Ennustusta: Esitä yksi kysymys ja nostan yhden kortin.

  • Viestiketjun aloittaja moon
  • Ensimmäinen viesti
moon
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
saanko koskaan tytärtä?
Valittettavasti näen asian niin, ettet saa tytärtä.
entäs saammeko kuitenkin lisää lapsia? :ashamed: :(
Näen tässä asiassa paljon haaveita ja unenomaisia tapahtumia. Sinulla on taipumus upota mielikuviisi.Näkisin kuitenkin niin, että tähän tulee suuria,nopeita muutoksia. Koska katsoin tuota kysymystäsi, niin näkisin teidän saavan lapsia vielä. Kuitenkin tälläinen muutos kortti voi kertoa muutakin muutosta tähän asiaan liittyen. Kuitenkin kortti kertoo myös niin, että illuusiosta vapaudutaan vaikka pohjamudasta möyrien. Ellet löysää totutusta olemisesta ja anna muutoksille valtaa, niin saatat ahdistua.
 
Mimi
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja Mimi:
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja Mimi:
Saavutanko unelmani?
Tulenko onnelliseksi?
ja pystynkö tulevaisuudessa liikkumaan ilman pyörätuolia?
Olet itsenäinen pohdiskelija.Sinulla on rohkeutta olla eri mieltä asioista. Saatat joutua uhraamaan jotain, jääräpäistä taistelua tuulimyllyä vastaan.

Näet vahvoja unia, jotka vaivaavat sinua. Sinulla on kuitenkin tässä paljon hyvää, hämmentäviä tunteita ja ihmissuhteita.

Elämäsi on täynnä käänteitä ja joudut hyväksymään ainaiset muutokset.
Näen, että tulet tulevaisuudessa liikkumaaan ilman pyörätuolia.Tässä ilmenee viivästymistä ja mutkia matkassa, mutta tämä tulee toteutumaan.
Kiitos :flower:
Unelmani ei ihan tavanomainen ole ;) *olen sellainen pölhö oman tien kulkija*
Ja uskonkin että jos saan toisen ison unelmani eli perheen :heart: niin joudun tinkimään osittain toisesta unelmastani. Se ei haittaa.

Vahvoja unia näen aina silloin tällöin, juu. Toivottavasti tulisin tulevaisuudessa kuitenkin onnellisemmaksi kuin tällä hetkellä?

Käänteitä on elämässä ollut. Liikaakin. Olisin kai toivonut rauhallisempaa.
Liikkumisen puolesta siis tulevaisuus näyttää positiivisemmalta. Ihanaa. :)
Pystyisitkö vielä näkemään pääsenkö jatkuvista kivuista?

Kiitos, kiitos, kiitos :flower:
Nousi sinulle kortti, joka symboloi luonnon ihmeita, uuden luomista. Näkisin, että tulet saamaan ihmeen, joka vie sinulta juuri ehkä nämä kivut pois. Tunteet kuljettavat sinua, johon ei aina järkisyys tehoa.
Tulet saamaan tunne-elämän tyydytysta. näen äidin ja lapsen suhteen kiehtovan. En osaa sanoa, kertooko tämä sinun tulosta äidiksi tai siitä, että se on suuri haavesi.
KIITOS ! :flower: :flower:
herättää todella toivetta tulevaisuuden suhteen =)
Lapsi on suuri haave minulle, suurempi varmaan kuin unelma josta alussa kysyin. Toivottavasti kortti tarkoittaisi sitä että saan lapsen.

Vielä kerran KIITOS :flower:
 
moon
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Kiitos jos oikeasti osaat ne on niin tärkeät asiat mulle
Näen sinnun ennakkoluulojesi vaikuttavan päätöksiin. Et myönnä erehdystä. Saat mitä ansaitset, niin hyvässä kuin pahassakin.
Lapsien sairauteen sain kortin, joka antaa tiedon meille siitä, että luonnolla on aoma kiertokulku, johon emme voi vaikuttaa. Luonta siis osaa itse huolehtia siitä, miten elämällä on tarkoitus. Sinun elämässä on paljon käänteitä, joka saa monien haukkomaan henkeään. Sairauksen suhteen näen viivästymistä ja mutkiakin on matkassa. Pyri näkemään nämä asiat oppina.Hukkaat energiaasi siihen, että pyrit tekemään/hallitsemaan jotain, johon et oikeasti voi vaikuttaa.

Haaveita lapsesta on.Unelmoit siitä. Ja näkisin sen myös toteutuvan.Olet pidetty ja kahdehdittu ihminen, joka tuntuu aina kulkevan kadun aurinkoista puolta. Näen siis uudistumista ja positiivista muutosta.

Enkeleitä elämäänne.
 
n
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja n:
Milloin menen taas töihin?
Etsit viisautta ja keskityt olennaiseen. Yhdistät teoria käytäntöön, maksoi mitä maksoi. On tullut aika, joilloin sinun on syytä vetäytyä pohtimaan asioita. Näen, että työsi on sinusta itsestä kiinni ja tulet löytämään sen, kun keskityt olennaiseen.
Kiitokset, erittäin viisaasti sanottu ja pitää paikkansa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Kiitos jos oikeasti osaat ne on niin tärkeät asiat mulle
Näen sinnun ennakkoluulojesi vaikuttavan päätöksiin. Et myönnä erehdystä. Saat mitä ansaitset, niin hyvässä kuin pahassakin.
Lapsien sairauteen sain kortin, joka antaa tiedon meille siitä, että luonnolla on aoma kiertokulku, johon emme voi vaikuttaa. Luonta siis osaa itse huolehtia siitä, miten elämällä on tarkoitus. Sinun elämässä on paljon käänteitä, joka saa monien haukkomaan henkeään. Sairauksen suhteen näen viivästymistä ja mutkiakin on matkassa. Pyri näkemään nämä asiat oppina.Hukkaat energiaasi siihen, että pyrit tekemään/hallitsemaan jotain, johon et oikeasti voi vaikuttaa.

