Erikoisimmat syyt miksi olet antanut pakit?

  • Viestiketjun aloittaja Hewletin Paccardi
  • Ensimmäinen viesti
No olen antanut pakit näistä syistä ainakin:

Mies oli liian lyhyt, taisi olla kyllä aika saman pituinen kuin minä tai hiukan lyhyempi, mutta kun olen 160 cm pitkä...

Pukeutumisen takia, millään ei verkkarit miellytä jos ollaan menossa ulos, kotona ne nyt on ihan ok, mutta ei kiitos treffeille päälle.

Liikaa viestejä, ihan ok kysellä välillä, mutta yksi tyyppi soitti mulle kaverinsa kanssa yli 3o kertaa tunnin aikana kun en vastannut puhelimeen.
 
:snotty: tullut annettua pakkeja vaikka msitä syistä.... silmät väärän väriset, liian pitkä, liian pätkä, hampaat kummat, pussas oudosti, ääni kamala..... hyi kun olen ollut ronkeli, nyt täydellinen mies :D :heart:
 
suikua
Siis mikään ärsytä miehessä niin tajuttomasti kuin liika suihkussa ramppaaminen!!!???!!! kaks tällästä tyyppiä on ollu- tosin muutkin seikat on vaikuttaneet lemppaamiseen, mutta mm tämäkin.
 
Monestakin syystä olen antanut pakit mutta yksi on ylitse muiden. Jannu oli ihan sairaan kiinnostunut sukkahousuista ja vielä valkeista sellaisista. Oltiin yksi talvi ilta ajelulla ja siinä ajelun lomassa kysyi että käytäisiinkö ostamassa minulle abc:ltä valkeat sukkahousut. Olisi kuulemma halunnut että vedän ne sukkikset jalkaan ja kävelisin housun lahkeet polvissa lumessa, ilman kenkiä siis. Olisi ollut kuulemma todella kiihottavaa nähdä kuinka lumi kimaltelee sukkahousujen pinnalla.... No juu, ei käyty abc:llä, eikä sen jälkeen paljon yhteyksiä pidetty.
 
huh
Siivouspäivät oli exän kanssa pelottavia, kun kaveri kävi testaas kaikki pyyhkimäni pinnat ja haukkui pystyyn huonosti suoritetusta työstä. tykkäsi myös putsailla hammasharjalla pieniä koloja.... Argh! LISÄKSI varsin narsistinen luonne, eli ulos kun oltiin lähdössä niin minä seisoin ovella odottamassa kun tää sama kundi vaihtoi vaatteita moneen otteeseen ja tarkasti kampauksen miiljoona kertaa (oli äärettömän ruma mies huom!) Ai niin, meinasi myös ruveta taiteilijaksi ja haki kaikkiin mahdollisiin kouluihin eikä päässyt. Tekosyynä työttömänä olemiseen oli se, että ehti maalailla (oli muka vähän kuin työtä...)

AARGH, olipa ihanaa :D
 
Mieleeni muistui vielä, joskus ehkä 16 v, kun asuin vielä kotona sain sitten viestin joskus aamuyöstä (sisältö ham pilluu) ja vähän aikaa sen jälkeen tämä mies heitteli ikkunaan kiviä.. Asuttiin siis ihan keskustassa, mutta ei irronnut, ei...

Surkeammaksi tämän yrityksen tekee se että ukon kaveri yritti yhtä aikaa kaksoissiskoani samalla tyylillä
 
Vierailija
Yhdellä jäi aina kuivunutta kuolaa suupieliin, sellasta valkosta. Hyi! Ja jäätelön syötyään kaikki suklaat jäi ylähuulen päälle. En sitten kehdannu sanoa mitään, katselin vaan poispäin. Sama tyyppi ei osannut suudella yhtään!! Painoi hirveen kovaa kun "suuteli". Huuletkin oli niin kapeat, etten oikeastaan edes tuntenut niitä. Ensimmäisen kerran suuteli kun mulla oli silmät kiinni, joten en voinut vetäytyäkään.. :D ja niin olisin varmasti tehnyt, sillä hänen hengitys haisi aina. :D

