Epäilen, että mut yritettiin tappaa treffeillä. Mitä tekisin?

  • Viestiketjun aloittaja "Neiti"
  • Ensimmäinen viesti
"Neiti"
Joo. Pitää odottaa ilmeisesti maanantaihin, koska viikonloppuna ei ole kuin ns. "hätätapaus"numerot kyseessä ja kyttis on kiinni. Yksi tuttu on kyllä poliisi, mutta en tiedä viitsinkö häntä vaivata..
 
"vieras"
Vahinko? Jos ap selvästi sanoo että tönäisi? Ihminen joka tuollaista säikähtäisi itse ei olisi noin vahingoniloinen ja poista sen jälkeen tätä naamakirjasta tai pidä enää yhteyttä.
Minkälaisen diagnoosin annat ihmiselle, joka vaikkapa nauraa läheisensä hautajaisissa? Tai huutaa suuttuneena lapselleen, jonka juuri ja juuri sai pelastettua auton alta?
 
---
[QUOTE="vieras";26430546]Minkälaisen diagnoosin annat ihmiselle, joka vaikkapa nauraa läheisensä hautajaisissa? Tai huutaa suuttuneena lapselleen, jonka juuri ja juuri sai pelastettua auton alta?[/QUOTE]

En voi verrata noita asioita keskenään
 
no huhhhuh
voitko vähän valasta meitä muita naisia että missä päin suomea tämä kyseinen "herra" asuu? että tiedetään varoa treffikumppaneita..

ihan helvetin pelottavaa :( muiden tavoin kannustan sua soittamaan poliisille, jos saisit sieltä jotain neuvoja mahdollista jatkoa varten..
hui kamala oikeesti tuli kylmät väreet :x
 
---
[QUOTE="Neiti";26430539]Joo. Pitää odottaa ilmeisesti maanantaihin, koska viikonloppuna ei ole kuin ns. "hätätapaus"numerot kyseessä ja kyttis on kiinni. Yksi tuttu on kyllä poliisi, mutta en tiedä viitsinkö häntä vaivata..[/QUOTE]

Miksi et kehtaisi? Voithan aina kysyä mielipidettä häneltä asiasta koska tuttu on.
 
"Neiti"
Tämä mies asuu lähellä Vaasaa. Mä koitin soittaa sille poliisitutulle, mutta ei vastannut. Laitoin viestiä, että olisin vähän poliisin vinkkejä kaivannut.. katsotaan vastaako.
 
Toivon että mies on vaan sitä tyyppiä joka nolostuessaan käyttäytyy niin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Ja että tönäisy oli vahinko.

Mutta jos ei ollut niin hyi helvetti...ajatuskin saa ihon kananlihalle. :x


Jos jätetään pois se mahdollisuus että tönäisy oli tahallinen, miehen käytös vois viitata siihen ettei se osaa myöntää tehneensä virheitä. Siis että selittää aina asiat niin päin ettei mikään ole hänen syytä. En tosin olis varma että ottaisiko sellainen mies enää puheeksi virhettään tekstiviestitse...ellei halunnut vielä viimeiseen asti kääntää sitä naisen syyksi.
 
Viimeksi muokattu:
"Maisku"
Ilmoitus poliisille olisi tulevaisuuden kannalta hyvä, helpottaa tutkimuksia, mikäli kyseinen mies tulee esille jossain muussakin yhteydessä. Viestit talteen ja näytät siellä laitoksella.
Kyllä sitä vaan kaiken maailman pipipäitä kulkee tuolla vapaana ja treffeillä! Yhdelle kaverilleni, miespuolisellle, tuli vastaan nainen, joka yht'äkkiä mitään etukäteen varoittamatta ensimmäisellä sekstailukerralla kuristi miestä, päällä istuessaan. Joitakin tuollainen tietty kiihottaa jne. mutta ei sitä sentään mennä tekemään ilman yhteistä sopimusta ja ensimmäisellä kerralla kun ollaan sängyssä.
 
"vieras"
[QUOTE="Neiti";26430203]Mä en tiedä onko mun parempi nyt viestitellä esim. niitä näitä miehen kanssa? Pelkään, että jos laitan nyt kaikki välit poikki, niin mies arvaa sen, että mä tajusin mitä oli tekeillä. Mä ite jotenkin ajattelen, että pitäisi laittaa pari päivää jotain "no mitäs oot tänään puuhallut" viestejä, ettei se mies tajua, että mä tajuan. Siis jos ymmärrätte..[/QUOTE]

Voithan sä kehittää jutun ex-poikaystävästä, jonka kanssa lämmittelet välejä. Se on sellainen pehmeä tapa ilmaista, että ei kiinnosta.
 
Miehellä vähintään huono huumorintaju, mutta saattaa olla paljon pahempaakin...

Yhtä asiaa kuitenkin ihmettelen! Miksi annoit nostaa itsesi reunalle, jos torni oli korkea? Itse en tykkää nojata edes kerrostalojen parvekkeisiin, ellei parveke ole tiilistä tai betonista.. (Siihen liittyen... monennessako kerroksessa asut? Mies voi seuraavaksi yrittää kotiisi ja pyrkiä tiputtamaan sut parvekkeelta.)
 
