ELOVAUVAT 2007 VOL. 4

Näin taas lähti uusi pino käyttöön. Jälleen kerran näyttää valkoista tuon edellisen pinon neljäs sivu. Hohhoijaa. Jospa tämä nyt taas toimisi hetken aikaa.

Nella tahtoo seistä polvillansa jatkuvasti, ihan tuossa äsken kun kirjoitin otsikkoa, nojasi tyttö taaksepäin ja istui ensi kerran :D . Huojuvasti, mutta kuitenkin. Nappasin neidin aika nopeasti konttausasentoon kun näytti siltä ettei itsekään tiennyt mitä teki ja säikähti.

Seuraava (8 kk) neuvola on vasta 22.5 ja mielenkiinnolla odotan tytön mittoja. Pituutta varmasti on tullut lisää, painosta en mene vannomaan. Liikkuu niin paljon ja syö tosi vähän (ainakin aiempaan verrattuna).

Tänään ajattelin aloittaa tuon muuttourakakan ja alan täyttämään jätesäkkejä. Jostain se on aloitettava.

Hyvät viikonloput! Kirvash ja Nella, 5 pvä vajaa 8 kk
 
en ole kirjoitellut enkä lukenut juttuja syksyn jälkeen... :(

Meillä Jenna on oppinut konttaamaan ja nousemaan tukea vasten, laskeutuminen on vielä hakusessa.
Hieman tassutteleekin jo tukea vasten muttei voisi ehkä ihan sanoa että sen osaa.

Imetys päättyi pari kuukautta sitten ja syö oikeastaan kaikkea muuta paitsi purkki liharuokia.

Potalla käyminen onnistuu, kakatkin välillä tulee potalle. Nukkuu yöt kokonaan ja kaikki oikeastaan ihan hyvin.

Hampaita EI OLE vielä yhtään!!! missä ne luuraa??? Onks ketään täällä jolla niitä ei vielä olis?

itsekin olen ihan pirteä! Kesää odottaen.

TinniPinni ja Jenna kohta 9kk
 
Kirjottelin eilen tohon vanhaan ketjuun ja sitten se ei enään toiminutkaan, joten kirjotan uudestaan nyt tähän uuteen..

TinniPinni:Meillä ei ole myöskään yhtään hammasta tytöllä. Eiköhän ne sieltä tule kun on tullakseen.

Kirvash:
Onnea asunnon saannista!!

Meillä ei pottailu kokeilu oikeen onnistunut. Minea ei suostu istumaan paljaalla pyllyllä siinä kun sitä inhottaa kun peppu tippuu sinne reikään. joten jätämme pottailun vähäksi aikaa ja odotamme että neidin pylly kasvaa :LOL:

Meillä alkoi kylppäriremppa kun lattian alle oli päässyt vettä. Nyt se on revitty auki ja siellä on kuivaus laitteet n. 2 viikkoa ja sitten laitetaan uudet lattiat yms. Onneksi on toinen vessa, että pääsee käymään ees omassa vessassa. Suihkuun tai saunaan ei päästä, joudutaan käymään mun äidin luona suihkussa. Tosi kivaa....

Huomenna meillä kaikilla onkin juhlapäivä, kun on äitienpäivä =) Mulla on tuplajuhlat kun synttärit sattuu samalle päivälle. :D

Hyvää äitienpäivää kaikille elovauvojen äideille!!!!!! :flower:
 
Kaisan kanssa opeteltu pullojuomiin. Imetys saa luvan nyt loppua, kun tyttö ei saa riittävästi ravintoa ja luulen, että liika vedenjuonti sekä pelkät vihannessoseet ei häntä saa lihomaan. Ja kulmahampaitten tulo ynnä sammas tekevät tytön tosi huonoksi syömään. On ollut hyvä, kun edes 4 kk:n mössöt on kelvannut. Toki eilen Kaisa maisteli kakun päältä kermavaahtoa. Kovasti oli mieleen. Tänään eka kokeilupäivä ilman imetystä, saa nähdä miten onnistuu. Ja onpa minulla uutinenkin kerrottavaksi, olen raskaana jälleen ja ilmoittauduin juuri tammikuisiin 2009. Raskaus yksi syy lopettaa imetys. Lisää km:n riskiä. Tiedossa on öklötyksen lisäksi taas hyppäämistä neuvolas ja muuta mukavaa :LOL:
 
Ihania uutisia heti äitienpäivän jälkeen.. :heart: En tiedä nostaako itselläkin kuume hiukan päätään,on tullut paljon mietittya raskausaikaa, synnytystä ja ihan ekoja päiviä äitinä. Vaikka heti synnytyksen jälkeen sanoin että ei koskaan, niin nyt olo on jo vaihtunut siihen että jahka Juho saa välipalan itse kaapista niin voishan sitä ajatella... :whistle: Toisaalta yhden lapsen kanssa kaikki on helpompaa, mutta silti... :D Ja oiskan se kiva kokea se "ihan oikea" synnytyskin, eikä saan hätäsectiota.

