Elokuussa 2010 synnyttävät

  • Viestiketjun aloittaja Sartsa83
  • Ensimmäinen viesti
Täällä mietitään kans Sartsan tilannetta ja kovasti odotellaan vauvauutista :heart:

Omaa. Tytöllä on nyt ollut maanantaista lähtien se sokeritippa pois ja lääkitystä on nyt vähennetty siihen annokseen millä sit kotiutuu ja piti tänään kotiutua, mut eilen tuli pari matalaa sokeriarvoa ja lääkäri haluaa vielä huomiseen seurailla, et jospa sit vihdoin huomenna saisin oman rakkaan lapseni kotiin :heart:

Patience ja Ella 17pvää :heart:
 
No ompas täällä hiljasta meininkiä, onkohan kaikki jo synnyttämässä? ;)

Rinsessapa hyvä, ettet vielä lähteny synnyttämään, etten sitte oo ainut kellä ei oo vielä vauvaa :D :D Mut kohtahan säkin lähet, ja jään tänne ihan yksin! :'( :D :D

Patience Toivottavasti saisitte tytön nyt jo vihdoin kotiin! Ei oo reilua, että joudutte olla non kauan erossa toisista :( Kuitenkin ihan eriasia käydä sairaalassa vauvaa kattomassa kun että se olis kotona! Täällä siis todellakin kaikki peukalot pystyssä teidän neidin kotiin saamisen puolesta! :heart:

Sartsasta en oo kuullu nyt pitkään aikaa mitään. Eilen vähän ennen viittä viimisen viestin on sieltä laittanu, että vielä ei ollu salissa, mut supistukset alko ilman lääkettä vielä kovempina ku silloin torstaina. Ja päivystävää lääkäriä he tolloin oottelivat tilannetta kattomaan.
Aamulla laitoin viestiä, että onko vauva jo maailmassa, vielä ei oo ainakaan vastannu, voi olla että siellä tilanne päällä tai sitten siellä ollaan niin lumoutuneita pienestä, ettei muu pyöri enää mielessä :heart: :heart:

Minni ja Mini 38+6 :heart:
 
Älä sinä Minni huoli, kyllä mä kärvistelen täällä vielä varmaan vielä reippasti ens kuun puolellakin. Ei oo merkkejäkään, että tulis pian. Ja mulla on tosiaan se kampaajakin ens ke, että ei se ainkaan ennen sitä tuu =)

Noi neuvolakäynnit tuntuu kyllä niin turhilta jotenkin tässä vaiheessa, varsinkin, kun joka kerta kaikki arvot on ollut ihan normaalit. Näin perjantaina sen uuden terkkarin ja vaikutti ihan mukavalle. Nyt oli jo muutto uusiin tiloihinkin tapahtunut ja olihan siellä hienoa, kun kaikki oli ihan uutta. Tietokoneet ei vaan vielä toimineet. Kaikki oli siis hyvin, mitä nyt painoa oli taas tullut viikossa IHAN LIIKAA!!!!! Alkaa pian masentaa.

Nyt alko alavatsaa jomottaa siihen malliin, että taitaa olla jotain supistelua, taidan käydä pötkölleen.

Elkku 39+0 jihuu!!!
 
Pähkinä on siis syntynyt tänään klo. 9.33. Pituutta 52,5cm ja painoa tasan 4kg!

Aivan mielettömän ihanaa!!!!! :) :) Mua ihan itkettää täällä kun Sartsa laittoi kuvankin! Toinen on niiiiiin suloinen, ettei tosikaan! :heart:
 
Eli Tänään päästiin pojan kanssa kotiutumaan :) Bilirubiini oli vähän korkea joten jouduttiin olemaan sen 3 päivää. Tiistain yöllä noin klo 11 lapsivedet menivät josta ilmoitinkin jo aikaisemmin. sairaalaan soitin heti sen jälkeen ja sitten supistuksia odottelemaan. noin 2.hen aikaan yöllä supistukset alko, melko kivuliaita. 4 aikaan soitin kättärille ja sanoivat että siellä on täyttä joten päätin odottaa hieman ja seuraavaksi 7 aikaan soitin ja synnytyshuone juuri oli vapautumassa, sanoivat minulle että elä pidä mitän kiirettä joten odotin kello 9.00 ja sitten oli semmonen mieli että nyt pakko päästä sairaalaan. Oltiin sairaalassa noin vähän yli 10. Poika synty klo. 12:04 :heart: :heart: Paino: 3160 g ja pituus 49 cm <3
On niin ihana tunne kun on nyt se pieni käärö tässä isossa maailmassa <3

Paaaljon onnea Sartsalle myös !!! <3 Ihanaa että nyt vihdoin pähkis on tullut ulos :)

Lumi ja pikkuinen 3 päivää <3
 
Jei,jei,jei! Täällä bongattiin limatulppaa!!!! Vaikka siis ei se mitään välttämättä merkkaakkaan, mut silti on tosi ilonen olo, että edes jotakin! :) :) :) Ja harkkarisuppareitakin on tänään tullu aika paljo, mut ne ei todellakaan oo vähääkään kipeitä, ja just sellasia että huomaa. Mut voi vitsi, että oon onnellinen tosta pienestä limaklöntistä :D :D

