~elokuun epelit 2012~

Minä kävin just hierojalla ja se sanoi et aika pitkään pystyy olla mahallaan ja sen jälkeen selällään/kyljellään/istuallaan mutta ei hierota alaselkää kauheesti ja varovasti muutenkin. Mutta voi siis käydä ihan pitkälle raskauteen :)
 
Tänään käytiin neuvolassa. Koitettii sydänääniä kuunnella mutta eihän sieltä mitään kuulunut.. vielä enemmmän huolestuttaa onko tuolla ketään hengissä vai ei. Ja Niin viikkoja onkin nyt neuvolan mukaan 9+2 ja laskettu aika aikaistu päivällä eli on siis 5.8.

Kohta pitäis varata ultraa parin viikon päähän niin saa tähän epätietoisuuteen varmuuden.

Kysyin terkkarilta noista alaselkäsäryistä mutta hän veikkasi että johtuu jostain muusta kuin raskaudesta..Pakko tilata kohta aika tavalliselle lääkärille näitten särkyjen takia. Kävely ja istuminen sattuu nii kovin.
 
sukulaisista: Meillä mieheni isä on aivan järkyttävä tapaus!!!Jos jaksaisi niin kertoisin kaikki möläytykset..Enää ei edes jaksa kuunnella niitä nasevia kommentteja ja neuvoja mitä hän jakelee. 1. Kun kuuli ekasta raskaudesta niin kysyi ensimmäisenä,että "nyt sitten varmasti laitatte koirat pois!" 2. Ei ollut kiva kuulla raskaudesta niin varhain,kun jotuu odottamaan niin kauan. 3.Teidän lapsi kyllä syö liikaa ja ihan väärää ruokaa, tyhjiä hiilareita (siis kun sai jauhelihakastiketta ja tummaa spagettia).Ja itse hän on ylipainoinen ja syö jatkuvasti. 4. Olimme ennen esikoisen syntymää ostamassa asuntoa ja hänen piti AINA päästä mukaan katsomaan,koska takaa lainaa jos tarvitsee ja kun oli löydetty sopiva ja menossa pankkiin niin hän soittaa ja peruu,ettei haluakkaan. Jaksaa moittia KOKOAJAN!Arvatkaa tekeekö mieli jättää kertomatta tästä raskaudesta! Niin ja 5.HÄNEN mielestään me ei saada "tehdä" lapsia enempää kuin 2, kun kerroin,että ainakin 3 olisi haaveissa.6. Uutta autoa ostaessamme meidän olisi pitänyt kysyä häneltä lupa ja hänen olisi pitänyt olla mukana ostohetkellä.MIKSI MUKA??Mieheni oli ennen tapaamistamme mammanpoika,eli teki kaiken niinkuin isi ja äiti haluaa,nykyään osaa päättää itse ja välillä appiukko suuttuukin,eikä soittele moneen päivään. Ja sitte appivanhempia molempia häiritsee,kun emme vie lasta heille hoitoon,vaikka nyt sitten kauppareissun ajaksi,ettei lapsi hermostu kaupassa,WHAAAAT?Kerran sanoin anopille,että mä en ole lasta tehnyt siksi,että toiset sais häntä hoitaa!!KIITOS TÄSTÄ AVAUTIMISESTA!:D Näin meillä.
 
Huh.. enpä oo kerenny täällä käydä taas hetkeen :ashamed: Ollu kiire muuttamisen ja kaiken muun häslingin kanssa. Mitenkäs teillä on menny? Mulla ihan järkkyjä känkkäränkkäkohtauksia vähä välii ja sit taas jo hetken kuluttua oon ku hangon keksi :LOL: Jospa sitä ny jaksais ja kerkeis täälläki roikkua vähä enemmän, niin pysyy kärryilläki pikkusen paremmin. Nyt aamukaffit nassuun kera HILJAISUUDEN!! "Harvinaista herkkua" =)
 
Jenny90 Anteeksi hölmöyteni, mutta mitä tuo uusi Tammikuun pino tarkoittaa? :)

JEE! Tänään eka neuvola :) Vähän jännittää mitä siellä tapahtuu..

