Ensimmäinen IVF 2016

Täälläpäs on ollut hiljaista.. :sleep:

Amanda86 onko pistoshoito alkanut? Kaikki sujuu hyvin?

Entäs mitä kuuluu piinailijoille iiveeäf81 ja tähti87?

Täällä pp10 ja vähän jotain ruskehtavaa vuotoa pyyhkiessä jää paperiin, onkohan kuukautiset tulossa? Hieman huvittavaa kun jokaista pientä yksityiskohtaa joka poikkeaa normaalista jää analysoimaan..:D Verikoke tiistaina ja kovasti tekis mieli hakea testi apteekista.. :whistle:
 
Täällä ollaan! :) Tänään neljäs pistospäivä ja kaikki sujunut mukavasti :) ainoana oireena oikeastaan jatkuva päänjomotus. huomenna verikoe ja ensi perjantaina ultra jossa pitäisi määräytyä punktiopäivä.
Malin 86 sulla yli huomenna jännät paikat, eikös se ollut testipäivä? :) En tiedä minäkään noista jonotuskäytännöistä mutta ei nyt mitenkään jaksaisi uskoa että sinne jonon perälle joutuisi tuossa tilanteessa? vaikka eihän nämä mitään uskon asioita olekkaan... ;)
ja tähti87 aivan mieletön saalis! sullakin ens viikolla testipäivä, eikö?
NeleLiis tervetuloa mukaan! Naikkarilla mennään täälläkin, ei kokemuksia yksityisestä puolesta..
 
Täällä ollaan :). Oireita ei niin mitään... viime ivf hoidon jälkeen mulle nousi kuume jota kesti 4 päivää... tuloskin oli se et menkat alkoi ja ajoissa.. nyt ei mitään... testi päivä on perjantai tai siis silloin meen verikokeeseen ja hoitaja soittaa sit maanantaina. Koska uskaltaa testata kotona? Huomenna tulee viikko alkion siirrosta ja kotona kummittelee apteekin oma testi...
 
Me jouduttiin odottamaan useampi kuukausi ennen kuin päästiin tähän uuteen yritykseen kun ensimmäisellä kerralla ei saatu pakkaseen asti mitään... ja tietty toi heinäkuun kesätauko sotki asioita... nkl tuli vaan kirje että heillä on paljon 6kk jonottaneita niin eivät ehtineet ottaa meitä ennen kesätaukoa vaikka niin ensin lupailivat.
 
Me jouduttiin odottamaan useampi kuukausi ennen kuin päästiin tähän uuteen yritykseen kun ensimmäisellä kerralla ei saatu pakkaseen asti mitään... ja tietty toi heinäkuun kesätauko sotki asioita... nkl tuli vaan kirje että heillä on paljon 6kk jonottaneita niin eivät ehtineet ottaa meitä ennen kesätaukoa vaikka niin ensin lupailivat.
Pääsitte siis nopeammin koska pakkanen oli tyhjä? Eli jos pakkaseen olisi jäänyt jotain (niinkun meillä nyt mahdollisesti 1) niin onko jonotusaika pidempi silloin? Sori, pommitan sua kysymyksillä :geek::X3:
 
Pääsitte siis nopeammin koska pakkanen oli tyhjä? Eli jos pakkaseen olisi jäänyt jotain (niinkun meillä nyt mahdollisesti 1) niin onko jonotusaika pidempi silloin? Sori, pommitan sua kysymyksillä :geek::X3:
En valitettavasti osaa vastata tohon mut jotenkin voisin kuvitella että kun kerta pakastimessa on jotain niin sen pääsisi nopeammin käyttämään... kun ei tarvitse aloittaa koko rumbaa alusta.
 
En valitettavasti osaa vastata tohon mut jotenkin voisin kuvitella että kun kerta pakastimessa on jotain niin sen pääsisi nopeammin käyttämään... kun ei tarvitse aloittaa koko rumbaa alusta.
Mun ajatukset oli jo niin pitkällä että tuosta mahdollisesta PASista olisi tullut nega ja kuinka paljon sitten pitää jonottaa uutta, mun pitää selkeesti rauhottua :D:ROFLMAO::D Mutta ainaikin tiedän että te pääsitte nopeammin kun pakkanen tyhjä, jo se tieto rauhoittaa kummasti. Eli jos tästä tulee nega niin joka on pakkasessa ja pääsee PASiin tai jos pakkanen tyhjä niin ei tarvi jonottaa 6kk. Kiitos tästä tiedosta (y):)

Itsekkin olen miettinyt tota koska tuon raskaustestin voisi tehdä, tosin mulla tulee verikokeen tulokset jo keskiviikkona niin ehkä pitäis vaan jaksaa sinne asti niin saa selkeän ja varman vastuksen!
 
