ensimmäinen
-Salla- ~ 24v ~ HYS ~ ensimmäinen
Nippe82 ~ ? ~ ? ~ ensimmäinen x2

8.8.
odottaja12 ~ 28v ~ ? ~ neljäs
miumau84 ~ ? ~ OYS ~ ensimmäinen

9.8.
Lutu87 ~ 24v ~ TYKS ~ ensimmäinen
mirkku76 ~ 35v ~ SATKS ~ kolmas

10.8.
Callisto ~ 32v ~ PS ~ ensimmäinen
Santtu81 ~ 30v ~ KOS ~ neljäs
Scarlett89 ~ 22v ~ ? ~ ensimmäinen
Mamulis ~ 32v ~ SEKS ~ toinen
Ninzi ~ 26v ~ KOKS ~ ensimmäinen

11.8.
elokuussa2012 ~ 32v ~ koks ~ ensimmäinen
Jenni* ~ 24v ~ KOKS ~ ensimmäinen
Mesikämmen ~ 21v ~ OYS ~ ensimmäinen

12.8.
Rakkauspakkaus83 ~ 28v ~ LS ~ toinen

13.8.
Maria *** ~ ? ~ ? ~ toinen


14.8.
Kinkula- ~ 22v ~ SatKS ~ toinen
ElinaMaria ~ 28v ~ PHKS ~ toinen
miau4fun ~ 40v ~ NKL ~ toinen

15.8.
Sinful89 ~ 22v ~ TYKS ~ toinen
Wiwi ~ 21v ~ ? ~ ?
Sanle ~ 27v ~ ? ~ kolmas

16.8.
pikkuvitonen_83 ~ 28v ~ VKS ~ viides

17.8.
Pikkunen<3 ~ 23v ~ PKSSK ~ ensimmäinen
Anile83 ~ ? ~ SeKS ~ toinen
Karhuntassu86 ~ ? ~ ? ~ ensimmäinen
luckygirl ~ 31v ~ NKL ~ ensimmäinen

18.8.
CornflakeGirl ~ 29v ~ SKS ~ toinen

20.8.
ruuth81 ~ ? ~ ? ~ kolmas
Luigi ~ 32v ~ HYS ~ kolmas

22.8
Jenny90 ~ 21v ~ HYS ~ toinen

23.8.
emmin ~ 29v ~ EKKS ~ kolmas
KapuH ~ 19v ~ JS ~ ensimmäinen
Kloko2012 ~ 15v ~ PHKS ~ ensimmäinen

24.8.
Aracia ~ 39 v ~ TaYS ~ toinen
Kilu87 ~ 24v ~ ? ~ ensimmäinen


25.8.
nöpsä ~ 25v ~ K-HKS ~ toinen
Saraella ~ 28v ~ KOS ~ ensimmäinen
Onnellinen-75 ~ 37v ~ NKL tai Kättäri ~ esikoinen


26.8.
Minuli ~ 30v ~ HYS ~ ensimmäinen
nereida ~ 23v ~ NKL ~ kolmas

27.8.
Jonsu123 ~ 27v ~ VKS ~ toinen

28.8.
Alviira ~ ? ~ ? ~ ?
Sissi_81 ~ 30v ~ K-PKS ~ ensimmäinen
HeviS ~ ~ ~ toinen

29.8.
Murmis ~ 25v ~ KOS ~ toinen
Shuri ~ 25v ~ OYS ~ toinen



1.9.
ReiMaRi77 ~ 34v ~ HYS ~ neljäs

3.9.
daisy06 ~ ? ~ K-SKS ~ kuudes


LASKETUT AJAT PUUTTUU VIELÄ!!!
äiskä-73 ~ 38v ~ PHKS ~ neljäs
Maijamehi ~ 30v ~ SatKs ~ kolmas
Eloveena83 ~ 28v ~ ? ~ toinen
carkey
Lisah ~ 23v ~ ? ~ toinen
Mariaana ~ 35v ~ ? ~ toinen
inieh ~ 24v ~ PHKS ~ ensimmäinen