Nykyään tästä traumatisoituneena pitää koko ajan itse syödä purkkaa, ettei vahingossakaan hengitys haise. :D
 
Jep jep
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä jätin kerran yhden muuten ihanan miehen kun kutsui äitiään mamiksi. Siis ihan tosissaan,ei vitsailumielessä. Puhui aina mamista ja mamin ruuista..
Tunsin kerran miehen joka jauhoi jatkuvasti äitimuorikasta ja äitimuorikan ruuista... no vanhapoikahan se tyyppi oli, silloin ikää yli 30 ja asui samassa kerrostalossa äitimuorikan kanssa ja kävi päivittäin siellä syömässä... luoja mikä tyyppi.

 
juu
Eräs mies jota tapailin vähän aikaa,oli muka heti niin rakastunu enkä saanut omaa aikaa ollenkaan, kun oli joka päivä joka ainoa hetki paikan päällä, kunhan töistä ehti sekä halusi heti ruveta tekeen vauvoja!!!!! Ja viimenen pisara oikeestaan oli se kun antoi sen älyttömän sairaan hajusen koiransa kuseksia ympäri mun pihaa ja nauro vaan katketakseen ku koira merkkaili. Mulla lapsia joten en ollu todellakaan iloinen tästä sotkemisesta...eikä ne sänkyhommatkaan sujunu siltä...ollenkaan...
 
Anna
Mun ekan poikaystävän jätin siksi kun se oikeesti nuoli kun koira kun pussailtiin. Siis suu koko ajan auki jakieli vaan lipo, hyi saatana!

yhellä on ollut liian lituskat korvat, semmoset ällöt mitkä nuolee kalloa, tällä oli myös älyttömän pienet kädet! Ei kiitos!

Kaikkia mahollisia syitähän noita on ollu.. Yhen vehkeet haisi niin kuselle, että mä kirjaimellisesti oksensin. onneks sentä'än miehen värkin viereen etten ihan päälle.
 
höpsis
Mies oli kaikin puolin hyvännäköinen, pukeutui siististi, mutta se kielenkäyttö - argh! Pahinta mitä kuulin niiden parin treffikerran aikana hänen suustaan oli VIRTSA - ei edes pissa! Siis haloo - kuka mies puhuu noin?!?!?! ja puhelimeen hän vastasi tyyliin Virtanen Pekka, eli ensin sukunimi, sitten etunimi. Joo-o, ja tais olla parin treffikerran jälkeen kun nimitti mua tekstarissa rakkaakseen... hoh hoijaa, siihen loppui se tarina.

 
vieras
Ei nyt on pakko lopettaa lukeminen.... mulla ei tuu työnteosta mitään. Silmät vaan valuu kun nauran maha kippuralla ja työkaverit ihmettelee että mikä mua oikeen vaivaa.

No, joka tapauksessa mulle riitti yksi tyyppi joka oli ollut yön mun luona ja oli unohtanut kalsarinsa vessan lattialle... edesta keltaiset ja takaa ruskeat! Kuvotti jo pelkkä ajatus että mun olisi pitänyt laittaa ne omien vaatteideni sekaan pesukoneeseen.
 
seliseliseli
Mua suunnattomasti ärsytti yksi kaveri joka jatkuvasti sängyssä kyseli että "tuntuuko hyvältä", "kerro miltä tuntuu" jne. JOKA AINOA KERTA! Ei ollut sit enää kivaa kun koko ajan täyty selittää ja selittää :D herranjestas, tuntuuhan se nyt hyvältä jos sitä touhuillaan useemmin ku kerran :O loppupeleissä meni sit maku just ton takia.
 

Yhteistyössä