Erilainen lohikakku sis.kuvan

Tosi upee! mä oon jo pitkään selaillu eri kakkublogeja joita löytyy valtava määrä :D Ois kiva opetella itekin tekemää ja ny päätin et ei kai sitä opi kun harjottelemalla :) Että leipomaan vain! tosin pitää mennä kaupan kautta.. :D
Tavoitteena ois itsekin jonkin näköinen kalakakku saada väkerrettyä perhokalastavalle miehelle tammikuun syntymäpäivälle :)

Mutta siis sanomani piti että aivan mahtavan upea kakku!
 
Mä oon rakastunut tohon sienikakkuun :heart:

Ja esikoinen sekoaisi onnesta jos saisi Lauri kilpuri kakun, mutta mä olen onnettoman huono leipomaan :ashamed: Onko tollaset vaikeita tehd jos on tällanen alottelija?
 
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Mä oon rakastunut tohon sienikakkuun :heart:

Ja esikoinen sekoaisi onnesta jos saisi Lauri kilpuri kakun, mutta mä olen onnettoman huono leipomaan :ashamed: Onko tollaset vaikeita tehd jos on tällanen alottelija?
Jostainhan se on alotettava :D , ei ole muakaan kukaan opettanu, itse opetellu ja melkein joka kakun kanssa virheitä ja erheitä tehny ja korjannu, kenties niistä oppinutki. Tää on oikeesti eka kakku jossa kaikki meni putkeen, eikä tarttenu mitään korjailla, paitsi kuopuksen rikkoman marsipaanivaapun josta nappasi koukut.
Niin ja kun rupeaa ensimäistä muotokakkua tekemään niin kannattaan valita joku suht helppo malli, varata paaaaljon aikaa ja kärsivällisyyttä. Mutta suosittelen kaikille, se käy ihan terapiasta kun iltamyöhäsellä toisten nukkuessa väkertää jotain.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Millä sä ton silmän teit? On kovin elävän näköinen kalansilmä (jos kalansilmä nyt koskaan näyttää elävältä, jos kala makaa pöydällä :D )
Marsipaanista sekin. Värjäsin marsipaanipallon kellertävän ruskeahkoksi ja maalasin mustan osan siihen päälle.

 
kyselijä
Alkuperäinen kirjoittaja katsoppa sieltä:
Alkuperäinen kirjoittaja kyselyikä:
Alkuperäinen kirjoittaja katjuza:
Alkuperäinen kirjoittaja emo:
mielestäni tuo vaappu on väärinpäin suussa.
Se on paljon mahdollista ;), eipä näytä kalaa haittaavan ;)
Jotkut ne tarttuu pikkuseikkoihin ;) hieno kaakku muuten. oliko hyvänmakuinenkin, mikä täyte siinä oli?
Tuolla blogissa tuli että kuningatarmousse.
Jos käyttää pakastemarjoja tohollaseen mouseen kakun väliin niin pitääköhän laittaa enempi liivatteita kuin yleensä, osaako joku sanoa?

 
Joo
Hitsin hieno on. Näytin ton kuvan siipallekin, sano heti "YÄK"... tosin ei munkaan tekis mieli syödä tuota, näyttää niin aidolle raa'alle kalalle jossa sisälmykset tallella... että hyvin on onnistunut tämäkin ap:n tekele, noi blogin herkut on IHANIA!
 

Yhteistyössä