SYNNYTYSSAIRAALAT

JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
IAS = Iisalmen aluesairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kymenlaakson Keskussairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKSSK = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
 
Viimeksi muokattu:
Noniin, jes:) Minäki kävin ostamassa raskausvitamiinit eilen, ja tänään käytiin hakemassa jos tuplarattaat kun niin halvalla löydettiin hyvät huutiksesta. (Gracon) Yhtään ajoissa ei siis olla :eek:

Esikoisen kummisedälle ja hänen vaimolleen kerrottiin tänään, mutta olisikin pitänyt vaan pysyä hiljaa, heillä on ollut yli vuosi yritystä ja meillä on jo toinen lapsi tulossa niin puhkesivat sitten kyyneliin, eikä kumminkaan onnesta..:/ Koitan jättää vauvahehkutuksen nyt aivan minimiin heidän kanssaan.

Jenny ja Papu 5+0
 
Huh.. plussasin äsken CB:n digitaalisella.. Ja raskauskiekon mukaan LA olisi 7.8:) Miten Jenny90 LA on muuten noin pitkällä, eihän sitä käytännössä pitäisi vielä tietää?

Onnea muillekin onnellisille ja tarrasukkia!
 
Heippa kaikille ja onnittelut tässä samalla! :)

Meille näyttäisi myös olevan tulossa toinen lapsi ensi elokuussa. Laskettu aika 7.8, joka voi kyllä vielä muuttua kierron epäsäännöllisyydestä johtuen.

Ensimmäinen lapsi on vasta 10kk vanha, joten pienellä ikäerolla on lapset tulossa, jos kaikki menee hyvin. Näin kyllä toivottiinkin ja onnellisia ollaan :)

Synnytyssairaala on KYS.

Kiva aloittaa keskustelut täällä ja seurata muita samassa tilanteessa olevia!
 
Pipsapippuri, se on yhen netissä tehdyn laskurin mukainen päivä. Mulla on ollu kuukautisten väli 6 viikkoa jo pitkään, ja se laski sen sen mukaan. Siksi näyttää niin paljon:) sehän korjataan sitte vasta ensimmäisessä ultrassa:p
 
Vaivaako muita armoton väsymys??Mua ainakin vaivaa jonka takia tekis mieli vaan nukkua kokoajan ja sit viluttaa vähän väliä.

Täällä ollaan nyt selvitty nuorimmaisen synttäreistä jotka oli tossa 18.11 ja seuraavat juhlat onkin sit jo tulevana sunnuntaina eli 4.12 jolloin meidän esikoinen täyttää 7v ja siitä sit taas jotain pari viikkoa niin on kakkosen synttärit tossa 28.12 ja siitä pari viikkoa niin kolmosen synttärit on 10.01 ja sitten nelosella on maaliskuun 25. päivä :D nyt jo vähän hirvittää miten sitä jaksaa herkutella noin monena päivänä kakkua,keksejä yms...vaaka varmaa hyppää uusille kymmenille tolla menolla :D

Nyt jo mietityttää jos tää raskaus loppuunasti kestää että minkä kokonen vauva sieltä mahtaa tulla tällä kertaa..meillä esikko oli syntyessään 3460g ja 48cm ja kesto oli 13h5min,toka oli 3580g ja 50cm ja kesto 4h,kolmas oli 3900g ja 50cm kesto 3h35min,neljäs 4800g ja 52cm ja kesto 50min ja viides 4160g ja 53cm ja kesto 45min:heart:

Koskas te aiotte sukulaisille kertoa raskaudesta??Mä en varmaa kerro lainkaan kun kyl ne sen sit joskus saa kuiteskin tietää :)
 
taaperotx5 Mua väsyttää, iltaisin siis jää askareet ihan kesken kun on pakko mennä nukkumaan. Oon aina ollu ahkera mutta nyt vaan ei jaksa. Muita oireita on herkistyneet (vääristyneet...:kieh:) maku- ja hajuaistimukset. Mies mm.on haissut mun mielestä vähän tupakalle ja toissapäiväinen kasvissosekeitto maistui siis sillille. Tissit ei ole kipeet, mahassa on juilinut mutta odottelin kuukautisia (koska olin tehnyt davidin testeillä negat vähän liian aikaisin ja luulin ettei tärpännyt...). Ja Jenny90 okra, samahan se missä LA kunhan ON :D Ensimmäinen lapsi, ihmeellistä...