Meillä ei sen kummempia, perjantain 9kk neuvolaa odotellaan..

Tea ja Juho kohta 9kk :eek:
 
Pauzi
Tuhannesti onnea Tankille!!! :heart:

Mä edelleen ihmettelen niitä mun kuukautisia, nyt on kahdet jääneet välistä, ja raskaustestit näyttää negaa. Mikähän minussa on vialla?? Taidan tänään soitella neuvolaan ja kysästä että mitäs tehdään... Kun moni on mulle sanonut, että vaikka menkat ovat alkaneet kun ovat imettäneet, niin ne on kuitenkin olleet säännölliset.
 
Kiitos kovasti! Onhan tämä vähän uskomatonta, kun sitä ajatteli, että uuden tulo yhtä lujas kuin ensimmäisen ja sitten tärppää. Vähän ajatus uudesta vauvasta näin pian jännittää, kun tietää, jotta nytkin tarvitsisi lepoa välillä. Kaisalla oli alussa koliikkia ja olin kerran niin väsynyt, että kolhin parkkipaikalla puolinukuksissa naapurin autoa. Oi niitä aikoja ;) No, ehkä nyt on hieman viisaampi. Kaisalle teki hyvää imetyksen lopettaminen, nukkuu paremmin ja on tosi kylläinen korvikkeen jälkeen. Ja energiaa riittää leikkimiseen toisella lailla. Meillä kävi paria kuukautta Kaisaa nuorempi pikkupoika kyläs äiteineen ja hieman kadehduttaa, kun poika oli paljon suurempi ja nousi jo hienosti pystyyn sohvaa vasten. Mutta kaikki ovat yksilöitä ja ehtii Kaisakin vielä. Oma pellavapää ehtii kyllä nytkin tekemään riittävästi siivottavaa äitille. Mutta on se niin ihanaa, kun lapsi kikattaa repiessään päivän aviisia!
 
Paljon Onnea Tankki!! älä murehdi Kaisan kasvua.Meillä Ossian on 25.5 9kk:tta ja ei vielä liiku...vähän pyörii ja pakittaa.kokoa kyllä ihan mukavasti.kuten kirjoitit kaikki yksilöitä ja mulla kun jo kolmas lapsi niin suhtautuu paremmin kun tietää että kyllä se kävely sieltä sitten tulee.siitä se vahtiminen sitten alkaa.meillä yöt parani huomattavasti kun lopetin yösyötöt.nyt noin joka kolmas yö heräämättä 22-6.luksusta meillä ;o) nyt kakkavaipan vaihtoon!
 
:attn: Onnea Tankki! Kyllä olet hatunnoston ansainnut:) Itse en uskaltaisi mistään hinnasta raskautua uudelleen näin nopeasti, esikoiseni kun on nyt jo 6v ja tämä kuopus on kohta 9kk. Siinä siis riittää minulle :) :heart:

Meillä on Kristjanilla 2 hammasta vasta, kyllä saa tulla jos tulee, ei siitä haittaa ole... meinaan imetys on loppunut jo 4,5kk sitten.

Äitienpv sain esikoiselta ihanan itsetehdyn kortin (pv kodissa tekivät)sekä kukkasen :) Olin onnest soikeena. Mies ei muistanut mitenkään ;/ Kävin sentään mummoani moikkaamassa, näkivät lapseni vielä isoisoäitiään, täytti 82v helmikuussa.

Kesää odottelen kovin, saa laittaa vaan sandaalit ulos mennessä, ei tarvisi etsii noita tumppuja+hattuja aina :) TÄnään oli TOSI kylmä tuuli, jäädyin esikoisen jalkkis harkoissa...
 
Onnittelut Tankille :flower:
Täällä sama meno jatkuu lapset yskii kilpaa :( kyllä sitten vihaan tätä siitepöly aikaa...Onneksi pian espanjaan jos sais lapset taas hetkeksi kuntoon. Mut jotain hyvääkin me Nukutaan NYKYÄÄN YÖT,uskomatonta mutta totta. kerran yössä laitan tutin siinä yl. kaikki ,kyllä on luxusta,tuulettaa ennenkuin taas alkaa valvominen. Jasmilla 8 hammasta ja poskihampaat pilkistää,kovalla vauhdilla näyttää tekevän,toissapäivänä käveli metrin itse,konttaa ei kyllä ollenkaan taitaa jättää sen taidon välistä.Oikein aurinkoista päivää kaikille kesän lämpöä odotellessa :wave:
 
Millonka niitä tavallisia jugurtteja ja viilejä sai ruveta antamaan? :/ Eikös tavallinen maito tule kuvioihin vasta vuoden iässä mut saiko jugurtteja jne. antaa aikasemmin? En löydä mistään sitä neuvolan antamaa vihkosta mut jotenki tällanen ajatus kummittelee päässäni.. Niin ja Juholla on nyt kolme hammasta alhaalla ja kaksi ylhäällä. =)

Tea ja Juho kohta 9kk :heart:
 
Heippa taasen!

Onnittelut Tankille raskautumisesta! Mäkin tein viime viikolla testin, mutta negaa näytti. Ennen tekemistä odotin jo uutta tulokasta, mutta kun näytti negaa olin todella helpottunut. Kristian on alkanut nukkumaan kunnolla yöt, joten nyt tekee mieli itse vähän levätä. Parin kuukauden päästä olisi kiva olla uudestaan raskaana :)

Kristian touhuaa kovasti ja koko ajan. Hän konttaa hyvin, istuu tukevasti, höpöttää koko ajan, kävelee tukea vasten, yrittää seistä ilman tukea, kiipeää portaita, koettaa kiivetä kaikkea pitkin ylös... Aamulla oppi taputtamaan ja oli niiiiiin onnellinen! Hän on hyvin onnellinen poika muutenkin, mutta nyt meinasi suu revetä kun nauratti ja hymyilytti kovasti. Onneksi on viedeokamera niin sain tallennettua sen iskää varten.

Tylsä puoli kaikesta touhusta on allergia ja kasvun pysähtyminen. Naamassa on ihottumaan ja käytiin eilen yksityisellä näyttämässä naama. Kortisonia oikein kunnolla ja aletaan selvittämään mille voisi olla allerginen. Mä taidan lopettaa imettämisen tämän viikon aikana! Kasvu on tosiaan täysin pysähtynyt ja joudutaan Jorvin asiakkaiksi. Kolmeen kuukauteen ei ole pituutta eikä painoa tullut. ( 72cm ja 7,6kg) Torstaina otetaan kaikkia mahdollisia kokeita ja selvitetään johtuuko kasvamattomuus muustakin kuin kovasta touhusta. Niin ja siitä mahdollisesta allergiasta. Kristian puklaa edelleen paljon niin kai se jotain allergiaa on. Onneksi saa nykyään nukuttua niin jaksaa tämän huolen pienestä ihan eri tavoin!

Oltiin viime viikkoa Italiassa Toscanassa tuttava pariskunnan kanssa joilla on 1v tyttö ja oli aivan ihanaa! Aurinko paistoi ja meillä oli oma uima-allas pihalla. Muksuilla on puhallettava allas ja he nauttivat vedessä köllimisestä. Molemmilla lapsilla oli mahat vähän sekaisin kun joivat niin paljon vettä altaasta :)

Heipä hei!
t. Soippa ja Kristian kohta 9kk

Ollaanko muuten tapaamassa ennen kesän alkua? Miten olisi vaikka tiistai 2.6 klo 11? Heitin sen ihan päästä eli kaikki ajat käyvät :LOL:

 
Meillä loppui imetys pari kuukautta sitten ja aluksi annoin pullosta korviketta ja nyt annan ihan kaupan maitoa, tosin laktoositonta maitojuomaa koska koko perhe sitä joudutaan käyttämään joten meillä ei tavallisia maitotuotteita osteta.
Eli Jenna on perjantaina 9kk ja maitotuotteet menee (viilit, jogurtit ja maito) enkä yliherkistele täällä sitä etteikö näitä vois jo käyttää.

