<<<ELOMASSUT 2008>>>part.3

Kaikki tietää kans meillä, niin kaverit, vanhemmat kuin töissäkin. Ei sitä voi olla hiljaa kun joku yrittää vinoilla vitsikkäästi "että koskas se seuraava on tulossa", vaan täytyy siihen ihan pakosta vastata että elokuussa =) Ihanaa seurata niiden ilmeitä, kun suu valahtaa auki ja silmät meinaa tippua päästä :LOL: :LOL: :LOL: Nautinnollista kun vitsit osuukin omaan nilkkaan :LOL: :LOL: :LOL:

Pepppi ja papu 9+4
 
Me ollaan jo suurimmalle osalle kerrottu, tai siis paremminkin tuo isäntä..Tuntuu olevan niin täpinöissään :heart: Itse ehkä olisin odotellut edes sinne ultraan joka on 21.1 ennen kun ihan kaikille hehkutan..No, mitä sitä onnea salaamaan niinkuin joku kirjoitteli :D
Eilisestä valilistasta ihan unohtui tuo unettomuus. Uni tulee melko heti kun sänkyyn pääsee, mutta lopahtaa parin tunin päästä :/ Siinä sitten pyörin suurimman osan yöstä vähän ehkä torkahtelen ja taistelen pissahätää vastaan kun en jaksais nousta vessaan |O Kunnolla nukahdan vasta joskus pitkälti aamuyöstä :kieh: Todella ärsyttävää! Oon miettinyt että kuinka kauan sitä uskalttaa mahallaan nukkua..? Hölmöä, mutta kaikkea alkaa miettimään..Pampulahan on vasta joku vajaa 10 cm.. :whistle: Maha kun on pallahtanut jostain yhtäkkiä esiin..ihanaa =) En vaan enää voi kauaa töissä salata ellen kulje teltta aina päällä.
Jouskarisitähän varten tämä palsta on että tänne voi tilittää kaikkia tunteita B) Eihän nuo ukot kaikkea jaksa..ainaskaan mun ukko.
Tervetuloa uudet ja salamanteri takaisin!
 
Meilläki tietää jo aika moni raskaudesta... eli molempien vanhemmat ja sisarukset ja lähimmät ystävät... =)
Mä kirjotin esikoisen odotuksesta päiväkirjaa, tai oikeestaan paremminki oireita mitä millonki on ollu (ja niin kirjotan tästäki) no, kuitenki... esikoisesta oksensin ekan kerran 8+1, jonka verran olis huomenna viikkoja... :eek: No en usko et tällä kertaa oksennan, ku ei mulla oo nyt ollu läheskään yhtä paha olo ku sillon... toivottavasti ei tarvi oksentaa koko raskauden aikana!! Nyt on pahoinvointi ollu aaltomaista...
 
neitiperho
Mä kans sitten eilen siskolleni tiedotin asiaa. Sen enempää en muille aiokaan vielä kertoa. Ehkä sitten viikon päästä kun ensimmäinen neuvola takanapäin. Isäntä on muuten yli-innoissaan, mutta puhumisen suhteen toppuuttelee. Tekis siis kertoa ja huutaa asiasta kaikille, mutta sitten mitäs jos jotakin tuleekin niin ei sittenkään kovin hauskaa. Nyt siis tosiaan vasta 9+4 tänään.

Tuli sitten piiitkästä aikaa tänään tyhjennettyä mahaakin hampaiden pesun yhteydessä, en muuten suosittele kenellekään. Onneks huono olo meni heti sillä myös ohi. En TODELLAKAAN kaipaa sitä pahaa oloa takaisin :x

Maha alkaa vissii vähän jo näkymäänkin kun tuntuu ettei sitä mitenkään saa sisään enää vedettyä ja silti pieni kumpu on. Rinnat ei pahemmin ole kasvaneet (onneksi), mutta perhanan kipeet on. Siis todellakaan en kaipaa suurennusta C-kuppiin, tuntuu et niissäkin jo toisinaan liikaa. Mies vaan nauraa, et saa kasvaa ihan rauhassa :kieh:

HooÄs Mites käviskö lenkki/kahvittelu (tai teen merkeissä ennemmin nykyään) vaikka joku kerta???
 
Kiva viikonloppu takana täällä, olen taas saanut nukkua vähän enemmän kun mies ollut kotona. Olokin on jo parempi, vatsa vaan edelleen on kipeä.