Mielettömästi onnea kaikille muillekin ihanimmista joululahjoista ikinä! Melkoiset yllärit tulossa läheisille kun joulun tienoilla ajattelimme kertoa. Tarrasukkia pukilta vielä jokaiselle :heart:
 
Heips! Tulen kuokkimaan tänne ja toivon kovasti tähän ketjuun mukaan pääseväni. (Lasta kuitenkin yritetty yli 2 vuotta, joten aika epätodennäköiseltä vaikuttaa...) Onnea kaikille plussanneille!

Jenny90: Ajattelin vain, että jos tahdot laskettua aikaa mielessäsi tarkentaa, niin voit kokeilla vaikka vau.fi:n raskauslaskuria. Huomaat, että jos laitat siihen lasketuksi ajaksi 22.8.2012, niin se tarkoittaisi sitä, että hän saisi alkunsa tänään! Ja hedelmöityksen jälkeen menee ainakin 8-14 päivää ennen kuin raskaus näkyy positiivisena raskaustestinä, ja sinähän plussasit jo toissapäivänä, joten huoletta voit jo aikaistaa mielessäsi laskettua aikaasi ainakin tuon 10-16 päivää. Eli veikkaisin la:ksi n. 6.-12.8.
 
Nepo Se varhaisultra kai yleensä tehdään joskus 7-8 viikolla. Sillon sen ainakin pitäs varmasti näkyä, jos laskelmat ym. on kohillaan.

Tervetuloa uusille ja paljon onnea plussasta! :)

Pipsapippuri Etkö sinäkin ollut The Esikoisesta Haaveilevien pinossa?? Pyörähtänyt siellä ainakin..

taaperotx5 Ite en tunnusta, että väsyttäis yhtään sen enempää kuin normaalistikaan kun käyn töissä. Joudun yleensä heräämään 4.30, joten on kuitenkin pakko nukkua päikkärit tässä välissä, kunnes menen taas illalla töihin. Eilen kyllä oli vapaa päivä, mutta heräsin silti 5.00 kun oli jo kuuden jälkeen menoa. Koko päivän nuokuin ja olin kuin sumussa ja haukottelusta ei tahtonut tulla loppua. Ihmekö tuo muutenkaan kun piti anopin kanssa ootella sairaalassa hänen pääsyä verikokeisiin ja röntgeniin ja vielä lääkärinvastaanotolle, joku 4 tuntia! |O Mulle vois sitten päivittää synnäriksi OYS, joka se on luultavimmin.. Ja ikä oli 24, ensimmäinen lapsi.

).( Nyt on sitten neuvola varattu ja sain sen joulun jälkeen 28.12. Eikä siinä vielä kaikki. Mitä parhainta, samalla tehdään eka ultra ja katotaan että kaikki on kunnossa ja sydänmensyke pitäs jo näkyä, kun olen silloin n. rv8+4! Oli aivan ihana yllätys tuo, ettei tarvikaan mennä erikseen yksityiselle! Ja niin mukavan kuuloinen ja rento terkka että! :heart: Harmi vain kun ekalla käynnillä on sijainen : /
 
Viimeksi muokattu:
Minäkin ilmottaudun mukaan. LA on vähän epävarma. En osaa sanoa onko tää oikea pino, kun laskureissa näyttää ihan heinäkuun loppua tai elokuun ekoja päiviä. Mut sithän se tosiaan ultrassa tarkentuu. Tänään varailen sit neuvolaa. Niin ja toista odotetaan. Esikois poika täyttää tänään 8kk. Päälle kolmekymppisiä miehen kanssa ollaan.
Jännittää :heart:

Onnea kaikille plussanneille matkaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: tiinelli
Huomenta!

Kiitos pinon aloittamisesta taaperotx5!

Varhaisultraan en aio mennä kun meillä tk:ssa on oma ultraus rv 10 paikkeilla. Eikä tässä hötäkässä muutenkaan kerkeä, kun teen häävalmisteluja vauvan kanssa.. Mulla olis ollu perjantaina tytön 6kk neuvolan yhteydessä papa-näyte, mut käydäänpäs sen sijaan varaamassa aika ensikäynnille äitiysneuvolaan. ;)

Taaperotx5 kyseli raskauksista. Mulla eka 3600g/51cm, alkuun oksentelin kovasti mutta loppui 12 rv:lla. Muuten helppo raskaus. Synnytys käynnistyi itsestään mutta jouduttiin nopeuttamaan sitä kalvojen puhkaisulla ja epiduraalilla vauvan vuoksi (sydänääni laskuja) kesto joku 14h. Toinen 3400g/49cm, en juuri oksentanut mutta huono vointi kesti jonnekin 16 viikon paikkeille.. Olin 30-32 viikot sohvalevossa supistusten ja kohdunkaulan lyhentymisen takia. Synnytys helppo kesto 5h.

Kertomisesta muille: Kerroin heti testaamisen jälkeisenä päivänä äidilleni ja mies myös omalleen. Sekä yksi ystävä myös tietää. Kaikki ovat olleet kovin onnellisen oloisia uutisesta. Mutta varmaan nyt ei sitten muille vähään aikaan kerrota.

Oireita: aavistuksen välillä huonoa oloa, mutta ei nyt niin että mitään se haittaisi. Ja miehen hengitys on alkanut taas kummasti haisemaan epämiellyttävälle... Se on sitten jossain vaiheessa pusuttelutauko edessä - valitettavasti!:| Muuten mä niin rukoilen että olo pysyisi jotenkin siedettävänä tulevat viikot..

tietoihin muuten voi lisätä : 32v, MKS ja kolmas.

Ansukka 4+5
 
Minä olen kertonut nyt siis siskolleni ja yhdelle parhaalle ystävälle. Luultavasti myös omat vanhemmat saa tietää jo ennen joulua, kun mennään siellä käymään ja aina on ollut tapana tissutella, niin äiti varmasti arvaa heti kun kieltäydyn juomasta :D Mutta eipä tuo haittaa. Osaa varmasti pitää salaisuuden, kun siskolla meni ensimmäinen raskaus kesken, joten ymmärtää ettei raskaus varmuudella kestä loppuun asti..

-pansku- ja bubu 4+2
 
Huomenta!!!Vaikka yöllä nukkuikin ihan hyvin niin silti vaan väsyttää ja pitäs jaksaa alkaa leipomaan kakkuja yms herkkuja kun huomenna on tytön koulussa myyjäiset :)

Mä aattelin aikaa varata neuvolaan samalla kun meen tuon 5 ja 4 vuotiaan kanssa käymään neuvolassa 28. joulukuuta :)

Mutta päivittelen tietojanne pikkuhiljaa ja ne tiedot mitä tohon listaan haluaa niin vois laittaaNÄIN PUNASELLA että erotan ne täältä :)
 
Mukava kun meitä elokuisia alkaa olemaan enemmänkin.

Itse odotan että pääsisin varhaisultraan että näkisi että pikkuinen on oikeassa paikassa.

Oireita on ollut rintojen arkuus, pientä kuvotusta, kylmä/kuuma vaihtelut, alavatsan nippailuja.

Emme ole miehen kanssa vielä kertoneet kenellekkään raskaudesta, ajattelimme odottaa että varhaisultrassa näkee että kaikki on hyvin niin sitten uskaltaa kertoa.

