Epäilen, että mut yritettiin tappaa treffeillä. Mitä tekisin?

  • Viestiketjun aloittaja "Neiti"
  • Ensimmäinen viesti
"hmmm"
varmaan jokin syy että on kolmikymppinen sinkkku, jos on hyvännäköinenkin ja osaa puhua hyvin naisille.

joko on sairas tai ei edes ole naisista todellisuudessa kiinnostunut. tai muuten jäänyt henkisesti lapsen tasolle.
 
"Neiti"
Tänään siltä mieheltä tuli mulle viesti, että lähdenkö uudestaa tornille. Lähetin takaisin viestin, että miksi samaan paikkaan ja mies vastasi "eikö sielä ollut sinusta hauskaa?". Tässähän voi ola se, että mies tarkoittaa sitä pusuttelua ja hempeilyä, että se oli hauskaa, mutta.. Onneksi on ihan oikeesti menoa tänään, niin sain peruttua. Tiistaita odottelen.
 
"vieras"
Mies siis poisti sut facebookista ja kuitenkin pyytää uudestaan treffeille ja vielä samaan paikkaan...
Sorry, en voi enää uskoa tämän olevan totta. Mielenkiintoinen jatkokertomus kylläkin, johon vähän väliä käyt lisäämässä jotain uutta.
 
"Neiti"
[QUOTE="vieras";26434431]Mies siis poisti sut facebookista ja kuitenkin pyytää uudestaan treffeille ja vielä samaan paikkaan...
Sorry, en voi enää uskoa tämän olevan totta. Mielenkiintoinen jatkokertomus kylläkin, johon vähän väliä käyt lisäämässä jotain uutta.[/QUOTE]

No näin tämä nyt vaan on mennyt. Totta joka sana. Tiistaina menen sitten kyttikselle fyysisesti käymään.
Suurimmasta järkytyksestä olen päässyt. Ei mua pahemmin enää pelota tms, mutta varuillani toki olen.
 
[QUOTE="vieras";26434431]Mies siis poisti sut facebookista ja kuitenkin pyytää uudestaan treffeille ja vielä samaan paikkaan...
Sorry, en voi enää uskoa tämän olevan totta. Mielenkiintoinen jatkokertomus kylläkin, johon vähän väliä käyt lisäämässä jotain uutta.[/QUOTE]

Jos miehellä on pahat mielessä, hän saattaa poistaa naamakirjasta, etteivät jäljet johtaisi liian suoraan sylttytehtaalle.

Jos kerran hyypiöstä on kyse, niin voi myös olla, että miehellä on vaimo tai tyttöystävä, josta ap ei tiedä.
 
"tiuhti"
oon nyt ketjun alusta asti miettinyt että onko tämä totta ollenkaan, ja toisaalta ihmetellyt monien palstalaisten reaktioita. ensinäkin tapahtuma oli sinällään aika mitätön, mies tosiaan saattoi vahingossa tönäistä, tai leikillään ja huomattuaan kuinka pelkäät häntä, hän nolostui ja yritti laskea leikkiä asiasta. jos se olisi halunnuts ut tappaa, eiköhän se olisi sen tehnyt? toisekseen ihmetyttää toi kertomasi poliisituttavan reaktio ja kysymykset, sori vaan mut tunnen itsekin poliiseja, eivätkä he toimisi noin. joko tarinasi poliisituttavasta on keksitty, tai sitten tuntemasi poliisi ei ole järin ammattitaitoinen.

lähinnä tuntuu et ihmiset on tällä palstalla kattoneet liikaa elokuvia tms.
 
sossu
[QUOTE="Neiti";26434441]No näin tämä nyt vaan on mennyt. Totta joka sana. Tiistaina menen sitten kyttikselle fyysisesti käymään.
Suurimmasta järkytyksestä olen päässyt. Ei mua pahemmin enää pelota tms, mutta varuillani toki olen.[/QUOTE]

Ole ihan oikeasti varovainen, äläkä tapaa miestä enää. VAIKKA hän ei olisi yrittänyt vahingoittaa sinua, jokin hänellä on pielessä ihan niistä viesteistä päätellen. Liikaa olen työssäni nähnyt sinisilmäisyyttä ja riskien vähättelemistä. Ja huom, uskon että suurin osa ihmisistä on kunnollisia ja luottamuksen arvoisia, mutta osa kaikkea muuta.
 
Varmaan kävisin puhumassa poliisille. Kertoisin koko jutun ja näyttäisin viestit. Ehkä saisit selville onko tällä miehellä ennestään jotakin väkivaltataustaa tms.

Outo ja pelottava ihminen, joka vielä joku kerta jollekulle tekee jotakin oikeasti pahaa. Sen takia suosittelen puhumaan asiasta viranomaisille.
 
Carnival
[QUOTE="Neiti";26434402]Tänään siltä mieheltä tuli mulle viesti, että lähdenkö uudestaa tornille. Lähetin takaisin viestin, että miksi samaan paikkaan ja mies vastasi "eikö sielä ollut sinusta hauskaa?". Tässähän voi ola se, että mies tarkoittaa sitä pusuttelua ja hempeilyä, että se oli hauskaa, mutta.. Onneksi on ihan oikeesti menoa tänään, niin sain peruttua. Tiistaita odottelen.[/QUOTE]

Aika erikoista, että mies otti vielä yhteyttä, vaikka poisti sinut facebook-kavereista. Mikä logiikka tuossa on?

