Elokuun epelit 2015 *helmikuu*



Meitä on jo 75 odottajaa!!

Laskettu aika (LA)
nimimerkki/ikä/monesko lapsi/synnytyssairaala/sukupuoli (tyttöolo/poikaolo)

1.8.

Tootsie Roll/26/ensimmäinen/TAYS
Muumimammutti/36/viides/K-PKS
Jks14/28/toinen, miehelle esikoinen/TYKS/tyttöolo

2.8.
Sohvi/37/neljäs/KOS
insuliini/31/ensimmäinen/TAYS

3.8.
AlinaMW/35/neljäs/TYKS
Nasu-otus/27/neljäs/L-PKS tai OYKS

4.8.
Audrey/26/ensimmäinen/EKKS
mumin/33/neljäs/KOS
Anselmiinatar/38/toinen/PKKS
saraheinä/30/neljäs/OYS

5.8.
AnjaEm/kolmas
blueberry83/31/toinen/K-PKS
Zanasa/?/ensimmäinen/?

6.8.
Laapotti/19/ensimmäinen/K-SKS

7.8.
Si88/26v/neljäs/SEKS

8.8.
blue-bell/22/ensimmäinen/KOS/ei haluta tietää
mimi80/34/toinen/KYS
Annuliini/30/kolmas/JS

9.8.
Dark76/38/toinen /TYKS

10.8.
sarafi/28/neljäs/KOS
magie/32/kolmas/OYS
Millimama/33/toinen/KOS

11.8.
FantaViona/27/ensimmäinen/TAYS
summersun82/32/toinen/NKL
Isabella2015/34/kolmas/K-PKS
tryffeli89/25/toinen/?
Frostyone/27/ensimmäinen/HUS

12.8.
InkeriIisakki/27/kolmas/VKS
Mörkötys/31/toinen/?
Fasaani/28/viides/OYS
Ropsupopsu/33/viides/K-SKS
Limetti87/27/ensimmäinen/LKS

13.8.
Tavi85/29/toinen/EKKS
Minttumaari*/37/toinen/JS tai KOS

14.8.
Ruttu:)/34/kolmas/TAYS

15.8.
Undu/32/kolmas/?
Heidii / 24 / ensimmäinen / TAYS

16.8.
slottade/24/toinen/PS
Iltatähti2015/37/kolmas/KYS

17.8.
Täplämursu/25/ensimmäinen/OAS
Jenny90/24/kolmas/PS
Astrida/31/neljäs/TAYS

19.8.
Guess89/26/ensimmäinen/KOKS

20.8.
Apsuli/26/kolmas/?
Ei-no/ja/36/neljäs (1. yhteinen)/OYS
Piks/33/toinen/TAYS
silia/33/toinen/?
tyy84/30/ensimmäinen/OYS

21.8.
Heekukka/32/ensimmäinen/?
neponen15/30/3.lapsi, miehelle eka/SEKS
MyMMeli5/30/viides/TAYS

22.8.
henppa25/25/kolmas (miehelle esikoinen)/VKS

23.8.
maizzi/33/kolmas/?
maip/38/toinen/KOKS

24.8.
Pullero85/29/toinen/?
MrsAmp/30/toinen/TAYS
Vadelmia/28/kolmas/KYS
Huihai!/33/viides/OAS

25.8.
Ruusutar14/30/ensimmäinen/?
Tintsukka75/39/ensimmäinen (miehen 2.)/TAYS

26.8.
Lelii/31/kolmas/OYS
aukusti15/29/ensimmäinen/NKL

27.8.
Mussukka_93/21/neljäs lapsi /K-HKS
Paula_maria/25/toinen/K-SKS
Booy/25/toinen/PHKS
sannita/28/toinen/?

28.8.
eläinystävä/?/ensimmäinen/TAYS

30.8.
aikamoinenjuttu/27/toinen/TAYS
mama-maisu/33/kolmas/JS
Milz-97/17/toinen/TYKS

31.8.
opaali/?/?/?
nättitähti/?/neljäs/TAYS

12.9.
Joline/33/viides/KAKS

La ei tiedossa
jamma/29/ensimmäinen/?
Hansuli/27/kolmas/KOKS


Synnytyssairaaloista käytetyt lyhenteet:

JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
Kät, KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kotkan/Kymenlaakson sairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
Kät/H = Kätilöopisto, Haikaranpesä
LAS = Lahden aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LOAS= Loimaan aluesairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
VSAS = Vakka-Suomen aluesairaala
ÅCS = Ålands centralsjukhus

Edelliset keskustelut:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2427737-elokuun-epelit-2015-joulukuussa/
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2429560-uusi-elokuun-epelit-2015-joulu-tammikuu/

Päivityspyynnöt punaisella, kiitos!
(Ohje: Viestinkirjoitusruudussa "maalaa" ensin teksti, jota haluat muokata. Sitten painat B-painiketta (Bold). Sen jälkeen paina A-painiketta (Text color) ja pääset valitsemaan haluamasi värin. Valitse punainen.)
 
Viimeksi muokattu:
Perustin nyt uuden ketjun helmikuulle, vaikka keskustelu täällä onkin vähäistä. Kerhossa (salainen) on vilkkaampaa, samoin kuin Facebookin puolella.

Uusille tiedoksi:
Salaiseen ryhmään/kerhoon pääsette lähettämällä liittymispyynnön: Kaikki kerhot - Kaksplus- Kaksplus -> Elokuun Epelit 2015 -> Liity.