Itsellä ikää 26v ja synnäriksi voi laittaa PHKS.

Tuntuu jotenkin uskomattomalta tämä plussa koska miehen kanssa yritetty jo reilu pari vuotta tuloksetta. ja nyt ensimmäinen plussa koko aikana.

Piukke ja Pikku-Kala 4+6
 
Onnea kovasti kaikille uusille plussanneille!! :heart:

Kiitti -pansku- Vähän hienoa ku sulla ultrataan neuvolakäynnin yhteydessä nii ei erikseen tarvi yksityiselle mennä! :)

Taaperox5 Mulla kans toi väsymys on jotain aivan järkyttävää päivisin. Johtuu varmaan osittain siitä että herään aina aamuyöllä vessaan enkä saa enää sen jälkeen unta. Tosi ärsyttävää.
Muita oireita on palelu hikoilu ja NÄLKÄ! ja tissit on kasvanu muutamassa päivässä varmaan kuppikoolla, mies on innoissaa. :D

Mulle tietoihin voi laittaa: 22v, KOKS, toinen
 
Heippa kaikille! Täällä olis taas yksi elokuinen lisää. Testi tuli tehtyä maanantaina ja la olisi sitten 6.8.12. Esikoinen on nyt 1v 1kk ikäinen ja pikkusisarus on kovasti odottu ja toivottu. Ollaan täällä vielä ihan päät pyörällä kun niin nopeasti tärppäsi, jo toisesta kierrosta. Ei oikein meinaa uskoa todeksi kun esikoista saatiin yrittää 1,5 vuotta.

Mulla ikää 27v ja synnytyssairaalana TYKS. Ja siis toinen tulossa. Oireita ei juurikaan ole. Pientä turvotuksen tunnetta alavatsalla ja menkkamaisia kipuja. Esikoisestaki olin aika oireeton, kunnes tuli toksemia ja synnytys käynnistettiin rv 36+2. Tuo vähän jo jännittäkin että mitenkähän nyt käy, jos niin pitkälle päästään. Ei olla kerrottu vielä kenellekään ja varmaan kerrotaanki vasta nt-ultran jälkeen, miehen 30v synttäreillä, jos vaan pysyy salassa niin kauan. =)

Noniin. Tulipa kirjoitettua ensimmäinen viesti ikinä millekään keskustelupalstalle. Lukenut olen kyllä aika paljon näitä juttuja. Onnea kovasti kaikille muillekin plussien johdosta ja pidetään peukkuja, että kaikki pikkuiset pysyvät matkassa mukana! =)
 
Pikkunen<3, joo siis kyllä olen nimenomaan sielä tehnyt sen, mutta on toinen lapsi tulossa, ja tähän asti meidän suvun kaikki lapset on tullu käynnistämällä 2 viikkoa yli LA:n, (minä tulin 3 viikkoa jälessä) niin viime raskaudessa vähän petyin kun ei tullutkaan LA:na joten päätin nyt lisätä 2 viikkoa siihen suoraan:D mutta siis joo, kyllähän se siitä sitten tarkentuu:p

Ikää oli 21, toinen lapsi ja synnäri on HYS :)

Onko muilla ollut erityisen kova jano? Eilen upposi n.7 litraa vettä. Odottelen kauhulla joudunko heti alkuun ostamaan uudet kengät turpoomisen takia:p Muuten ei nyt oo oikein tuntunu mitään, ja se onki pelottavinta, kun sitten epäilee onko ollenkaan raskaana. Mutta ei edellisessäkään raskaudessa mulla mitään oireita tullu alussa:)
 
Smurffiiina hienoa ekasta keskustelupalsta kommentista! :D Äkkiä tähän mukaan pääsee. Mäkin reilu vuosi sitten kirjoitin ekan viestin toukokuisiin ja taas täällä ollaan. Etenkin raskaudesta on mukavaa kirjoitella ja jakaa olotiloja ja tutustuttua porukkaan kaipaakin jo kuulumisten lukemista!
 

Yhteistyössä