Mun ajatukset oli jo niin pitkällä että tuosta mahdollisesta PASista olisi tullut nega ja kuinka paljon sitten pitää jonottaa uutta, mun pitää selkeesti rauhottua :D:ROFLMAO::D Mutta ainaikin tiedän että te pääsitte nopeammin kun pakkanen tyhjä, jo se tieto rauhoittaa kummasti. Eli jos tästä tulee nega niin joka on pakkasessa ja pääsee PASiin tai jos pakkanen tyhjä niin ei tarvi jonottaa 6kk. Kiitos tästä tiedosta (y):)

Itsekkin olen miettinyt tota koska tuon raskaustestin voisi tehdä, tosin mulla tulee verikokeen tulokset jo keskiviikkona niin ehkä pitäis vaan jaksaa sinne asti niin saa selkeän ja varman vastuksen!
Toivotaan ettei sun tarvii miettiä vaan et tää on se teidän kerta :).
Meillä on jännittävät päivät edessä :rolleyes::rolleyes:
 
Jos pakkasessa on jotain, ne pääsee kyllä siirtämään ilman jonotuksia, ja jos niistä ei tule mitään, alkaa vasta se uuden hoidon jonotus. Valitettavasti uuteen ivf-kierrokseen joutuu tosiaan jonottamaan alusta yleensä sen muutaman kuukuden, toki jonotusajat vaihtelee ihan sen mukaan paljonko on hoidettavia.
 
Kiitos infosta sannama ja Eden84!

Nyt on verikoe otettu, nyt alkaa jännitys ihan todenteolla :eek: Oon kyllä yrittänyt varautua molempiin vastauksiin, jos sieltä nega tulee voi olla aika vaikeeta jatkaa töitä etenkin kun olen töissä missä pitää kohdata paljon ihmisiä. Toivon että ehtisin töistä kotiin ennen soittoa.. Mutta nyt laitan kyllä kaikki sormet ja varpaat ristiin :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: amanda86
Pahoitteluni negan saaneille. Vaikea löytää sanoja.

Te joilla ollut verikoe, niin oletteko testanneet kotona samana päivänä? Mietin että kun mulla on huomenna verikoe niin näyttääkö apteekin oma testi huomenna jo?
 
kiitos tähti87 ja amanda86 :love:
tänään kyllä vähän parempi fiilis tuon eilisen itkupäivän jälkeen, täynnä intoa uuteen yritykseen!

Itse en tehnyt kotitestiä ollenkaan joten en pysty siihen mitään sanomaan
 
Heips!
Tänä aamuna käyty ultrassa, ja rakkuloita löytyi 13+8 ! :) Isoimmalla rakkulalla kuulemma kokoa jo 22mm. Gonal-annosta pienennettiin vikoiksi päiviksi. Lääkäri sanoi ettei juurikaan parempaa tilannetta voisi olla, vaste on ollut hyvä.Punktio on ensi tiistaina ja mikäli siirtoon asti päästään niin se olisi sitten torstaina. Kyllähän tässä pikkuhiljaa alkaa jännittämään :rolleyes:
 
Vau Amanda86, aikamoinen saalis tulossa! Tsemppiä viimeisiin päiviin!

Eli se oli sitten iiveeäf81 ihan lopullinen tulos tuo nega :( Nå mutta sulla PAS tulossa! Tiedätkö jo koska pääset? Itse voin paremmin kun olisin uskonut, miehellä sen sijaan tekee tiukempaa..

Entäs malttaako tähti87 maanantaille vai onko jo kotitesti tehty? :p
 
Ihan huippua amanda86! (y) Sulla on jännä viikko edessä :geek:

Kyllä se malin oli nega, uus kiertokin jo alkanut. Jos vain kaikki toimii niin kuin pitää, passi olis viikolla 35/36. Kyllähän se tulos harmitti kovasti, mutta olen jo ajat sitten päättänyt, etten enää lapsettomuuden takia ala liikoja murehtiin :)
 
Enhän mä malttanut odottaa maanantaihin :rolleyes:. Tein apteekin oman testin eilen aamulla johon sain plussan. Kävin verikokeissa ja kuulin että se valmistuu samana päivänä niin malttamattomana soitin nkl että voisiko ne kertoa tuloksen... arvo oli 109,4 eli positiivinen :). Varovaisen onnelisia ollaan, maanantaina soittavat jatkosta.
 

Yhteistyössä