Myös FB-ryhmä on perustettu, sinne pääsee lähettämällä kaveripyynnön Jenny Pauliina Harkimalle FB:ssa. Jenny lisää teidät ensin kaveriksi ja sitten salaiseen ryhmään. Varmasti myös lähettämällä täällä yksityisviestin nimimerkille Jenny90 pääsette mukaan tuohon FB-ryhmään.
 
Moikka,

Tääällä on näköjään keskustelu täysin hiljentynyt, samoin kuin salaisessa ryhmässä. Varmaan kaikki liittyneet FB-ryhmään?

Jos nyt joku kuitenkin täällä vielä käy eikä ole FB-ryhmässä mukana, niin tiedoksi: FB-ryhmä suljetaan uusilta jäseniltä maanantaina 23.2.! Eli vielä vajaan viikon verran ehtii liittyä mukaan lähettämällä Facebookissa kaveripyynnön Jenny Pauliina Harkimalle, joka lisää teidät sitten ryhmään.

Millimama & Nuppu 15+1
 
Mutta minä laitoin mainitulle henkilölle kaveripyynnön jo aikaisemmin? Kun menin profiiliin uudelleen oli pyydä kaveriksi nappi edelleen käytettävissä, eli pyyntö oli varmaan hylätty? Tosi harmi juttu kun ei vastaavaa vertaistukea samassa vaiheessa olevilta oikein muualtakaan saa ja olen alusta asti tätä ketjua seurannut, vaikken pahoinvoinniltani ole jaksanutkaan tänne kirjoitella aikaisemmin.
 
No höh, harmi homma. En oo facessa itse joten en osaa sanoa. Kyseinen ihminen voi olla toki kiireinen tms., toivotaan että vielä pääset sinne :) koska sun laskettu aika on? Jos suht lähellä heinä/syyskuuta, voi myös jutskata julkisesti niissä ryhmissä, viikko sinne tai tänne ei paljoa merkkaa. Mulla 17.8., tosin en pahemmin kirjoittele missään, luen vaan.
 
Laitoin tänään jo neljännen pyynnön ja toisen viestin -ilmeisesti olen tehnyt jotain väärin? Ekaa kertaa haen kaksplussan fb ryhmään joten olen varmaan tehnyt jotain väärin tai jättänyt tekemättä. Siitä olisi kiva saada tieto -missä meni pieleen?
 
Canditia, vastasin yksityisviestiisi :)

Elokuisten FB-ryhmä on tosiaan suljettu uusilta jäseniltä, mutta ryhmässä käydään vielä keskustelua otetaanko mukaan ne pari, jotka ovat pyynnöt laittaneet pian ryhmän sulkemisen jälkeen.

Edellistä odottaessani en itse liittynyt FB-ryhmään hyvissä ajoin ja kun halusin liittyä, oli ryhmä suljettu. Perustimme muiden mattimyöhäisten kanssa toisen FB-ryhmän, ja siitä tuli tosi kiva, pieni ryhmä! :) Eli sekin on vaihtoehto. Tämä nykyinen elokuisten FB-ryhmä on jäsenmäärältään omaan makuuni liian suuri, joten jos joku on kiinnostunut ns. jämäryhmästä, voisin itsekin liittyä siihen mukaan ja jutella pienemmällä porukalla :)

Millimama & Nuppu 17+5
 
Guess89
Mäkäön en oo päässy mihkään ryhmään. Miks ne pitää sulkea? Keskenmenon pelon takia en oo halunnu liittyä aikasemmin, nyt kun pelko on hälventyny niin olisin halunnut liittyä mutta enää ei sitte huolita... itse voisin kans liittyä edes pienempään ryhmään, johonlon missämolisi samaan aikaan odottavia että vois vaihtaa kuulumisia.

Olen Guess89, kohta 26v, synnytän kotkassa, esikoinen tulossa, poika ollaan tilattu, rv 16+3 eli LA 19.08
 
Ryhmät suljetaan yleensä lähinnä siitä syystä, että siellä jaetaan omalla nimellä ja naamalla asioita, jotka halutaan pitää sen porukan tiedossa mikä siellä sillä hetkellä on, eikä niin että mukaan tulee koko ajan lisää väkeä. Muun muassa tällainen perustelu on tullut esiin. Lisäksi joissain ryhmissä halutaan rajata jäsenmäärää, lähinnä siksi että toisiin tutustuu paremmin ja ei olisi niin paljon ns. taustailijoita. Nämä on hormonihuuruisille mammoille tärkeitä juttuja :) Tuo elokuisten FB-ryhmä pidettiin auki siihen asti, että viimeisimmätkin ehtivät käydä ekassa ultrassa koska moni haluaa odotella siihen ultraan asti ennen kuin lähtee enemmän keskustelemaan.

Mutta tosiaan, jos tänne vielä kertyy porukkaa, jotka haluavat FB:ssa vertaistukea niin toinen ryhmä voidaan helposti perustaa.
 
"MammaMoo"
Mäkin oon tällanen mattimyöhäinen ja tosi mielelläni tulisin mukaan nimenomaan salaiseen fb-ryhmään :) ei oo tarvetta kaikkien tietää vielä(kään). Tänään siis 17+1 ja la 15.8. Toinen lapsi tulossa ??
 
No jopas on typerää, että ryhmä suljettu. Itse en myöskään heti alussa halunnut liittyä, ennen kuin raskaus hieman pidemmällä. Eipä täällä varmaan montaa liittyjää uuteen ryhmään olisi.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä