Eräs mies palstailija on paljastunut julkkikseksi...

Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Linkki profiiliin josta kuva löytyy? Miten täällä voi hakea profiileita? Ei ainakaan tuolla haulla, aina tulee vaan "ei tuloksia" haki mitä haki. :headwall:
satuin vahingossa näkemään tän palstailijan kuvan ja siitähän näki et kuka hän on vaikkakin kuva on "epäselvä"
joku muukin on voinut nähdä saman kuvan....eikö kukaan ole huomannut samaa?
Kuva ei ole hänen profiilissaan!
 
epäilijä
Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Linkki profiiliin josta kuva löytyy? Miten täällä voi hakea profiileita? Ei ainakaan tuolla haulla, aina tulee vaan "ei tuloksia" haki mitä haki. :headwall:
satuin vahingossa näkemään tän palstailijan kuvan ja siitähän näki et kuka hän on vaikkakin kuva on "epäselvä"
joku muukin on voinut nähdä saman kuvan....eikö kukaan ole huomannut samaa?
Kuva ei ole hänen profiilissaan!
Täytyykö olla noin salaperäinen? Kerro nyt MISSÄ näit sen kuvan ja mistä tiesit, että se on joku palstailja, niin voimme ehkä ottaakin kantaa asiaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja epäilijä:
Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Linkki profiiliin josta kuva löytyy? Miten täällä voi hakea profiileita? Ei ainakaan tuolla haulla, aina tulee vaan "ei tuloksia" haki mitä haki. :headwall:
satuin vahingossa näkemään tän palstailijan kuvan ja siitähän näki et kuka hän on vaikkakin kuva on "epäselvä"
joku muukin on voinut nähdä saman kuvan....eikö kukaan ole huomannut samaa?
Kuva ei ole hänen profiilissaan!
Täytyykö olla noin salaperäinen? Kerro nyt MISSÄ näit sen kuvan ja mistä tiesit, että se on joku palstailja, niin voimme ehkä ottaakin kantaa asiaan.
No on tällä palstalla sen tiedän...törmättiin sit sattumalta toisella palstalla ja kuva oli siellä....yllätyin kovasti...
Hän näki myös kuvani
 
epälijä
No mä en vaan voi mitenkään uskoa, että Mikkonen palstailisi täällä - ja vielä niin usein. Eikä sitä paitsi vaikuta yhtään häneltä, anteeksi vaan. Hra Majuri on brutaali ja ei kovin älykäs
 
Alkuperäinen kirjoittaja epälijä:
No mä en vaan voi mitenkään uskoa, että Mikkonen palstailisi täällä - ja vielä niin usein. Eikä sitä paitsi vaikuta yhtään häneltä, anteeksi vaan. Hra Majuri on brutaali ja ei kovin älykäs
ja minä en ole sanonut Herra Majurista yhtään mitään....eikä itse Herra Majuri ole tässä ketjussa sanonut yhtään mitään.
 
epäilijä
Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:
Alkuperäinen kirjoittaja epälijä:
No mä en vaan voi mitenkään uskoa, että Mikkonen palstailisi täällä - ja vielä niin usein. Eikä sitä paitsi vaikuta yhtään häneltä, anteeksi vaan. Hra Majuri on brutaali ja ei kovin älykäs
ja minä en ole sanonut Herra Majurista yhtään mitään....eikä itse Herra Majuri ole tässä ketjussa sanonut yhtään mitään.
Anteeksi, luin väärin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
No profiilikuvas perusteellahan siä oot siitä yhestä leffasta... päätön joku...hmmm. ratsumies! niin se olikii :xmas: ihan täys julkimo! Christopher Walken! :p hiton hyvin suomi siulla hallussa... :whistle:
kielipoliisit on kyllä väittäny että eivät saa mitään selvää mun tekstistä :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:
No on tällä palstalla sen tiedän...törmättiin sit sattumalta toisella palstalla ja kuva oli siellä....yllätyin kovasti...
Hän näki myös kuvani
Voitko sä kertoa kuka?
No miten sä sitten tiijät, että palstailee jos ette täällä törmänneet? Oliko sama nicci, kun täällä vai kertoko itte palstailevansa? Mä en nyt ihan tajunnut.
 

Yhteistyössä