Alkaa haista provolle...
 
sinner*
Mies on jotenkin sairas ja nautti sun pelottelemisesta, se tajus varmasti heti että säikähdit oikeesti vaikka yritit esittää muuta. Tuo hahaha vastaus siihen kun sanoit "oli tosi kiva ilta" paljastaa minusta, että hän tietää että esität vain että oli kivaa ja oikeasti pelästyit, joten aivan turhaa jatkaa sitä esittämistä ainakaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Heartless Bitch
Kuvailit juuri minut!
[QUOTE="hmmm";26434010]varmaan jokin syy että on kolmikymppinen sinkkku, jos on hyvännäköinenkin ja osaa puhua hyvin naisille.

joko on sairas tai ei edes ole naisista todellisuudessa kiinnostunut. tai muuten jäänyt henkisesti lapsen tasolle.[/QUOTE]

Ei ehkä kannata yleistää noin rajusti. Olen 30+, sinkku, kaunis ja sanavalmis nainen, en ole jäänyt lapsen tasolle enkä myöskään ole omasta sukupuolestani kiinnostunut, eikä minussa mitään vikaa ole, on vain käynyt paska tuuri. Suurin piirtein psykopaatiksi olit minua luokittelemassa...
 
La Paset
Kauheeta! Kuinkakohan monta naista se on sinne vienyt? Soita poliisille ja kerro tää juttu. Kysy, pitäiskö sun jotenkin toimia?
Eihän sitä tiedä, mitä sillä miehellä on vaikkapa rikosrekisterissä. Jospa on vaikka joku selvittämätön lintutornijuttu avoinna.
 
Valitettavasti näin
[QUOTE="Neiti";26430260]Mä ehkä voisin tosiaan kysyä poliisilta ainakin neuvoa, mitä tekisin. Mitään rikosilmoitusta mun on turha alata tekemään, koska en voi todistaa tuota tönäisemistä. Se tönäs mua ihan selvästi ja voimallakin, se ei ollut mitään pientä viatonta pökkimistä.[/QUOTE]

Poliisi ei edes kirjaa tapahtunutta ellet halua nostaa mitään juttua miestä kohtaan!!!!ite talvella soitin poliiseille eräästä koiranomistajasta mutta kun en halunnu juttua niin poliisit jätti asian kuittaamalla "ota yhteyttä uudellen,KUN jotain tapahtuu vielä"
 
"vieras"
Kauheeta! Kuinkakohan monta naista se on sinne vienyt? Soita poliisille ja kerro tää juttu. Kysy, pitäiskö sun jotenkin toimia?
Eihän sitä tiedä, mitä sillä miehellä on vaikkapa rikosrekisterissä. Jospa on vaikka joku selvittämätön lintutornijuttu avoinna.
Varmasti satoja naisia. Ne on kaikki haudattuina sinne sorakuopille. Tai mökille siihen komeroon, jossa kummittelee. Tai seikkailevat aaveina Puolassa otetuissa valokuvissa.
 
  • Tykkää
Reactions: Salla07
"Sanna"
[QUOTE="Neiti";26430203]Mä en tiedä onko mun parempi nyt viestitellä esim. niitä näitä miehen kanssa? Pelkään, että jos laitan nyt kaikki välit poikki, niin mies arvaa sen, että mä tajusin mitä oli tekeillä. Mä ite jotenkin ajattelen, että pitäisi laittaa pari päivää jotain "no mitäs oot tänään puuhallut" viestejä, ettei se mies tajua, että mä tajuan. Siis jos ymmärrätte..[/QUOTE]

Ei, vaan nyt on juuri oikea hetki lopettaa kaikki yhteydenpito. Jos mies ihmettelee sitä, niin korkeintaa kerran voit lähettää ystävällisen viestin, ettei sinun puoleltasi löytynyt kemiaa tarpeeksi suhteen jatkamiseen.

Säästä viestit, jotta voit tarvittaessa näyttää poliisille. Kuulostaa oikeasti vaaralliselta, mielenvikaiselta tyypiltä. Parempi pysyä sellaisesta kaukana.
 
"Sanna"
Kannatta luottaa omaan intuitioonsa. Alitajuntasi kyllä huomaa nekin asiat, joita järkesi yrittää selitellä. Älä missään nimessä enää tapaa tätä tyyppiä. Lopeta yhteydenpito.
 
Kash
Aika erikoista, että mies otti vielä yhteyttä, vaikka poisti sinut facebook-kavereista. Mikä logiikka tuossa on?

Alkaa haista provolle...
Joo... Aina se sama virhe - ei malteta olla lisäämättä uusia yksityiskohtia, ja tarinasta katoaa uskottavuus ja johdonmukaisuus.
Ja tosiaan, ei taida olla mikään järjen jättiläinen se "poliisituttukaan", kun pyytää kuvailemaan ulkonäköä jne., vaikka tyypin nimi on tiedossa.
 

Yhteistyössä