Kauheeta lukea kun ihmisille ei maistu ruoka :D Mulle maistuu vähän turhankin hyvin.. Vähän enemmän kyllä suolainen kuin makea... Kävellä yritän päivittäin, jottei toi paino nousisi niin järkyttävästi, vaa'alle en ole uskaltanut mennä, ehkä sitten tänään neuvolassa?!

Ja hyvää uutta vuotta kaikille! :)
 
Kilu 87
Tässä esimerkki viikoista :) : kun olet 6+0 - 6+6 puhutaan seitsemännestä viikosta, vaikka viikkoja ei vielä täydet seitsemän ole :) Ja 7+0 - 7+6 on kahdeksas viikko jne.
Kiitos!! Mäkin olen ihan pihalla ollut, kun tosiaan laskurit sanoo että 7. viikko ja sitten kuitenkin eilen olin varhaisultrassa ja gyne laski, että 6+1. Ultrassa näkyi 10mm sikiöpussi, kaikki hyvin siis viikkoihin nähden ja muutenkin kaikki ok. :heart:

Ai niin ja tilaamani moikka masutyyppi-kalenteri tuli eilen, se on tosi kiva, nyt osaan sitten täyttää sitäkin paremmin, ku olin eka aivan pihalla noista viikoista :)
 
Moikka kaikille! :) Nyt ollaan kotona taas pitkästä aikaa, outoa ja masentavaa siks ku sataa vaan vettä :( Kotikaupungissa oli paljon lunta! Yöllä lähdettiin suomi-ruotsi pelin jälkeen puol 4 ajaan ja oltiin kaheksan aikaan perillä... Huh... Ja minä tietty ajoin koko matkan ku mies meni heti aamulla töihin... Sai kyllä oikeen sinnitellä että pysyi hereillä!

Miks ihmeessä joku tammikuun pino? Valaiskaa ystävät hyvät :D

Täällä naama ja varsinkin otsa kukkii hirveesti, inhottavaa. Mutta ainakin huomaa että hormonit on töissä :D Maanantaina eka neuvola jota odotan kovasti!

Minea ja maha-asukki 9+2 :heart:
 
Salla, minea, Jos me kirjoitellaan kokoajan tähän samaan pinoon, niin tekstiä tulee 9 kuukauden aikana varmaan 500 sivua, eikä sieltä oo kiva etsiä mitään, joten selvyyden vuoksi on kiva tehdä aina joka kuukausi uusi pino. Siirtykäähän tekin sinne jo, ettei tartte kahella palstalla käydä lukemassa:D

minuli hienoja ultrakuulumisia!

Jenny ja Papu 9+2
 
Ilmoittautuu mukaan. Laskettu aika olisi 5.8 neuvolan mukaan ja tämä varmistuu ensiviikolla ultrassa. Vauvaa yritetty jo usieta vuosia ja nyt sitten tärppäsi. Toivotaan vaan että kaikki menee hyvin..ikää minulle jo ehtinyt karttua 34v. Ja sairaala on K-SKS.
 
Ilmoittautuu mukaan. Laskettu aika olisi 5.8 neuvolan mukaan ja tämä varmistuu ensiviikolla ultrassa. Vauvaa yritetty jo useita vuosia ja nyt sitten tärppäsi. Toivotaan vaan että kaikki menee hyvin..ikää minulle jo ehtinyt karttua 34v. Ja sairaala on K-SKS.
Viikkoja nyt siis 10+0 ja kovasti odotan ultraa. Aluksi epäiltiin tuulimunaa ja toivo jo heitettiin miehen kanssa, mutta kun polilla sitten yllättäin löytyikin syke. Mutta vielä pelko on että meneekö kaikki hyvin...

Ja Santtu, olen todella pahoillani, itselläni oli edellinen tuulimuna ja tätä epäiltiin tuulimunaksi, eli tunteet ovat tuttuja. Paljon haleja ja jaksamista lähetän täältä <3
 
Minä, vanha ylläpitäjä, ilmoitan nyt vielä tähän kun on tullut uusia viestejä, että olemme siirtyneet uuteen pinoon, jota päivittää Jenny90, joten täällä ei ole enää aihetta kirjoitella! Kiitos ja nähdään Elokuun epelit 2012 *HELMIKUU* pinossa! :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä