ELOVAUVAT 2007 VOL. 4

Onnea 1-vuotiaalle!!! :flower:

Meillä vielä nelisen viikkoa 1-v synttäreihin. Tänään lähdetään Minean ja mun äidin kanssa lentämällä Ouluun. Saa nähdä mitä neiti tykkää lentämisestä.. Hyvää harjotusta kun ensi kuussa lähdetään sitten etelään ja on vähän pidempi lentomatka.

Ihanaa kun vihdoin tuli kesä!!!!
 
Moi!

En tiiä muistaako kukaan mua enään, mutta minä ainakin muistan teidät! :D Oli nii kiireinen äippäloma ettei ees kirjotella kerenny. :) Palasin töihin tosiaan jo kun Malviina oli 8,5kk ja tuonne syyskuuhun asti olis nyt tarkotus pystyä mummuja hoitelemaan, sitten taas äippälomalle. Toisen la on lokakuun lopulla. Hirvittää vaan, kun tulee niin pieni ikäero näille, 1,2v, mut eiköhän se siitä. :) Malviina on jo iso tyttö ja kävelee tukee vasten jne. Tissinsyömisen lopetti ite 3kk ikäsenä, siitä asti sit nannilla eteenpäin menty ja hyvin on kasvanu. Sen takia pystyin töihinkin lähteä niin ajoissa.
Nyt äkkiä ottamaan aurinkoa kun se taas tuolta pilven takaa kurkkii!!!

yopa ja Malviina 11kk
 
Eilen käytiin 1v. valokuvassa eikä kyllä kestänny sekuntia paikallaan kun lähti käveleen
Toivotaan että tuli edes muutama hyvä kuva
Mirolla oli kanssa 1vuotis neuvola tänään pituus 76,5, paino 9990g ja pään ymp. 47,6cm
 
Heipähei!

Meillä ei mitään kummallista. Ensi viikon alussa lähtee sitten tarhaharjoittelujakso käyntiin. Olen miehelle sanonutkin että raportoi sitten ihan kaiken mulle iltaisin :D

Kävin tekemässä meille oman pinon tuonne taaperoiden puolelle; Elotaaperot 2007 :heart:

/ Kirvash ja Nella 10,5 kk
 

Yhteistyössä