Tänään oltiin kaverin luona kylässä ja hän kyseli multa, että olenko suunnitellut pian uutta äitiyslomaa vai oleko menossa töihin =) Sanoin sitten vaan että ajattelin olla vielä jonkin aikaa kotona.

Meidän tulevasta vauvasta ei vielä tiedä muut kun mun isosisko ja yksi kaveripariskunta, joka myös odottaa pikkukakkosta. Ultraan ajattelin ottaa mukaan yhden kaverini, jos hän pääsee, joten hänelle sitten täytyy kertoa:) Muut saa kuulla sitten joskus...appivanhemmille ei huvita vielä kertoa, he varmaan kauhistuu kun olivat ekastakin että "voi kamala". Sitten kun hän syntyi, niin olivat kyllä ihan myytyjä molemmat. Kai ne odotti että me mentäisiin ensin naimisiin tai jotain...

Fosfori... mulla kanssa uni hyvin katkonaista, mutta se johtuu kyllä siitäkin kun lapsi nykyään aika paljon heräilee, hänellä on eroahdistusta nyt. Haluaa että äiti menee halimaan, isi ei käy. Sitten kun huomaa että äiti on vielä olemassa niin nukahtaa taas =) :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja LinttaIita:
Muuten hengästyttääkö teitä?! Minua hengästyttää ja tutuu että pitää puuskuttaa ja huohottaa välillä. Tosiaanki ku eilen olis pitäny ristiäisissä laulaa niin musta tuntu että happiloppuu just!
Joo, mulla on kans sama homma.. Onkos se joku "oire" vai onko mulla kunto päässy huonontumaan :whistle: ihmettelin kyllä sitä ku lopetin tupakoinnin ni heti alkaa puuskuttaa :D

 
Iltaa täältäkin.
Olipas rankka päivä jotenkin töissä. Tuolla loskassa kävely ottaa voimille. Masuakin nippaili ikävästi ,kun töistä pääsin. Piti oikein sohvalle oikaista. No siitä ei kyllä tahtonut mitään tulla ,kun meidän taapero on juuri oppinut sinne kiipeemään. Hän sitten riekku koko ajan siinä. Mun masu on kyllä alkanut nyt kasvaakin vauhdilla ,joten se varmaan nipistelyjä saa aikaan. Rasvapurkin kaivoin esille ,jolla pitäisi taas ahkeraan rasvailla. Esikoltakaan en saannut yhtää ainoaa arpea. Varmaan osittain johtu ahkerasta rasvauksesta.

Mulla on makeanhimo onneksi vähän hiipunut. Eilen illalla piti saada sipsejä. Kahviakaan en ole juonnut tänään yhtää kuppia ,eikä ole edes pää kipeä. Ihanaa ,kun pääsin kahvista noin hyvin. Käsittääkseni se on nykyisin vähän "vaarallisempaa" kuin ennen ,kun suositus on 3 kuppia ja esikoltakin oli vielä 5 kuppia.

Oikohan tuo taapero kohta valmis jo untenmaille. Hän on taas poikkeusetta sammunut vasta 23.30 maissa. Pitääpä mennä peseen hänen hampaat ja alkaa sitten tissitteleen.
Öitä masut ja äipät.
-Poni ja Manteli 8+4
 
Siitä onki aikaa,ku viimeks kirjottelin. Oon käyny aina lueskelemassa,mut en oo saanu juttujanne kiinni,ku aina jää kesken ni en oo sit jaksanu kirjotellakkaan :D

Täällä oli monet suru kohdannut, joten :hug: kaikille ja voimia jatkoon!!

Mut olihan niitä tullu myös uusia, joten hirmusesti onnea kaikille!!

Meillä tyttö sairasti mahataudin viikko sitte sunnuntaina, mut onneks ei ollu raju,eikä tarvinnu paljo oksennella.Itelläki oli torstaina varmaan lievä mahatauti,ku olin tosi heikkona,mikään ei maistunu, väsytti kauheesti,oksetti ja oli hirveen voimaton olo,mitään en saanu aikaseksi. sitä oli tosiaan vaan sen yhen päivän,et en usko et se oli raskausoireita. Miehellä oli sit lauantaina maha kipee ja voimaton olo, mut ei oksennellu.

