Elokuun Epelit 2015 *Joulukuussa*

Jännän äärellä.. ?
Hoplaa,uskaltautunen mukaan junaan. Plussasin myös viikko sitten ja nyt viikkoja 5+1 ? en uskalla vielä olla kovin iloinen,koska km oli lokakuun alussa eli pari kuukautta sitten.. silloin viikkoja oli 4+ jotain eli siitä ollaan tässä raskaudessa menty voiton puolelle.. saa nähdä saadaanko meille nyt vihdoin 4 vuoden yrityksen ja yhden keskenmenon jälkeen nyytti elokuussa syliin.. Jännän äärellä mennään taas.. ultra viikon päästä,saa nähdä onko siellä kaikki Ok.. onko muilla keskenmenoja alla ja miten on onnistunut sen jälkeen/millaisia oireita ollut ?? Mulla mahaa nippaillu enempi ja vähempi välillä,siksi mietin liekkö kaikki niinkuin pitää..
 
Nyt taidan löytää ????

Minua ihmetyttää kun on nuo muut raskausoireet vähentyneet minimiin paitsi ruokahalu.... mitä on ihan järjettömästi. Ei kivaa eikä terveellistä tiedostan toki muttakun ei muka voi mitään. Onko siihen jotakin apua? Mutta enempi huolestuttaa kun ei mahaa enää niinpaljoa nippaile ja tämän päivän pystyin töissä istumaan ihan hyvin vaikka tähän mennessä on sattunut nivusiin.

Terv mimi80 ja 5+1
 
LiinuHöölisäsin sinut kerhoon.
Sarah77 laitan sinullekin kutsun suljettuun kerhoon, voit päättää sitten että haluatko olla mukana.
Tuntuu että suurin osa keskustelusta on siirtynyt tuonne suljettuun kerhoon.
Tottapuhuen, en ees muista että aikoiko joku päivittää tän keskustelun odottajien listaa. Päivitetty lista löytyy kerhosta.
Jännän äärellä..? jos rekisteröidyt ja laitat minulle nimimerkkisi niin saat kutsun tuonne suljettuun kerhoon ja juttelut ei sitten näy ulkopuolisille. :)
 
Viimeksi muokattu:
Toisaalta ois kiva tätäkin keskustelua pitää mukana, kun ainakin mun mielestäni tänne on helpompi löytää kuin suljettuun. :D

Vatsaa turvottelee jo, mutta melko maltillisesti onneksi vielä. Jännä nähdä, tuleeko masu nopeasti esille. Katselin jo äitiysvaatteita - jaa niin kuka menee asioiden edelle...:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: InkeriIisakki
Nita991
Moikka:)
Täällä myös plussaus tänään, mutta pelonsekaisin tuntein....
Edelliset kolme viikonloppua menneet pikkujouluissa ja harmikseni olen nauttinut alkoholia jokaisissa. :(
Kamala paniikki päällä?!! Edelliset menkat olivat n. kuukausi sitten ja tänään hain raskaustestin, kun jouduin aamun aikana
ravaamaan vessa tavallista useammin.
Ennestään minulla on 1,5 v tyttö. Ja normaalisti siis käytän alkoholia ehkä kerran kahdessa kuukaudessa.. Nyt sattui vain nuo pikkujoulut kaikki samaan.
 
Hei, haluaisin ilmoittautua mukaan :) testi tehty tänään, mutta epäilyksiä ollut raskaudesta jo reilun viikon verran. Mahaa nippailee, kuukautisia ei näkynyt, lievää etovaa oloa aina välillä ja myös väsymys alkaa oleen perusolotila.

Laitoin myös pyynnön tuonne suljettuun ryhmään.

Isabella2015 / 34 / kolmas /K-PKS
 
Minäkin vihdoin rohkaistun ilmoittautumaan mukaan, vaikka jo jonkin aikaa olenkin käynyt teidän viestejä lukemassa. :wave:

Ekan plussatestin tein perjantaina ja oikeastaan oli jo muutaman päivän ollut varma raskaudesta sitä ennen. Lauantaina kuitenkin heräsin aika runsaaseen vuotoon - niin en sitten uskaltanut luottaa että kyytiläinen pysyy mukana. Vuoto kuitenkin loppui muutamassa tunnissa ja tänään on digissä raskaana 2-3.

Mullakin raskausoireet siis alkoivat voimakkaasti jo ennen kuin kuukautiset olivat myöhässä ja laantuivat dpo 14 paikkeilla. Nyt on oikeastaan aika normaali olo, lukuunottamatta kohdunseudun vihlaisuja.

Mullekin voi laittaa kutsun sinne suljettuun ryhmään + mua kiinnostaisi liittyä jos joku perustaa salaisen faceryhmän.

Synnäriä en ole vielä päättänyt. Pääkaupunkiseudulta ollaan ja tässähän on useampi vaihtoehto josta valita.

Laskettu aika on ovulaation mukaan 13.8. ja näin se aion neuvolan kirjoihinkin ilmoittaa. Esikoisen kanssa LA meni kuukautisten mukaan laskettuna viikolla pieleen, eikä sitä myöhemmin korjattu.

Miun rivi olis Minttumaari* / 37 / toinen / ? jos joku näitä vielä jonnekin kokoaa?
 
Nita, en olisi sinuna huolissani tuosta alkoholista, alkiollahan on alkuun ruskuaispussi ennen kuin istukka kehittyy niin ei pitäisi olla mitään hätää niin varhaisilla viikoilla. :)

Mulla on ihan hirveä akne päällä, ottaa pienoisesti päähän. Hormonit! x( Kiva näyttää ihan teiniltä taas.
 
