ensikommentit kun lapsi syntyi

Kertokaapa lapsen synnyttäneet, että mitä ajattelit tai sanoit ääneen ensimmäisenä kun näit vauvan?

Mitä miehesi sanoi vai sanoiko mitään?

Itseäni aina naurattaa jälkikäteen, kun vauvan nähdessäni parahdin ensimmäisenä, että "sillä on siniset jalat!". Oli ääreisverenkierto vielä huono pojalla, vaikka kaikki muuten kunnossa. Vasta toisena kysymyksenä kysyin, onko lapsi terve.

Mies ei kyennyt muuta toitottamaan kuin, et se on poika, se on poika, se on poika!!! Ja melkein juoksenteli ympäri synnytyssalia.

Laittakaa kommentteja tosielämästä!
 
itse asiassa eka taitaa olla se kun ite kurkkasin että kumpi tuli kun kätilöt ei heti huomanneet sanoa kun kaikki ei ollu hyvin ja niillä oli siinä kaikenlaista....
että siis ite vilkasin ja sanoin miehelle että poika tuli...sen jälkeen joku niistä lekureista tms huomas kanssa sanoa että poika tuli ;)
 
Sanoin että "oletpa ihmeellisen kaunis ja ilmeikäs, kuinka voinkin saada sinut" sain tytön. Sanoin että "ai tämän näköinen sinä sitten olet" sain komean pojan. Sitten vasta ajattelin, että "ahaa tyttö tai poika ja söpö, pieni (tyttö) söpö iso (poika).
 
Elli33
Olen sanonut kaikilta kolmelta: "Herra Jumala" vähän niin kuin huokaukseksi synnytyksen päätyttyä. Nytkin se tuli kolmannella kerralla, vaikka ei yhtään ollut ollut mielessä tuo kommentti edellisiltä kerroilta. Ekalta kätilö sanoi heti, että poika tuli, tokalta en kyllä muista. Nyt piti itse kysyä, kumpi se on, kun ei heti sanonut.
 
Mä olin aika sekasin, enkä tajunnut että tyttö oli tullut ulos, ja ekana kun katsoin alas päin, totesin "mä nään mun alapääkarvat" :ashamed:
Ja vasta sitten kätilö totes että nätti tyttö tuli! :D
 

Yhteistyössä