Elli Karamelli
Kuulostaa todella karmealta tyypiltä. Vaikuttaa mieheltä, joka nauttii toisen pelosta. Kannattaa pysyä todella kaukana tästä henkilöstä. Onneksi sulle ei käynyt mitenkään :).
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"Neiti"
Tuo poliisituttuni (ystäväni mies) lupasi soittaa mulle myöhemmin tänään. On nyt just jossakin, missä ei voi puhua.

Kun lähdettiin tornilta,niin se sama kehuminen jatkui. Miten kaunis ja seksikäs jne olen.
Sitten loppumatkasta oli aika hiljaa. Kotipihassa kun lähdin autosta, niin se mies mun mielestä katsoi tosi ivallisesti mua.
 
kauheaa
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;26430681:
Miehellä vähintään huono huumorintaju, mutta saattaa olla paljon pahempaakin...

Yhtä asiaa kuitenkin ihmettelen! Miksi annoit nostaa itsesi reunalle, jos torni oli korkea? Itse en tykkää nojata edes kerrostalojen parvekkeisiin, ellei parveke ole tiilistä tai betonista.. (Siihen liittyen... monennessako kerroksessa asut? Mies voi seuraavaksi yrittää kotiisi ja pyrkiä tiputtamaan sut parvekkeelta.)
Tuskin hänellä ap:n kotiin on enää mitään asiaa...
 
"Neiti"
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;26430704:
Onkohan ap:lla ovisilmä........? Muutoinhan mies voi tulla alaovesta jonkun muun mukana sisälle ja soittaa ovikelloa.
Ei ole ovisilmää ei. Tuossa on edellisen asukkaan jäljiltä sellainen ns. ylimääräinen turvalukko`, jonka reiästä näkee kyllä kukan oven takana on.
 
"vieras"
Jos mies halusi tappaa, miksi ei yksinkertaisesti tappanut. Kun tönäisy ei riittänyt, olisi heittänyt yli laidan. Mutta ei. Laittaa vaan nauruviestejä ja antaa "ivallisia" katseita.. Juu.
 
kauheaa
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;26430704:
Onkohan ap:lla ovisilmä........? Muutoinhan mies voi tulla alaovesta jonkun muun mukana sisälle ja soittaa ovikelloa.
Toivottavasti on. Ja varmuuslukot myös. Kavereiden kanssa voi myös sopia (jos ei ole ovisilmää), että soittavat kännyllä siinäkin vaiheessa, kun ovat oven takana.
 
"kesäheinä"
[QUOTE="vieras";26430717]Jos mies halusi tappaa, miksi ei yksinkertaisesti tappanut. Kun tönäisy ei riittänyt, olisi heittänyt yli laidan. Mutta ei. Laittaa vaan nauruviestejä ja antaa "ivallisia" katseita.. Juu.[/QUOTE]

Jos on MT-tapaus? Ehkä joku ns. ääni käski tönäisemään, mutta ei enää tappamaan?
Työskentelen mielenterveyspotilaiden parissa, eikä tuollainen mitenkään kaukaa haettua ollut.
 
[QUOTE="vieras";26430717]Jos mies halusi tappaa, miksi ei yksinkertaisesti tappanut. Kun tönäisy ei riittänyt, olisi heittänyt yli laidan. Mutta ei. Laittaa vaan nauruviestejä ja antaa "ivallisia" katseita.. Juu.[/QUOTE]

Pelottelu voi olla osa miehen sairasta "leikittelyä" tai jopa itsetarkoitus.
 
maailmassa monta...
samaa mieltä venakon kanssa. jätkällä on vintillä rakennevikaa. naisviha on kova, ja ainakin tyyppi leikkii ajatuksella, että treffikumppani voisi ehkä oikeastikin pudota. ja flirttailee asian kanssa. varmasti myös nauttii naisen pelottelemisesta, ja ap vei asiasta ilon osoittamalla rohkeutta ja oveluutta. luulenpa myös että nainen toimi vaistomaisesti oikein, kun ei näyttänyt pelkoaan.

mutta yhtä hyvin kysymys voi olla alkavasta sarjamurhaajasta. eivät ne kai yleensä tappamaan ala suoraan, vaan harrastus vaatii kypsyttelyä ja harjoittelua. kaikki psykopaatit eivät ole murhaajia, ja impulssien toteuttamistarpeessa on varmasti eroja. varmaankin jokaista sarjamurhaajaa kohti on useampi joka mieluusti olisi sitä ellei olisi liian laiska ja mukavuudenhaluinen. toivottavasti ap törmäsi laiskuriin eikä tulevaisuuden tähteen.

eikö ole kuitenkin selvää, että poliisille voisi olla hyvä vihjaista, vaikka miten epäilyttäisi? voisin kuvitella, että et ollut ensimmäinen joka lintutorniin hassutetaan, ja seuraava tönäisy saattaa olla astetta voimakkaampi.
 
  • Tykkää
Reactions: Heartless Bitch
kauheaa
[QUOTE="Neiti";26430713]Ei ole ovisilmää ei. Tuossa on edellisen asukkaan jäljiltä sellainen ns. ylimääräinen turvalukko`, jonka reiästä näkee kyllä kukan oven takana on.[/QUOTE]

Tulipa postaukset melkein päällekkäin. Olethan varovainen? No tietysti olet mutta rupesi huolestuttamaan, kun noita hulluja näemmä on enemmän kuin arvaisikaan.
 

Yhteistyössä