  • Tykkää
Reactions: Sarah77
FantaFiona, mua vaivasi koko ensimmäisen raskauden ajan raskauasajan akne. Juttelin asiasta neuvolalääkärin kanssa vasta sillä toisella käynnillä joka oli joskus viikolla 22+ muistaakseni. Ylläriksi suunnilleen mitään apteekin aknevoiteita ei saanut käyttää raskauden aikana. Basiron on kuitenkin ok ja mulla se ainakin toimi hyvin. Se kuitenkin jostain syystä vie kankaista värit, eli jos sitä alat käyttää kannattaa vaihtaa pyyhkeet ja tyynyliinat valkoisiksi. Toivottavasti sulla ei tosiaan jatku koko raskautta niin kuin mulla.

Just tuosta aknesta ja hiukan muistakin hormonaalisista eroista aloin epäillä että tämä nykyinen tulokas olisikin tyttö. Nyt mulla ei nimittäin ole noita finnejä ja olot on muutenkin tosi paljon erilaiset kuin ekassa raskaudessa. Onkos muilla kokemusta vastaavasta? Tai tyttö / poika - oloja?
 
Minttumaari, mulle tuli heti ekana mieleen että oliskos sulla ollut kaks kyytiläistä ihan aluksi joista toinen päätti sit jättäytyä matkasta ja siitä vuoto? Mulla on ainakin yks ystävä jolla oli silleen. Niin ja onnea! :)

Mulla itellä on ehkä poikaolo koska finnejä ei oo tullut niinkuin tytön raskaudessa normaalia enempää ja muutenkin enemmän samanlainen olo kuin poikia odottaessa.

Mua vähän huolestuttaa kun on paljon sellaisia kiristystuntemuksia vatsassa, siis vähän niinku kivuttomia harjoitussupistuksia. Jännittää että pysyykö tää kyydissä vai ei. Helpottavat kyllä kun vaihtaa vähän asentoa mutta tuntuu ettei mikään saa puristaa vattaa yhtään tai alkaa heti ahistaa. Toivon että on vaan harmitonta ja kohdun kasvamiseen liittyvää. Ainakin niitä tavis repäisykipujakin on ollut esim. kun aivastaa tai tekee jonkun äkkiliikkeen.
 
  • Tykkää
Reactions: Minttumaari*
FantaFiona, mua vaivasi koko ensimmäisen raskauden ajan raskauasajan akne. Juttelin asiasta neuvolalääkärin kanssa vasta sillä toisella käynnillä joka oli joskus viikolla 22+ muistaakseni. Ylläriksi suunnilleen mitään apteekin aknevoiteita ei saanut käyttää raskauden aikana. Basiron on kuitenkin ok ja mulla se ainakin toimi hyvin. Se kuitenkin jostain syystä vie kankaista värit, eli jos sitä alat käyttää kannattaa vaihtaa pyyhkeet ja tyynyliinat valkoisiksi.
Mä oon luontaisesti akneihoon taipuvainen ja mulla ei ole koskaan auttaneet ei antibiootit eikä mitkään kreemit. Vahvahormoniset pillerit sen sijaan saivat ihon oikein nätiksi, mutta nyt pillereiden jättämisen jälkeen eli tässä about 8 kk ajan iho on mennyt joka kuukausi kauheampaan suuntaan. Elän siis toivossa, että raskaushormonit veis mun finnini, kerta ne e-pilleritkin tepsivät. :)

Tänään muuten pikkupapu 5+0 hurraa! :)
 
Viimeksi muokattu:
Muillakin on näköjään näppyläongelmaa, niin myös täällä. Teininä en koskaan kärsinyt oikeastaan ollenkaan finneistä, vaan nää on ollut tällainen "ihana" aikuisiän vaiva. Naama on sentään pysynyt ihan inhimillisen näköisenä, mutta selkä on räjähtänyt ihan kunnolla. Mieskin ihmetteli asiaa tässä yksi ilta kun käytiin saunassa.

Fasaani, täällä on samanlaisia mahatuntemuksia ja huolestuttaa kyllä kovasti. Kuulostelen kyllä tällä hetkellä muutenkin kroppaani jatkuvasti ja normaalia enemmän. Voi kun osaisi vaan rentoutua ja nauttia siitä, että raskaana ollaan kunnes toisin todistetaan.

6+0 *poks*
 
Mullakin vuotoa eilisestä, kuukautisoloista,mutta ei niin runsasta koko ajan. silti näytti vielä plussaa heikohkosti clearplus testillä aamulla.
Tiedä nyt sitten ollako vai eikö olla raskaana...mutta en ota paineita.
Katsellaan...:|
 
Sarah77 voi ei. toivotaan että vuoto lakkaa ja kaikki ois kuitenkin hyvin.
:hug:
Minä oon ollu kans tolla ollako vaiko ei raskaana, mutta tänään sitten kävin halaamassa pönttöä ja nytkin on sellanenkin pahoinvointi. Ja toisen pään kautta himoitsen pirtelöä.

InkeriIisakki ja papy Rv 5+0 *poks*
 
Hei, eksyin tänne jotain ihme kautta, ja piti ihan rekisteröityä tätä ketjua varten koko kaksplussaan..

Oon tehnyt pari heikkoa positiivista testiä. Yritän malttaa viikonloppuun ennenkuin teen niitä lisää.. ei yhtään raskaana oleva olo (en tosin tiedä mitä pitäis odottaa), tosin väsyttää jopa vielä enemmän kuin normaalisti ja mahaa nippailee (ihan ku menkat olis alkamassa..)

Eli:
la 17.8.
Täplämursu/25/ensimmäinen/OAS

Ja kyllä kiitos kutsu siihen salaiseen kerhoon!
 

Yhteistyössä