Laktoosi-intoleranssi kun on meillä molemmilla niin todennäköistä on jo nyt että se on Jennalla, eli geeni d5 (maitosokerin pilkkojaentsyymi) periytyy ja kakan löysyydestä ollaan todettu että menee maha sekaisin laktoosista. Joten kun ei ole olemassa laktoositonta korviketta kuin apteekissa, niin käytämme siis maitojuomaa... HUH! Olipas selitys... ja kukaanhan ei sitä älynny :)

Eli uskon että jos lapsi syö enemmän kiinteitä kuin maitoa niin tuo lehmänmaidon antaminen ei ole suureksi vaaraksi jo ennen 1v. Varsinkin jos kyse on parista kuukaudesta...
Jokainen siis tehköön tapojaan!

Tinni ja Jenna
 
Moi!

Minäkin kyselisin noista maitotuotteiden antamisesta. Kertokaapas viisaamaat... Kysyin neuvolan tätiltä asiasta ohimennen ku törmättiin ja sanoi että lapsen suolisto/vatsa ei vielä ole periaatteessa valmis maitoon, mutta jos haluu niin voi kokeilla vähän maitoo ruuassa/ruuan valmistuksessa. Meidän tyttö on ollu aikas hyvämahainen eikä mitään allergioita oo (kuten ei myöskään meillä vanhemmilla) niin oon nyt pari viikkoo laittanu aamu ja iltapuuron sekaan pienen lorauksen oikeeta maitoo ja tyttö syö puuronsa mielellään. Ennen ei siis puuro meinannun mennä alas ja nyt oikein aukoo suutaan. Eilen ostin viiliä ja sitä ois meininki kokeilla tänään. Jätskiäkin on saanut vähän maistaa ja se on ollut herkkua. Mut siis, mielelläni kuulisin miten tämä maitotuotteisiin tutustuminen pitäisi ns. oikeaoppisesti tehdä, ite ku oon ihan käpälä näissä ruokahommissa.

NuuNuu ja tyttö 9,5kk
 
TinniPinni kirjoittelikin jo samaan aikaan aiheesta. Kiitti, nyt mua ei itteeni kauhistuta noi maitotuotteet ku muutkin jo tuntuu niitä antavan. Eipä sillä että mulla mikään kiire niiden aloittamisessa olisi, mutta mietin vaan ku pitäis hiljalleen lopetella imetystä niin ois helpompi siirtyä maitoon ku korvikkeisiin.

TinniPinni, laitoin sulle yv:tä
 
Lara83
Oikein paljon onnea Tankki!!! :flower:

Mulla on menkat myöhässä, pitäis mennä ostamaan testi, kauhistuttaa kyllä aikas paljon koska ajoitus ei olisi kyllä nyt ihan paras mahdollinen :|

Mulla alkaa perjantaina työt. Jännittää tosi paljon että miten mä pärjään B)
Isi on ihan innoissaan että saa jäädä kotiin ja niillä kyllä varmasti menee typyn kanssa hienosti kun ovat niin paljon viettäneet aikaa yhdessä.
Eli mä en pääse tapaamiseen, ainakaan jos ne on päivällä..

Soippa, Emman iho-oireet hävis heti kun mä lopetin imetyksen.. ei koskaan selvinnyt mikä sitä ihottumaa aiheutti.

Ootteko vielä aloittaneet pottailua?
Mä ajattelin että josko sitä kohta kävis ostamassa sen, niin vois pikkuhiljaa alkaa totuttamaan typyä siihen. Millaisia pottia teillä on? Tai lähinnä, onko niissä jotain eroja (prismassa oli piiiiitkä hyllyllinen täynnä niitä..)

Emma on nyt muutaman päivän harjoitellut ilman tukea seisomista, nyt pysyy pystyssä reilut 10s. Ja taaperokärryn kanssa mennään jo aika vauhdilla :D

Meille sanottiin neuvolassa, ettei ennen 10kk tarttis aloitella maitotuotteita, että mielummin lähempanä 1 vuotta vasta. Mutta tämä ohje oli siis suunnattu meille, kun Emman kakka on vielä usein tosi löysää.. Ja kohtahan tässä porukassa alkaa ekat olemaan lähellä 10kk =)

:wave:
 
Onnittelut Tankki! :flower:

Juu Veetillä oli se vauvarokko ja nyt kun siitä parani ni sitten iski nuha.
Pottailusta sen verran että meillä Veeti kokeilee päivittäin kerran tai kaksi potalla istumista ja onnistuu ihan hyvin.
Maitotuotteista: Veeti juo ruoan kanssa tavallista maitoa ja syö lasten tavallisia jogurtteja. ei ole mennyt vatsa sekaisin eikä ole tullut mitään muutakaan huolestuttavaa.