Maanantaina kävin ultrassa,se siirtyki aikasemmaks.Siellä se pikkunen kovasti potki ja heilutti käsiä, suoristeli itteensä. nt.oli 0,7 eli ihan normaali. kaikki oli hyvin vastasi viikkoja, pää perämitta oli 38 mm,viikkoja sillon siis 10+3
ottivat myös sen veriseulonnan. Huomenna ois sit lääkärineuvola.

Täällä on turvotusta hirveesti,etenki eilen ku soruin syömään roskaruokaa
:ashamed: maha oli sen jälkeen ihan kivi kova. on se vähän kasvanu oikeestikki, mut pömpöttää hirveesti ni näyttää niinku pitemmälläki ois,sit jos vetää pitkän aikaa sisään ni menee maha kipeeksi. Tissit on kans vähän paisuneet,ei oo enää nii "lörtsyt" :LOL: mut ei siis varsinaisesti oo kasvaneet, entiset liivit mahtuu hyvin. nii ja tosta hengästymisestä oli kans muilla vaivaa ni mä kans hengästyn tosi helposti toisinaan, joskus jaksaa paremmin, mut esim eilen ni otin uudet verhot ja silitysraudan esille,et alan silittää ni piti mennä pitkälleen,ku tuli nii voimaton olo, siinä ne verhot sit vieläki odottaa :LOL: jos tänään sais aikaseksi. toi hengästyminen alko mulla jo ennen ku ees tiesin olevani raskaana,ku jumpassa ei jaksanu mitään tehä,siitä sit jo vähä epäilinki. Sit vaarattomat rytmihäiriöt on myös lisääntyneet,yhtäkkiä alkaa sydän pamppailemaan tosi nopeesti ja se kestää jotain pari sekkaa. no joo,mut eiköhän tässä tullu tätä omaa napaa taas kerrakseen.
Hyvää maanantaita kaikille massuille!!
Piua 11+3
 
Juu, hengästymistä myös täällä... puh-huh.... meillä on kaksi kerrosta ja siinä sitten ravaan ja puuskutan kuin vanha mummo.... noh, onhan sitä ikääkin jo heh-heh...

Iästä puheenollen, tehdäänpä lyhyt gallupp Elomassujen iästä =) Naisen ikää ei saa kysyä, joten laittakaa ikä jos siltä tuntuu ja jos tuntuu liian henkilökohtaiselta niin älkää huomioiko tätä viestiä

Itse olen siis 33.... B) B) B)

Pepppi ja papu 9+5
 
Terveiset np-ultrasta!

Kaikki oli hyvin ja kyllä se tippa tuli silmään kun näki miten pieni ihmisenalku siellä viuhtoi ja heilutteli. Turvotus oli 0,9 ja veriseerumi otettiin myös. Mitat vastasivat viikkoja eli tänään 12+1. Ehkä tässä nyt uskaltaa ottaa vähän rennommin ja nauttiakin ;)

Ikenistä; tuleeko muilla hampaita pestessä verta ikenistä? Vaihdoin jo pehmeänpään harjaankin, mutta silti tuntuu että punaseks muuttuu hammastahna melkein joka pesussa.. Ei pitäis olla mitään tulehdustakaan kun just hammaslääkärissäkin on käyty.. ei kivaa.

Tänään tapeltiin ekaluokkalaisen kanssa aamulla kumisaappaista ja sadetakista..... tuli perjantaina kotiin kaulaa myöden litimärkänä kun olivat laskeneet liukurilla jäämäkeä suoraan vesilammikkoon.. siis mikä tammikuu tää muka on ?? :D

Vesisateesta huolimatta kivaa ja reipasta viikonalkua kaikille heinämammoille!

Vilma-Annika 12+1
 
Päivää!

Viikonloppu on menty ja siitä selvinneenä voi huokaista :whistle: ! enkä oksunnu kertaakaan koko viikonloppuna :D

Tervetuloa kaikille uusille masuille :D !

