Elokuun Epelit 2015 *Joulukuussa*

Täällä myös plussattu ja rv 4+0 kunniaksi päätin hihkaista kun vuotoo ei näy ei kuulu! :heart:

Jos suljettuun ryhmään vielä mahtuu niin tulen mielelläni mukaan, kerron siellä sitten itsestäni lisää :)

hunajapuu: Mua on oudosti vaivannut ruokahaluttomuus? Syön kyllä mutta meinaa välillä unohtua ... toooodella outoa minulla :D
 
Mun kyllä tekis mieli syödä koko ajan. Oon jo valmiiksi lihava, niin voi kiesus miten iso oon tällä menolla elokuuhun mennessä..

"Vauva haluaa" on mun uus ärsyttävä tapa pyytää miestä tuomaan mulle herkkuja. Valitettavasti ei mee läpi.. Onneksi ollaan eri työpaikoilla, töissä vauva halus muutaman pullan :D
 
Mulla ei oo vielä ruokahalussa vaikuttanut olevan mitään muutoksia. Viime raskaudessa himoitsin melkein alusta asti normaalia enemmän kaikkea raikasta, lähinnä hedelmiä. Toivon samaa nyt, jos jotain mielihaluja tulee :)

Sarah77, toivotaan että olisi jotain harmitonta vuotoa kuitenkin!

Millimama & Nuppu 4+4 (5+1)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sarah77
Sarah77 toivotaan, että on jotain ihan harmitonta. Alkuraskaudessahan voi olla vuotoja ja se ei silti tarkoita, että mikään olisi vialla.

hunajapupu, myös täällä vaivaa jatkuva nälkä. Muuten ei ole ollut pahoinvointia, mutta jos nälkä yltyy liian kovaksi niin sitten alkaa etoa. Ihan perus kotiruoan lisäksi himoilen sitrushedelmiä ja kirsikkatomaatteja. :D

Mites tehdään tuon listan päivittämisen kanssa? Haluaako joku ottaa hommakseen ja päivitelläänkö nyt joulukuussa vaan tähän keskustelun perään uusi lista? Suljetussa ryhmässähän on oma listansa, mutta jos kaikki eivät siellä halua kirjoitella niin olisihan se kiva jos tälläkin puolella olisi omansa. Vai pistetäänkö uusi lista pystyyn vasta tammikuun ketjuun niin saadaan se näkyviin heti keskustelun ekaksi viestiksi?
 
Ei pysty vieläkään ymmärtämään :heart:

Ensi viikon tiistaina varhaisultraan, saadaan selvyys raskaudesta:)
Oireita ei ole meinaan täälläkään, ehkä pientä masun nipistystä ei muuta. Ollaan miehen kanssa niin ihmeissään tästä, tässä on viikko yritetty ymmärtää asiaa.

Joulu valmistelut on hyvin käynnissä, vaikka viikko onkin mennyt vähän oudoissa fiiliksissä. Eilen tuli väsättyä piparkakkutalo, joka joulunen perinne. Totta kai mietityttää kanssa jouluruuat, jos sitä oikeasti on raskaana joka olisi mahtavaa niin täytyy varoa joitain ruokia

Jaksamisia kaikille!

Alina 6+2
 
Tervehdys!
Tein tänään testin varmistaakseni etten ole raskaana ja yllätykseksi plussa piirtyi heti ikkunaan. Ekasta yrityksestä nappasi, joten olen ihan hämilläni.
Laitoin pyynnön tuonne suljettuun ryhmään:
Undu/32/15.8./kolmas
 
  • Tykkää
Reactions: Millimama
Mites tehdään tuon listan päivittämisen kanssa? Haluaako joku ottaa hommakseen ja päivitelläänkö nyt joulukuussa vaan tähän keskustelun perään uusi lista? Suljetussa ryhmässähän on oma listansa, mutta jos kaikki eivät siellä halua kirjoitella niin olisihan se kiva jos tälläkin puolella olisi omansa. Vai pistetäänkö uusi lista pystyyn vasta tammikuun ketjuun niin saadaan se näkyviin heti keskustelun ekaksi viestiksi?
Kannattaisko meidän perustaa uusi ketju jossa voisi olla vaikka useamman kuukauden keskustelut? Saatais lista etusivulle...
 
Musta on ainakin kivempi että joka kuukausi on erikseen, ei ole niin sekavaa ja paljon tekstiä ja kiva seurata oman kuun lähestymistä :)

Mutta tuolle listalle ihan sama, jos joku haluaa tehdä sitä tähänkin ketjuun niin voihan sitä tehdä, jos ei niin vasta sitten tammikuun ketjuun sitten.

Tervetuloa uusille :)

Vähän ällötystä on tullut muttei vielä ole tarvinnut oksentaa. Neuvolaankin on vielä soittamatta, tuntuu vaan vielä niin epätodelliselta :)

saraheinä 5+4
 
Uusille tervetuloa!

Mitäs jos tehtäisiin niin, että perustetaan uusi ketju nimeltä joulu-tammikuu? Joulukuussa kuitenkin tulee vähemmän tekstiä ja tammikuussa sitten vilkastuu. Näin saataisiin ajantasainen lista ketjun alkuun? Mä voin tehdä sen, jos ei muita innokkaita ole? :)
 
Viimeksi muokattu:
"Mumin"
Meillä on myös tulossa elokuun alussa vauva. Tämä on meidän neljäs lapsi ja synnytys on Helsingissä eli Kos. Ikää mulla on 33.

Onnea teille kaikkille muille myös! Tämä oli ihan paras joulu lahja mun mielestä!

Miten te muut voitte? Onko paljon pahoinvointia?
 

Yhteistyössä