Ennustusta: Esitä yksi kysymys ja nostan yhden kortin.

  • Viestiketjun aloittaja moon
  • Ensimmäinen viesti
moon
Alkuperäinen kirjoittaja äiti-yö:
Tärkeä kysymys: Mitä eräs nainen ajattelee minusta/mitä merkitsen hänelle? Tiedät varmasti ketä tarkoitan...
Jonkinlaisia viivästyksiä' tai mutkia matkassa on.Pyri näkemään vastoinkäymiset osana merkitysten muotoutumista.
Hukkaat aikaa ja energiaa yrittäessäsi hallita jotain,johon et voi vaikuttaa. Joten joudun sanomaan tämän kuluneen fraasin:anna ajan kulua.Elämän ja luonnon kiertokulkua ei voi aina kontrolloida.
 
moon
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Perun edellisen kysymykseni, jos saan vastauksen tähän: onko minulla ongelmia terveyden kanssa, lähinnä sydämen?[/b]
Sairautta en näe,mutta kortti kehottaa nauttimaan yksinolosta ja keskittymään olennaiseen.Voit auttaa ja opstaa muita.
 
moon
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
olen sinkku. milloin kohtaan sen oikean?miten? missä?
Näkisin jonkin henkilön/asian lähelläsi, jota et aluksi näe sitä oikealla tavalla. Uudet ajatukset kypsyvät seurauksenan koetuista vaikeuksista.
Näen, ettet kuitenkaan vielä kohtaa sitä oikeaa ja vetäydyt pohtimaan asioita rauhassa. Suo itsellesi aikaa.
 
moon
Alkuperäinen kirjoittaja sitä tikulla silmään:
Onko miehelläni vielä tunteita ex-tyttöystäväänsä?
Näkisin jotakin mutkia matkassa. Tämä voi johtua sinun tunteista ja siitä, että epäilet näitä tunteita. Hukkaat tähän aikaasi ja energiaasi.
 
Saraldo
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Perun edellisen kysymykseni, jos saan vastauksen tähän: onko minulla ongelmia terveyden kanssa, lähinnä sydämen?[/b]
Sairautta en näe,mutta kortti kehottaa nauttimaan yksinolosta ja keskittymään olennaiseen.Voit auttaa ja opstaa muita.
Toivottavasti tuo ei nyt ole samalla vastaus edelliseen kysymykseeni, jossa kysyin, että saammeko asiat vielä mieheni kanssa kuntoon :'( ?
 
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:
Kuinka kauan jatkan töitä nykyisessä paikassa? Suunnitellun ajan vai kauemmin..
Kortti näyttää,että jokin suhde päättyy tai muuttaa lopullisesti muotoaan. Oletko ehkä hieman kyllästynyt työhösi? Muutoksen pelko saattaa johtaa masennukseen. Näkisin,että uusi työpaikka olisi tulevaisuudessa.
Pikkusen menee lepikkoon, itse asiassa olen alalla josta olen kovin kiinnostunut ja oppisopimuspaikkaa kaavaillaan.. Toisekseen olen sitä mieltä että "oikea ennustaja" ei koskaan kerro negatiivisia asioita vaikka niitä ennustettavalle näkisi tulevankin joten tuota masennuskommenttia vähän ihmettelen. Kiitos kuitenkin sinulle! Nämä on aina mukavia kokeilla.
=)
 

Yhteistyössä