ja joo..hengästyy tämäkin rouva..vähänki jos pitää portaita nousta, ni huh huh...kuuluu kuulemma raskauteen, elimistö on niin kovilla, energiaa menee vauveliin ni omat voimat on ihan lopussa, kyllä se kuulemma kohta helpottaa :D
, sanoi neuvolantäti ja neuvolalääkäri :D

ja ikää on täällä kertyny jo 27v ja kerkeen täyttää 28 ennenkuin tämä napero syntyy. :heart:
Esikoiselle ja tälle kuopukselle ikäeroa tulee 8v. ja poika on sitten 4v vanhempi tätä...
Mie siis toimin neljän vuoden välein :LOL:

mitäs muuta piti..unohtuu nää asiat niin helposti.
Kyllä mulle ainakin tuli yllätyksenä toi aivojen toiminta raskausaikana, vaikka ennenkin oon raskaana ollu...
Eli, kun raskaus alkaa niin äidin aivot kirjaimellisesti KUTISTUVAT, ja palautuvat vasta kun vauva on puoli vuotias, mutta silloin niitä yhteyksiä aivoissa on paljon paljon enemmän (jopa miljoonia) .
Siitä siis johtuu tämä huonomuistisuus raskauden aikana!
On se toisaalta hyvä että siihen on oikeesti selitys :D

mutta nyt jatkamaan keittiön siivousta..

hyvää viikonalkua!!

:heart: :lla AE ja säde 10+4
 
Maanantaita kaikille..!

Huonosti nukuttujen öiden jälkeen olo on suoraan sanottuna aika huono. Aaltoileva paha olo, väsymys jne..tekevät kyllä selvää jälkeä. |O

Keskiviikkona olis eka neuvola, ei ihme kyllä edes jännitä.

Hengästymisestä, KYLLÄ täältä löytyy sitä myös. Kuuluu hommaan tai ei.
Näkeekö muut mammat ihmeellisiä unia? kun ei tiedä onko valveilla vai ei ja tapahtuu niin ihmeellisiä asioita..
Ikägalluppiin vastaan, 28 hetken toukokuussa 29.

Salamatkustaja + aapeli
 
miekin vanhenen toukokuussa !

ja joo ihan ihme unia, välillä ei todella tiedä nukkuuko vai onko valveilla, ja tässä yks yö heräsin ja katsoin viereeni, ni vieressäni oli ihan toinen mies ku oma mies, yritin kysyä että kuka sä oot ja missä Sami on ja mitä täällä teet...ja hups heräsinkin ihan oikeesti ja juttelin oman ukkelin kanssa kuulemma ihan sekoja... :LOL:

että kaikkee mahtuu ainakin meikäläisen uniin... :D
 
Unet joo... ei edes viitsi kertoa isännälle omista, voi vielä käsittää väärin! Viime yönäkin olin tulisesti ihastunut johonkin ihan ventovieraaseen karpaasiin jonka kanssa paettiin jotain roistoja :D :D :D

Mitähän sitä on taas tullut telkusta töllötettyä???! :saint: :saint: :saint:
 
Mulla tuli ainaskin edellisestä raskaudesta aivan järkyttävät arvet vaikka uin suorastaan rasvassa :/ Nyt ei olekkaan tarvetta trasvailla un maha on jo niin kauhean näkönen :ashamed: Ja mulla oli napakoru, otin senpois kauan enen odotusta mutta se reika pirulainen meni ja repes 2 eri suuntaan. Todella ruma jälki jäi |O Ite oon 27 ja vauvan syntymän jälkeen syksyllä täytän 28. Sen oon huomannu että aivot on kutistunut :LOL:
 
Joku täällä jutteli verta vuotavista ikenistä... se on ihan normaalia raskausaikana! ;) Mä oon 21v, mut ehdin täyttää 22 ennen kakkosen syntymää... siis kauhee, mun piti vähän aikaa miettiä, et oonko mä 20 vai tosiaan jo 21! :ashamed: :LOL: kylläpä tää aika sitten rientää...
 
Galluppeihin josko vastailis, eli kertomisesta, ei olla kerrottu vielä kellekään, mutta kohtahan nuo jo näkevät kun sellanen pömmömaha on taas tullu..
Ja ikää on 33 vee, en ihan kerkee täyttää 34:ää ennen la:ta, syyskuussa vasta täytän.
Unista, kyllä näen mitä uskomattomampia seikkailuita, normaalisti en oikeestaan näe ollenkaan, mut aina raskaana olleessa tuntuu mielikuvitus vilkastuvan öisin...
Hengästymisestä, toisinaan kyllä mutta ei pahasti vielä, kyllä sitä ehtii puuskuttaa vielä, siitä oon varma..etenki kunhan heinähelteet alkaa, huh huh..

jokohan siinä oli kaikkiin.. muistihäröä täälläkin kun on havaittavissa..

mutta nyt jatkamaan pyykinpesua, tuntu kone jo hiljenevän, eikun toiseen koneeseen..

