En haluaisi olla se, kuka on pysäköinyt meidän parkkipaikalle

Tuossa vieressä on markkinat ja nähtävästi meidän pihan parkkipaikat ovat kelvanneet muillekin kuin niiden oikeille omistajille. Mies soitti äsken töistä, valitteli väsymystä ja kiirettä. Kerroin sitten että joku viisas siihen on autonsa täräyttänyt...

Hetken aikaa oli niin hiljaista ettei kuulunut muuta kuin miehen suonen tykytys ohimossa. "-Otitko rekkarin ylös...?" "-En ottanut, en"

"Ok. Mä hoidan asian kun mä tulen töistä.........."

Se varmaan tiiättekö soittaa jonkun hinaamon kuskaamaan auton pois :LOL: Enkä tiedä toisaalta kumpi on isompi paha, se, vai se vaihtoehto että se soittaisi oikealle omistajalle ja alkaisi antamaan palautetta :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hyvä juttu:
Ihan oikein, niin oppii tolvana pysäköimään vastaisuudessa. Ihme pellejä jotkut autoilijat!
Paitsi sitten itketään, kun sakotetaan.

Espoosta uutisoitiin miten sikainfluenssarokotejonottajat sakotettiin ja ihmiset vain katsoivat ja itkivät vieressä. Jättäkää pässit ne autot kotiin tai parkkeeratkaa kauemmaksi! |O
 
mii
on ihan oikein! se on niin perseestä, että itse maksaa parkkipaikastaan maksua just siks että sais sen aina siihen ajaa eikä ettiä paikkaa, ja sit joku paskiainen ihan tyynen rauhallisesti "lainaa" paikkaa. eikä edes ymmärrä hävetä!!
 
^ Joo, ja sitten jotkut ajaa paikkoihin, jonne ei saa pysäköidä. Näin kerran Ikeassa, kun yksi akka ajoi lastausalueen vieressä olevalle jalkatielle, jossa seisoi taapero. Lapsi sitten pakeni autotielle sitä autoa :eek: .
 
Vinoparkkiin invapaikalle on kanssa yks mikä saa mut näkemään punaista. Joku papparainen se oli kun oli postin eteen pysäköinyt että mammansa pääsee postittamaan korttejaan.
Siinä se veteli norttia kaikessa rauhassa |O

Ja tilaa olis ollut 'oikeillakin' paikoilla. Mutta onhan se kätevää ihan siihen oven eteen.....

Ja mumma köpsötteli kyllä niin priksevästi ja nopsaan, että ei hänen takiaan kyllä tarvinnut invapaikkaa.
 
vieras
Yksi mallisuorittaja on myös yksi pankkiautomaatille tullut nainen. Pysäköi autonsa väylän eteen, josta pääsee kaupan pihasta pyörätielle. Molemmin puolin tuota paikkaa oli laillisia paikkoja vapaana vaikka kuinka. Täti ei tainnut osata liikennemerkkejä lukea, pysäköi siihen, kun oli leveämpi tila kuin viereisissä ruuduissa.
 
noh
Tuo on kyllä törkeää, mutta eikö siitä voisi asiallisesti soittaa auton omistajalle, että tulisitko hakemaan autosi pois? Tai sitten jättää viesti tuulilasiin. Mä en ymmärrä miksi pitää heti alkaa räyhäämään ja juntteilemaan tuollaisissa tilanteissa. Mun mies ei ole kyllä ikinä meinannut otsasuontaa reväyttää, vaikka onkin parkkeerattu hänen paikalleen. On ystävällisesti soittanut tai jättänyt lapun.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Tuo on kyllä törkeää, mutta eikö siitä voisi asiallisesti soittaa auton omistajalle, että tulisitko hakemaan autosi pois? Tai sitten jättää viesti tuulilasiin. Mä en ymmärrä miksi pitää heti alkaa räyhäämään ja juntteilemaan tuollaisissa tilanteissa. Mun mies ei ole kyllä ikinä meinannut otsasuontaa reväyttää, vaikka onkin parkkeerattu hänen paikalleen. On ystävällisesti soittanut tai jättänyt lapun.
Varmaan kerta-kaksi on ihan ok, mutta jos jatkuvasti vieraat pysäköivät omalle paikalle niin ei jaksa olla kärsivällinen :D
 
Toi on muuten ärsyttävää. Mellä on tos talon päädyssä ns. vanhuksille suunnattu liike ja ne ei sit voi ymmärtää mitä tarkottaa varattu paikka. Mä tulin joku kerta käymään kotona ja joku ukko istu autossaan ihan tyytyväisenä meidän paikalla. Noh ei ollu enää tyytyväinen ku jätin oman autoni siihen paikan eteen ja lähdin käymään kotona :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Tuo on kyllä törkeää, mutta eikö siitä voisi asiallisesti soittaa auton omistajalle, että tulisitko hakemaan autosi pois? Tai sitten jättää viesti tuulilasiin. Mä en ymmärrä miksi pitää heti alkaa räyhäämään ja juntteilemaan tuollaisissa tilanteissa. Mun mies ei ole kyllä ikinä meinannut otsasuontaa reväyttää, vaikka onkin parkkeerattu hänen paikalleen. On ystävällisesti soittanut tai jättänyt lapun.
Eiköhän sen auton voisi pysäköidä asiallisesti...? :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Tuo on kyllä törkeää, mutta eikö siitä voisi asiallisesti soittaa auton omistajalle, että tulisitko hakemaan autosi pois? Tai sitten jättää viesti tuulilasiin. Mä en ymmärrä miksi pitää heti alkaa räyhäämään ja juntteilemaan tuollaisissa tilanteissa. Mun mies ei ole kyllä ikinä meinannut otsasuontaa reväyttää, vaikka onkin parkkeerattu hänen paikalleen. On ystävällisesti soittanut tai jättänyt lapun.
Eiköhän sen auton voisi pysäköidä asiallisesti...? :whistle:
Aina ei vaan ole mahdollista. Itse jouduin jättämäään auton yksityisen taloyhtiön pihaan, kun koulun parkkipaikka oli ihan tupaten täynnä (sakkopaikoilla sielläkin oli autoja) ja sain sitten ihanan huomautuslapun tuulilasille. Ei haittaa yks kerta, ei vaan ollut mitään muuta vaihtoehtoa kuin jättää se auto siihen. :/
 