Veeti nousee tukea vasten seisomaan ja kävelee tuettuna.
että tällaista meille.

Niiskuneiti83 ja Veeti
 
Täälläkin odotellaan jo toista vauveli jonka LA olisi 2.11.2008. :heart:

Kian istuu jo tukevasti muttei ryömi eikä konttaa. Nyt olenkin alkanut miettiä että voi käydä niin että lähtee suoraan kävelemään kun seisoo tukea vasten jos nostan ylös(esim sänkyyn laskiessa itse jää seisomaan kaidetta vasten joksikin aikaa).

Meillä lihasoseet ei millään meinannut mennä alas mutta sitten mies hoksasi että sotketaas se liha hedelmän sekaan ja kyllä alkoi maittamaan. Nyt menee jo porkkanan seassa ja eiköhän kohta muunkin vihannes-soseen seassa.

Hampaita pukkaa kovaa vauhtia kolmannen alahampaan sai 28.4 ja nyt muutaman päivän sisään on ylhäältä alkanut pilkistelemään 3 ylähammasta ja sekä neljäs ylä- että alahammas ovat selvästi ikenen alla tulossa esiin hetkenä minä hyvänsä. B)

Eilen käytiin neuvolassa ja pituutta oli 75,5cm - paino ei ollut noussut eli alkaa pikkuhiljaa tasoittumaan kun Kian on aina ollut melko tukevassa kunnossa vaikkei olekaan ollut lihava.

Mutta nyt pitänee alkaa siivoilemaan taas. Pitää imuroida vähän ahkerammin kun on siitepölyaika ja olen itse ihan tukossa 24/7 eikä oikein taida olla mitään allergialääkkeitä joita raskausaikana uskaltaisi käyttää... :snotty:
 
täällä ei oltu syöty juuri ollenkaan tähän viikkoon asti kunnes kaveri vinkkasi nutricia muksu ruuista ja näin alkoi maistumaan! Ilmeisesti makunsa kaikella!!!

Tänne ei tule vauvaa lähiaikoina.

Jenna alkoi liikkumaan tukea vasten ja pyllähtelee senkin edestä usein. Vertakin on roiskunut suusta kun tutti jää väliin ja nyt repesi viimeisellä kaatumisella ylähuulen ja ikenen välinen jänne... että näin tänne... kohta ne soittelee lastensuojelu ilmoituksia :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
Maitotuotteista:Meilläpäin ohjeet että n. 10kk:n iästä voisi alkaa maitotutteita kokeilemaan
pottailusta:Kerran kokeiltiin kun veljien perässä mennään mut ei meidän juttu vielä seisomaan saman tien; enkä kiirehdi kaikki oppii ajallaan kun valmis siihen sen kyllä huomaa,keskimmäinen meillä käytettiin potalla kun ehti, jo kun itse oli siihen valmis yks kaks totesi 2-vuotiaana olen iso poika en tarvi vaippaa nin jäi kertaheitolla päivä ja yö vaippa pois,eikä vahinkoja matkan varrella tullut kuin muutama :D ,itse suosittelen mahd. kapeaa pottaa missä jalat ylettyy maahan ja lapsen mukava istua
Hopeakaisla:Onnea
Tännekään ei tule enempää 3 lasta piisaa,vielä ku kaikki "sairaita",nyt nautitaan viimeisista kotiäiti vuosista vaik näinä hetkinä on tosi rankkaa,mut ne pienet hetket ku lapset voi hyvin on NIIN ihanaa,et eiköhän/toivottavasti päästä niistäkin enemmän nauttimaan =) Jasmille kun nousi taasen kuume yskän lisäksi :(
 
Onnittelut uudelleen raskautuneille!

Meillä on parin viime viikon aikana rakennettu pojille oma makuuhuone ja remontoitu keittiö, joten kiirettä on pitänyt. Milolle on tässä samalla tullut kaksi hammasta. Molemmat ylös oikealle puolelle. Seuraavaksi näyttäisi olevan tulossa alakakkonen, myös oikealle. Yöt on olleet aika rikkonaisia ilmeisesti noiden hampaiden takia, joten olen aika väsynyt kun on tuo remppakin. Menkat minulla antaa edelleen odottaa itseään vaikken ole kahteen kuukauteen imettänyt. Nyt on viikon ajan ollut pientä tipotteluvuotoa, muttei kunnollista. Sikäli ärsyttää kun en pääse kierukkaa laitattamaan kun ei ole kunnon kiertoa.