 
Galluppeihin josko vastailis, eli kertomisesta, ei olla kerrottu vielä kellekään, mutta kohtahan nuo jo näkevät kun sellanen pömmömaha on taas tullu..
Ja ikää on 33 vee, en ihan kerkee täyttää 34:ää ennen la:ta, syyskuussa vasta täytän.
Unista, kyllä näen mitä uskomattomampia seikkailuita, normaalisti en oikeestaan näe ollenkaan, mut aina raskaana olleessa tuntuu mielikuvitus vilkastuvan öisin...
Hengästymisestä, toisinaan kyllä mutta ei pahasti vielä, kyllä sitä ehtii puuskuttaa vielä, siitä oon varma..etenki kunhan heinähelteet alkaa, huh huh..

jokohan siinä oli kaikkiin.. muistihäröä täälläkin kun on havaittavissa..

mutta nyt jatkamaan pyykinpesua, tuntu kone jo hiljenevän, eikun toiseen koneeseen..

 
Ja onnea uusille tulijoille :hug:

Täällä myös todettu migreeni virallisesti viime raskaudessa. Käytössä on kahdet eri migreenilääkkeet, vahvemmat on kolmiolääkkeitä. Toivon, että migreeni pysyisi poissa, kun tavallinen särkylääke ei siihen auta sitten tipan tippaakaan :kieh:

Eli mulla olis se niskapoimu-ultra 28.1. ja ensimmäinen lääkärineuvola vähän ennemmin, 24.1.

Onko muilla useamman synnyttäneellä tullut jo sellaisia ns. harjoitussupistuksia? Mulla on nyt oikeestaan joka päivä maha tuntunut jotenkin jännittyvän, mutta en oikein tiedä mitä se voisi olla. Soittelin yks päivä jo sairaalaan kätilöllekin ja se meinasi, että tottahan raskaudessa (varsinkin useamman synnyttäneenä) voi kaikki olla mahdollista. Eihän ne harjoitussupistukset yleensä tule kuin 20 viikon jälkeen, apua :(

Tissit ei oo kasvaneet suuntaan tai toiseen, ainakin sopivat vielä vanhoihin liiveihin. Edellisessä raskaudessa tissit kasvoi koosta C koohon E, huh huh. Toivottavasti nyt selviäis vähemmän paisuneimmilta rinnoilta :LOL:

Meillä kaikki jo tietää raskaudesta. Osa huomasi mahan jo itse rv:n ollessa jotain 7 tietämillä. Lopuille ollaan sitten ilmoitettu siitä viikko, pari myöhemmin.

Onkos kenelläkään sellaista, että tulee yht´äkkiä tuskan hiki, sydän hakkaa lujaa ja tuntuu että happi loppuu heti?? Mulla on kaikissa raskauksissa ollut tätä samaa ja nyt se tänä aamuna tuli tämän raskauden aikana ensimmäisen kerran. Mä jouduin yövaatteillani menemään ulko-ovelle haukkaamaan happea. Kauheeta.

Mä oon toukokuun alkuun asti 27 v ja ja sitten täytän 28 v. Vauvan synnyttyä muut lapset on sitten 6 v, 5 v ja 2,7 v. Ja me asustellaan Teuvalla päin.

Paha olo on antanut lähes kokonaan periksi :D Pieni ällö olo tuntuu tulevan nyt enää illalla, mutta muuten olo on mitä mainioin!!! Onpa tästä huonosta olosta ja väsymyksestä jo ehdittykin kärsiä 10 viikkoa :eek:

Täällä myös (kuten kesä-74:llä) on pyykit pesut kesken ja pitäis toinen koneellinen mennä ripustamaan kuivamaan. Jaksellaan masujen kanssa eteenpäin :heart:
 
Huonosti nukuttiin täälläkin viime yönä. Poika heräs kello neljäältä syömään, nukahti kyllä heti taas kuin enkeli, mutta mäpäs en enää saanutkaan unta. Nyt olen sitten ihan nuutunut... '

Seikkailu-unia täälläkin nähdään, viimeksi viikonloppuna sellaista että siinä oli joku nuori tyttö ja minä jotenkin tiesin että hän kuolee huomenna! Mun piti sitten estää tämä tapahtuma, mutta en pystynyt... sitten yön aikana uni siirtyi aina monta kertaa ajassa taaksepäin, että olisin saanut pelastettua tytön. Kamalaa!

