Ensimmäisen kerran mäki sorruin katsomaan toisten ostoksia... :O

"Horuksen silmä"
Joka kerta kun lappaan kärryyni herkkuja isomman satsin niin mulle tulee väistämättä mieleeni kuinka joku palstalainen tai muu utelias katsoo nenän varttaan pitkin "hyi toikin läski ostaa pelkkää rasvaa ja sokeria"
Itse en jaksa tuijotella muiden ostoksia.
 
.....
mä voisin elää sipseillä. melkeen joka päivä tulee syötyä. monesti jätän vaikka oikean ruoan välistä että voin illalla hyvällä omalla tunnolla syyä sipsejä. ja en ole ylipainoinen, lenkkeilen joka päivä ja muut ruuat on omatekosta ja luomua. mutta sipseistä en luovu :)
 
[QUOTE="vieras";22715366]Ei roskaruoka ole terveellistä laihoillekaan, mutta laiha ei syö sitä siinä määrin, että se tuottaisi terveysriskejä. Ylipainoisilla näitä terveysriskejä sitten on...[/QUOTE]

Ei pidä paikkansa.

Nimimerkillä Rasva-arvot koholla ja tarkkailussa, ruokavaliota yritetään keventää, välillä vähän huonolla menestyksellä.. :snotty:
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22715366]Ei roskaruoka ole terveellistä laihoillekaan, mutta laiha ei syö sitä siinä määrin, että se tuottaisi terveysriskejä. Ylipainoisilla näitä terveysriskejä sitten on...[/QUOTE]

Tämä (yllä) oli sitten eri "vieras" kun joka tossa aiemmin kirjoitti. ;) Ihan vaan ettei sekoiteta...
 
[QUOTE="vieras";22715450]No on varmaan yksilöllistä, mutta kyllähän se on fakta, että ylipainoisilla on paljon enemmän terveysriskejä. Ja laihoillakin se jatkuva roskaruoan puputtaminen johtaa siihen ylipainoon.[/QUOTE]

Alipainon terveysriskeistä ei edes puhuta. Taas yks tabu.
 
"vieras"
Varmaan joku joskus kattonu minunkin ostoksia. Olen ylipainoinen, mutta kun ostan herkkuja niin niistä pitää riittää kuudelle lapselle ja miehellekin. Et vähän eri asia syökö niitä juttuja yks vai kahdeksan. Eli sen kerran kun herkkuja ostan niin ostan aika paljon kerralla. Mun kilot on kertyny ennemminkin niistä suklaapatukoista mitä ostan yhden kerrallaan kauppareissulla ja aika monesta muustakin.
 
juu kauheeta
Alkuperäinen kirjoittaja oletko köyhä kotiäiti?;22714990:
tai sitten olet kade kun ei ole omaa rahaa ostella mitään :D
Ai ettei ole rahaa ostella. Yhden mässypussin hinnalla saa puoli kiloa tomaatteja tai pari kurkkua, pari salaattikerää, hyvän leivän, voimariinipaketin, kahden mässypussin hinnalla saa jo
mitä lihaa, juustoa tai leikkelettä tahansa.

Tämähän on siis valintakysymys, eikä rahakysymys ainakaan minulle. Kyllä, minä kyttään ihmisten kärryjen sisältöä ja ihmettelen miten ihmiset syytää rahansa kaikkeen sontaan.

Muutaman kymmenen vuoden kulutta nähdään sitten miten yhteiskunta eli me veronmaksajat kestetään tämä itsensä sairaiksi syöneiden laskun maksaminen. Karkkivero ja roskaruokavero ihan paikallaan ja rahat suoraan terveydenhuoltokuluihin.
 
"vieras"
Mahtoikohan moni katsoa tänään meitä :whistle: Ostettiin mm. 16 rasiaa suklaata ja 16 pulloa viiniä kauppareissulla. Työntekijöille kyllä, mutta mistäs kukaan kassajonossa sitä arvasi :) Etenkin viinien kohdalla vähän jännitti autoon laittaessa, että kuinkahan monta kauhistelevaa "Oi voi, ja vielä noin pienten lasten vanhemmat :(" ajatusta on pyörinyt tätien päässä.
 
Jokunen tiukkapipo sai parin silmukan kavennuksen myssyynsä?
Katsos kun KUKAAN ei koskaan osta alkoholia ellei ole patologinen addikti ja juo kaikkea itse - ja kerralla.

:D
Kakkosta odottaessani olin yksin kaupassa ja ostin miehelle kolmt tölkkiä olutta, niin edessä oleva rouva katsoi paheksuen ja sanoi "Toivon mukaan et itse vaan noita juo!" :O Menin ihan sanattomaksi : /
 
"aaa"
Muakin aina jaksaa kauhistuttaa sellaiset tosi läskit jossain karkkihyllyllä. Eikö ne oikeasti tajua??? Pikkusen tukevia en katso pahasti mutta sairaanloisen lihavia kyllä.
 
..
o'ou. kuullostaa mustakin pahalta. sitten aloin miettiä omia ostoksia välillä ennen viikonloppua. 2megapussia sipsiä, 4dippiä, kaks pussia karkkia, ehkä joku pakastekakku, mahdollisesti keksiä. joo no me ollaan normaalipainoisia ja välillä tulee mässättyä, tai no usein mutta ei tollasia määriä kyllä usein..
 
"totuus on"
Tunnustan,
Salainen harrastukseni on katsoa ensin ihmistä ja arvata ulkönäön perusteella ostokset ja ja sitten liukuhihnalla hymähtelen itsekseni aina kun arvaukseni osui oikeaan :)
 
"vieras"
[QUOTE="totuus on";22716857]Tunnustan,
Salainen harrastukseni on katsoa ensin ihmistä ja arvata ulkönäön perusteella ostokset ja ja sitten liukuhihnalla hymähtelen itsekseni aina kun arvaukseni osui oikeaan :)[/QUOTE]
Sinun ostoskärryissäsi on pelkkää omenamehua ja mämmiä..
 
Mä katon aina edellä olevan ostokset :vampire: Siis jos omat kullannuppuset tajuaa olla kitisemättä. Se on mielenkiintoista katsoa mitä muut syö. Muuten en kyllä juuri kiinnitä huomiota siihen minkä näköinen tai -ikäinen niitä ruokia ostaa. Mun ostoksia saa ihan vapaasti katsella myös :) (joskus kyllä ihan pikkusen hävettää omat ostokset, esim. just ennen menkkoja jos satun käymään kaupassa :whistle: )
 

Yhteistyössä