*Elokuun nassukat huhtikuussa*

Huikkikselle jaksamisia makoiluun, toivottavasti supistusket helpottaisi. :hug:

Samoin toivotaan että Miuskin supistukset loppuisi.

Ja Kirppiinallakin oli niden kanssa ongelmia.
On se niin tylsää jos joutuu nyt jo kaiken touhuilun unohtamaan.

Siobhan ja mammy kiva kuulla etten ole yksin näiden ajatusten kanssa. Kun en tosiaankaan tiedä miksi sitä leikkausta niin kammoksun.

Ihana maha hemarilla ja Miikulaisella! =)

Mulle kommentoidaan taas koko ajan siitä kuinka pieni mun maha on muiden mielestä viikkoihin nähden. Sf-mitta oli 23cm eli keskikäyrällä. Mikäköhän on sitten sopivan kokoinen?!?

Hauskaa vappua! :wave:

Päksäkkä 27+1:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Hyvää vappua kaikille!

Meidän vappu menee suunnitelmista poiketen kotona, kun esikoisella nousi eilen ekaa kertaa elämänsä aikana kuume ja heti oli 39,5 astetta. Tänään aamulämpö oli 38,2. Annoin lääkettä, ja nyt kun mittasin puoli tuntia sitten niin oli 39,3 :( Enkä voi antaa lääkettä kun vasta illalla seuraavan kerran. Toivon et päikkärit laskis tota kuumetta. Jos ei laske niin en tiiä mitä mä teen kun en voi lääkettä antaa. Ihan horkassa nousi kuume tossa kun syötiin (tai siis hän ei kyllä syöny ku ihan millin). Voi ressua. Iho on ihan harmaa ja muutenkin tosi pahan näkönen. Sääliksi käy pientä.

Ai niin ja Miikkulainen, mullakin oli tosi siro maha esikosta, tää on ihan mammutti verrattuna siihen :D Söpöt masut sulla ja Miuskilla :heart:

Tosiaan, tää kuukausi onkin kohta loppu! Nopeesti menee aika...

hemari ja helmiäinen 27+1
 
Raitis joo, pronaxenia. Saatiin se lääkäristä kun tytsy oli vuoden ikänen, ja nyt siis 1,5 ja mietin et onkohan tossa annostuksessa jotain vikaa kun koko päivänä kuume ei laskenu alle 39,2:n :( Mut hei hyvä tietää et voin sen lisäks antaa paraetamolia! Sitä mietinkin et voiko niitä yhdistää, mut en uskaltanu. Ja toi harmaa iho on kyllä tosi ikävän näkönen. Näyttää siis siltä ku olis verenkierrossa häikkää ja et tyttö olis kylmä mut sit kun ihoa kokeilee niin on ihan kuuma. En oikeen tajua mikä tauti näin yhtäkkiä tuli. Aivan vetämätön oli tänään. Ja tärisee koko ajan eikä oikeen syöny mitään koko päivänä. Ja se mikä on hassua, on et ei oo kertaakaan pissannu tänään pottaan, mut sit vaipat on koko ajan vuotanu oikeen reippaasti. Mistähän sekin johtuu...ressukka. Tosi säälittävä näky on.
 
Miten hemarin pikkuinen voi? Olen huolissani!!

Hiton viesti, kun lähti ennen aikojaan :vampire:

Niin siis piti jatkaa, että onko saanut nestettä tarpeeksi? Pissan määrä kuulostaa hyvältä, mutta ihon väri ei :( Onko silmät ok eikä kuopalla?
 
Viimeksi muokattu:
Raitis kyllä mä sit ihan oikeen määrän oon antanu. 2ml 2 kertaa vuorokaudessa. Tuo tytsy painaa sen 10kg, vähän alle. Täytyy huomenna antaa sit paracetamolia lisäksi.

Miuski mäkään en oo huolissani nesteensaannista, kun pitkin päivää saan vaihtaa housuja ku ei mikään vaippa pidä (pitkään aikaan ei oo tarvinnu vaippojen vuotoa pelätä, eli aika hassua et nyt koko ajan vuotaa) En oo pistäny merkille et olis silmät kuopalla, mut ne on koko ajan puoliks kiinni. Tuo ihon väri on kyllä rankka. Kun näyttää et olis ihan kylmä mut ei tosiaankaan ole. Välillä tytsy myös puhelee ihan mitä sattuu, sanat menee sekasin jne. Mistään ei kyllä valita. Uskomaton tyttö kun ei ikinä itke vaikka kuinka kipeä olis. Mua kyllä vähän itkettää kun tollasta raatoa katselee.
 
Mulle tulee tuosta ihon harmaudesta mieleen,että hapettuuko kunnolla..mut jos ei ole flunssaa tms niin ei kai siinä pitäis olla ongelmaa?tosin mie varmasti soittaisin päivystykseen ja kysyisin..yöksi antaisin ainakin sitä panadolia ja pronaxenia..pelkään niin paljon kuumekouristuksia kun pikkuveljellä niitä oli pienenä=/
niin ja kukas se huomenna alkaa päivittämään?:) ite en ole ainakaan ensimmäisenä tarjoutumassa =)

mammy&piippa-piippana-piiperoinen rv 24+3
 

Yhteistyössä