Minä olen siis 27-vuotias, täytän lokakuussa vasta 28. Raskausarvilta minäkin vältyin pojasta, oli vissiin muuten joustava nahka, kun inhoan rasvailua. Tai se olisi ihan ok jos voisi sen jälkeen hillua alasti seuraavat puoli tuntia =) Yleensä mä en "kerkeä" tehdä mitään ylimääräisiä toimenpiteitä, hyvä kun tukan saan harjattua:) Laiskuutta ehkä...

Laiskuudesta tuli mieleen, että mulla on kylppärissä puhtaat vaipat laittamatta hyllyyn, pestyt koneessa ja makkarin lattialla kaksi pinoa likapyykkiä lajiteltuna... sekä sitten astianpesukonekin tyhjentämäti. Kai sitä täytyy ottaa itseään niskasta kiinni ja tehdä jotain! mieskin tulee puolentoista tunnin päästä kotiin.....
 
Täällä on pikkuisen olleet yöt parempia. Meidän taapero kylläkin sammui viime yönä vasta puol yhden maissa |O .

Mulla ikää on 33. Omat synskät on myös elokuussa niinkuin on tuo taaperokin synskät ja toivottavasti tämä vauvelikin pysyy matkassa sinne saakka.

Kävimme taas raksalle ostamassa lamppuja. Lähellä oli vaunuliike. En sitten malttanut pysyä poissa sieltä. Siellä olikin todella paljon tuplarattaita. Yhdet oli juuri sellaiset joista olen haaveillut. Niissä on vauvalle koppa kuskiin päin ja taaperolle ratasosa kulkusuuntaan päin. Kopan saa pois ja tilalle ratasosan. Happy Baby oli merkki. Ainoa miinus oli hinta ,joka oli 750?. Mutta siitä huolimatta tuollaiset on ehkä saatava. Pitää heti alkaa säästää rahaa :) .

Minä kuulemma myös puuskutan. Äitini oli tästä juuri epäillyt minun olevan raskaana :) .

Nyt pitäisi reipastua ja lähteä koiruliinien kanssa lenkille.
 
Mä taistelin jatkosodassa viikonloppuna... siis unissani :LOL:

Kirjoitin aiemmin tänään pitkän viestin, mutta sitä ei ole missään, ottaa päähän!!!

Vatsa on nyt aika kipeä.

Ja pää on täynnä hotelleja, olen surffannut melkein koko päivän hotellia netistä, lähdetään huhtikuussa Lontooseen ja harrastetaan omatoimimatkailua.

Ja 30 täytän kuukausi ennen Taimin syntymää. Hui kamala!!!

Ja kerrottu on kutakuinkin kaikille, jos jotakuta ei olla nähty, niin sitten ei vielä olla, mutta lähipiirissä tietää kyllä ihan kaikki.
 
Täälläkin hengästytään tosi helposti. Aamulla viimeksi sai vetää kunnolla henkeä tiskarin tyhjennyksen ja sängyn petauksen jälkeen :D

Ikää mulla on 31 vuotta. Noista unista tuli mieleen, että just aamulla nauroin miehelle, kun oon viimeisen viikon joka yö yrittänyt iskeä häntä unissani :LOL: Ja tietysti herännyt just ennen kuin on alkanut tapahtua... Että kenties täälläkin alkaa pitkähkön selibaattikauden jälkeen halut heräillä horroksestaan ;)

Kävin tänään katsastamassa lähimmän ostoskeskuksen äippävaatetarjonnan. Suurin osa oli aivan kauheita! Tai sitten osuin vaan tosi vääriin osoitteisiin. Onneksi löytyi yhdet hyvät housut, joita voi alkaa töissä käyttää. Tuntuu nykyisissä jo, että Elmeri saa painella mahassa nappi otsassa, kun painuu vyötärö niin syvälle nahkaan :D
Rintavarustus ei oo sen kummemin kipuillut eikä runsastunut koko alkuraskauden aikana. Pikkuisen on ehkä liivit täyttyneet, mutta eivät mitenkään huomattavasti...

Me on kerrottu jo kaikille lähimmille sukulaisille ja ystäville.

Hyvää alkanutta viikkoa jokaiselle elomurulle ja odottajalle =)

kaneliomppu ja Elmeri 10+6
 

Yhteistyössä