En tiedä mitä pitäisi tehdä...

ihan varmasti pettää.. ja peittelee jälkensä.. ei myöskään halua myöntää että ongelmaa on koska hän kokonaisuudessaan on se ongelma. kysypä mieheltäsi suoraan petääkö hän. kyllä naisena aistit jos hän valehtelee. sinun ei tarvitse kestää tuollaista. olet jo valmiiksi hyvä äiti ja puolisosi pitäisi tukea naiseuttasi ja äitiyttäsi eikä haikailla oman edun perään.
 
ikävä sanoa mutta kyllä sun miehesi pettää sua,olen itse ollut ihan yhtä idiootti
ja koitan tällä hetkellä korjata haavoja omassa avioliitossa epäonnistumisen
pelossa. :( koita saada sun miehesi puhumaan sulle asiat selviksi. onnea
 
Pettää. (Tämä on minun mielipiteeni).

Tässä joitain kohtia (mitkä muistan) listasta, jossa tutkittiin pettäjän känny-käyttäytymistä.
Kumppanisi pettää sinua:
* Alkaa pitää kännykkää äänettömällä.
* Alkaa käyttää puhelinta, mennessään yksin ulos/vessaan.
* Pitää puhelinta näyttö alaspäin, ettei valo paljastaisi tekstiviestiä.
* Tekstaa öisin. (Tekstaa, kun luulee etten huomaa).
* Saa yllättäen paljon viestejä aikaisemmin mainitsemattomilta "työkavereiltaan".
* Vähättelee tai tulee kärttyisäksi, jos tiedustelet viestin lähettäjää/saajaa.
* Puhelin aina käden ulottuvilla.

Lisaa varmasti riittäisi ja tärkeitä pointteja varmasti unohdinkin. Omasta kokemuksesta niin kauan, etten kaikkia rumia kikkoja muista. Mutta toivottavasti miehesi ja sinä pääsette selvittämään asian mahdollisimman pian.

Toisen puhelimeen koskeminen on väärin ja laitonta. Eri tavalla väärin, kuin pettäminen, vaikka pettäminen ei olekaan laitonta - mutta aiheuttaa enemmän tuskaa petetylle, kuin toisen tekstiviestien lukeminen. Mutta henkilökohtaisia viestejä ei saa mennä lukemaan. Olen itse syyllistynyt kyseiseen ja molemmilla kerroilla olen saanut varmuuden pettämisestä tai muusta suhteen ulkopuolisesta hempeilystä. Kehottaisin kuitenkin kaikkia miettimään tekeekö sitä rikosta. Sama koskee sähköposteja ja kirjeitä.

Voimia paljon. Tiedän miten raskas aika sinulla on. Toivottavasti (mikäli kyseessä teillä on pettäminen) miehesi haluaa selvittää asian ja kokee huonoa omaatuntoa jne jne jne.

En osaa sanoa mitään enää. Kai tässä tuli liikaakin tätä tekstiä. Ajatukset aika sekaisin kyseisestä aiheesta. Monestakin syystä.
 
Huh, kylläpä kuulosti tuo sinun tarinasi täysin omaltani :'( Kaksi kuukautta mieheni ehti pettää, ennen kun kerran humalaspäissään oli unohtanut poistaa tytön viestin ja puhelun (vaikkakin puhelimessa tuo tyttö luki miehen kaverin nimellä |O )
Ennen kun sain pettämisestä tietää, epäilyn asteella siis oli, mies sai vakuutettua että olen hullu, kuvittelen omiani jne. Siihen alkoi jopa itse uskoa, tai ehkä halusi itse uskoa, ettei vaan se toinen oikeasti pettäisi. Toisin sitten oli kuitenkin. Annoin hänelle mahdollisuuden, mutta kuuden kuukauden kuluttua sama juttu :headwall:
 

Yhteistyössä