Elkku toi kampaaja on kyllä tosi hyvä mittari tossa :D Ja sanos muuta! Alkaa oikeesti kyllästyttää toi neuvolassa ravaaminen niin totaalisesti! Eriasia, jos ne siellä vaikka kattois ton alakerran tilanteen, mutta kun kaikki on kunnossa aina, ja mikä siis on vaan hyvä että on, mutta silti.. Pläääh. Kiva, että uus täti oli kiva, ja että uus paikka oli kiva :) Varmasti tosi hienoa ihan uusissa tiloissa käydä! :)
Paljon,paljon onnea poksumisesta! :heart: Ollaan sitten täällä kaksistaa, kun kaikki muut on synnyttäneet, jookos? :D :D

lelluriina eikös sulle tää oo toinen lapsi? Vai vielä enemmäs? (voiko noin ees san oa? :D ) Pointtina tässä oli kuitenki se, että eiks uudelleen synnyttäjillä yleensä tuu ainakin ajallaan? Tai ettei kovasti ainakaan yli? :) En siis tiiä mistä ton oon kuullu, mutta jostakin kuitenkin :D

Rinsessapa mulla on sellanen fiilis, että sulla ei mee kauaa! Oon kuullu että tollanen ällö-olo saattais enteillä jotakin ;)

Lumiponi onnea ihan mielettömän paljon!! :hug: :heart: :heart: :heart: Varmasti tosi kiva olla kotona, totutella siihen arkeen ja elämään pojun kanssa :) Aika kivasti näyttäis sun synnytyksen menneen :) Ette kauaa ainakaan sairaalassa joutuneet oleen :) Pääsittekö sit suoraan saliin kun tulitte? Ja paljonko olit auki tossa vaiheessa?
Sori kun utelen, mutta oon aika kiinnostunu kaikesta mikä liittyy synnytykseen :ashamed: ;) Mä oon jotenkin niin varma itestäni, etten ikinä pystyis kärvistelemään noin pitkään kotona! Vaikka sehän on vaan hyvä mitä kauemmin pystyy olemaan, mut jotenkin mietinkin.. hui! :D Vähänkö sattuis ilman mitään kivunlievitystä! ..Jooo myönnän, mulla on aika matalalla kipukynnys! :D
 
Lumiponi oikein paljon onnea pikkumiehestä :hug: :heart:

Minni onnittelut sullekin limatulpan bongaamisesta, jospas se sullekin enteilis lähtöä tässä lähiaikoina :hug:

Ihanaa, kun rupeaa vauvoja putkahtelemaan :heart:
 
Juu minni kyl täälä jo kolmatta odotetaan :) ..muttakun ovat olleet yli nelikiloisia niin ei anneta senkään takia mennä ainakaan yli....
nythän mulla viikkoja 38+2, eli sais jo tulla, edellinen käynnistettiin 39+4, niin josko tämä sit käynnistettäisiin/syntyis 38+4, eli sinä pvänä kun mulla on se painoarvio ;) ...kun esikoinen syntynyt ite ajallaan 40+4, niin eikös se loogisesti sit aina viikolla vähenisi, jos noita kahta aiempaa on uskominen :p
 
onnea lumiponi :flower: :flower: :heart:
minnille onnet tulpasta! :D Mulla sitö irtos viime viikolla, joten ei mulla ainaa merkanu mitää lähenevää synntystä, ku viel täällä roikun :D :ashamed:

vauvis ja poju 39+6 ja huomena iso POKS! :heart:
 
Kiitoksia kaikille! :)
Minni Saattaa olla että tuo olo merkitsee sitä että synnytys on lähellä! :D Niin Kun tultiin sairaalaan päästiin ensin seurantahuoneeseen missä katottiin vauvan sydänäänet ja supistukset, ja miten vauva niihin reakoi. Kohdunsuu katottiin siellä myös ja olipa tuon 5 cm auki jo :) Miehelle näytettiin mistä saa kaurapussin ja missä lämmitetään niitä. Vaihdettiin mulle sairaala vaatteet päälle ja sit lähettiin synnytyssaliin.
Synnytys ei ollu niinkään kivulias kuin tämä kohdunsuun aukeaminen. loput 5 cm oli niin tuskaa. Mutta amme ja ilokaasu auttoi ja sana möreällä äänellä Uuuuuu. Sit siinä tulikin se olo et pakko päästä ponnistaa. :) Niin ihana tunne kun poika tuli ulos!! Sanoisin että tekisin sen uudestaan! :))))) On niin ihana tunne saada se pikkuinen siihen omalle rinnalle. Itekkään en ollut aatellut että ilman kipulääkkeitä synnyttäisin mutta pakko sanoa että hyvältä tuntuu :D Luomupoika sieltä sitten tuli :D:D :heart: Täytyy sanoa että ota kaikki irti synnytyksestä! Se on ihanaa kun mies on siinä vierellä rauhoittelemassa ja paasaamassa sua! Tän tilanteen tulee muistaa aina <3 :) Onnea poksumisesta! Kohta on se aika sullakin!

Lumi ja poika 4 päivää <3
 
Elikkäs ollaan vihdoin ja viimein saatu tänään Ella-neiti kotiin :heart: ihan mieletön fiilis päällä ja koko päivä mennyt hujauksessa =) Isovanhempia kävi tänään meillä ja kavereita. Käytiin myös tossa aikasemmin ensimmäisellä pienellä vaunulenkillä ja äsken kylvyssä =) Kyllä tää vauva-arki on sitten ihanaa ja on tätä odotettukin :heart:

Patience ja Ella 18pvää :heart:
 

Yhteistyössä