Haaveita lapsesta on.Unelmoit siitä. Ja näkisin sen myös toteutuvan.Olet pidetty ja kahdehdittu ihminen, joka tuntuu aina kulkevan kadun aurinkoista puolta. Näen siis uudistumista ja positiivista muutosta.

Enkeleitä elämäänne.
Tuleeko jotain vakava lapselle vai ei,jos pystyst vielä vastaa isot kiitokset,kun en nukahda ennen kun saa tietä
:ashamed: :ashamed:
 
moon
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-ukkeli:
menenkö kouluun ja miten terveyden laita?
Nousi kortti, joka näyttää vahvasti opettajaa tai neuvonantajaa. Oletko hakenut kouluun tai oletko hakenut neuvoja tähän asiaan? Näen jotain historiaan,kulttuuriseen asiaan liittyvää.
Näen tämän toteutuvan. terveydessä en näe mitään mullistavaa, mutta kortti kehoittaa jättää ennakkoluulot pois.
 
MammaMia
Olen todella rakastunut -vieraaseen mieheen. Hänellä on myös tunteita minua kohtaan. Haluaisin tietää, tuleeko siitä todella mitään vakavaa ja kuinka käy nykyisen aviomieheni kanssa, vieläkö löydän onnen hänen kanssaan vai eroanko ???
 
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja olava:
Nautitaanko me isännän kans kaksinolo ajasta täyisn rinnoin, kun ekaa kertaa yli vuoteen päästään olemaan kahden?
Kyllä nautitte. Samalla luotte tulevaisuuteen toivoa ja luottamusta. Nautintoa on tiedossa ja keräät voimia lepäillen. Nauti virkistävästä mutta väistämättä väliaikasesta suvantovaiheesta.
Suvaantovaihe? Liittyen mihin? Meneekö raha-asiat tulevaisuudessa huonommin outuuko mies olemaan enemmän töissä, vai fyysinen/henkinen suvanto?
 
moon
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Kiitos jos oikeasti osaat ne on niin tärkeät asiat mulle
Näen sinnun ennakkoluulojesi vaikuttavan päätöksiin. Et myönnä erehdystä. Saat mitä ansaitset, niin hyvässä kuin pahassakin.
Lapsien sairauteen sain kortin, joka antaa tiedon meille siitä, että luonnolla on aoma kiertokulku, johon emme voi vaikuttaa. Luonta siis osaa itse huolehtia siitä, miten elämällä on tarkoitus. Sinun elämässä on paljon käänteitä, joka saa monien haukkomaan henkeään. Sairauksen suhteen näen viivästymistä ja mutkiakin on matkassa. Pyri näkemään nämä asiat oppina.Hukkaat energiaasi siihen, että pyrit tekemään/hallitsemaan jotain, johon et oikeasti voi vaikuttaa.

Haaveita lapsesta on.Unelmoit siitä. Ja näkisin sen myös toteutuvan.Olet pidetty ja kahdehdittu ihminen, joka tuntuu aina kulkevan kadun aurinkoista puolta. Näen siis uudistumista ja positiivista muutosta.

Enkeleitä elämäänne.
Tuleeko jotain vakava lapselle vai ei,jos pystyst vielä vastaa isot kiitokset,kun en nukahda ennen kun saa tietä
:ashamed: :ashamed:
Vastaan sinulle vielä ja pahoittelen heitä, jotka joutuvat odottamaan vuoroaan. vastaan kyllä mahdollisimman pian.

Näen, ettei mitään vakavaa ole tiedossa. Kortti kertoo uudistumisesta, joka edellyttää meinneisyyden selvittämistä.
Kortti kehoittaa sitä, että on aika tehdä keskeneräiset asiat loppuun.
Menneitä pohdit ja niistä vapaudutaan. Mietitkö sairauksia liikaa?Sinun syytä unohtaa nämä ajatukset ja jatkaa elämääsi eteenpäin. Sinun pitää päästä tästä asiasta yli ja tämä kortti kertoo, että asia siirtyy lopullisesti menneisyyteen. Sinulla näyttää olevan todellisuudenpaokoa ja turhautumista.
Muista, että sinusta itsestäsi moni asia kiinni.

Voimia paljon.
 
moon
Alkuperäinen kirjoittaja Wilmuska:
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja Wilmuska:
Koemmeko perheenä suuria muutoksia? (siviilisääty, lisää lapsia)
Näen uuden luomista ja syntymää. Ehkä tämä kortti kertoo siitä, että tulette saamaan vielä lapsen/lapsia.Muuten en näe erityisemmän isoja muutoksia elämässäsi. Tietenkin voit tarkentaa kysymystä, koska kuitenkin kysymyksesi on laaja ja en voi antaa kovin selvää vastausta.
Kiitos vastauksestasi.
Haluaisin tietää vielä menemmekö koskaan naimisiin?
näen teidän menevän.Koska tässä minulla nousi tämä sama kortti kun edellisestä.Tiedossa on intohimoa.

 
keiju
Minulle ei ole ikinä kukaan ennustaja vastannut... Minut on aina ohitettu. Olen monesti ajatellut,että onko minussa jokin, joka estää...
Muta kysymykseni kuuluu, että saammeko enään lapsia?? Olisin todella kiitollinen jos vastailisit tähän.
 

Yhteistyössä