JOS mä asuisin semmosessa huushollissa että parkkipaikastani maksaisin, en to-si-aan-kaan alkaisi jokaikiselle pysäköijälle erikseen soittelemaan!

En vaikka mulla olis minkälainen liittymä tahansa. Kyllä mä kanssa alkaisin jotain keksimään, vaikka edes kirjoittaisin takalasille jotain hävytöntä.
 
Kutistunut
Meidän ruutuun kans oli kerran parkkeerannu joku pölvästi. Seisoi vielä autonsa vieressä kun paikalle kurvasin. Avasin ikkunaa ja pyysin siirtämään autonsa pois meidän paikalta. Tähän tää tyyppi vastas, että jätä autos tohon viereiseen ruutuun..Katoin monttu auki, ja tokaisin että en viiti naapurin paikalle parkkeerata.
No siirsihän tuo autonsa, mutta hyvin kettuuntuneena.
 
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Tuo on kyllä törkeää, mutta eikö siitä voisi asiallisesti soittaa auton omistajalle, että tulisitko hakemaan autosi pois? Tai sitten jättää viesti tuulilasiin. Mä en ymmärrä miksi pitää heti alkaa räyhäämään ja juntteilemaan tuollaisissa tilanteissa. Mun mies ei ole kyllä ikinä meinannut otsasuontaa reväyttää, vaikka onkin parkkeerattu hänen paikalleen. On ystävällisesti soittanut tai jättänyt lapun.
Eiköhän sen auton voisi pysäköidä asiallisesti...? :whistle:
Aina ei vaan ole mahdollista. Itse jouduin jättämäään auton yksityisen taloyhtiön pihaan, kun koulun parkkipaikka oli ihan tupaten täynnä (sakkopaikoilla sielläkin oli autoja) ja sain sitten ihanan huomautuslapun tuulilasille. Ei haittaa yks kerta, ei vaan ollut mitään muuta vaihtoehtoa kuin jättää se auto siihen. :/
Ihan varmana sen auton olisi saanut jätettyä muuallekin. Jos ei muuten, niin muutaman sadan metrin päähän.
 
Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:
Onnistuukohan tuo hinauttaminen...

Mun mielestä esim poliisi tai lappuliisat ei pahemmin puutu siihen, mitä tapahtuu yksityisillä parkkialueilla (jos ei erikseen ole sovittu).
kyllä hinausauton voi tilata kuka vaan.
Lasku vain auton omistajalle
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:
Onnistuukohan tuo hinauttaminen...

Mun mielestä esim poliisi tai lappuliisat ei pahemmin puutu siihen, mitä tapahtuu yksityisillä parkkialueilla (jos ei erikseen ole sovittu).
kyllä hinausauton voi tilata kuka vaan.
Lasku vain auton omistajalle
Ok. Hyvä tietää.

Ap voi sit tulla kertomaan kuinka kävi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:
Ihan varmana sen auton olisi saanut jätettyä muuallekin. Jos ei muuten, niin muutaman sadan metrin päähän.
No just sillä hetkellä ei vaan ollut mahdollista. :/
 
noh
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Tuo on kyllä törkeää, mutta eikö siitä voisi asiallisesti soittaa auton omistajalle, että tulisitko hakemaan autosi pois? Tai sitten jättää viesti tuulilasiin. Mä en ymmärrä miksi pitää heti alkaa räyhäämään ja juntteilemaan tuollaisissa tilanteissa. Mun mies ei ole kyllä ikinä meinannut otsasuontaa reväyttää, vaikka onkin parkkeerattu hänen paikalleen. On ystävällisesti soittanut tai jättänyt lapun.
Eiköhän sen auton voisi pysäköidä asiallisesti...? :whistle:
Ehdottomasti, mutta kun kaikki eivät niin tee, niin onko pakko alkaa itsekin urpoilemaan ja soittelemaan hinausautoja ja jättää vihaisia viestejä lasiin. Melko epäkypsää. Sama vaiva siihen omistajalle soittamiseen menee kuin hinausauton soittamiseen.

Ihme tarve ihmisillä päästä aukomaan päätään pienimmistäkin asioista, ilman että edes yrittäisi hoitaa tilanteet fiksusti.


 
töissä
Joskus töissä on pakko jättää törkeästi jonkun paikalle, jottei tuki ahtaissa paikoissa pelastustietä. Mutta aika silloin ei ole pitkä ja valtaosa ihmisistä osaa lukea mitä kyljessä lukee.

Huoltoyhtiö muuten ei sitten voi tehdä mitään jos jonkun maksamalle autopaikalle joku pysäköi. Se on vähän niinkuin yksityinen paikka silloin. Joskus on ottanut niin autuaasti hermolle, että on tehnyt mieli kannuttaa väärään paikkaan tungettu auto..
 

Yhteistyössä