Toissapäivänä kävin katsomassa kaverin kuukauden ikäisiä kaksosia. Voi että ne tuntui pieniltä, kun meidän pojista ei kumpikaan ole alle 3,5 kiloinen ollut edes syntyessään. Oli ne kyllä tosi suloisia, mutta ei aihuttanut minulle mitään vauvakuumeen tapaistakaan, vaan olen edelleen sitä mieltä että meille kaksi lasta riittää. Sitäkin ihanampaa paapoa toisten vauvoja =) .

77mm ja Milo 8,5 kk
 
onnea tankki ja hopeakaisla :flower:

maitotuotteista ajattelin latella aloitella kohtapuolin raejuuston ja hapanmaidot, täytti 13. päivä 9kk. imetystä jatkan n. 1v ikään, jos ei poika sitä ennen lopeta itse.

pottaa ei olla vielä kokeiltu, en ole laiskuuttani jaksanut nostaa sitä khh kaapin päältä alas. meillä on baby börnin pottatuoli, erinomainen, joskin melko kallis potaksi. me saatiin se lahjaksi.

late konttaa ja nousee seisomaan. nauraa, kikattaa, kiljuu. syö kukista mullat ja lehdistä/kirjoista kulmat. iskälle suostuu vilkuttamaan, muut saa vaan leveän hymyn. käsistä kun pitää kiinni niin astelee eteenpäin kukonaskelilla. jostain syystä oikea nilkka osoittaa suoraan sivulle, kai se vielä on normaalia? kuudes hammas on pullahtamassa kuumeen kanssa. inhottavaa.

isommat lapset ovat nyt reilun kuukauden olleet hoidossa 3pv viikossa ja yllättävän hyvinon mennyt aamut. ja muutenkin. nämä "vapaa-ajat" olen sitten hoidellut kauppa-asiota ja tehnyt kotona sitä, minkä laurin hoidolta on kerennyt. nyt olen raekuuroista huolimatta nauttinut mullan tönkimisestä ja luonnon heräämisestä. aah, se on niin rentouttavaa pistää talven jälkeen puutarhahanskat käteen ja lähtee kykkimään kukkapenkin luo.

poikanen vielä vetelee unta. ei kai ihme, kun viidestä seiskaan oli käytännössä tissi suussa. annoin illalla ja aamulla särkylääkettä, kun pikkuinen oli ihan tulikuuma. kulmahampaat ovat kaikilla olleet kovassa, muu purukalusto on tullut hieman köykäisemmin.

eipä muuta tällä erää. tsemppiä arkeen kaikille töihin palaaville!

mirjamic ja late 9kk

 
TinniPinni: Meilläkään ei ole hampaan hammasta, mutta kyllä ne sieltä ajallaan tulee.

Onnea raskautuneet!! :flower: Mulla ei ole vielä menkat alkanut, mutten ole kyllä raskaanakaan. Se on tuo imetys.. Meillä siis vielä ainakin yksi lapsi toiveissa.

Oskar oppi tasan 8kuisena istumaan itsekseen. Siitä pari päivää nousi tukea vasten ja siitä pari päivää niin käveli tukea vasten. Ai että yöt ovat olleet entistä levottomampia, kun pitää nousta vähän väliä. |O Édelleen siis odottelen jotta saisin kokonaisen yön nukuttua! Mies pitää neljä vapaata nyt, joten meinattiin unikoulua kokeilla. Mie kun olen yrittänyt (mies yöt töissä, ainoastaan yksi vapaa kerralla) niin ei tule mitään.

Maitotuotteet meinaan aloitella aikaisintaan 10kuisena. Ettei sitten tule mitään mahakipuja tms. Ja imettää meinaan ainakin vuodenikään.

Ollaan kevät käyty äiti & vauva lattareissa danssailemassa. Tänään on sitten tanssikoulun kevätnäytös ja meidänkin ryhmä esiintyy! =) Vähän jännittää, mutta rennolla mielellä, lantiot letkeinä mennään. :LOL:

-Capri ja Oskar 8,5kk-
 

Yhteistyössä