Erilainen lohikakku sis.kuvan

snoopy
erikoinen! kävin kurkkimassa sun blogia ja ajattelin koittaa tehä tuota Rocky Roadia kun noi kakut ei meikäläiseltä niin luonnistu.Ajattelin viedä tota Rockya tuliaisiks tuoreelle äidille(ja muulle perheelle) suklaalevyn sijaan.

Sen voi varmaan tehä lasagnevuokaan...tai johonki muuhun
 
tosta maidosta
tosta kondensoidusta maidosta.... millaista se on? voiko sitä korvata millään tutummalla aineella, kermalla esim?
monesti just noissa jenkkiohjelmissa nähny sitä laitettavan.
miltä osastolta sitä kaupasta voi löytää?
 
Alkuperäinen kirjoittaja tosta maidosta:
tosta kondensoidusta maidosta.... millaista se on? voiko sitä korvata millään tutummalla aineella, kermalla esim?
monesti just noissa jenkkiohjelmissa nähny sitä laitettavan.
miltä osastolta sitä kaupasta voi löytää?
Kondensoitu maito on sokeroitua maitotiivistettä. Riippuu mitä olet siitä tekemässä että voiko sitä korvata, eli mitä ohjetta mietit?
Kondensoitua maitoa saa aikalailla jo monista isoista marketeista, mutta etniset kaupat ainakin sitä myyvät.
 
Alkuperäinen kirjoittaja snoopy:
erikoinen! kävin kurkkimassa sun blogia ja ajattelin koittaa tehä tuota Rocky Roadia kun noi kakut ei meikäläiseltä niin luonnistu.Ajattelin viedä tota Rockya tuliaisiks tuoreelle äidille(ja muulle perheelle) suklaalevyn sijaan.

Sen voi varmaan tehä lasagnevuokaan...tai johonki muuhun
Ihan mihin vuokaa vaan, mutta kannataan vuorata se vuoka ensiksi esim. kelmulla.
 
oho
Siis toi kalahan näyttää aika lailla aidolle! :eek: :D Hieno on, niin kuin kaikki muutkin tekemäsi kakut. Mä käyn ihailemassa myös kinusikissan kakkuja hänen blogissaan ja onpa sieltäkin muutama idea tullut testatuksi.
 
minä taas
Alkuperäinen kirjoittaja katjuza:
Alkuperäinen kirjoittaja tosta maidosta:
tosta kondensoidusta maidosta.... millaista se on? voiko sitä korvata millään tutummalla aineella, kermalla esim?
monesti just noissa jenkkiohjelmissa nähny sitä laitettavan.
miltä osastolta sitä kaupasta voi löytää?
Kondensoitu maito on sokeroitua maitotiivistettä. Riippuu mitä olet siitä tekemässä että voiko sitä korvata, eli mitä ohjetta mietit?
Kondensoitua maitoa saa aikalailla jo monista isoista marketeista, mutta etniset kaupat ainakin sitä myyvät.
kiitti tiedoista. tuota täytekakkuohjetta katselin
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
etkö sä itte syö noita upeita tekeleitäs kun oot nuin hirmusen hoikka? ;)
Samaa minäkin ihmettelin :O... Mulla on ollut ilmeisen väärä kuva näistä ruoka+kakkublogisteista, olen ajatellut, että jos jatkuvasti leipoo, tekee jotain rasvaisii ja sokerisii ym. herkkuja niin niiden tekijät painaa toistasataa kiloa, mutta tais ollakin aivan väärä luulo :)...
 
vieras
varmaan hyvää mutta ulkonäkö muistuttaa liikaa raakaa kalaa joten en maistaisi, sorry!
muuten muuttaisin kyllä teille maistelee sun puolesta (kun oot noin solakkakin) kaikkia sun ihania luomuksia!!! jatka valitsemallasi tiellä, olet taitava!
 
mää mää
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
leipoja näyttä yhdessä kuvassa siltä että on anorektikko ja leipoo paljon että kukaan ei huomais että ite ei syö... ei pahalla. mut siltä hän näytti...
Kukahan valopää tääkin on kirjottanu. Eikös ap just kirjottanu että haluais lihoa. Ei kaikki lihoa vaikka haluais. Laihuuskin voi olla ongelma, mun siskokin on sellanen luikku aina ollu, muttei voi sille mitään. Syö kun hevonen.
Pitäkää suunne soukemmalla jos ette tiiä asioiden laitaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
leipoja näyttä yhdessä kuvassa siltä että on anorektikko ja leipoo paljon että kukaan ei huomais että ite ei syö... ei pahalla. mut siltä hän näytti...
Onneks vaan näytän enkä ole ;) Laitan tänne kakkukuvani ja sitten keskustelu siirtyykin painooni, no samapa tuo. Mulla on sitten ollut anoreksia jo pikkutytöstä asti, koska oon aina ollu tikku.
 

Yhteistyössä